Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

И аз в такива се бях огледал - ето тези, но Венци ме побутва към този модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са моите:

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-skoda-Octavia-greeter-pedal-special-modified-threshold/2029762373.html

 

Ето и снимки (реални):

20150302_163543.jpg

 

20150302_163628.jpg

 

Това е намерил Ицето (Izolini):

http://www.aliexpress.com/item/Skoda-Octavia-Fabia-Superb-car-stainless-steel-scuff-plate-door-sill-4pcs-lot-car-accessories-for/2029759513.html

 

Доста добри попадения са :)

 

Поздрави

 

ПП: Еееееееееее.... изпревари ме! Тамън го пишех :D

ПП2: Моите са много качествени, дори бях страшно много изненадан! Поръчах ги, след като изчетох, че руснаците са доволни от качеството - вече месеци са там и нямат никакви ама никакви грижи ;)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема е в пластмасовите прагове на задните врати. Децата са ги направили на нищо - целите са в драскотини. Много се чудя дали да не ги пробвам как ще застанат там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не! Там, където съм ги сложил моите е най-доброто възможно място :) Всяко друго:

1. Цапа се - влиза прах, кал, пясък след дъжд и т.н.

2. Стърчат малко, може да опират в кората на вратата, не съм сигурен, дали има достатъчно място ;)

3. Няма да стоят хубаво изобщо върху пластмасовия праг :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че на тапицер или там където боядисват и оправят пластмаси по колите... нещо такова :) Иначе моят десен праг, предния е същата история :) Женските обувки с токчета не прощават изобщо... всички други прагове са ми чисто нови. Особено шофьорският не е докосван никога с крак :D :D :D

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да започна с това, че явно не разбирам нищо от маркетинг /спред мои роднини/ или поне моето виждане е различно...

Става въпрос, за "паркирания" на входа на МОЛ "Някой си" - този на бул."Стамболийски" и ул."Опълченска" - нямам идея как се казва, бял Сюпърб 3...

Двигател 1.4 ТСИ, ръчна ск.кутия, ниво на оборудване - нулево, джанти и гуми - понички от "Дънкин Донътс" - една педя диаметър на джантата, една педя височина на гумата и една педя вътре в калинка...

Хората дори не я забелязват, тази "едра бяла техника"!

Нямам идея, какво целят от ЕТ, но определено е провал - да паркираш "Флагмана" на марката, в най-безличното му изпълнение, и да очакваш позитиви - е, няма как да стане!!!

Чак ме досрамя и се заоглеждах, дали няма да се появи някой познат и да ме пита нещо за автомобила...

Тотална излагация!

Според сестра ми, от ЕТ са прави - ако били сложили високо ниво на моторизация и оборудване, никой нямало да прояви интерес заради високата цена - ама то и към този, никой не проявява интерес. За 45 минути, един чичка го загледа, взе си брошура, погразгледа я, въздъхна и я хвърли...

Жалка, много жалка картина.

А точно до Сюпърба, е офиса на "Банка ДСК" ЕАД - 15 човека опашка, гледаше през колата, все едно е прозрачна, или просто стояха с гръб към нея.

Нямам думи.

 

П.С. Моля за извинение, феновете на "МОЛ-вете" - не им знам имената и ги ненавиждам.

 

П.С. Моля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, определено има две страни :) И двамата сте прави ;) Колкото до хората, които не я гледат - това е заради марката, чичоу! :) Все още има колеги, които казват "че това кола ли е?" и т.н. Това скоро няма да се промени много-много.

 

Още една случка, като тази - в шоуруума в Надежда имаше изложено Йети L&K преди година и половина за около 60-70 бона ли беше, изобщо не си спомням... Според дилъра, народът влизал, виждал, че е супер яко и след това гледа цената - напускали веднага шоуруума. Демек, всички виждали, че цената е дебела, въпреки, че изпълнението е доста добро, и просто си тръгвали, без да питат за по-ниските нива. АМА РАЗБИРА СЕ! Когато видиш максимално якото, как да отидеш да гледаш после Класик, например, защото него можеш да си позволиш???

