Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Единствените сребристи елементи по колата са хромираните елементи в емблемите. За това мисля да ги направя целите тъмни. А за 17" не съм мислил - тези са предвидени за зимни. Ако станат хубави, тогава може да ги оставя за летния комплект, ще му мисля по-нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става натруфено, но ти си знаеш как ти харесва. И едни ББС капачки ще подобрят положението доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А металик или мат ще ги боядисваш? За зимни, ако не искаш да се люпят, отгоре трябва лак да се пръсне, демек 200тина лв поне е качественото боядисване за 4те! Ники добре ти каза за капачките, още вчера си мислех и аз да ти кажа това! Защо не вземеш тези на колегата със суперба дето мина на 18ки... Мисля, че за дизайн пак ще разчупиш, но в по-правилна посока.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето 2 клипчета на SLOW MOTION, потегляне под наклон на сняг. Едното е с пуснат OFFROAD режим, на другото не. Виждате ли разлика?

 

https://www.dropbox.com/s/osh61aathpgz16y/VID_20160103_095232758.mp4?dl=0

https://www.dropbox.com/s/cz6642b9ki3e9z5/VID_20160103_095412601.mp4?dl=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не особено. В какво точно се изразява този режим?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че при включен оффроуд режим колата потегля с включено 4х4, докато без него предните забуксуват и тогава прехвърля към задния мост. Между другото бутон за оффроуд има само при Йети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При първото предните въртят много повече и прехвърлянето към задните е много рязко. Предполагам, че то е без включен оффроуд режим?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1вото е с включено... Мисля, че се вижда как тръгва едновременно, ако не и първо със задните. На 2рото постоянно прехвърля преден-заден мост. В колата много се усеща разликата.

С него( и изгасен тракшън, че връща газта иначе), 4х4 става постояно до 30км/ч - 50х50 преден-заден мост, отворени преден и заден диференциал. Не знаех, че го има само при Йети, полезна работа е, помага и при спускане поднаклон - държи ти някаква скорост и потеглянето нагоре под наклон и с вираж - безценно, не мърда задницата. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискутирано е в доста теми, но не мога да си дам еднозначен отговор относно крушките. Става въпрос за Филипс и Осрам, тези които са 100%+ осветеност, някой с преки впечатления били ми препоръчал производител и магазин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Emag, аз съм с Филипс +70% и съм доволен, сравнение не мога да направя с Осрам

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филипс Екстрийм Вижън.

В Е маг са на добри цени.Провери и по другите вериги.

Ауто Хит имат също но прилични цени.

Осрам-а го забравих тотално,ами те горят за отрицателно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към колегите със задномоторни Шкоди най-вече, които ги изкарват няколко пъти в годината - как процедирате с гражданската отговорност - плащате си я постоянно ? Моята не се кара 6-7 месеца от годината - седи в гараж и не се изкарва.

Досега я плащах само когато я карам.

 

Сега попаднах на това - регистрацията в КАТ ще се прекратява автоматично ако нямаш валидна гражданска:

http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=5206932

 

Явно ще трябва да се плаща целогодишно, въпреки, че няма да се кара повече от половината година. Пак са го измислили...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години колеги, живи и здрави да сме всички и където тръгнем винаги да стигаме!

Дискутирано е в доста теми, но не мога да си дам еднозначен отговор относно крушките. Става въпрос за Филипс и Осрам, тези които са 100%+ осветеност, някой с преки впечатления били ми препоръчал производител и магазин?

Карах 2 години с Осрам - дългите са една идея по - бели от тези на Филипса! За мен и двете крушки са добри, не мога да кажа, че има някаква особенна разлика. Както казват колегите по-горе в Емаг обикновенно са на много прилични цени. Успешен ден на всички

Редактирано от 4е4о
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета!

Обаче ми възнакна един много тъп въпрос, как да разбера каква е крушката Н4 или Н7, като в ръководството са споменати и двете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към колегите със задномоторни Шкоди най-вече, които ги изкарват няколко пъти в годината - как процедирате с гражданската отговорност - плащате си я постоянно ? Моята не се кара 6-7 месеца от годината - седи в гараж и не се изкарва.

Досега я плащах само когато я карам.

 

Сега попаднах на това - регистрацията в КАТ ще се прекратява автоматично ако нямаш валидна гражданска:

http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=5206932

 

Явно ще трябва да се плаща целогодишно, въпреки, че няма да се кара повече от половината година. Пак са го измислили...

Вписването ставало автоматично след като си я платиш в рамките на седмица. Ако не, сам си носиш в КАТ гражданската и чакаш по гишетата! Наказателно плащане няма... Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сложил Филипс Xtreme Vision + 130 % H 7 и съм много доволен, светят ярко и бяло и дават страхотна осветеност. Минимална е разликата при включване на дългите светлини, които съм сложил - Осрам Cool Blue intense H 15

 

Ето вносителя на Филипс - http://autotrade.bg/%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%8E/%D0%9D%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BB%D0%BE-1

И Осрам - http://alfalightbg.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уцелил си ги, ако са за "късите", Милене. Аз бях пробвал абсолютно същите и в началото "прогледнах" както се казва. След около 10-тина месеца обаче едната изгоря и я смених с огригиналната (бях в движение и нямах друга под ръка) и разликата между двете беше абсолютно никаква. Изводаа за мен е - с времето отслабват, а също така и живота им е значително по-кратък.

Между другото трябва да имаш лепенки под предния капак, около/върху кожуха на фаровете, на които пише какви са ти крушките на "късите" и на "дългите" съответно.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и Англичаните са тъпи като мен :D в сайтовете им за крушки си има селекция по модел и така разбрах. Крушките ги купувам за Фабията, защото не предлагат фабричен ксенон и въпреки, че няма да се кара много извън София много държа на добро осветяване. И на други места срещнах, че крушка издържа около 1-1,5 година, затова поръчах три.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментирали сме и друг път живота на лампите.

И ксенона и халогена имат някакъв живот.

Халогенната лампа,особено усилените,имат около 200ч ресурс.

След 50 % работа,светлинния поток отслабва значително.

Време е за нови лампи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, когато поръчвате от superskoda нещата до адреса ли ги носят или трябва да ходя да си ги взимам от някъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До адреса с български куриер (дали бяха спиди... не съм сигурен).

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти съм поръчвал от Супершкода - в България ги облужва Интерлогистика и доставят до адрес.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.