Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Извинявай Шафте, ама не е баш така. Няма как мотаджията да ти свали джантата по време на преглед и да ти гледа ЕТто, щото обикновено е щамповано отвътре на джантата. Гледат разстоянието между гумата и калника и по този начин санкционират както за неправилно ЕТ, така и за по-широки гуми(и джанти), и също за смъкнато окачване. Само ЕТто не е критерий.

По отношение на таблетите: ако Дигнат заплатите на 20 000 пътни полицаи със 100 лв, това прави 24 млн/година. 20 000 таблета са доста по-малко парички...

 

Аз не съм казвал никъде, че трябва да се сваля джантата :) Казвам само за какво проверяват хората на запад - тука някъде да си видял някой да ти каже нещо такова за джанта някога...? Никой дори не знае, дали трябва да си с 13-ки или 20-ки. Все тая. 

 

По отношение на заплатите и таблетите - да, определено - таблета се яде и пие много по-добре от 100 лева нагоре в заплатата. ;) Не, че 100-те лева нещо оправят, но все тая...

 

Поздрави

 

ПП: И нещо позитивно --> Евала на Васко - burziqvlak - разцепи се на сцената на Х фактор-а ;)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

имам следната чуденка, имали някаква конструктивна разлика между обикновен фар ца мъгла и такъв следящ ъгъла на завой?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВНИМАВАЙТЕ като спирате на паркинга на Кауфлад, намиращ се в близост до Арена Армеец. Спрях за няколко минутки и ми отмъкнаха чисто новия шампион, но смао лявата чистачка :angry_jumping:  Било ежедневие там да се краде- от капачки на вентили до гориво и акумулатори.

 

12039231_10153158057678616_8846722875381

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

имам следната чуденка, имали някаква конструктивна разлика между обикновен фар ца мъгла и такъв следящ ъгъла на завой?

 

Абсолютно няма логика. Това е софтуерна функция, следи ъгъла на волана (steering wheel angle) и когато е завъртян ХХ градуса ляво-дясно - пуска съответния фар за мъгла. Елементарно е. Фарът си е само светлина - всичко друго е по контролните модули. Някои го поддържат, други не. Фаровете би трябвало да са си еднакви.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно няма логика. Това е софтуерна функция, следи ъгъла на волана (steering wheel angle) и когато е завъртян ХХ градуса ляво-дясно - пуска съответния фар за мъгла. Елементарно е. Фарът си е само светлина - всичко друго е по контролните модули. Някои го поддържат, други не. Фаровете би трябвало да са си еднакви.

 

Поздрави

Мерси!

Просто се чудех дали да дам 200 лева за тях или може да се активират в последствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На О2 поне до фейслефта, а и след това имаше разлика в рефлектора, когато е предвиден и да свети в завой. Преди Фл рефлекторът беше кръгъл (вижте в темата на Самуил за първата бегачка и когато сложи лед и смени рефлектора за завои, че не пасваше на този само за мъгла). След Фл имаше трета допълнителна крушка, която е монтирана под ъгъл спрямо другите две.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На О2 поне до фейслефта, а и след това имаше разлика в рефлектора, когато е предвиден и да свети в завой. Преди Фл рефлекторът беше кръгъл (вижте в темата на Самуил за първата бегачка и когато сложи лед и смени рефлектора за завои, че не пасваше на този само за мъгла). След Фл имаше трета допълнителна крушка, която е монтирана под ъгъл спрямо другите две.

 

На О2 ФЛ фара за мъгла не е ли същия като на Супърба? 

Сега го гледах фара, само с две крушки е една за дневните и една за фара за мъгла. Крушката за мъгла ми се струва, че е поставена под някакъв ъгъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, че те са само две бре... Аз пък разлика в рефлекторите не съм виждал, ама може и да не съм се заглеждал достатъчно. Милене, с vcds-а за 1 мин си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да се бъркам за 3 крушки при фейслифта или да съм гледал някаква домашна преработка. В каталога оттогава пише, че фаровете за мъгла са в 4 разновидности, като топ версията има комбинация от завиващи и дневни. Преди ФЛ О2 са различни. При Фабия 2 в началото също са различни, само фар за мъгла е кръгъл, когато има завиване обхваща по-голяма част.

