Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

И аз съм се замислил за предни калобрани. Но и мен ме притеснява визията и се чудех дали няма да може да се свалят на пролет и в началото на зимата пак да се монтират?

Днес окончателно реших, че ще си взема KEA600002 - КАЛОБРАНИ ПРЕДНИ К-Т (имат ги налични в ЕТ). Направо не ми издържат нервите на всяко влизане и излизане от колата да бърша прага с крачол. Поне малко да е по-добре с тях ще си заслужава тея 29 лева с ДДС. Ако толкова не ми харесва как стои, на пролет ще ги махна. Май не седят чак толкова лошо:

post-235-0-68752500-1454178397_thumb.jpgpost-235-0-27363500-1454178398_thumb.jpg

И тук възниква един много тъп върос - понеже си нямам динамометричен ключ, а на упътването за монтажа пише да се затегнат на 1,5 Нм - какво толкова може да стане, ако ги затегна по усет? Настройките на акумулаторните винтоверти по някакъв начин обръщат ли се в Нм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, не се филмирай - настройваш винтоверта на първата възможна степен, на която има сила да навие винта и навиваш. После, проверка "на ръка" за останал свободен ход и толкова. Все пак, навиваш в щипки, няма нужда от много сила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото гледах се махат четири оригинални рапидки от подкалника и с тях се хваща калобрана. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли фенове на тениса да отбележат немската бомба , която гръмна в Мелбърн при жените :pepsi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, аз на Шрекито сложих такива (виж снимките в темата) - изобщо не се надявай да предпазват - абсолютно нищо не правят. По-скоро за красота (на мен лично ми харесват - допълват се със задните и не седи празно). Предпазват точно 5-7 сантиметра ОКОЛО тях - всичко назад става абсолютно същото - под прага пак се наслоява яко... :)

 

За монтажа - аз лично ги сложих зад подкалника, тоест свалих рапидките, дръпнах го напред /може и да изчистиш калника, ако имаш боклук/, сложих ги тях между купето и подкалника, след което завих винтчетата и това е. Глупости са това за динанометричния ключ /да не би да правиш ремонт на двигателя - тези неща ги пишат заради стандартите/ - в България всичко е на усет - така, че на усет съм ги сложил преди години и до ден днешен си седят там и няма никакви грижи :)

 

И пак да кажа - не пазят изобщо - само за красота/добавка са окей.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли фенове на тениса да отбележат немската бомба , която гръмна в Мелбърн при жените :pepsi:

Имааа, и много и се радвам на победата, и ми е много симпатична,...а как се разплака накрая....но и няма да забравя, че Цветито преди по-малко от година я би, но от тогава Церберката има напредък най-вече в бързината - доста се е вталила  :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли фенове на тениса да отбележат немската бомба , която гръмна в Мелбърн при жените :pepsi:

Отбелязвам веднага :D

Аз нямаше как да го гледам, но като прочетох как е завършил мача ми отне известно време да го възприема :wacko_2:  Евала на Кербер, и без това не ми е симпатична нещо Серена.

 

пс: А какво виканье щеше да е ако играеха Азаренка срещу Уилямс  :P

Редактирано от axel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен, са по-скоро за грозота, амааа - за всеки е различно.

 

Да... Аз лично много мразя кола без калобрани... ужасно ми изглежда - отзад бронята ми изглежда, като изрязана по ръчен труд...

 

Ице:

P100084b1.jpg

 

И хоп:

20140513_142322.jpg

 

Тези калобрани пазят точно до "цепката" на вратата на снимката - всичко останало си остава същото - "офляква" се яко и си образува ледените наслоявания зад тях.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли фенове на тениса да отбележат немската бомба , която гръмна в Мелбърн при жените :pepsi:

О, да, гледах целия мач и много се изкефих! :) Утре и Джоко да накаже и съм доволен ;) Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Ице:

Тези калобрани пазят точно до "цепката" на вратата на снимката - всичко останало си остава същото - "офляква" се яко и си образува ледените наслоявания зад тях.

 

Поздрави

Е стига бе! Не може да е чак толкова трагично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е стига бе! Не може да е чак толкова трагично?

При ниска скорост (до 40-50км) "работят". Оттам нагоре се деактивират. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ниска скорост (до 40-50км) "работят". Оттам нагоре се деактивират. :)

и целодневно грозят колата :Д. На офроудаджийка са ОК, но на градска кола са леко кич! И аз се чудя, но за Йетито, на о2ката никога не бих сложил, а и 8год не съм... все пак са 20лв, не е до парите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е стига бе! Не може да е чак толкова трагично?

 

100% истина. За мен само допълват визията, която съм търсил :) Иначе точно толкова работят... не се надявай да пазят прага назад - тц...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг минус... ще задържат влага и ще има предпоставка да гние калника и част от прага... задната е пластмасова бронята и не и пречи. оригинално са с 12год против корозия, но не ги предлагат с тези калобрани! Дали разковничето не е в ръждата?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се притеснявайте от ръжда , всичко след фелиция, след 2001, не съм го виждал да ръждясва така интензивно, има някое друго петънце при по - ранните октавии, но не съм виждал да липсва половината праг както при по - ранните шкоди. Обработват ги с по - качествени материали. Виж на PRR октавията, тя е  2006-2007 , до преди да си купи нивата си я караше всяка зима , активно една точка ръжда няма, никога не е пребоядисвана.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам о2ка преди ФЛ... Не е ръждоустоичива! Даже се глася да права рекламация на предни калници, подвеждата и на двата има признаци на ръжда вече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва е повърхностна ръждичка, ръба дори не е отслабен. Сминайте ми нещо по - сериозно, да не ви снимам аз задните калници на Макса, дето уж има претенции че уж е кола на VW и дори не е пълнолетен  още ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е тамън за рекламация...! Само на 8год е, зимно е видяла 10х км всичко. Бояджийството й е в официалния представител...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако е в гаранция може да си пойграеш с рекламация, все пак си дал шапка пари за колата, дори и аз бих постъпил като теб. Въпроса е че за кола преди 2001 това е нищо, ръждясват си болшой, то даже не е въпрос на дали е ръждясала, а къде и колко. 120 ката е на 35год, пазя я много , в доста завидно състояние е с ламарините, седи на село в двора където няма сол и луга , не се кара и такива ръждички като твойте пак избиват , само от това че е имало сняг отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да Ви светна, че гаранцията за 12 години за корозия и т.н. отпада в момента в който отидеш да пребоядисваш калника :) Тоест Иво, ако си имал дори повърхностна драскотина за която е влизала в Еуратек на този калник или на друг детайл - отпада ти 12-годишната гаранция - питал съм ги, псувал съм, но това е факт. Няма значение, че те са го пребоядисвали - ако е некачествено можеш да се жалваш до 6 месеца от ремонта. Фабричната гаранция за ръжда, корозия, бла-бла-бла - отпада в момента в който я закараш в Еуратек и я запишат в системата им, че е боядисван детайлът.

 

Затова, ако е оправяна при тях скоро (до 6 месеца), не е пребоядисван детайла - ходи и се пробвай. Хората си връзват гащите отвсякъде - затова дават 12 години, защото няма такава кола, която се кара и която да не е пребоядисвана в първите си 5-6 години. Ако не ходиш по принцип в Еуратек за боя и т.н. - окей, тогава може да се получи номерът, ако няма документи, че е пребоядисвано, разбира се, и не си личи бг работата... :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.