Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

:hi: то трябвало да са влезе с регистрация за да се види файла .

Формана не знам кога ще стане :sorry:

Таман когато го сториш , ще си (може би)първата класическа Шкода с предно предаване. Има и клас модифициран ( с подменен мотор и окачване) за ретро ралита , организирани от

Пловдивския ретро клуб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире, то всичко много хубаво , ама дет се вика рибата още в морето ... имам Форман , имам Голф синхро , имам и идеи кое как да стане , ама за сега време не оставада го почна , та за това ти казвам , че нямам идея кога Формана ще почне да копа и с четирите колела :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире, то всичко много хубаво , ама дет се вика рибата още в морето ... имам Форман , имам Голф синхро , имам и идеи кое как да стане , ама за сега време не оставада го почна , та за това ти казвам , че нямам идея кога Формана ще почне да копа и с четирите колела :sorry:

 

Е айде де! Ти докато я направиш, тя и мойта, ще стане ретро бегачка....  :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой са шкодите с т.нар АЕ 189 мотор и кой е той - 1.6 или 2.0 CR? Проблем със софтуерно изключване на ЕГР клапата за емисиите ли има? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Скандала с TDI-тата е много ама много сериозен и ще отгърми навсякъде по веригата, включително и в Шкода по някакъв начин (не добър). На мен честно казано ми е по-съмнителен добрия резултат на БМВ. Дизеловия мотор на всички фирми в момента е горе долу един и същ като концепция, няма начин да вървят горе долу еднакво, а едните да "пушат" 20 пъти повече. Всъщност то не иде реч за сажди, а за азотните окиси, ама и за тях важи.

 

Чудно ми е друго, от какъв зор ФВ "побързаха" да си признаят. Това е Америка - там отричаш до последно, после почваш яко съдилища и след 10-15 години подписваш споразумение. Тойота тая играя я действат от десетилетия.

 

 

Кой са шкодите с т.нар АЕ 189 мотор и кой е той - 1.6 или 2.0 CR? Проблем със софтуерно изключване на ЕГР клапата за емисиите ли има? 

 

Казва ли ти някой... Като цяло иде реч за американския пазар, за там и колите и софтуера са други. Едва ли някой в САЩ би си купил 1.6 дизел. Предполагам, че пасата и джетата са били с най-натопорчените мотори и са ги мачкали до ламарината. Затова ми е чудно, как БМВ се е представило добре....

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според wikipedia,  ЕА189 моторите са всички тези:

 

Във Фабия са:

diesel-engines-fabia-EA189.PNG

 

В Рапид са:

diesel-rapid-EA189-engines-list.png

 

В Йети са:

diesel-engines-yeti-EA189.png

 

 

В Супърб са:

superb-diesel-engines-EA189.PNG

 

При Октавия е същото положение - 2-ката фейслифт ги има 1.6 и 2.0 точно от този тип EA189, но от 2012/2013-та, откакто излезе 3-ката всички ги водят от новия тип ЕА288, което не значи, че и там няма да открият каквото трябва ;) Нищо чудно и във старите да е така :) Нормално е... Най-много Йети-тата ще пострадат, май-май...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебела ще е работата... Благодаря ти за точните данни Shaft-е! Интересно сега с новите коли как ще е, дали няма да по-спрат за малко дизеляците от завода или за ЕС проблеми няма да обявят. Все пак Ваг групата е немска.

 

Не знам как са бмв-тата, но надали ще останат по-назад. Най-параходни ми се виждат дизелите на опел и фиат. Винаги миришат и няма как да не изпуши...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега става ли ясно защо в темата за поръчани нови автомобили циркулира твърдението, че забавянето на актуалните поръчки отива за неизвестно кога след началото на следващата година и има съмнения/твърдения за проблеми в завода?

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващата година на мода ще са тси-тата...

И какво точно устройство има монтирано в тези коли, за да лъже теста за емисии точно когато се прави? Струва ми се, че не казват всичко!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва Ганьовците са навсякъде ей... Почивка на Халкидики. Колата седеше в двора на хотела, на 90% населен с българи в този момент. За тия три дни се простих с металните капачки на винтилите. Бяха лъскавки (от Маджо), явно някой БГ примат е решил, че ще му отиват. Почти съм сигурен, че не са ги вдигнали гърците, турците или италианците които бяха там в този момент...

 

Да си ги носи със здраве...ама бахти племето сме, ей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е айде де! Ти докато я направиш, тя и мойта, ще стане ретро бегачка.... :banger_2:

Маджо , ти един мотор насъсква 3 години , от мен искаш да променя цяла концепция за 3 дена ... немам вълшебна пръчка .
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бях на Халкидики в къмпинг населен с 99% българи и ми изчезна кашкавала, две бири и накрая някой си беше отворил бутилката ми с мента та да си сипе една чашка, пък едни капачки на вентили ли няма да вземат.  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз още отначало и казах на жената - не ща на Халкидики, там е пълно с българи. Ама решихме там, че по-близо. Едва ли ще повторя, поне не и в "характерните" дати. То все едно съм в Люлин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващата година на мода ще са тси-тата...

