Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Проблема с паркирането в София никога няма да се оправи. Дори ще се задълбочава. Нови жилищни сгради, вместо с гаражи, направени магазини и кафенета. Бизнес сгради с 5 парко места. Аз живея в Лозенец. Единия комшия си купил Бус - заема място за 2 коли. Другия паркирал кемпър. Третия има 2 коли + 1 служебна. Е няма места за всички. Гуми се режат, строшени чистачки, торби със смет на предното стъкло. Лудница. ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя строителен бум е от времето на Софиянски :eusa_think: И не е само Лозенец...

 

Вярно е , че има места където наистина е проблемно, но истината е, че хората станаха изключително нагли, нахални и незачитащи никой освен собственото си мнение.

Просто напоследък е ежедневие вече да чуя " Аз само за малко", "Не видях", "Какво толкова - 5 минути ме нямаше само".

А най-актуалното което ми се случва напоследък е " Аз за детето слязох да взема нещо - затова така" .

Каквито и проблеми да има човек , това е тотална липса на съобразяване с хората  и тарикатлък до безкрай.

За съжаление е точно така.

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Неделя се разходих до Алеко, да пробвам зимните 'обувки'. В равнините скоро няма да има сняг :(

 

20151129_144742.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на време е. Ние сме на 7ми км. - улицата за монетния център на БНБ. Откакто отвориха паркинг в Дружба всеки ден идват поне по веднъж

Тая уличка е залепена за Окръжна болница и в началото и има голям, хубав знак "спирането забранено". Днес положението беше изненадващо рехаво, но обикновено в разстояние от 100 метра 2 коли не могат да се разминат.

"Васил Априлов", на няма и 500 м от паяците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефане, на Априлов от доста време не ги вдигат тези спрели около испанското посолство, след знака, който си снимал... И на мен ми е непонятно защо, а е доста изнервящо като трябва да се разминеш там с някой(поне по веднъж на ден ми се случва)... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И такса вход за коли от други градове да сложат, да се намали малко дневния автопарк на града!

Ти извън София излизаш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки град има околовръстно, гледам да минавам оттам. Няма да ми е проблем да си платя такса за някой град като съм по работа! За туристическите градчета това може да само да им навреди... Притока на коли от околните градове и села е голям, защо аз да плащам моите данъци и с тях да се поддържат пътищата, по които повече не местни коли да се движат, отделно и неудобството от по-бавното придвижване? Дали ако си плащат всички движещи се ежедневно в София няма да има повече средства и да се изгради по-добра градска пътна мрежа - по-големи кръстовища, естакади и кръгови движения с помощта на които да няма такива задръствания...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки град има околовръстно, гледам да минавам оттам. Няма да ми е проблем да си платя такса за някой град като съм по работа! За туристическите градчета това може да само да им навреди... Притока на коли от околните градове и села е голям, защо аз да плащам моите данъци и с тях да се поддържат пътищата, по които повече не местни коли да се движат,

Много егоистично мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да плащат автомобилите от провинцията с какво ще се променят нещата?

Каква е гаранцията, че парите от тези такси няма да потънат в незнайна посока, вместо да се използват за ремонт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки град има околовръстно, гледам да минавам оттам. Няма да ми е проблем да си платя такса за някой град като съм по работа! За туристическите градчета това може да само да им навреди... Притока на коли от околните градове и села е голям, защо аз да плащам моите данъци и с тях да се поддържат пътищата, по които повече не местни коли да се движат, отделно и неудобството от по-бавното придвижване? Дали ако си плащат всички движещи се ежедневно в София няма да има повече средства и да се изгради по-добра градска пътна мрежа - по-големи кръстовища, естакади и кръгови движения с помощта на които да няма такива задръствания...

 

За мен това не е работещо решение, защото на входа/изхода на града трябва да сложат бутки за тол такси, иначе нищо няма да стане.

Според мен държавата трябва да спре дотациите за старите коли, под формата на нищожни данъци и целия град да стане платена зона за паркиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много егоистично мнение.

Въпрос на гледна точка... Това е моето мнение, бих искал да чуя твоето, защо не трябва да е така и доводите, разбира се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен това не е работещо решение, защото на входа/изхода на града трябва да сложат бутки за тол такси, иначе нищо няма да стане.

Според мен държавата трябва да спре дотациите за старите коли, под формата на нищожни данъци и целия град да стане платена зона за паркиране.

И това е решение за намаляване на броя на автопарка! Но тогава няма ли да е по-тежко за хората, които си ползват колите в малките населени места и градове и само там. По-скоро би спряло бизнеса едно такова решение! В крайна сметка, на когото му трябва да влиза в София по-работа, ще си плаща, а другите(повече от половината) няма да усетят увеличение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да плащат автомобилите от провинцията с какво ще се променят нещата?

