Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
Преди 2 часа, sauber написа:

https://autosteamclean.com/

 

Пробвани са лично от мен, а и от доста хора от форума. Не съм чул за недоволни. 

На мен ми изпраха 3 служебни кочини в които се бяха возили свинье! Направиха чудо с тях!

  • Благодаря 1
Публикувано

Значи смело ще ходя при тях.

Публикувано

Чакаме отзиви после.

Публикувано

Когато мина, като опитно зайче, ще споделя 🤣

Публикувано

Аз от миналата година съм се засилил да им оставя Вишната, ама ДеБелия Варел все се разваля и си я карам. Тя е за мокет, плата на седалките е много малко, но пък кожа за подхранване има в изобилие.

Публикувано
Преди 18 часа, Izolini написа:

Аз от миналата година съм се засилил да им оставя Вишната, ама ДеБелия Варел все се разваля и си я карам. Тя е за мокет, плата на седалките е много малко, но пък кожа за подхранване има в изобилие.

 

Оставяш да я изперат, после ако кожата е много "суха":
Мотип leather care (на гел, не на спрей, спрея е пълен тестис). Мажеш обилно. На следващия ден повтаряш, не толкова обилно. В последствие на всеки 6 месеца си я мажеш по веднъж, без да е обилно и кожата ще е топ. На Супърба не мръдна за 7 години :)

Цялата кола е 20 лв. за препарат (който ще ти стига за години), микрофибърна кърпа и няма и 10 мин. ;) 
 

Публикувано

Може ли да "фърла" един оф топик на това, за което пишете.

Предисторията е, че стоя и си пуша на осмия етаж и гледам кошника долу. Ама го гледам под такъв ъгъл, че джантите "чернеят". И се зачудих ако ги изпердаша черни как ще седи. И проверих "Чавдар" (chat gpt) кво предлага като визия. Какво ви е мнението? Оригинално (diamond cut) или напълно черни? На пролет ще минават ревизия и се чудя дали да ги оставя във фабричен вид или да ги почерня. Също така друг въпрос. С черна джанта не съм карал. Случва ли се крайно видим демидж при монтаж/демонтаж на гуми?

viber__2025-08-12_13-31-53-371.thumb.jpg.55d388f8b51170dd87a780792507b957.jpgbc324480-b394-40e5-ad58-8c5dc0822ea3.thumb.png.bd443b13505ad290d87c270bb8cca20f.png

Публикувано
Преди 1 час, sauber написа:

Какво ви е мнението? Оригинално (diamond cut) или напълно черни? На пролет ще минават ревизия и се чудя дали да ги оставя във фабричен вид или да ги почерня.

Интересно ми е на каква база ще вземеш решение. Ще броим гласове ли? :)

diamond cut по-трудно/скъпо се поддържа/ремонтира от боядисана джанта.

Аз не харесвам чисто черни джанти. Правя асоциация със стоманени черни, без тасове. Колата ми стои невзрачна, като каруца. Дори и да са черни, трябва да има нещо "беличко" по тях, макар и тесен кант, както е diamond cut. Отваря се колата. На твое място, не бих си развалил diamond cut. Бих си купил черни джанти.

Публикувано

Мнения чак да броя едва ли, но ето ти нещо, което ми "светна" от твоено - Боядисам ли ги черни, повече diamond cut няма да станат. Което кажи речи ме отказва :)

Публикувано
преди 33 минути, sauber написа:

Мнения чак да броя едва ли, но ето ти нещо, което ми "светна" от твоето - Боядисам ли ги черни, повече diamond cut няма да станат.

Да, думата ми "развалил" не е точна, а "боядисал".

Няма проблем. Ще станат. То това е струг. Като им ударят една стружка, боята пада и пак ще лъскат. Забелязал ли си, че diamond cut е само челно.

За отделен к-т джанти имах предвид - кеф ти черни, кеф ти лъскави. Боядисване и след време струговане на същите, май ще стигне цената к-т джанти.

Публикувано
Преди 4 часа, sauber написа:

 

Оставяш да я изперат, после ако кожата е много "суха":
Мотип leather care (на гел, не на спрей, спрея е пълен тестис). Мажеш обилно. На следващия ден повтаряш, не толкова обилно. В последствие на всеки 6 месеца си я мажеш по веднъж, без да е обилно и кожата ще е топ. На Супърба не мръдна за 7 години :)

Цялата кола е 20 лв. за препарат (който ще ти стига за години), микрофибърна кърпа и няма и 10 мин. ;) 
 

Кожата е много суха. Преди я третирах с препарат за кожа на Turtle Wax. Обаче ме мързи неистово, да не говорим че за хубаво намазване на колата на мен ми отива към час. Предпочитам да си платя. По едно време ходех на една миФка, на която взимаха 2 кинта да намажат кожата с някакъв препарат, който не ставаше, ама аз си носех костенурката и им а връчвах.