И какво точно устройство има монтирано в тези коли, за да лъже теста за емисии точно когато се прави? Струва ми се, че не казват всичко!

Нищо интересно не е. Когато колата се тества на място има алгоритъм, който да го познава това нещо. А това би могло да е следното:

На място е колата, форсира се до определени обороти, каквито са необходими за проверка на газовете. Колата работи така известно време, а софтуерът си казва “аха, проверяват ме, защото колата не се движи“ и пуска да работят на максимум всички измислени еко системи. Докато, когато се движи колата, това нещо явно не се случва на 100%, за да има ряз, вървеж и т.н. иначе умира всичко. И някой хамстер го е хванал това нещо... Голям праз, но пък ги хванаха и евентуално ще има пляскане.

 

Иначе защо излиза чак сега - ами много причини могат да са актуални:

- искаха да разделят концерна на малки части, може някой да не е бил доволен или са щели да изчезнат едни пари...и пак някой да не е бил доволен. За разделянето си трябват пари, сега ще видим - ще разделят ли.

- досега са плащали, но нещо са спрели или са се сменили хората в ЕПА и не са се договорили - голяма грешка.

- започнали са някакви войни срещу дизела - харчи малко, върви си, не е удобен май и пречи. Франция нали въведоха по-височки данъци и дизела го отстрелват...

 

Навсякъде е почнало и скачат срещу големите първо.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, трябва ми някой с минимални Excel познания.Моля на лични ако се отзове някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината вероятно е по-проста - ФВ стана най-големия производител и измести Тойота. И понеже Европа му отесня, а в Китай продажбите май тръгнаха надолу, решиха да завладяват САЩ.

 

Както казах, интересното е що ФВ си признаха директно. В САЩ традиционно не се прави така - отричаш като комунист на разпит, отиваш на съд, после 10 години по съдилища и накрая извънсъдебно като мине шумотевицата. Така правиха и ГМ и Тойота и цигарените концерни и Самсунг, Епъл и т.н.

 

Иначе разпознаването, че е на стенд, май е включвало датчиците на волана. Щото тя колата реално е в движение на валяци, не са толкова прости да я тестват с форсиране на място. Тества си се на всички предавки с малко газ, с много газ и т.н.

 

Спомням си, че някъде в евро 3 или 4 въведоха и тест на емисиите в момента на запалване и май това доведе до ония забавни нули в картата и проблема с топлия старт.

Оказва се, че и в ФВ са правили незаконен тунинг :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, интересното е що ФВ си признаха директно. В САЩ традиционно не се прави така - отричаш като комунист на разпит, отиваш на съд, после 10 години по съдилища и накрая извънсъдебно като мине шумотевицата. Така правиха и ГМ и Тойота и цигарените концерни и Самсунг, Епъл и т.н.

 

Заради наказателната отговорност, която е персонална.

Някой се е уплашил за задните си части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе тук за екология държавата не дава пет пари и стриже от дънак мпс през общините, по-интересно е как ще реагират обществата по на запад. Дали пък няма да има срив на дизеляците на вторичния пазар?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо интересно не е. Когато колата се тества на място има алгоритъм, който да го познава това нещо. А това би могло да е следното:

На място е колата, форсира се до определени обороти, каквито са необходими за проверка на газовете. Колата работи така известно време, а софтуерът си казва “аха, проверяват ме, защото колата не се движи“ и пуска да работят на максимум всички измислени еко системи. Докато, когато се движи колата, това нещо явно не се случва на 100%, за да има ряз, вървеж и т.н. иначе умира всичко. И някой хамстер го е хванал това нещо... Голям праз, но пък ги хванаха и евентуално ще има пляскане.

 

Иначе защо излиза чак сега - ами много причини могат да са актуални:

- искаха да разделят концерна на малки части, може някой да не е бил доволен или са щели да изчезнат едни пари...и пак някой да не е бил доволен. За разделянето си трябват пари, сега ще видим - ще разделят ли.

- досега са плащали, но нещо са спрели или са се сменили хората в ЕПА и не са се договорили - голяма грешка.

- започнали са някакви войни срещу дизела - харчи малко, върви си, не е удобен май и пречи. Франция нали въведоха по-височки данъци и дизела го отстрелват...

 

Навсякъде е почнало и скачат срещу големите първо.

 

Поздрави

:doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,вчера като минавах покрай Rainbow Plaza,видях един автовоз да стоварва новия Супърб,а входа на сградата,беше окичен с балони.Никъде не видях,да е обявено представяне на модела.Някой знае ли нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, мисля, че утре е представянето - официално. Малко се изложиха с това представяне... Всички си купиха, те тепърва го представят... Нито имаше обявление, нито нищо. Аз разбрах от мои хора съвсем случайно...

 

Комби имаше ли на автовоза?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.