Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Да, не само в медиите, разните му там ТВ формати, просташкия език и поведение е навсякъде. И съм крайно разочарован от хора, които съм ги имал за стойностни и добри в своята област, да се продават за някакви пари, да бъдат кукли на конци и да изменят на своите принципи. Напр. журиращите във всички музикални формати. Обикновено това са музиканти. Никой музикант, който държи на името си няма да го видите там!

Не ги гледам, защото не мога да ги понасям!

Публикувано

Ох... Темата е много дълга и болезнена. Живи здрави може да я зачекнем на по бира :)

Публикувано

Ох... Темата е много дълга и болезнена. Живи здрави може да я зачекнем на по бира :)

 

да! Не смятах и да пиша повече. Иначе рискувам да заприличам на водещия на едно предаване :)

Сега, като споделих тези неща с вас се чувствам по-добре.

Публикувано

Добре е човек от време на време да си "изпее" мъката :cheers:

Публикувано

:cheers:

Публикувано (Редактирано)

Положението при велосипедистите е като всичко друго в БГ. Не ми харесва обаче да се генерализира, пияни били, стъмни дрехи, не спазват правилата.. че то това важи и за 40-50% от шофьорите на леки коли.. да кажем ли че всички са боклуци?

Редактирано от paradox
Публикувано (Редактирано)

Колега "Парадокс", никой от нас не "генерализира нещата", споделяме лични преживявания, употребеният от мен израз, е "масово", а не всички...

Иначе, ако ти не попадаш в изброените от мен примери, мога само да те поздравя и посоча за пример - уви, малко сте на общия фон.

Колкото до "като всичко в БГ", ами, то това "всичко" няма да се промени само, ние трябва да го променим!

Поздрави

Редактирано от Боре
Публикувано

Не вярвах , че има такова чудо докато не го видях с очите си ... карам си днес по Т.Александров , спирам на опашката на светофара с Опълченска и изведнъж радиото изгуби всякакъв сигнал , телефона умря и докато се чудех какво става един черен Мерцедес окичен като коледна елха с антени зави в пряката преди механотехникума и всичко се появи отново :nea:

 

По повод колоездачите - то е като и с шофьорите и всичко останало що е българско - разпасана команда ... нито спазват някакви правила , 99% са без жилетки , 100% са с тапи в ушите и около 60% си показват маймонджулуците по улиците .

Публикувано

Гена, да не е случайно стара "S класа", с две антени на покрива, четири на капака на багажника и две на задна броня /някои са само стойки/?!? Доста амортизирана, 2001 година...

Тази конкретно, е на МВР-то... ;)

Публикувано (Редактирано)

Колеги, моля за съвет /по-скоро за морална подкрепа/.

Съби окьоравя с лявото око - изгоряла крушка на "би-ксенона".

От ЕТ ми обявиха поръчка и 336 лева за нова.

Обмислям, за същите пари, да му купя нови очила - "Осрам", но и за двете очи, а оригиналната крушка, да я оставя за резерва.

Същата температура и спецификации, но все пак, афтърмаркет.

От ЕТ ме плашат с грешки, прецакване на модула на който са светлините - над 4000 лева, и т.н.

Предполагам /сигурен съм/, че са "бабини деветини", приказки за "Торбалан" и прочие, но все пак ?!?

Редактирано от Боре
Публикувано

Боре, както ти споменах, според мен на първо време е хубаво да размениш крушките на двата фара, за да изключиш проблем в друг компонент. Ако и след размяната проблемната крушка остне проблемна, ясно е какво ще се сменя. Бих те посъветвал, задължително да си купиш 2 крушки, понеже температурата на светене се променя с часовете работа, та със смяната на една крушка Съби ще изглежда "кривоглед", дори и крушката да е със същите параметри.

Относно избора на крушки, мисля че си се насочил прекрасно, над 300 пари за 1 бр. е наистина множко.

 

Поздрави!

Публикувано

Здравей Боре, Аз в тази ситуация бих избрал две нови крушки Осрам ... поради следните причини:

1 - Крушките за първо вграждане така или иначе не са произведени в заводите на VAG групата, а са поръчани на някой от основните производители ... Филипс, Осрам, Нарва ...т.н.

2 - Това че ти предлагат "поръчка" ,а ги нямат налични (все пак става дума за консуматив) за мен означава, че по-скоро е голяма рядкост някой да се уплаши от глупостите им и да си купи ОЕ.

3 - Случва се новата и старата крушки макар и от един производител да имат разлика в цветовата температура ... следователно по-добре комплект.

