Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Хора- Фабията е най- безпроблемния автомобил, който съм имал. Вярно, че има страшни идиотщини реализирани в нея, но винаги съм се качвал спокоен и никога не ме е предавала!

Сменил съм един опел и няколко аудита, но нито една от тези коли не е била толкова надеждна като шкодата. Казвам го с ръка на сърцето, въпреки че съм голям Ауди фен.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ви казвам кои са най-добрите ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ, не автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, 13 г. съм карал Карина Е, двулитров астматик - изключително идиотоустойчив мотор. Същото мога да кажа и за Шкодата, само дето е повече от 2 пъти по-мощна и харчи 1 литър по-малко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепа за Методиев!

1. Дизел на Мерцедес

2. Японски дизел

З. Дизел Пежо/Ситроен

4. всички останали, без значение къде се намира Фолксваген.

Говориш за старите дизели,не помпа-дюза и комън-рейл.

 

 

 въпреки че съм голям Ауди фен.

Знам та я тебе.

От другото место.

Но ти само с продажба на волани избиваш маслото за А8.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изказах си 3 - годишните впечатления от Октавията на 100к км и 8 - годишните от старото ми Пежо 406 на няколко стотин хил. км. Малко съжалявам, защото не искам да всявам конфликти и излишни спорове. А във всеки авто форум различната марка не се приема с добри чувства, убедил съм се десетки пъти.  Факт е обаче, че в Пежото например не скърца нито една пластмаса, въпреки бас тубата в багажника, която е там от 6 години, не се чува бученето от пътя и пътуването е в пъти по-комфортно. За надеждност и здравина вече казах... За мен единственото предимство на Шкодата е по-голямата мощност. 

 

Държа да отбележа, че Шкодата се поддържа и обслужва само с оригинални консумативи и части от ЕТ, не съм правил компромис с нищо, което е трябвало да се подмени. Това са си мои впечатления, не искам да ангажирам никой с тях. Поздрави. Ясно е че не съм случил на кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Metodiew, със сигурност си прав за твоята шкода. Но не може да се обобщава. Доколкото знам колата ти беше удряна, после правена. И то лошо удряна. Колкото и да е "оправена", няма как отново да е нормална. В работата имаме едно пежо баничарка, атмосферен дизел. Бита, бита... На 140,000 км. Непрекъснато е по сервизи. Седалките ѝ са изкорубени, това не работи, онова не работи.... Качвал съм се в сравнително ново пежо 407 (2012-2013 г. производство). Кожа, хедъп дисплей, всички екстри, космически кораб. Затварям вратата до шофьора и ..... скръъъъъц, пластмасата скърца като на лада. А голямата разлика между Шкода и останалите марки от ВАГ е, че шкодите са здрави и качествени. Принципно.

   Само още един пример - едно време, когато притежавах Нисан Алмера ходех от време на време на клубните срещи на марката. Паркираме две коли - едни и същи модели, двигатели, години на производство, дори едни и същи цветове. Е, на колегата нямаше много общо с моята - педалът на съединителя потъваше много, скоростите не влизаха много добре, салонът не беше така запазен и пр. и пр. 

   Дай Боже, да имаш възможност да купиш нова шкода от магазина. Може би ще си промениш мнението.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Нищо и няма на Шкодата, просто страда от болестта на новите коли - прекалено много електроника. Ако можеш изскуби я до последния датчик и пиши как става, за да я изскубя и аз !

Замисли се защо чуваш скърцането и бученето от пътя, отиди в "Авител" и си вземи музика , която да накара задната чистачка да трепери :) Пък това за комфорта - на човек му е комфортно в колата която му доставя удоволствие от карането.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   А голямата разлика между Шкода и останалите марки от ВАГ е, че шкодите са здрави и качествени. Принципно.

Това въобще не е вярно. Всъшност най-здравите части на Шкодата са точно тези произведени и проектирани от ВАГ - мотор и окачване. Най-слабите и места са си чешките - в Октавия 2 това например са ламарината и интериора.

 

Един Голф с нищо не е по - некачествен нито по чуплив от Октавия. Същото важи и за Поло срещу Фабия или Пасат срещу Супърб.

 

Аз съм го казвал много пъти - ако Шкода не беше ВАГ, 90% от пишещите в тоя форум нямаше да карат Шкода, а ВАГ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един Голф с нищо не е по - некачествен нито по чуплив от Октавия. Същото важи и за Поло срещу Фабия или Пасат срещу Супърб.

 

Аз съм го казвал много пъти - ако Шкода не беше ВАГ, 90% от пишещите в тоя форум нямаше да карат Шкода, а ВАГ :)

Абсолютно си прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз съм го казвал много пъти - ако Шкода не беше ВАГ, 90% от пишещите в тоя форум нямаше да карат Шкода, а ВАГ :)

 

:PDT_Armataz_07:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това въобще не е вярно. Всъшност най-здравите части на Шкодата са точно тези произведени и проектирани от ВАГ - мотор и окачване. Най-слабите и места са си чешките - в Октавия 2 това например са ламарината и интериора.

