Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Някои дали може да ми даде съвет с един проблем. Става дума за аудиото в колата. От няколко дена паля колата и колоните и буфера които са свързани към усилвателя не свирят. След известно време засвирваха. До преди вчера, от тогава въобще не свирват. Свалих радиото да видя как са кабелите, някои да не се е извадил - ОК са. Проверих бушоните на самия усилвател - здрави са, както и този при акумулатора. Усилвателя. На усилвателя има 2 диода, когато всичко беше наред си светеше зелено, сега свети червено. В ръководството пише:

The protect light ( red ) comes on when the amplifier shuts down from overheating, or a short circuit ( spea-ker failure)

 

Може би някъде става късо, огледах кабелите които стигат до усилвателя изглеждат ми ок. Та как мога да хвана къде става това късо? Поздрави!
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкачи говорителите и им измери съпротивлението с мултицет. Измери също от + и -  на всеки говорител към купето, дали няма утечка от протрит кабел ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи говорителите откъм усилвателя и виж дали пак ще свети защитата като го пуснеш.

 

Щом сработва защитата нещо товари крайното стъпало - или са говорителите или някъде ти се е окъсил кабела към тях (най-често става на пантата на вратата). Или се е скапало самото стъпало. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачих ги пак свети защитата. Проверихме кабелите на говорители ОК са чуват се как пукат.
Три канален е - предните колони и баса явно работят, не е от окъсен кабел.

Разкачих усилвателя. Разглобих го. Разгледах за нагари, за думнали кондензатори - няма нищо, поне видимо. Тоест един от всичките кондензатори се беше леко надигнал, но го проверихме и не е заминал.

Тъпа работа, утре ще закача всичко с надеждата нещо да е било разхлабено...
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Протече ми датчика за задна- изкара точно 3 години. Покарах малко така, но почна да не сработва доста често (по парктроника го усещам) и купих нов.

Тръгнах да го сменям- отдолу беше омазал прилично кутията- смених го, зачистих и всичко е сухо и работи. Но изтекоха 50- 70 грама масло + изтеклото от пробилия датчик- за доливане съм си. Въпроса е фатално ли е така да се замъкна до сервиза (ясно е, че 5- та няма да включвам, понеже тя се маже от въпросните 70- 80 грама)?

Ето каква свинщина беше направил датчика:

11774673_10153017375788616_272473805_n.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си получих колата с кило и много малко завещани от макарона и така карах цяла зима , па нищо и няма , ти са издребняваш за 50-60 грама :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя не събира ли кило и 200? :)

Утре ще ида да ми долеят, през това време си оправих пукнатата кора под мотора и измих всичко отдолу до блясък :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вЕрно 2 литра и дават :blush:

Утре ще допълня и ще видим колко съм загубил от въпросния датчик и при смяната му от собственика с две леви ръце :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачих ги пак свети защитата. Проверихме кабелите на говорители ОК са чуват се как пукат.

Три канален е - предните колони и баса явно работят, не е от окъсен кабел.

 

Разкачих усилвателя. Разглобих го. Разгледах за нагари, за думнали кондензатори - няма нищо, поне видимо. Тоест един от всичките кондензатори се беше леко надигнал, но го проверихме и не е заминал.

 

Тъпа работа, утре ще закача всичко с надеждата нещо да е било разхлабено...

 

Ко стана с усилватоРа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера го оставих в едно сервизче, очаквам да ми се обадят. Като имам повече инфо ще пиша. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера го оставих в едно сервизче, очаквам да ми се обадят. Като имам повече инфо ще пиша. Поздрави!

Най-добре, това щях да ти предложа и аз ;) Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой дали знае, дали в ЕТ продават сенници за задните странични стъкла на Окти2? Също така и за задното? Благодарности.

Странични продават, но цената е  :censored: Каталожен номер  KCD 609 004, мисля че бяха 240 левчета. Има ги по 170 в една фирма в София, на Цар Борис III

Задната щора е ролетна, ако имаш фабрични отвори на кората може да се сложи, иначе според мен също може да се направи, но тряба да се среже съвсем леко. От горе се хващат на две куки на кората на капака, над края на стъклото. Поръчана с колата, при това комплект с мрежите в багажника, беше 98 лева, каталожен номер DEA 610 001, но нещо не ми я отваря в сайта им за да ѝ видя цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работната кола на тъщата е с фолио- комби с фолио е мъка да се кара нощем, особено при паркиране на заден.

