Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Да, не само в медиите, разните му там ТВ формати, просташкия език и поведение е навсякъде. И съм крайно разочарован от хора, които съм ги имал за стойностни и добри в своята област, да се продават за някакви пари, да бъдат кукли на конци и да изменят на своите принципи. Напр. журиращите във всички музикални формати. Обикновено това са музиканти. Никой музикант, който държи на името си няма да го видите там!

Не ги гледам, защото не мога да ги понасям!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох... Темата е много дълга и болезнена. Живи здрави може да я зачекнем на по бира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох... Темата е много дълга и болезнена. Живи здрави може да я зачекнем на по бира :)

 

да! Не смятах и да пиша повече. Иначе рискувам да заприличам на водещия на едно предаване :)

Сега, като споделих тези неща с вас се чувствам по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Положението при велосипедистите е като всичко друго в БГ. Не ми харесва обаче да се генерализира, пияни били, стъмни дрехи, не спазват правилата.. че то това важи и за 40-50% от шофьорите на леки коли.. да кажем ли че всички са боклуци?

Редактирано от paradox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "Парадокс", никой от нас не "генерализира нещата", споделяме лични преживявания, употребеният от мен израз, е "масово", а не всички...

Иначе, ако ти не попадаш в изброените от мен примери, мога само да те поздравя и посоча за пример - уви, малко сте на общия фон.

Колкото до "като всичко в БГ", ами, то това "всичко" няма да се промени само, ние трябва да го променим!

Поздрави

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвах , че има такова чудо докато не го видях с очите си ... карам си днес по Т.Александров , спирам на опашката на светофара с Опълченска и изведнъж радиото изгуби всякакъв сигнал , телефона умря и докато се чудех какво става един черен Мерцедес окичен като коледна елха с антени зави в пряката преди механотехникума и всичко се появи отново :nea:

 

По повод колоездачите - то е като и с шофьорите и всичко останало що е българско - разпасана команда ... нито спазват някакви правила , 99% са без жилетки , 100% са с тапи в ушите и около 60% си показват маймонджулуците по улиците .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, да не е случайно стара "S класа", с две антени на покрива, четири на капака на багажника и две на задна броня /някои са само стойки/?!? Доста амортизирана, 2001 година...

Тази конкретно, е на МВР-то... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля за съвет /по-скоро за морална подкрепа/.

Съби окьоравя с лявото око - изгоряла крушка на "би-ксенона".

От ЕТ ми обявиха поръчка и 336 лева за нова.

Обмислям, за същите пари, да му купя нови очила - "Осрам", но и за двете очи, а оригиналната крушка, да я оставя за резерва.

Същата температура и спецификации, но все пак, афтърмаркет.

От ЕТ ме плашат с грешки, прецакване на модула на който са светлините - над 4000 лева, и т.н.

Предполагам /сигурен съм/, че са "бабини деветини", приказки за "Торбалан" и прочие, но все пак ?!?

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, както ти споменах, според мен на първо време е хубаво да размениш крушките на двата фара, за да изключиш проблем в друг компонент. Ако и след размяната проблемната крушка остне проблемна, ясно е какво ще се сменя. Бих те посъветвал, задължително да си купиш 2 крушки, понеже температурата на светене се променя с часовете работа, та със смяната на една крушка Съби ще изглежда "кривоглед", дори и крушката да е със същите параметри.

Относно избора на крушки, мисля че си се насочил прекрасно, над 300 пари за 1 бр. е наистина множко.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Боре, Аз в тази ситуация бих избрал две нови крушки Осрам ... поради следните причини:

1 - Крушките за първо вграждане така или иначе не са произведени в заводите на VAG групата, а са поръчани на някой от основните производители ... Филипс, Осрам, Нарва ...т.н.

2 - Това че ти предлагат "поръчка" ,а ги нямат налични (все пак става дума за консуматив) за мен означава, че по-скоро е голяма рядкост някой да се уплаши от глупостите им и да си купи ОЕ.

3 - Случва се новата и старата крушки макар и от един производител да имат разлика в цветовата температура ... следователно по-добре комплект.