Каква е гаранцията, че парите от тези такси няма да потънат в незнайна посока, вместо да се използват за ремонт?

Гаранция в БГ за нищо никога нямаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това е решение за намаляване на броя на автопарка! Но тогава няма ли да е по-тежко за хората, които си ползват колите в малките населени места и градове и само там. По-скоро би спряло бизнеса едно такова решение! В крайна сметка, на когото му трябва да влиза в София по-работа, ще си плаща, а другите(повече от половината) няма да усетят увеличение?

 

Говоря за София да се въведе платено паркиране навсякъде, даже в началото на тази година го обсъждаха в общинския съвет, жълта зона.

Примерно в центъра откакто направиха синята зона 2 лева, не съм имал случай да имам работа и да няма къде да паркирам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова нещо съм виждал по скандинавските държави. Като цяло има смисъл, защото потока на коли в София е ясно, че трябва да се ограничи и единствения измислен до сега начин (който и да работи) е финансово сито.

 

Ама няма да стане де. Никой управник не смее да скочи на въпреки на шофьорите, щото стадото е много организирано и ще го бутне от власт.

 

А реално работеща мярка би била - града на зони и  винетки. Като в центъра минимум 500лв. на година и минимум Евро 4. Живущите гратис, другите си плащаме и те така. Няма шопи, няма майни. В крайна сметка карането на кола не е право по конституция :)

 

София вече е тотална кочина откъм въздух и мерки е наложително да се вземат.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се нацепи София на зони с ограничен достъп трябва да са направени като хората ринговете и паркингите около тези рингове. А те не са. Да не говорим, че при безплановото развитие на града няма как да затвориш центъра за автомобили без винетки, поради простата причина, че трябва да сложиш бариери и/или камери на всяка уличка и сокаче. Така че всичко още е в "мечтата на бащата".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на гледна точка... Това е моето мнение, бих искал да чуя твоето, защо не трябва да е така и доводите, разбира се!

Това ще довнесе още материал за разделението София и провинция.

То и сега го има,предполагам не го отричате.

Другите градове ще отвърнат с реципрочни мерки и познай какво ще стане.

Представи си софийска фирма с клонове във всички области в страната.А представи си колко такива фирми има?

И С,СА и СВ прави ли хората по-хора от другите?

И колко са кореняк софианците?

Това,че някой живее от 15 или 20 години в София не е повод да се нарича "софиянец".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се нацепи София на зони с ограничен достъп трябва да са направени като хората ринговете и паркингите около тези рингове. А те не са. Да не говорим, че при безплановото развитие на града няма как да затвориш центъра за автомобили без винетки, поради простата причина, че трябва да сложиш бариери и/или камери на всяка уличка и сокаче. Така че всичко още е в "мечтата на бащата".

 

Идеята ми не е да се слагат бариери. Просто като те хванат в зона за която нямаш винетка, фишче за 100лв. и кой от къде е.

 

 

И колко са кореняк софианците?

Това,че някой живее от 15 или 20 години в София не е повод да се нарича "софиянец".

 

Никой не говори за разделение на кореняци, а на плащащи данъци и не плащащи. Тая фирма дето имала ненам си колко коли - не плаща данък МПС в София, а мачка пътя като за 10 плащащи данък.

 

Не ме разбирайте погрешно, никой не ще да плаща. София обаче в момента е кенеф, с тенденция да стане помийна яма откъм въздух. Мерки трябват и то мерки към ограничаване на трафика драстично. Само това ще помогне. Колкото и надлези и тангенти да строят, няма да се изчисти.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предложението за ограничаване влизането на коли с рег. номера от друг град е неработещо, освен това няма аналог в света. Но разделението на града на зони и ограничаването на всички може да стане. Въпроса е в практическото му прилагане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обачеее, в съседния блок се образува монтанска популация от вече 6-7 коли и нарастват, 90% от тях паркирят уникално. Появи се някакъв пазарджишки герой, който всеки божи ден си паркира четвърт от колата на пътечката пред блока и трябва да газя калта, за да го заобикалям, въпреки че може да мръдне поне метър напред. И като резултат аз няма къде да паркирам спокойно, не мога да ходя пеша спокойно, а данъците на тези "софиянци отскоро" отиват (ако ги плащат разбира се) в Монтана, Пазарджик и тн, а те си трошат в София на воля. Готино нали... Нищо де, тя държавата като не предприема мерки, хората почват да се саморазправят.

Здравко,

Няма да се изкефиш да спирам като павиан пред твоя блок нали?

