Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Само твоята кола като служител в офис ползва място за паркиране? Или има още N на брой коли на твой колеги? Кой е казал да е безплатно за живущите? Плаща се месечен абонамент за зелена/синия зона... И на офис или апартамент се пада по 1 място... За 2ро по-скъпо и така нататък. Конкретно в моя случай - имам апартамент в зона б5, на гърба на мола. Денем колите на работниците в мола окупират целия квартал с все бордюрите и няма освен как да ходиш пеш, така и да паркираш! Предпочитам да си плащам по Х лева годишно, но да има къде да спра!

Съгласен съм, не сме се разбрали :banana_beer:

 

Относно винетките в Германия, тоест липсата им - там ситуацията е особенна. Основна част от БВП им е производство на автомобили и то мощни. Нормално е да си кроссубсидират пътищата, за да си насърчават производството. То затова и има аутобани без ограничение на скоростта. Но скоро говореха за въвеждане на някава форма на заплащане, за да хванат транзитно преминаващите, ама се чудят как да го направят точно.

 

Швейцария пък е съвсем друга бира. Там просто живеят швейцарци, всякакви паралели с други държави/икономики и т.н. са неуместни.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под терасата ми (живея в Зона Б5, срещу Булбанк) има зарязано БМВ с бургаска регистрация (продадено и непрехвърлено)- втора година се боря с институциите да го разкарат, за да се освободи паркомясто- ефект нулев. Накрая ще го закача с Аудито и ще го изтегля и зарежа на средата на Одрин, колкото и да не ми се иска да правя такива простотии. С една ръка вземат, но когато се наложи малко да се размъдрат и осигурят места, попадаш в омагьосан кръг.

Ти си в "новия" блок предполагам или в китайската. Представяш ли си като я пуснат тази сграда след 2мес какво ще е и в тази част на зоната...

Имаш и бонус - парк Възраждане и Спортна София...

 

Аз живея в б19 в нова кооперация и имам 3парко места и навес. Редовно се разправям с "играчи" които спират - "за малко" и запушват подхода към паркинга на сградата. 2мес никой не посмя да спре след като на поредния му сгънах калника и врата с Йетито да го отместя 50см, за да си изляза. Не ме потърси за обяснение този "специалист". Паяк да чакаш - 2, 3часа... Няма управия!

 

Цецо75, има резон за Германия да е така, но какво ще кажеш за предложението на германския мин на финансите, в цяла европа да се плаща акциз на горивата, за да се покриват разходите за мигрантите?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страх ме е да си го представя дори-  имат пряко-сили 50 места в подземния паркинг, а и сегашните им служители са безкрайно арогантни и спират наистина нагло. Съдейки как сринаха за един уикенд насилствено магазина, върхо които построиха, силно ме съмнява да се трогнат от оплаквания в Столичен инспекторат или общината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страх ме е да си го представя дори- имат пряко-сили 50 места в подземния паркинг, а и сегашните им служители са безкрайно арогантни и спират наистина нагло. Съдейки как сринаха за един уикенд насилствено магазина, върхо които построиха, силно ме съмнява да се трогнат от оплаквания в Столичен инспекторат или общината.

Като я направат зелена зона, като искат 200работника да си спират колите - ще плащат по 360лв за парко место. Мисля, че няма да си го позволят!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз плащам 140 на месец за платен паркинг за двете коли и за мен проблема съм го решил, но се мъча да спася малкото тревичка, останала в карето под детската ми, сложил съм 5 дървета като естествена преграда (там е имало борчета, но много отдавна са прегазени) и всяка годна презасаждам поне 2, понеже някой катил го е прегазил. Сега съм ги оградил стволовете на дръвчетата с високи камъни- две брони вече дадоха фира в целта на паркиращия да сгази колкото се може повече трева :nea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз плащам 140 на месец за платен паркинг за двете коли и за мен проблема съм го решил, но се мъча да спася малкото тревичка, останала в карето под детската ми, сложил съм 5 дървета като естествена преграда (там е имало борчета, но много отдавна са прегазени) и всяка годна презасаждам поне 2, понеже някой катил го е прегазил. Сега съм ги оградил стволовете на дръвчетата с високи камъни- две брони вече дадоха фира в целта на паркиращия да сгази колкото се може повече трева :nea:

Шипове, шипове, като на мотокар - без тях да не може да тръгне и готово.

