Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

С прекрасната Шкода... почти не минава и ден без разочарование.

Видях ти поста във Фейсбук.

Какво се е случило?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съобразяват се, заради вкопаните, метални светлоотразителни еллементи, не заради самата псевдо-велоалея - поне за бул.Тодор Аллександров!

Да не говорим, че е толкова малоумно проектирана, че велосипедистите, карат на две-три педи от нея, реално - в дясното платно. Всяка сутрин минавам "на тръни" от там, а вечер - не е истина, сам се чудя, как още не съм сгазил някой!!!

Друг е въпроса, че водачите на въпросните двуколесни, макар и движейки се в лентата за автомобили /а не във "велоалеята"/, се мислят за котки с девет живота, за безсмъртни, за такива на които дължиш нещо и прочие...

Вярно, че в закона пише да ги пазим, ама не пише, че нямам право на светофара /ако изобщо спре/, да сляза и да го ошамаря, заради това, че ми е предизвикал три-четири инфаркта, пазейки го, докато той заобикаля шахти /чисто нови и здрави, на нивото на асфалта/, навлизайки 40-50 сантиметра в платното за Автомобили, без дори да се огледа и помисли...

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак се съобразяват, независимо какво ги кара да правят това. Че е псевдо, псевдо е, както писах по-нагоре, си е отбиване на номера. За това, че карат извън алеята няма да се съглася. От време на време ми се налага да работя на Тодор Александров и мога да кажа, че 99% си карат по велоалеята. Друг е въпроса, че има толкова спрели коли на нея, че е невъзможно да се кара само по нея. 

"Чисто нови и здрави, на нивото на асфалта" предполагам е сарказъм, но знаеш ли какво беше, преди да направят алеята? В момента са си направо слънце сравнено с преди.

Освен това, каквито са ни шофьорите, такива са ни и колоездачите и пешеходците. 

Редактирано от axel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересни хора сме! Днес сутринта на кръстовището на Ситняково и Оборище се запали едно BMW. Четири или пет коли отбихме, извадихме пожарогасителите и се опитахме да стигнем до него за да го загасим. Е да, но останалите бързащи и незаинтересовани екземпляри с клаксони и ругатни летяха от всички страни, натискаха газта с риск да ни ударят само и само да хванат зеленото, което им свети!

То бива да те интересува само собствената ти личност, ама чак пък толкова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На подобна тематика.

Eдно малко напомняне на хората с турбинирани дизели , че задължително трябва да си носят бутилчица Co2 в багажника. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=3175340#p3175340

 

За пореден път се убеждавам, че ако ми се наложи да карам Турбо дизел, първо ще мина през сервиза да разкарам турбината!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път се убеждавам, че ако ми се наложи да карам Турбо дизел, първо ще мина през сервиза да разкарам турбината!

Това е така само с прехвалените TDI - та на VW.  Как със старото турбо дизелово Пежо 406 на 20 години и незнайно колко стотин хиляди км (само 100к от които само мои) нямам никакви проблеми с турбо, мощност и загуба на масло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко, че не си свидетел на моето стопанисване, че говориш така... Но да, нося си кръста. Понякога и добрите кучета побесняват.

Редактирано от Metodiew
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че правиш всичко за това, колата ти да е изрядна, но това не е достатъчно, трябва да заложиш на по-сигурно. Какво се е случило? Онзи ден те видях да я караш в Младост 3 , значи не е било нещо сериозно или?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модула на имобилайзера... Малоумен проблем точно в най-неподходящ момент в който бързам и времето ми струва пари да ме възпрепятства да запаля и да се придвижа. Нямах нужните инструменти в колата за да го елиминирам, за съжаление...

Мисля да заложа на по-сигурно към Надин...

Редактирано от Metodiew
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам цената на Надин х2

Имото на шкодата се дъни много по-малко от това на пежо 406, знам го от личен опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече я продавах тая кола, потенциалните клиенти не бяха очаровани. Подчертавам, че за пари дори не са ме питали, камоли пазарили.  :nea:

Поздрави и лека нощ от мен, Пепи.

 

П.П Не може да стъпи на малкия пръст на 406 - цата ! 100 пъти по-амортизирана и аз от личен опит го казвам.

Редактирано от Metodiew
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар че съм фен повече на Ок1, не смятам октавията ти за скапана талига, сравняваш ми я с пежо ... Явно доста ти е паднала в очите.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че ще ми скочите,но един приятел притежава ФВ Шаран и Пежо 406 2.0/ХДИ/110кс.

Познайте коя хвали повече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз имам А8 и Фабия. Различни коли с различни предназначения. С различни разходи :running:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не практично е да се сравняват единични случаи. Винаги ще има привърженици и на едната и на другата теза и примери които да ги подкрепят.

Аз имах преди Пежо 306 1,9Д, Сега имам Шкода Фабия 1,9 ТДИ. И двете коли си имат предимства и недостатъци. В зависимост от спора бих могъл да изтъкна предимствата на Пежото и недостатъците на Шкодата и  обратно.

Но едно е сигурно- поддръжката и експлоатацията на един автомобил са от решаващо значение колко вярно служи. И за тези които казват "да, ама точно когато времето е пари", ще кажа че и чисто нова да е колата пак може да се случи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А що Шкодите държат цена, на пазара за употребявани автомобили, а Пежото не?

Знам, че задавам отговор, но да напомня приказката, че "с Цар Пазар никой не е дорасъл да спори".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепа за Методиев!

1. Дизел на Мерцедес

2. Японски дизел

З. Дизел Пежо/Ситроен

4. всички останали, без значение къде се намира Фолксваген.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да се сравнява Пежото на 20 години със Шкодата на 5 (примерно).

Въпросното Пежо вероятно е едно от малкото "кучета", които са останали здрави на 20 години.

Въпросът е къде са останалите набори? Вероятно във "вечните ловни полета"...

 

Елементарен пример:

Щайга с круши или ябълки, след 30 дни половината ще са се разкапали, повечето от останалите - гнили повече или по-малко, но една или две няма да имат никаква забележка.

Какъв ще е изводът, ако ни покажат само здравия плод?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.