Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Тук-там по пътищата има някакви нови камери, които висят над платното... Квадратни и малки, имат диоди, не са като големите кутии отстрани на пътя...

Споко , преброителни са...и не са толкова нови. Има ги на доста места (вкл и в села) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и Варшави с шест цилиндрови двигатели. Доколкото съм чувал за камерите, искат да въведат засичане по средна скорост, както е на западни магистрали. Сега било тестово само по Люлин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, бъркаш се, статистическите/преброителни камери, са друг модел, освен това, по Закон трябва да са обозначени и да има предупредителна табела за такъв вид устройство... Като преди Писта "Дракон", примерно... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, тази идея е стара, но е приложима САМО на пътища, които /или участък от тях/, имат Само един Вход/Качване/Влизане, респективно - Само един за обратното!

Реално, в РБ не е приложима към момента, а дори и да се опитат да я приложат за някои тунели, намаме нормативна база...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Иначе, ако са за средна скорост, по-лесно ще минава в съда всичко, защото няма да им трябва радар изобщо, ами ще търсят по номер в база данни. Запис на номер за начало и запис за край по една снимка за връзване на гащи - разликата във времето между записите спрямо разстоянието - няма какво да се доказва там... Важното е че нещо инсталират, пък какво точно...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номерата на колите и сега се разпознават автоматично за проверка на ГО например без човешка намеса от камерите по центъра. По-скоро ще е проблем доказване на синхронизацията по време на камерите за вкарване в базата данни. Идеята може и да е стара, но искат да я въвеждат, тази година едва ли, но следващата е много вероятно.
 И няма проблем и извън магистрала. Например има една преброителна камера на околовръстното преди Ломско шосе и една на входа на Костинброд. Е като те засече и на двете и имаш по-висока скорост от макс по ограничения, ето ти пак фиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, там им е заложен, собствения капан - първо трябва да докажат, по кой маршрут си се движил и кои пътища си ползвал /преки, къси, бързи/ - абсолютно НЕ-доказуемо в РБ-я; второ - да имат право да те снимат /камерата да е обозначена, километър по-рано/ - т.е., спираш, пушиш, пикаеш и т.н., и те го ду..т; трето - трябва да докажат, наличие или съответно липса, на трафик - мноого показателно за средна скорост; четвърто - винаги можеш да искаш техническа експертиза, в независима лаборатория, на измервателното/записващо средство /практиката сочи - едва едно към сто и повече изправни...; пето - за момента, нямаме дори един текст, в която и да е правна норма, която да им позволява това, да не говорим, че с оглед на сегашните правни норми - закони, правилници, кодекси, наредби и прочие, нарушителите са/ще бъдат, Те - Пътна полиция /КАТ/!!!

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нави ме. Съгласен.

 

По-здрави да сме и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и Варшави с шест цилиндрови двигатели. Доколкото съм чувал за камерите, искат да въведат засичане по средна скорост, както е на западни магистрали. Сега било тестово само по Люлин.

На Люлин хич не е тестово. На последния тунел посока Перник е и вече съм виждал 2 фиша от там.

 

Боре, тука не съм съгласен с теб. Може да се направи като хората замерването на средната скорост за участък от пътя. Ти в момента разсъждаващ като юрист, търсейки слабости и вратички. Ама ако се направи цялата процедура внимателно, от екип хора които могат да покрият цялата необходима материя - не само юристи или само математици, тогава ще си е напълно приложимо. Ама предпочитам да продължим тая тема на живо/жива бира, щото е много обширна.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, разбира се, че е приложимо, и да - в други държави действа от години. Казвам, че у нас, за момента не е приложимо, освен на някой тунел.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, това е бъдещето /в голям мащаб/, но масовото мислене, все още се ограничава до - "Абе, нямам и вяра на тази машина"...

След време, няма дори да забелязваме подобни технологии, Човекът по природа е консуматор...

В духа на тази реклама - не мисля, че някога ще ползвам "услугата" на Съби, да се паркира сам, макар и да пробвах - Дядото се справя, повече от добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се загледах по Тракия, че са ги поставили на доста места тези камери, а следобеда поставяха на караулката при околовръстното от новите камери на нова рамка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се загледах по Тракия, че са ги поставили на доста места тези камери, а следобеда поставяха на караулката при околовръстното от новите камери на нова рамка.

Да бе, навсякъде слагат по много...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо така грубо към велосипедистите?  :eusa_naughty:

 

/Без да слагам думи в нечия уста/ Предполагам, че най-вече, защото изскачат отвсякъде, не се съобразяват 90% от тях - "пойкат" като пумпали по лентата и винаги ме е страх като минавам покрай велосипедист на платното, когато трябва да пресекат се возят по пътеката, повечето прелитат бързо, вместо да бутат колелото, за да ги види шофьора и да реагира... на мен два пъти ми се случи да прелитат в последния момент на зеленото за пешеходците по пешеходните пътеки и се разминавам от белята на една боя разстояние... хем много внимавам. Манталитета е такъв, просто :) Иначе подкрепям карането на колело - да се движат хората, полезно е - евала за това. :)

 

Да не стане спор в стил "бензин-дизел-газ-колело-пешеходци-педали-съединители-ръчка-автоматик-задно-предно" и други... Не ми е цел, просто изказвам моето мнение, предполагам и на Борето ;)

 

И да не забравим най-голямата глупост - "аз съм на клон" /от череша/! Направо си е "пръчка-секвоя".