Преди 4 часа, sauber написа:

И проверих "Чавдар" (chat gpt) кво предлага като визия. Какво ви е мнението?

На мен не ми харесва. Светла кола с черни - ок. Ама на тази... Пък и Чавдар ти е дехромирал лайстните в долната част на вратите и броните и съвсем се е сплескала.

Публикувано
Преди 1 час, Izolini написа:

...Пък и Чавдар ти е дехромирал лайстните в долната част на вратите и броните ...

Абе не съм бил я, адаша ша да е виновен, ма на мен по ми аресва с тъмни лайстни - аз бих махнал целият хром и да запазя джантите даймънд кът.

Публикувано
Преди 17 часа, sauber написа:

Може ли да "фърла" един оф топик на това, за което пишете.

Предисторията е, че стоя и си пуша на осмия етаж и гледам кошника долу. Ама го гледам под такъв ъгъл, че джантите "чернеят". И се зачудих ако ги изпердаша черни как ще седи. И проверих "Чавдар" (chat gpt) кво предлага като визия. Какво ви е мнението? Оригинално (diamond cut) или напълно черни? На пролет ще минават ревизия и се чудя дали да ги оставя във фабричен вид или да ги почерня. Също така друг въпрос. С черна джанта не съм карал. Случва ли се крайно видим демидж при монтаж/демонтаж на гуми?

viber__2025-08-12_13-31-53-371.thumb.jpg.55d388f8b51170dd87a780792507b957.jpgbc324480-b394-40e5-ad58-8c5dc0822ea3.thumb.png.bd443b13505ad290d87c270bb8cca20f.png

За мен колата се обезличава. Не знам как стоят нещата с монтаж-демонтаж на гуми, но вероятността да бъде олющена джантат винаги я има. За да се минимизира тази опасност - 2 комплекта джанти с гуми, за да няма 2 пъти годишно демонтаж/монтаж. Така ще се прави на най много по един баланс ако има нужда. Този даймънд кът си е цифра, но ако оставим това на страна, не може да се прави до безкрай, все пак сваля материал и си има лимит.

  • Одобрявам 3
Публикувано
На 12.08.2025 г. at 15:18, joro-120L написа:

Да, думата ми "развалил" не е точна, а "боядисал".

Няма проблем. Ще станат. То това е струг. Като им ударят една стружка, боята пада и пак ще лъскат. Забелязал ли си, че diamond cut е само челно.

За отделен к-т джанти имах предвид - кеф ти черни, кеф ти лъскави. Боядисване и след време струговане на същите, май ще стигне цената к-т джанти.

 

Текущите да станат във фабричен вид - струг машина и боя ще е около 200 кинта. Отделно тия джанти са като при полирането. Можеш да го правиш, ама не колкото си искаш. По някое време просто не остава "матриал" :(

 

На 12.08.2025 г. at 18:24, Izolini написа:

Кожата е много суха. Преди я третирах с препарат за кожа на Turtle Wax. Обаче ме мързи неистово, да не говорим че за хубаво намазване на колата на мен ми отива към час. Предпочитам да си платя. По едно време ходех на една миФка, на която взимаха 2 кинта да намажат кожата с някакъв препарат, който не ставаше, ама аз си носех костенурката и им а връчвах.

 

 

 

Ице, няма как да ти отнема час. Ако ти отнема час, значи нещо предобряш жестоко. Просто мажеш и разстриваш. Както казах, ако кожата е суха, може да стане леко като на петна (на места суха, на места овлажнена). За това правиш второ на следващият ден. Така се сатурира препарата в нея и после само поддържаш. Супърба беше полу кожа и това е по-досадно, да. Сега на Пасата, който е целия кожа отнема към 7-8 мин :)

 

На 12.08.2025 г. at 19:41, Logrus написа:

Абе не съм бил я, адаша ша да е виновен, ма на мен по ми аресва с тъмни лайстни - аз бих махнал целият хром и да запазя джантите даймънд кът.