 

Един такъв дебилен съсед много не дразни къде се навира, за да си спре пред входа точно - друг очерта, че там не може да се спира, ще видим кога ще лепи гуми.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Жоре, що се отнася до Швейцария - едно е да си строил пътища 100 години, друго е това да се случва последните 20 години (няма и толкова). ...

 

Аз пък не вярвам, че като си оправим пътищата...някога, цените на винетките ще паднат ;)

 

 

....Швейцария пък е съвсем друга бира. Там просто живеят швейцарци, всякакви паралели с други държави/икономики и т.н. са неуместни.

 

Да :)

 

 бих го перифразирал - Тук просто живеят българи, всякакви паралели с други държави/икономики и т.н. са неуместни.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се вижда колко от тревата е унищожена, на ляво има още х2 участък, който съм спасил. Не мога да проумея защо се бутат по- напред, като смисъл от това няма...

 

1270200_10152229834613616_40300216169474

 

 

В началото като бяха едвам обособени дръвчетата това с БМВ- то беше масова гледка и се наложи да наредя доста по- масивни камъни, което определено спира повечето кашкавалени брони :banger_2:

 

329785_10151041578028616_361577846_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел от съседен блок им го изигра по друг начин - първо лееше "антипаркинг колчета" със стара кофа за боклук, без арматура в тях, без нищо - сложени като камък. Народа масово ги буташе с бронята да покажат колко са велики. След което Жоро ги издебна едни почивни дни, набоде винкели на 50 см. в пръстта и отля отново същите на външен вид "антипаркинг колчета" върху тях. После купона беше голям, а равносметката - 4 коли за нови предни брони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е все тая дали общината или който и да е ще се заеме с решеването на проблема с колите. Просто правят различни зони и централните са най-скъпи, как можеш да си позволиш жилище в центъра, да имаш кола и да нямаш 100-200 лева на година да си платиш. За мен трябва да се увеличат и данъците за колите, но това вече е друга тема.

 

:) ще перифразирам ... ти си шеф на фирма и плащаш някаква заплата Х на служителите за да идват на работа, все тая ли ще ти е да почнеш да им плащаш по още една заплата, за да почнат и да работят, защото ги мързи иначе? Същият е случаят с общината и зоните. Ред трябва да има в цяла София, не само в зоните, и липсата му не може да е причина за въвеждане или не на зона (каквато в момента се опитват да я изкарат).

 

Аз говоря конкретно за Иван Вазов, мани го центъра (обща заблуда е, че там е по-скъпо, луксозно и тн, ама това е друга тема). По какъв начин там зонирането ще реши проблема с паркирането в квартала?! Отоговор: Никакъв! Но пък квартала е гъзарски и хората имат пари, дай да ги включим. А, и като ще увеличаваме данъците и таксите, ОК да го направят % от стойността на колата, тия с колите за по 30к ще плащат 300лв за зона, тия с коли за по 4-5к да плащат 50 кинта. (тези проблеми не се решават с по-високи такси).

 

Иначе за ЗонаБ5, както казва Белята, съм съгласен, че евентуално зониране ще подобри нещата от към навалица и трафик. Работя там и наистина има много офиси + факта, че граничи с друга зона. Но пак няма никакъв ред. Всъщност дори и да го направят зелена зона, не очаквайте чудеса, имам директни впечатления от синя такава и съм се нагледал на щуротии ... ПиГ работят само ако имат интерес. Но все пак за Зона Б5, ще има някакъв ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около два-три месеца, пак бях писал за кампанията на община Красно село с паяка, какво ставаше паяка минава събира колите от тротоарите и градинки, след около половин до един час все едно не е минавал. Какво още да направи общината, как да се бори с пустия му манталитет?

Много добре знам какво става в Иван Вазов цял живот живея в съседните му квартали, преди няколко месец се разхождах с малкия покрай стадиона, то щеше да ми е по лесно да мина с колата отколкото пеша с количка. За съжаление това не е само там, а навсякъде по Нишава докато стигна до парка почти няма път в който да не заобикалям някой "специален" спрял пред рампите за колички. Ако е зона парко местата ще са маркирани и когато "специалния" паркира ще бъде санкциониран.

