Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте, един бърз въпрос, на който не можах да намеря точен отговор. Поднових си ГО-то и днес/утре влиза в сила. Стикера трябва ли да се залепи или си стои при полицата, отпадна ли? Поздрави! :)

Публикувано

Монка , приятел оня ден мина на ГТП и каза , че са му казали че вече не се лепи нищо. :)

  • Благодаря 1
Публикувано

За гражданската се лепи. Оня ден на брат ми му изшиха фиш за незалепен стикер. И той мислеше че са отпаднали, но само за ГТП не се лепи засега. Поредната тъпотия…..

  • Благодаря 1
Публикувано

И аз минах ГТП в Четвъртък. Чаршафа го лепнаха на картона от прегледа, вместо на стъккото. За съжаление продължаваме да го плащаме, защото някой трябва да го произвежда и да му го плащаме, а това че не върши ниаква работа, няма никакво значение...

Пъврия стикер за ГТП от КАТ, ми стоя цяла година закрепен на щипката за докунети на челното стъкло, без да го лепя и сега вече го разкарах. Е сигурно съм бил в нарушение, но само веднъж са ме спирали с тази кола за 1 година и изобщо не гледаха никакво стикери, ами си проверяваха на таблета всичко.

Остана обаче стикера за ГО, който ТРЯБВА да се лепи на стъклото, иначе Влади ви каза какво следва.

Винетни стикери няма от доста години, но гледам има много коли, които си карат с по 5-6 на стъклото, че и още толкова стикери за ГО и се чудя, защо не ги глобяват. Мой приятел отнесе фиш, че не беше свалил стария стикер, още когато ги лепяхме по стъклата, а той имаше само 1 излишен. Явно не е имало за какво друго да го глобят, пък да го пуснат ей така като изряден, явно не е допустимо според инструкциите от началниците.

 

  • Благодаря 1
Публикувано

 Днес след запалване остана да ми свети лампата за акумулатора ,върнах се взех мултицет зарежда нормално 14.40V без консуматори с фарове и вентилатор на парното 14.20V лампата свети но някак по-слабо от нормалното някой сблъсквал ли се с нещо подобно 

Публикувано
преди 8 минути, skodafen написа:

 Днес след запалване остана да ми свети лампата за акумулатора ,върнах се взех мултицет зарежда нормално 14.40V без консуматори с фарове и вентилатор на парното 14.20V лампата свети но някак по-слабо от нормалното някой сблъсквал ли се с нещо подобно 

 Откачи кабелите от алтернатора и виж пак дали свети, ако не , значи някой диод си е заминал , ако да таблото си е заминало. Аз бих огледал четките и колектора .

Публикувано

Eвала на Альошката ! Голям е тоя човек! :)

 

  • Одобрявам 1
Публикувано

Имам (тъп) въпрос:

Какво ще стане, ако на автомобил, предвиден за джанти 19" 8,5j et59 сложа джанти 19" 8,5j et50?

От това, което чета разбирам, че просто джантата ще излезе 9мм навън спрямо сегашната. Или нещо не съм разбрал правилно?

Публикувано

An ET59 wheel will sit further inside the wheel arch than an ET50 wheel. The "ET" value, or offset, is the distance in millimeters from the wheel's mounting surface to its centerline. A higher ET number like ET59 means the wheel is pushed inward, while a lower ET number like ET50 means the wheel is closer to or pokes out from the wheel arch.

Публикувано
преди 12 минути, Izolini написа:

Имам (тъп) въпрос:

Какво ще стане, ако на автомобил, предвиден за джанти 19" 8,5j et59 сложа джанти 19" 8,5j et50?

От това, което чета разбирам, че просто джантата ще излезе 9мм навън спрямо сегашната. Или нещо не съм разбрал правилно?

Правилно си разбрал.

Публикувано
преди 18 минути, Izolini написа:

От това, което чета разбирам, че просто джантата ще излезе 9мм навън спрямо сегашната. Или нещо не съм разбрал правилно?

