Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Най-важното е, че се кефи :) И по-важното е, че избира песни точно за неговия глас ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискаме палци, на този клубен талант!  :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях една О2 с фейслифтовите огледала и задни стопове, а предни фарове от преди фейслифта. Беше обсъждано из форума, но не мога да го намеря, това ли беше хибрида преди фейса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съществува, аз съм виждал наживо, но не точно това, което описва Милен - това е нещо преправяно пак...

 

Може да е била колата на колегата vvarbanov ;) Ако е била сива - тя е. Ето я:

 

Иначе, обсъждането беше за една точна бройка, която беше преправяна и накрая се разбрахме, че е така, защото отзад нямала светлоотразители никъде (тоест трябвало е да сложат и фейслифтовата броня отзад и щяло да стане работата)... Колата беше някакъв франкенщайн - сменяни й бяха калниците отпред, бронята, фаровете - преправяня беше много. Отзад бяха сменени само стоповете и там беше грешката - на фейслифта в бронята има светлоотразители, защото стоповете посредата са бели и светлоотразителя е бял, а не е червен - и не е баш светлоотразител и т.н. 

 

Аз съм виждал в Германия фейслифтове, пък вътре с всичко старо - ужасно гадно нещо е това! На фейслифта интериора му е 10 пъти по-силен спрямо на чистата О2. Подобни междинки имало при RS 2 към RS 2 FL също.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше бежова с фабричен ксенон, не обърнах внимание дали има светло отразители на задната броня, но ми се стори нормалнаМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е наследника на О1 тура, но бързо се отказаха от него. Излезе при фейслифта на О2, отвътре е ФЛ, огледала, а с брони фарове и стопове отпреди ФЛ. Май цената беше по-ниска, но не достатъчно и хората предпочитаха изцяло ФЛ.

 

Най-отдолу в статията, има и снимки

https://de.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia_II

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да подшушна, че излезе новата рекламна книжка на Еуратек за 120 годишнината на Шкода. На теория се продава с вестник Капитал Авто. На практика обаче, аз не успях никъде да го открия. Дадох 3 кинта за Вестник Капитал (да в 21век, аз си купих вестник :) ) и като разбрах че в него няма такова нещо се обадих директно в ЕТ. Имат ги в обектите с зелената емблема (Шоурума) и ще ги има на Експо-то

 

Книжката е интересна започва с разказ от първо лице на една мацка за спортен L&K 300 oт 1923 година, собственост на музея на Шкода в Чехия. Има материалче за старата Фелиция , човека не го познавам, материалчето още не съм го чел, може и да го прочета.  Много готино материалче за Октавията на Пламен.  Материала за 1000дарката е със снимки от нета. Явно тук при нас броя на тези прекрасни коли е нула. След това в средата е нашата гордост, след това са габровската 130РС, Рапида на ЕТ (незнаех че си имат но в същото време ми изплъва някакъв спомен че купиха един Варненски за луди пари) и по- натам вече са от тея новите еднакви Шкоди, след фабия2/октавия2/Супърб дето са като блоковете в Люлин, който аз не разпознавам, защо ли?

IMG_20151016_160200.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един авер ми вика тез обслужвате ли ги? :D 12167350_1243849035640936_1286141065_n_z

 

В лабораториите на ТУ София има такива, да не би снимката да е оттам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера се каня да питам дали не са сменяли нещо в ЗДП ... по двупосочна улица и заето едното платно от паркирали автомобили кой е с предимство?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен това са ме учили , ма май не важи за черни джипки :sorry: ... вчера се хранихме с един мамут с Гранд Чероки на една кола разстояние от кръстовището , ма не му отстъпих  :D за разлика от тез зад мен дето се катериха по бордюрите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера се каня да питам дали не са сменяли нещо в ЗДП ... по двупосочна улица и заето едното платно от паркирали автомобили кой е с предимство?

 

 

Този, в чието платно НЕ са паркирали  ;)

За съжаление, поне според моя опит, с предимство е по-наглия.

 

ЕДИТ: Гена, не е до черната джипка, преди няколко дни ми го направи някакъв шушлек с 20 годишен Пасат. И когато му присветнах с фаровете, за да му се "скарам" за дето ме е избутал, ми налетя срещу мен и слезе да се бие.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера се каня да питам дали не са сменяли нещо в ЗДП ... по двупосочна улица и заето едното платно от паркирали автомобили кой е с предимство?

Ако вече си навлязъл в стеснението, ти си с предимство!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо, макар и не по тази тема, която дискутирате. Днес, около 18 часа, на петте кьошета в София видях почти напълно изгоряла Felicia. Номерът беше нещо от сорта на СА1889. От таблото и седалките не бе останало почти нищо. Част от Патриарха беше в пяна. Дано никой не е пострадал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вече си навлязъл в стеснението, ти си с предимство!

Раздел Х, чл. 44, ал 2 от ЗДвП гласи:

 

 

Ако разминаването не може да се извърши безопасно поради наличието на препятствие или стеснение на платното за движение, водачът, чиято пътна лента е заета, е длъжен да намали скоростта или да спре, за да пропусне насрещно движещите се пътни превозни средства.

В превод - да не натиска до ламарината, за да влезе пръв в стеснението и да изтика другия. Водачът, чиято лента е свободна, трябва да може да премине през стеснението без да променя своята скорост на движение. А не да спира, защото насрещно движещият се нахалник го е изпреварил със седемдесет сантиметра.

 

От тази гледна точка аз съм най-големия радетел да няма двупосочни улици с габарит под 7,5 метра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте сите. Включвам се остро ама имам належащ въпрос. Днес октавията ми не иска да запали. Преди ок 1000км трябваше да сменям филтри и масло. Сега обаче тотално престана да пали и я оставих да си стои така докато намеря решение на проблема. Та предложете ми сервиз в района на  зона б18 (близо до края на Пиротска) или споделете евентуално какви инструменти ще са ми нужни да си ги сменя сам. Сменял съм до сега на др. автомобили , но на шкода не и евентуално какви ключове да ходя да търся. Маслото и филтрите знам какви да взема канал имам.

А също и ориентировъчна цена в сервиз :) 
Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Непаленето не е от това, че не си сменил масло. Нещо друго е. Какво прави колата? Върти ли или не върти? Прави ли опит да запали? Нещо нередно светещо по таблото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти, като да запали, но не става след 3-4 оборота светва лампата за маслото. Прилича ми като да е и от горивния филтър да неможе да подкачи нафта. Няма как да стане тъй като имам нафта за над 200км. Може да пробвам да обезвъздуша горивния филтър и да пробвам пак. Странно защо е дръпнал въздух...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.