 

Един Голф с нищо не е по - некачествен нито по чуплив от Октавия. Същото важи и за Поло срещу Фабия или Пасат срещу Супърб.

 

Аз съм го казвал много пъти - ако Шкода не беше ВАГ, 90% от пишещите в тоя форум нямаше да карат Шкода, а ВАГ :)

+1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това въобще не е вярно. Всъшност най-здравите части на Шкодата са точно тези произведени и проектирани от ВАГ - мотор и окачване. Най-слабите и места са си чешките - в Октавия 2 това например са ламарината и интериора.

 

Един Голф с нищо не е по - некачествен нито по чуплив от Октавия. Същото важи и за Поло срещу Фабия или Пасат срещу Супърб.

 

Аз съм го казвал много пъти - ако Шкода не беше ВАГ, 90% от пишещите в тоя форум нямаше да карат Шкода, а ВАГ :)

И аз подържам !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А що Шкодите държат цена, на пазара за употребявани автомобили, а Пежото не?

Знам, че задавам отговор, но да напомня приказката, че "с Цар Пазар никой не е дорасъл да спори".

 

 

 

 

Шкодилака държи цени,понеже е с двигател на ФГ,на външен вид е доста изчистен като дизайн и в същото време модерно което се харесва на доста хора сравнение с колите от среден клас с по екзотичен дизайн.Иначе шкодилака от вътре е дървения до шия същото като Сеат.Те за това са и в най-ниския ценови диапозан от колите на ФГ.Иначе пежака е варел и от към двигател и от към екстериор интериор,скъпи подръжки,капризни и за това хората които си имат поне малко хабер от коли биха предпочели Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не виждам причина за банани. Всеки има право на мнение и въпрос на вкус ... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бойко,ако имах права,да съм те баннал отдавна.

 

 

 

 

Типично по български.......всеки иска да е шеф :D  то за това и държавата ни е на тоя хал де.........няма кой да работи :)

Редактирано от Бойко Борисов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Иначе шкодилака от вътре е дървения до шия 

Колкото по-относителна и субективна е дадена преценка, толкова по-голям е броят на "специалистите" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам вече 3-та седмица цените на горивата във Варна целеустремено вървят надолу - днес 1.71лв/л. Тук в София днес гледах 2.09лв/л. - после по телевизията ни разправят, че нямало картелно споразумение. И за капак на състоянието на пътната мрежа - догодина винетката 100лв. Винетките в другите държави били по-скъпи - еми да, ама какви заплати получават хората. Винаги цените сравняват, а никой не казва, че сме най-бедната членка на ЕС., иначе винетката почти колкото тази в Австрия. Не се накрадоха нашите политици и това е .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе шкодилака от вътре е дървения до шия същото като Сеат.

 

Тука се има в предвид Отавиа 1 май, ама то от тази ера всичко вече е дървено. Примерно старите баварки с телефон (тухла четворка) между седалките и кабел за душене на кой не слуша. Нали едно време бяха №1  "бизнес" кола, ама сега...

 

Кой се вози в Ролс Ройс, всичко му е дървено. А пък магистралите на Бойко и Лиляна също са дървени, ако караш по тях на твърдо окачване...всички неравности лъсват!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука се има в предвид Отавиа 1 май, ама то от тази ера всичко вече е дървено. Примерно старите баварки с телефон (тухла четворка) между седалките и кабел за душене на кой не слуша. Нали едно време бяха №1  "бизнес" кола, ама сега...

 

Кой се вози в Ролс Ройс, всичко му е дървено. А пък магистралите на Бойко и Лиляна също са дървени, ако караш по тях на твърдо окачване...всички неравности лъсват!

 

 

 

 

Говоря ти за Октавия 2006г.  то а4-ка от 97-а година е 100 пъти по комфортна,но затова и аудито е в най-високия ценови диапазон на ФГ.Няма смисъл да си кривим душите,иначе излиза че тия от ФГ са будали като не са направили Шкодата най-скъпа.Иначе баварката си е номер едно те хората точна за тая с тухлата четворка филм направиха...........че и в две части :hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки ден на служебния паркинг съм свидетел на хора, които палят колата си след 9-10 часов престой, съответно студен мотор, и мръсна газ до първата бариера. След това мръсна газ до следващия изход. Елементарна мисъл не протича просто.

 

Пък после като си я купуваш втора ръка същата тази кола нека е гаражна на 90хил. реални км и поддържана безкомпромисно в ЕТ. И какво от това... За коли втора ръка споровете относно марки са напълно субективни и нерелеванти при положение, че НИКОГА не знаеш напълно какво е преживяла колата преди теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съгласен! Това е масова практика. Даже мислех да пусна тема тук, кой колко време си подгрява колата...

Баща ми използва един термин за това упражнение което правят твоите колеги - "студено струговане" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.