 

Та... след няколко дена вече бяха скрили Йетито в подземния гараж, там го гледах и сядах в него, както и за първи път Октавия 3 L&K видях там, не ми харесаха и двете - както и цените им :) Дори на мен, който съм фен на марката... Как да спечелят нови фенове - няма как да стане. Затова сега там показват скапаното ниво, за да видиш, че е за 40 бона и да отидеш да те надъхат за по-горното - тоест, да попиташ... :) Ако видиш L&K за 90 бона никога няма да се загледаш, защото "То това шкодата кола ли е?! Че и за 90 бона няма нищо общо с аЛди?!?!" и т.н.

 

С половин дума - разбирате и двамата от маркетинг - и ти и сестрата. Ти гледаш от гледна точка на платежоспособен човек, който иска да види якото и да се загледа в него, да го грабне и да действа - докато тя разсъждава от практична гледна точка - гледаш, че е голяма и лъскава кола, гледаш цената и си казваш защо не, въпреки скапаното ниво на оборудване...

 

Такива ми ти работи. Даже, ако видиш в конфигуратора на Суперб 3 - първите, мисля че бяха, 2 нива са с нормални фарове с рефлектор тип "Дачия Логан" 1:1 са на вид, а цената е над 40 бона за това лайно - с и без извинение. От Еуратек казаха, че направо са дали заявка да идват абсолютно всички с хубавите фарове с кристала /чешкия кристал, "минал леко през китай"/ и лупата, дори да не са ксенонови... онова е непродаваемо (още повече в лимузина "претендираща, че била вече на друго по-луксозно ниво от предишната"), въпреки, че и това е непродаваемо - виж едно мондео какви екстри има и каква му е цената, виж супърба къде отива той може би... ---> отговор - никъде не отива, затова се виждат по 1-2 на седмица/месец, пък всеки ден виждам по едно мондео с муцуна тип "гладна каракуда".

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Моля за извинение, феновете на "МОЛ-вете" - не им знам имената и ги ненавиждам.

 

П.С. Моля

 

ти Боре моиш ли да си представиш, в Пловдив разрушиха цяло тепе и копаха скали за подземен гараж на няколко етажа, взривове, изключително труден и неподходящ терен за такъв мащабен строеж, май и подпочвени води откриха...Цяло тепе се заличи, за да направят МОЛ!

И МОЛа стои вече с години недовършен. На пъпа на Пловдив. До хотел Лайпциг. Строежа е замразен. Па и да го размразят, майната му!

В Пловдив няма нито една свястна концертна зала, но молове се намират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти Боре моиш ли да си представиш, в Пловдив разрушиха цяло тепе и копаха скали за подземен гараж на няколко етажа, взривове, изключително труден и неподходящ терен за такъв мащабен строеж, май и подпочвени води откриха...Цяло тепе се заличи, за да направят МОЛ!

И МОЛа стои вече с години недовършен. На пъпа на Пловдив. До хотел Лайпциг. Строежа е замразен. Па и да го размразят, майната му!

В Пловдив няма нито една свястна концертна зала, но молове се намират.

 

Жоре... в София има сигурно 11-12 мола, ако не са и повече! Нито един за нищо не става според мен :) Стават само да отидеш да се видиш с някой клиент, да свършиш някаква спешна работа по банките в Събота/Неделя и да си се прибираш вкъщи... някои имат безплатен паркинг - оставям си колата там и отивам в околностите да свърша работа, каквато имам.

 

В Париж съм бил два пъти - имат точно 2 мола. В Полша във Варшава съм бил три пъти (последно преди 2 години) - айде, да речем, че са малко по-бедни от нас хората, въпреки, че само така изглежда - имаха точно 1 мол в центъра (нещо като ГУМ / ЦУМ е), когато в София "имаше 5"...

 

Нищо не произвеждаме... не! Лъжа! Произвеждаме НА-Е-МИ!...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

 

Уйче, прав си за двете гледни точки...ама аз бих споделил и една трета, като човек стоящ от "другата страна". Според мен цялото "мероприятие", независимо какъв автомобил е изложен (базов, или не), е безсмислено, ако няма човек покрай автомобила, който да предоставя на хората, брошури, ценови листи, информация...и т.н...Отделно от това, като има човек покрай колата, се предполага, че тя ще е отключена и ако има някой позаинтересован на опашката на ДеСеКа-то, ще вземе да се качи и евентуално да му хареса.