 

1229998_10151670285913616_1110402159_n.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето отвън е 20% предни странични, 85% на задни странични и 70% на задни странични в багажника и задното стъкло(на 70% нямаш никакъв проблем нощно време отвътре навън, но леко прозират и се вижда в купето отвън, затова задните странични ги права на 85%). ЛЛумара е секюрити фолио с много добра топлоизолация, УВ защита и няма значение колко е тъмно за този ефект. Йетито ми е 4та кола с такова фолио, лятно време кучето прекарва по 2-3 часа в багажника на слънце и съм много доволен. Не сравнявай хубави фолиа с китайски от Илиенци

 

Има и + при евентуално ПТП 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на тъщата е такова :doubleup:

Явно си е въпрос на свикване- тя няма проблеми, но аз кача ли се да я карам, въпреки практроника всеки път ми е мъка- свалям си задните стъкла при тъмно паркиране на задна, а не е като да не съм свикнал да паркирам голяма кола, с А8- цата драми нямам :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Изолини, благодаря много! Това магазинче на Борис къде е идеи?

 

Намерих едно документче с аксесоарите на окти2. на който му е интересно

 

http://www.skoda-auto.com/sitecollectiondocuments/models/octavia/en/octavia-accessories.pdf

 

Фолиото не е лоша идея но според мен ще е доста повече от 240 лв. Освен това не знам къде могат да го сложат добре. 

Редактирано от paradox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами (да ме извинява Иво) обаче фолиото също не решава проблема с магическа пръчка. Сенниците са добро решение за всекидневна употреба. Но нищо не може да замени платненото перде! Ако слънцето вече е прекалено силно закрепвам между щората и рамката на вратата пачучно одеялце и край със слънцето и жегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на тъщата е такова :doubleup:

Явно си е въпрос на свикване- тя няма проблеми, но аз кача ли се да я карам, въпреки практроника всеки път ми е мъка- свалям си задните стъкла при тъмно паркиране на задна, а не е като да не съм свикнал да паркирам голяма кола, с А8- цата драми нямам :rolleyes:

Както се вижда на снимката ти, не е такова 70%! През задното странично на багажника и задното не се вижда. При мен на снимка в този профил прозира отвън навътре в смисъл мога да видя през задния страничен на багажника и задното стъкло от този ъгъл едновременно зад колата какво има. Това е по-тъмно, дори и да е ЛЛумар.Лесно можеш да го провериш дали е такова - има холограмни надписи LLUMAR отвътре и микроните(110,175,220 и тн) през педя с размер 5мм на знаците на фолиото! Аз сложих 220микрона, което е още по-усилено на взлом и по-дебело от това на клипчето.

 

 

Колега Изолини, благодаря много! Това магазинче на Борис къде е идеи?

 

Намерих едно документче с аксесоарите на окти2. на който му е интересно

 

http://www.skoda-auto.com/sitecollectiondocuments/models/octavia/en/octavia-accessories.pdf

 

Фолиото не е лоша идея но според мен ще е доста повече от 240 лв. Освен това не знам къде могат да го сложат добре. 

 

Цена за цяла кола е точно 2х240лв. Монтажа е тежък, не може всеки да го сложи, много е твърдо и отнема 4-6 часа. Слагат го на няколко места в София и дават TUV сертификат и 10г гаранция. 3M e алтернатива, но е по-слабо фолио. При желание ще дам координати на монтажници, вносителя е един!

Ами (да ме извинява Иво) обаче фолиото също не решава проблема с магическа пръчка. Сенниците са добро решение за всекидневна употреба. Но нищо не може да замени платненото перде! Ако слънцето вече е прекалено силно закрепвам между щората и рамката на вратата пачучно одеялце и край със слънцето и жегата.

Трябва да пробваш ЛЛумара ;) аз съм пробвал с щори, одеала и илиенски фолиа и затова права сравнение. Всеки си прави избора Ицо ;)

 

 

Ще направа няколко снимки да ви покажа нагледно колко се вижда през различните % затъмнение и различните цветове на фолиото - Октавиата е със син цвят(7-8год е с това фолио и не е избледняло) а Йетито с черно. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вЕрно 2 литра и дават :blush:

Утре ще допълня и ще видим колко съм загубил от въпросния датчик и при смяната му от собственика с две леви ръце :crazy:

120ml доляхме и пак мога да си бича на 5- та :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това фолио и защитните му свойства отдавна го следя, така да се каже

ама точно тази му "бронираност" ме притеснява, има случаи когато стъклото трябва да може да се счупи и отстрани лесно, примерно след ПТП, вратите са заяли, пътниците са вътре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.