Относно данъците говоря само за София, но данъка трябва да се увеличи и да се обвърже адекватно с евро сертификата на колата, а не колкото по-стара ти става колата и данъка ти пада. Имам кошия с BMW 650 на 10+ години и ми се хвали, че плаща под 300 лева, no sense. Никой с нищо не те задължава да имаш кола.

Трафикът в града ни става все по сериозен проблем, поне вече се търси някакво решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напълно съм съгласен с теб и тсподелям мнението, но просто начина по който искат да го правят ми бърка в задника. Съжалявам, ама съм си такъв. И на мен ми се живее в нормална среда. Тези акции не трябва да са единични, да не говорим, че общината ако не я мързи, всеки ден може да те глобява за непрвилно паркиране, пък после като дойдат данъците, ще си платиш колата два пъти. Начини има, желание няма. На адреса на старият ми офис минаваха веднъж в годината да лепят едни листчета, без никакъв ефект и последстия. Смисъл - нула.

Според мен данъка трябва да се обвърже с консумацията, т.е. като % от цената на горивото, който кара повече, чупи и замърсява повече, съответно ще плаща повече. И ни набиват една такса зелена зона и това е.

Данък върху ЕВРО стандарта не значи нищо, самите евростандарти се оказаха фейк (а да не говорим, че кола с ЕВРО1 и LPG е като дизел с ЕВРО 6 сигурно, но това никой няма да го сметне)

 

/ние с теб ще се окажем съседи, след Иван Вазов, наред ще е Стрелбище/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данък върху ЕВРО стандарта не значи нищо, самите евростандарти се оказаха фейк (а да не говорим, че кола с ЕВРО1 и LPG е като дизел с ЕВРО 6 сигурно, но това никой няма да го сметне)

 

Абсолютно!

 

А и какви данъци коментираме, като масово 5 литрови дизели плащат по 20-30 лв. данък, а със сигурност димят повече от 10 дърти жигули на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро!

Някой ползвал ли е тази фирма : http://prahovobg.com/ ?

Искам да си пребоядисам джантите със смяната към летни гуми. В тази фирма излиза, че 15ка струва 44 лв., а за 4 броя съответно 176 лв. Не ми пука толкова за парите, искам да се случи качествено и да си изглеждат фабрично (не искам различен от фабричния цвят). Също така, тая камера на 200 градуса...това не убива ли джантата? Нека някой който си е боядисвал джантите да даде акъл =)

п.с. - И ако някой може да каже от къде да си купя нови капачки за отворите =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, джантата става по-мека 100% - няма как - “отвръща“ се материалът, а и после почваш по-често да ги изправяш...

 

По-добре на ръка при бояджия - аз това бих направил.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 105цата джантите ми са боядисвани прахово преди 8-9 години. Боята е брутално здрава и джанти не съм изправял, а не е като да не съм целил дупки. Много зависи и от структурата на самата джанта. Препоръчително е пясъкоструене и после бояджия. Крайната цена е малко по-висока, но и възможността да се запази оригиналния цвят е по-голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Горубляне имало някакви момчета, които ги шкурят и боядисват ръчно при цена около 40 лв/джанта. При същите момчета Маргел пращат джантите за боя. Ако искате ще звънна някой и друг телефон за да разбера повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Горубляне имало някакви момчета, които ги шкурят и боядисват ръчно при цена около 40 лв/джанта. При същите момчета Маргел пращат джантите за боя. Ако искате ще звънна някой и друг телефон за да разбера повече.

Би било добре, понеже и аз имам едни джанти за боя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето този образ е от Горна Баня и работи много добре, но не му знам цените. В понеделник ще звънна на едно приятелче да го питам за момчетата от Горубляне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явор е номер 1- горещо го препоръчвам!

35лв/ джанта, само лицево боядисване, цялостно- по договорка.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явор този от Горна Баня ли е?

 

Някой да е чувал за джанти SHLK? Продават ги Маргел, но не мога да намеря нищо друго за тях в интернет.

Харесах си едни техни джанти - SHLK 1600

Има и друг вариант - MMS CAMA GMP

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.