По този начин изложен автомобила, според мен е излишно пилеене на пари и симулиране на маркетингова активност ;)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уйче, така е да! Идеята на тая тъпотия според мен е "да ти покаже, че има нов модьел вье!" и да си кажеш - "я, скивай какво са изкарал'Е, чакай да отида да го видя и карам..." => ама след месец-два, защото тогава ще имам време :) Примерно. Който иска да купува - ще отиде направо там - няма да ги гледа по моловете.

 

И така :) Веднъж в ринг-тъпия-мол Инфинити си показваше новия модел на безкрайните номера на джиБките - разходиха го добичето из целия етаж ей така да го видят 10-те човека в целия МОЛ(ец) и накрая го вдигнаха на една платформа, да не е хептен на "земята" и това му беше.

 

Никой не го и поглеждаше ;)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, и тя ми разви твоята теория, сигурно сте прави.

Аз го виждам по друг начин - гледаш "шлепа" за 40 хилки и си мислиш, как за още 10-15 ще го направиш "суперлукс". Отиваш в ЕТ и се оказва, че ти трябват още 40-50 хилки за мечтания "суперлукс" - кръгом на пети /ти това не го знаш какво е :)/, и хайде чао!

Добре, да не е Л&К, ама поне нещо "по-така"...

Знам ли, със сигурност не съм прав, ама и ЕТ не са!

 

П.С. Платежоспособен, е различно от богат - аз, чисто нова кола, преди наистина да забогатея, няма да си купя, просто не се рентира. Ако изкарвам примерно 100к за година, няма начин да дам 90к за автмобил. Пък и на еснафски и малопишковски приказки за "Първото пърдене на седалката" и прочие простотии, не се връзвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... кръгом на пети /ти това не го знаш какво е/...

 

Аааааа! Не така - не с лошо! МръсТник! :banana_dancing_1:  Като не съм ходил, не значи, че вкъщи не е имало обучение по петички :banana_playing:  То ми беше интересно на мен и съм слушАл старото куче - даже две си имах (баща и дядА) ;) От първия път, като хванах макаровото и бренекето - право в целта, след като ми беше обяснено кое-къде. Та... не си мисля, че съм много бос в тая работа - само не знам чиновете от майор нагоре кой-след-кой-е, пък и не ме интересуват, защото няма да ги ползвам, освен ако не правя софтуер нещо.

 

За послеписа: определено е така :) Исках да кажа, че търсиш нещо да ти хване окото, да отидеш и да го пазаруваш :) Докато, като не ти хване окото, както е сега - все едно гледаш "служебна кола" /какво нарицателно за ниско ниво на оборудване стана това - не е истина/.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение по въпроса е, че и Боре и сестра му и на базата на техните мнения, е изграден съвремения маркетинг. В рекламите се рекламира топ модел с цена "Х" на базовият модел и накрая с малки буквички, "показания модел е илюстративен"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение по въпроса е, че и Боре и сестра му и на базата на техните мнения, е изграден съвремения маркетинг. В рекламите се рекламира топ модел с цена "Х" на базовият модел и накрая с малки буквички, "показания модел е илюстративен"

 

Е това уж им го забраниха да го правят... че не трябвало да се прави това нещо вече... не съм видял промяна - да :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сега пишат "Някои елементи и системи от оборудването на показания модел, се заплащат допълнително или представляват част от специален пакет" - нещо подобно, но поне смислово, звучи така.

Както и да е, мисълта ми е, че този подход е грешен, за най-представителния модел на марката. За него е ясно, че не всеки ще го купува - ами, покажи го в целият му блясък.

Някой да е виждал Ес Класа, 7-ма серия или А8, да се презентират с най-постното оборудване?!?

Не сравнявам автомобилите, а имам предвид позицията на модела в гамата на производителя.

Сегашното представяне на ЕТ, подхожда повече на най-продавания модел на марката или на по-малък.

Поздрави и успешен ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може вътре без седалки да го изложат, ама трябва поне едни 18ки или 19ки джанти, да привличат погледи и да придават авторитет на тази лимузина! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е виждал Ес Класа, 7-ма серия или А8, да се презентират с най-постното оборудване?!?

 

Имаше една статия в Ауто Билд,за базовите модели на А8,7-ма Серия и С-Класа.

Най-поръчваната екстра е липса на означение на модела на задния капак.

 

:tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Най-поръчваната екстра е липса на означение на модела на задния капак...

Тия па будали ... ша плащат да нема емблеми ... докарайте си новите коли на български паркинг и безплатно ше ви ги свалят :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.