Иначе ясно, че през VCDS могат да се подкарат функциите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те хубаво могат да се подкарат през VCDS. Обаче ако има разлика в телата/крушките при фаровете за мъгла с и без завиващи светлини, то ако се пуснат на обикновени - примерно като моите - това няма ли да прецака по-бързо крушки, рефлектор или нещо друго?

 

EDIT: След известно ровене из PartBase и SkodaWorkshopManuals ми се струва, че няма разлика в телата и крушките, независимо дали има или няма Corner lights.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те се палят и гасят плавно, по-скоро дали рефлекторът не насочва светлината по специфичен начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около седмица активирах тази функция на О2 фейс, никакъв проблем няма да има според мен за крушките, а рефелектора да е различен на модели със/без заводски активирана тази функция ме съмнява, че те от 2 поколения ги мързи да си сменят плафоните във вратите, едва ли ще си правят труда да правят различни видове рефлектори за халогените.

Може, да се активира и Coming home/Leaving home също да е през халогените, та ако по някакъв начин пречеше малко повече да се използват, нямаше да е възможно според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота ще ходим с катуна да видим дали багажника на Фабията ще събере детската количка /в не разглобен вариант, в Субърба няма място за друго :crazy: / и ще ги огледам фаровете. Но като чета няма да ги поръчвам, така или иначе си мислех да я закачат и ако има нещо интересно за активиране да се пусне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-добре да се качат две снимки на рефлекторите и да се сравнят. Едната да е от колега, който по спецификация е с корнер лайт, другата да е от такъв без такива светлини.

(според мен няма да има разлика)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак го казвам- няма никаква разлика в рефлекторите и нищо няма да им стане, ако се активира функцията! Малко празни приказки си говорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май откачам на дърти години :blush:  (38 навършени )

В момента  подготвям за боя едно фиат типо- 94 набор.(колата е моя...купих я наскоро за да не скучая  :fiu: )

След старта от скрапта на "кочината" се стигна и до цялостно пребоядисване на автомобила.Изведнъж ми хрумна следната идея за цвят.

Военно маскировъчен !

Искам колата ми да изглежда по този начин :http://lifestyle.ibox.bg/news/id_1126020680/tab_gallery

Въпросът  е с каква "техника" се постига  този цвят. :BangHead:  :BangHead:  :BangHead:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът  е с каква "техника" се постига  този цвят. :BangHead:  :BangHead:  :BangHead:

Имам съсед с камофлажно така "боядисана" нива. Реално боята е тъмно зелена, а отгоре са напръскани петната с черно и кафяво. Ефекта не е точно като на снимката, но, поне според мен, се доближава повече до реалните краски на природата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мрън ...

днес по обяд ченгета затвориха жълтите павета пред президенството. От там излязоха 20-30 човека, които започнаха бавно да се товарят по колите, всички чакаме и гледаме. Натовариха се. Кортежа направи една дъга, още не беше тръгнала последната кола, когато първата спря пред министерството на незнам какво беше ... 100 м точно срещу президентството. Ние гледаме и се пулим вече. Айде пак чакай да се разтоварят. Каква беше тази откровенна за мен простотия не знам. Докато ги чакаме да се натоварят и разтоварят, на ръце щеха да са ги пренесли 10 пъти. И това беше заради албанци доколкото видя знамето.

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това му се вика протокол. И когато става въпрос за дипломация е недопустимо да се нарушава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бисере , няма ли да ти е по-лесно да я облепиш с камуфлажно фолио?

 

Доста скъпичко е това удоволствие,освен това лака на старата боя е премахнат,има китнати участъци и т.н. Дори и да се реша на фолио трябва да я боядисам с някаква боя преди това за да може да има здрава основа да лепне фолиото.Поне така си мисля. :blush:

Абре,подбит праг някой лекувал ли е? Чудя се как да я изпъна тая гад без рязане и заваряване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на Васко, бе! Оцеля в Х-фактора... Евала! :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо "кошмарна" конкуренция, евала!!!

Супер беше, стискам палци да продължава така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.