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми не е да се слагат бариери. Просто като те хванат в зона за която нямаш винетка, фишче за 100лв. и кой от къде е.

 

 

 

Никой не говори за разделение на кореняци, а на плащащи данъци и не плащащи. Тая фирма дето имала ненам си колко коли - не плаща данък МПС в София, а мачка пътя като за 10 плащащи данък.

 

Не ме разбирайте погрешно, никой не ще да плаща. София обаче в момента е кенеф, с тенденция да стане помийна яма откъм въздух. Мерки трябват и то мерки към ограничаване на трафика драстично. Само това ще помогне. Колкото и надлези и тангенти да строят, няма да се изчисти.

 

:doubleup:

Това ще довнесе още материал за разделението София и провинция.

То и сега го има,предполагам не го отричате.

Другите градове ще отвърнат с реципрочни мерки и познай какво ще стане.

Представи си софийска фирма с клонове във всички области в страната.А представи си колко такива фирми има?

И С,СА и СВ прави ли хората по-хора от другите?

И колко са кореняк софианците?

Това,че някой живее от 15 или 20 години в София не е повод да се нарича "софиянец".

 

Далеч съм от такива мисли! Не става дума за делене на хора по такъв признак, а по адресна регистрация! Сега на колите от Костинброд или Нови Хан гражданска и данък са по-ниски от софииските! Те работещи в София и не живеещи в града не плащат данък, ползват ежедневно пътната мрежа, защо да не плащат? В крайна сметка неудобствата за плащащите се създават от неплащащите. Ако натоварва пътната мрежа и създава неудобства нека плаща! Но проблемите за момента са само в големите градове, може поетапно да се въведи и в Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и тн

Да обачеее, в съседния блок се образува монтанска популация от вече 6-7 коли и нарастват, 90% от тях паркирят уникално. Появи се някакъв пазарджишки герой, който всеки божи ден си паркира четвърт от колата на пътечката пред блока и трябва да газя калта, за да го заобикалям, въпреки че може да мръдне поне метър напред. И като резултат аз няма къде да паркирам спокойно, не мога да ходя пеша спокойно, а данъците на тези "софиянци отскоро" отиват (ако ги плащат разбира се) в Монтана, Пазарджик и тн, а те си трошат в София на воля. Готино нали... Нищо де, тя държавата като не предприема мерки, хората почват да се саморазправят.

Здравко,

Няма да се изкефиш да спирам като павиан пред твоя блок нали?

Това вече е липса на култура... Има и много софииски коли паркирани идиотски...!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налага ми се да спирам така, за да не ме запушват отзад:

1270200_10152229834613616_40300216169474

 

Иначе(не са 'за малко'):

1487763_10151902198533616_363842178_o.jp

1534863_10151902198553616_218556277_o.jp

 

П.С. тревите площи съм ги 'спасил' със засаждането на стена от дръвчета. Всяка година поне едно дава жертва в името на егото на някой късопишко, понеже той е свикнал да паркира на средата на поляната :(

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предложението за ограничаване влизането на коли с рег. номера от друг град е неработещо, освен това няма аналог в света. Но разделението на града на зони и ограничаването на всички може да стане. Въпроса е в практическото му прилагане.

Напротив има аналог на доста места по света (поне в Европа знам такива). Само, че не е с бариери и селекция по номер, а точно с винетки (някъде електронни, друга не). Винетката струва там някаква сума, а за тия дето плащат данъци във същата община, са безплатни или поне по-евтини. Никой не те проверява на входа на града, просто ако те гепят без винетка - глоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив има аналог на доста места по света (поне в Европа знам такива). Само, че не е с бариери и селекция по номер, а точно с винетки (някъде електронни, друга не). Винетката струва там някаква сума, а за тия дето плащат данъци във същата община, са безплатни или поне по-евтини. Никой не те проверява на входа на града, просто ако те гепят без винетка - глоба.

:doubleup:  Така е, но в белите страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета... чета... и имам чувството, че съм попаднал на сбирка на бесни гер....сти или "работодатели"... Момчета, не се сърдете, но плащането на такса, винетка или каквото е там за да влезеш в едно населено място е малоумно. Да не би всяко населено място да е отделна държава!? Да не би "столичани" да плащат данък във всяка община, през която преминават? Или автомобилите им не излизат от София? Проблеми с паркирането има и в много по-малки градове - това е заради наглостта на селяндурите. Снимки като на колегата Ivo Dinkov мога да правя десетки всеки ден! И то, само пред гаража си! А ако тръгна по улиците - и "столичани" ще се хванат за главите. By the way, Велико Търново, например, няма околовръстно, а е на пътя София-Варна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.