 

В търсене на препарат съм, който да спаси хрома. Още от Супърб 2 е известен проблема, че безконтактното му ЕПМ. Не само при ВАГ де. Като гледам и БМВ и Мерц страдат от същото. Матира се и интересното е, че винаги става по "ъглите" на задните врати. Ако не успея да го освежа, вероятно ще има "chrome delete"

 

На 13.08.2025 г. at 8:34, ghost_rider написа:

За мен колата се обезличава. Не знам как стоят нещата с монтаж-демонтаж на гуми, но вероятността да бъде олющена джантат винаги я има. За да се минимизира тази опасност - 2 комплекта джанти с гуми, за да няма 2 пъти годишно демонтаж/монтаж. Така ще се прави на най много по един баланс ако има нужда. Този даймънд кът си е цифра, но ако оставим това на страна, не може да се прави до безкрай, все пак сваля материал и си има лимит.

 

Не искам вече да имам два комплекта джанти. По мой си съображения това ме тормози. Като цяло да, по-удобно е. Позволява и по-лесно съхранение на гумите, но... Мъкненето е зловещо, превозването с колата също. Отделно от това, фабрични джанти (афтърмаркет не бих сложил) в състояние, в което бих карал са 2000 лв...
Иначе всеобщото мнение съвпада с твоето - обезличава се. Съответно реших да не го правя :)

Публикувано
преди 2 минути, sauber написа:

Ице, няма как да ти отнема час. Ако ти отнема час, значи нещо предобряш жестоко. Просто мажеш и разстриваш. Както казах, ако кожата е суха, може да стане леко като на петна (на места суха, на места овлажнена). За това правиш второ на следващият ден. Така се сатурира препарата в нея и после само поддържаш. Супърба беше полу кожа и това е по-досадно, да. Сега на Пасата, който е целия кожа отнема към 7-8 мин :)

Тъй де, Октавията е полу-кожа, освен това е тясна, а аз съм особено неповратлив и схванат екземпляр. Подозирам, че Варела наистина ще го наклепам за 15 минути, защото там си е като баданосване. Но преди това искам да го изчистят с хубав препарат, за да не запечатам вековната мръсотия.

Публикувано
Преди 2 часа, sauber написа:

Отделно тия джанти са като при полирането. Можеш да го правиш, ама не колкото си искаш. По някое време просто не остава "матриал" :(

Да, отнема се материал. Имах предвид, че след като ги боядисаш, еднократно, можеш да им върнеш оригиналния вид. Боята не пречи.

 

Преди 2 часа, sauber написа:

Текущите да станат във фабричен вид - струг машина и боя ще е около 200 кинта.

Не стигат и за джанта.

Цени на сервиза в София, където преди 5 г. правих моите. Тогава цената за струговане и лак за 18" беше 180 лв. за 1 бр.

 

Diamond cut Repair Всички цени са за 1 брой, в лева и евро без включен ДДС!

 

РАЗМЕР           СТРУГОВАНЕ И ЛАК                   СТРУГОВАНЕ, ЛАК И БОЯ

 

15"-16"            От 180.00 лв. / 92.03 €                    От 230.00 лв. / 117.60 €

17"                   От 210.00 лв. / 107.37 €                    От 250.00 лв. / 127.82 €

18"                   От 250.00 лв. / 127.82 €                   От 300.00 лв. / 153.39 €

19"                   От 280.00 лв. / 143.16 €                    От 350.00 лв. / 178.95 €

20"                  От 320.00 лв. / 163.61 €                    От 400.00 лв. / 204.52 €

21"                   От 350.00 лв. / 178.95 €                    От 450.00 лв. / 230.08 €

22"                   От 400.00 лв. / 204.52 €                  От 500.00 лв. / 255.65 €

23"                   От 450.00 лв. / 230.08 €                   От 550.00 лв. / 281.21 €

забележка: "От" е начална цена. В зависимост от състоянието на джантата, расте по преценка на сервиза.

 

https://www.smartrepair-bg.com/

 

п.п. Ако нестругованата част на джантата ти е черна и смяташ да я подновиш/боядисаш, то те ще боядисат цялата джанта в черно и след това ще струговат участъците. Няма кой да си играе да отсича стругованата част. Така ги правят и в завода. Като ги боядисат целите черни, може да отидеш да ги видиш и ако ти харесат да останат така, без струг. Моите искаха само струг и лакиране. Основният им цвят беше без забележки. Заради стругованата част, цялата джанта задължително се лакира, защото алуминият без покритие ще се окисли.

Най-добре е да им ги оставиш с гумите. Те си ги демонтират, монтират и балансират. Така ще си спокоен, че няма да има поразии по джантите при монтажа.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.