4 - На ЕТ това им е работата ... да те плашат, ако се получи да ти вземат парите и да се молят и потриват влажни ръчички да ти изгори и другата по-скоро.

Публикувано

Благодаря ви, аз също разсъждавам в тази посока, и наистина имах нужда от "едно рамо" - за което отново благодаря!

Ще пиша какъв е резултатът, от новите "очила" на Съби.

Поздрави

Публикувано

Чета форума от скоро - ЕТ излиза че са олицетворение на Сатаната :) 

Публикувано (Редактирано)

Благодаря ви, аз също разсъждавам в тази посока, и наистина имах нужда от "едно рамо" - за което отново благодаря!

Ще пиша какъв е резултатът, от новите "очила" на Съби.

Поздрави

Боре, тая пред шофьора ли ти умря? Оня ден фарът беше яко потен. Пипнах го отвън, ама беше вътрешно... Толкова много конденз имаше, че се стичаше и пак имаше капки по стъклото.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Публикувано

Да Венци, видях те че го гледаш и пипаш, та реших и аз. Толкова конденз, не бях виждал. Но не мисля, че има причинно-следствена връзка с изгорялата крушка. Сега фара е напълно сух. Покрай изсушаването установих, че приказките от други теми, как ксенона не греел и бил причина за конденз, са меко казано измишльотини - за 20 минути на паркинга, десния ксенон така беше нагрял стъклото на фара пред него /да, една идея по-малко от крушката с нажежаема жичка/, че и вода да бях сипал във фара, пак щеше да я изпари.

Поздрави и мерси, че се загледа.

Публикувано

Аз забравих да ти кажа... Но не ми хареса тая гледка. Човек, аз съм с нефабричен ксенон - е никога за почти 6 години не се е потил никой фар. Като кажат “с ксенон се поти“ - при мен не иска. Отдушниците прегледай, след което слагай силика гел пликчета - имат си някои уреди (мултицети и други ел. уреди) фабрично сложени, явно има смисъл. Виждал съм го това нещо. Може би ще реши проблема.

 

Поздрави

Публикувано

Силикагела ще изтегли влагата, но няма да премахне източника и. Иначе, докато във фара има конденз смяната на крушката ще е само временно решение. 

Публикувано

Гела е безмислен, щом се поти, влагата е много, ще трябва да го сменя непрекъснато, а едва ли има нерви за това. Тия гелове са да прибират инцидентна влага, не са памперси :)

 

От опит знам, че един фар като почне да се поти... оправия няма.

Публикувано

Цецо, позволи ми да не се съглася. Просто трябва да се намери мястото от където влиза влагата. 

Публикувано (Редактирано)

Определено трябва да се намери проблема първо. Моят мотор е адски чист, кажи-речи прах не давам да има. Затова и отдушниците на фаровете (малки отвори с формата на лула, тъпкани с дунапренчета) съм ги оглеждал и нямат прах, чисти са. Фаровете ми не се потят.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Публикувано

То в книжката си пише, че е възможно образуването на конденз и е нормално явление, а след време сам изчезва, но не мисля, че са имали предвид, чак толкова конденз, колкото имаше при мен. 

Иначе, да не за пръв път се появява /и в двата фара/, и после наистина изчезва. Любопитното е, че този път, беше само в левия фар - десният си беше сух.

Трябва да отчета, че все пак, предната седмица беше адски влажно.

Ще направим ревизия на фаровете и ще споделя.

Публикувано

Колеги, привет,

Трябва да отскоча за няколко дни до най-омразната ми държава (Румъния). Дайте инфо за ферибота при Оряхово? Постояно ли се движи? Има ли някакви опашки? Гледам сайтовете и ме хваща страх като виждам, че май май не са ъпдейтвани от години...

Публикувано

По-принцип, се движи редовно, но доколкото разбрах, с по-ниска честота - това по думи на познати, не знам в детайли как е.

Апропо, защо не пробваш, през новия мост при Видин - твърдят, че с лек автомобил, преминаването отнема минути?!?

Публикувано

Колега, здрасти.

Минах си вчера безпроблемно. Ферибота се движи на кръгъл час. Лек автомобил е 27 лв. в посока. Видинският мост е точно 45 секунди барабар с плащането. Проблема е, че съм в Питещи и мостовете (Русе и Видин) биха ми удължили пътя с по над 150 км.

 

п.с - Трети път съм в Румъния. Само да е посмял някой да ми каже "По-добре са от нас"...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.