4 - На ЕТ това им е работата ... да те плашат, ако се получи да ти вземат парите и да се молят и потриват влажни ръчички да ти изгори и другата по-скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви, аз също разсъждавам в тази посока, и наистина имах нужда от "едно рамо" - за което отново благодаря!

Ще пиша какъв е резултатът, от новите "очила" на Съби.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви, аз също разсъждавам в тази посока, и наистина имах нужда от "едно рамо" - за което отново благодаря!

Ще пиша какъв е резултатът, от новите "очила" на Съби.

Поздрави

Боре, тая пред шофьора ли ти умря? Оня ден фарът беше яко потен. Пипнах го отвън, ама беше вътрешно... Толкова много конденз имаше, че се стичаше и пак имаше капки по стъклото.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Венци, видях те че го гледаш и пипаш, та реших и аз. Толкова конденз, не бях виждал. Но не мисля, че има причинно-следствена връзка с изгорялата крушка. Сега фара е напълно сух. Покрай изсушаването установих, че приказките от други теми, как ксенона не греел и бил причина за конденз, са меко казано измишльотини - за 20 минути на паркинга, десния ксенон така беше нагрял стъклото на фара пред него /да, една идея по-малко от крушката с нажежаема жичка/, че и вода да бях сипал във фара, пак щеше да я изпари.

Поздрави и мерси, че се загледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз забравих да ти кажа... Но не ми хареса тая гледка. Човек, аз съм с нефабричен ксенон - е никога за почти 6 години не се е потил никой фар. Като кажат “с ксенон се поти“ - при мен не иска. Отдушниците прегледай, след което слагай силика гел пликчета - имат си някои уреди (мултицети и други ел. уреди) фабрично сложени, явно има смисъл. Виждал съм го това нещо. Може би ще реши проблема.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силикагела ще изтегли влагата, но няма да премахне източника и. Иначе, докато във фара има конденз смяната на крушката ще е само временно решение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гела е безмислен, щом се поти, влагата е много, ще трябва да го сменя непрекъснато, а едва ли има нерви за това. Тия гелове са да прибират инцидентна влага, не са памперси :)

 

От опит знам, че един фар като почне да се поти... оправия няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, позволи ми да не се съглася. Просто трябва да се намери мястото от където влиза влагата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено трябва да се намери проблема първо. Моят мотор е адски чист, кажи-речи прах не давам да има. Затова и отдушниците на фаровете (малки отвори с формата на лула, тъпкани с дунапренчета) съм ги оглеждал и нямат прах, чисти са. Фаровете ми не се потят.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в книжката си пише, че е възможно образуването на конденз и е нормално явление, а след време сам изчезва, но не мисля, че са имали предвид, чак толкова конденз, колкото имаше при мен. 

Иначе, да не за пръв път се появява /и в двата фара/, и после наистина изчезва. Любопитното е, че този път, беше само в левия фар - десният си беше сух.

Трябва да отчета, че все пак, предната седмица беше адски влажно.

Ще направим ревизия на фаровете и ще споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, привет,

Трябва да отскоча за няколко дни до най-омразната ми държава (Румъния). Дайте инфо за ферибота при Оряхово? Постояно ли се движи? Има ли някакви опашки? Гледам сайтовете и ме хваща страх като виждам, че май май не са ъпдейтвани от години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-принцип, се движи редовно, но доколкото разбрах, с по-ниска честота - това по думи на познати, не знам в детайли как е.

Апропо, защо не пробваш, през новия мост при Видин - твърдят, че с лек автомобил, преминаването отнема минути?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, здрасти.

Минах си вчера безпроблемно. Ферибота се движи на кръгъл час. Лек автомобил е 27 лв. в посока. Видинският мост е точно 45 секунди барабар с плащането. Проблема е, че съм в Питещи и мостовете (Русе и Видин) биха ми удължили пътя с по над 150 км.

 

п.с - Трети път съм в Румъния. Само да е посмял някой да ми каже "По-добре са от нас"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.