Ако правилно разбирам долните картинки, то ти си разбрал ПРАВИЛНО и джантата ще ИЗЛЕЗНЕ :)

 

PS: Редактирах сА :)

OFFSET.jpg

 

279786d1692651182t-how-important-offset-

Публикувано
Just now, maxrpm написа:

много е голяма разликата в ET то , може да опират джантите или гумите и да се наложат фланци. 

Саше, бъркаш се. Джантата ще излезе навън. Колкото по-малка е цифрата, толкова по-навън излиза. Има джанти с отрицателно ЕТ, както и така наречените обърнати джанти. Може да се ориентираш по картинката на @PRR.

Ако става въпрос за опиране, гумата може да опре например във веждите, а не вътре в калника (подкалника), но това би се случило при някой нисък автомобил със спортно окачване и малка фуга между гумата и калника.

  • Одобрявам 1
Публикувано

На Мица със 17ките опираше отзад в подкалника при натоварване. Просто беше достатъчно "прибрана" за да не опре във веждата, но достатъчно "стъчаща" за да опре в пластмасата. 

А дали в конкретния случай ще опира не зависи само от джантата, но и от гумите сложени връху нея. На 19ка 8.5J могат да се сложат гуми от 225 до 255мм, т.е. 30мм или по 15мм от страна, т.е. може да се компенсира до 7.5мм, или крайно разлика 1.5мм ;) Ама отидохме в някви супер сметки ...

 

Публикувано

Гумите са 265/50R19

Арките на калниците са огромни, но утре ще пусна един отвес да видя къде ще попадне. Хич не ми се вярва с тези 9мм да излязат навън. 

 

Едит: и като съм почнал да спамя, кои ви харесват повече? Колата е голяма и бяла:

 

17627963006283025982044839312314.thumb.jpg.12627a877c0d12cdd53ad66772bf8f3f.jpg

Или

 

spacer.png

Публикувано

№2

Публикувано

Тез №1 по-ми харесват 👍

Публикувано

2

Публикувано

Твърдо #2

Публикувано

Глас за #1. 

Публикувано

Ице, без да претендирам, че съм естет, ама тия спици на варела ще са като на свинче звънче :( Аз бих се ориентирал към по-затворени джанти. Но пък колата си е твоя.

Публикувано

Пепи, няма опция "Нито една от двете". Иначе бих се възползвал.

Аз съм за ОЕМ джанта, дори и втора ръка. Най-вече заради качеството и здравината.

Публикувано

Тези с двойната спица са оригинални за Кайен, или поне са много добра имитация, че не ми се вярва Ицо да ръсне 20 бона за 4 джанти 😁 Поршето е същият варел и му стоят доста добре, така че би трябвало и на тоя бидон за зеле да лепнат.

Публикувано
преди 52 минути, Logrus написа:

Тези с двойната спица са оригинални за Кайен, или поне са много добра имитация

Това не го знаех, но ми направи впечатление, че първата джанта има засечка на капачката с формата на емблема на Порше.

Или както е модерно да се казва "подготовка" за емблема.

 

images.jpg.4b509d7f8358c9a95642b3e2471f343d.jpg

 

  • Благодаря 1
Публикувано
преди 7 минути, joro-120L написа:

Това не го знаех, но ми направи впечатлене, че първата джанта има засечка на капачката с формата на емблема на Порше.

 

4-20211222123267427.thumb.png.fd4ec353e45eaefc17e6948fc7311587.png

Прав си Жоре и аз го видях, ама няма значение, ако му харесват на Ицо - капачките се сменят 👍,  които да си избере, важното е, да го кефят 🍻

  • Одобрявам 1
Публикувано

На мен втория вариант ми допада повече. Ама ако ти е голям спирачния диск отзад, можеш и по-отворените да метнеш на каляската.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.