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, защото в голямата си част, са арогантни, нахални, не спазват ЗДВП - вместо да се движат "Крайно в дясната лента, по посока на движението", масово се движат, в "лява лента, срещу движението", на пешеходна пътека си управляват "коолото" и се включват/пресичат без сигнал дори, вместо да слезнат от преклетото ППС и да го бутат, както пише в ЗДВП, масово са със "слушалки в ушите" и нямат идея къде са, масово са с тъмни дрехи "почти невидими" за останалите участници в движението, да не говорим за лични предпазни средства, често са употребили алкохол, а още по-често, да не кажа винаги, се държат /и изискват/ с/от останалите участващи в движението, сякаш са им длъжни, само защото, сутринта са си ударили главата и са решили, да спасяват Планетата, че искат да отслабват, или "личният" им лекар, го е препоръчал...

Да не говорим, как буквално "Скачат" от тротоара на пътното платно и обратно, карат м/у пешеходците /че и им свирят-звънят/, минават на "мораво" червено, докато останалите, чинно си чакат светофара, или карат "без ръце" и мозък, заблеяни в телефоните си и пишейки смс-и...

После, водачите на МПС, били НЕ-толерантни...

Такъв толеранс ще ти дам, че един километър, няма да се нуждаеш от педалите...

П.С. Не е към теб, и не за всички, но уви - за 99% от ползващите велосипед/колело - дву/три колесно ПС!!!

Иначе, и аз се възхищавам на датчаните, холандците и т.н., ама Те, не са като Нас... /както и за всичко останало, уви/!!!

Поздрави

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Присъединявамсе към Боре по въпроса за българските колоездачи - в огромната си част са ужасни. Наскоро споменавах родата на един вело-палавник до девето коляно понеже профучавайки между спрелите на светофар коли, ми обърна огледалото. Добре, че се размина само с леко одраскване и отчупено ръбче на мигача. Дори не благоволи да спре да се извини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление трябва да се съглася с повечето неща, които казвате (и аз минавам карайки по пешеходните пътеки  :blush: ). Трябва да ви кажа, че истинските колоездачи също, ще се съгласят с вас.

НО, шофьорите на МПС-та са също толкова неадекватни спрямо велосипедистите. Постоянно ми се случва да ме изпреварват на една педя без въобще да преценяват, че кормилото на велосипеда стърчи доста встрани и е точно на нивото на огледалото за обратно виждане на автомобила, съответно е на косъм да ме бутне. Ако си мислите, че карането крайно в дясно е лесно, жестоко се лъжете, защото повечето шахти са с потънали капаци или въобще липсва капак, да не говорим, че по светофарите половината спират по-близко до тротоара от колкото, когато паркират а в останалите ленти се нареждат шахматно, че да виждат какво се случва напред. Също така, често се случва след като ме изпревари кола, застава пред мен, набива спирачки и си прави десен завой. Ами хубаво ама ако това се случи при прав и равен участък или не дай си боже при спускане, аз карам с около 40-45км/ч, че дори и 50, което за кола си е нищожно ама с колело си е доста и спирането не е просто ей така. Въобще примери има доста.

С този си пост не целя да споря с вас или да се заяждам а да ви кажа, че монетата има две страни.

И както обикновенно се случва в нашата мила държава, всички са за бой, така че  :cheers:

Позитивното е, че забелязвам подобрение в поведението и на велосипедистите и на шофьорите и би трябвало някога в бъдещето да е малко по-спокойно и за едните и за другите.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че прекъсвам полезния разговор за камерите, но имаме ли колега във форума, който да е поставил двигател VR6 на Октавия 1 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, медала има две страни...

Прав си, че масово управлявашите автомобили, изпитват откровена ненавист, към всеки, който по една или друга причина, би могъл да се придвижи по-бързо, от т.А до т.Б...

Подобни на твоите преживявания, изпитвам всеки ден, само че с мотор - 230 к.г. и аз 130 к.г., общо 360 к.г. А сега, спри с 50-60 км., когато дебила те засече и завие ;)

И все пак, не карам по тротоара и пешеходните пътеки, нито минавам на червено - а бих могъл, при това - успешно... :)

Поздрави и лека, дано и утре оцелеем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По това време ТВто е на Канал 1, да чуем кой кво правил....

Хапвайки си пълнени чушки, щото нали сега им е сезона..... :P  и тъкмо да отпия от бирата, чувам за незнайно кой път по новините на БНТ - 20ч. думата "Градоначалник" в коментара им за някакъв конкурс за кметове.

Тези журналисти не разбраха ли, че Градоначалник не означава Кмет!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, журналистите в България са под всякаква критика. Спомням си репортаж за движението по пътищата и показват километража по магистралата. Показва 120. Съответно трафика ги подминава и журналиста коментира "Ние се движим според ограничението, а всички ни изпреварват". Само дето от бая години ограничението е 130. Но, нали е важно да направим репортаж, а не да е верен. И други такива примери могат да се дадат. 

 

Накратко - вяра на журналист в България не можеш да имаш. Няма гаранция нито за компетентност, нито за достоверност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, вбесява ме простотията на хора, които трябва да са за пример. Хващам се за това - Национална медия, в миналото водеща и единствена телевизия с елитни журналисти. Най-доброто беше там. Телевизията майка. С най-висок и безкомпромисен подбор на журналисти и тв говорители. Само като си спомним какви светила са излезли от нея. Един, два пъти го чух това ,ама си трая. В последно време много зачестиха да използват Градоначалник, вместо Кмет и ми писна и реших да го споделя с вас.

Наистина на времето е съществувала такава длъжност - Градоначалник, НО това съвсем не означава КМЕТ и няма нищо общо с него!

Много е ниско нивото навсякъде вече. Жалко за бъдещото поколение. Нямат стойностни примери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, за съжаление, си прав. Но не е само в телевизията, радиото и вестниците. Навсякъде е така. Чета сайтове на разни фирми и се ужасявам. Уж специалисти в дадена област, а обявата написана, като от първолак. Не отиваме на добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.