Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Минималната стойност на дебитомера /MAF/ трябва да е 850 единици.

Твоят е за смяна.

Последната колона със стойности на впръскване в картата на мафа е при 950.

Така че под 950 е хубу да не пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната колона със стойности на впръскване в картата на мафа е при 950.

Така че под 950 е хубу да не пада.

Така ще е, ако дебитомера е откачен. Ще взема въздух по картите от ЕКу-то. Дори работата може да се подобри, нали така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този мотор (AGR), със стоков софтуер и непроменен X axis, последната стойност е 850. Това, което си направил не е лог. Следващият го направи на 3, 8 и 11 канал и го пусни. Ако дебитомера е откачен, стойността ще е 550.

 



Минималната стойност на дебитомера /MAF/ трябва да е 850 единици.
Твоят е за смяна.

Това е изисканата стойност от ECU-то при 100% натиснат педал на газта. Реалната варира, според надува на турбината.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Това е важно.
При дебитомер пуши повече и разхода на гориво се покачва.

Почистването е временно решение. Дори може да влоши нещата.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не мога да схвана идеята на VW, защо в по-евтиния Сеат предлагат повече опции от далеч по успешната Шкода?

Примерно на Ибизата можеш да поръчаш Би-ксенон и задна камара, а за Фабията нищо, Леона го пускат с 280кс за Октавията с невероятните 230кс със сувчетата ще стане същото  :fool:   

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя маркучите.От както имам колата - 6 години и близо 100 000 км. Турбото си свири, но си вървеше добре. От 3-4 месеца е спъната, необичайно свистене не чувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувам че средното гърне на фелицията, нещо тръгва да си заминава и се замислям от много време дали да не сложа сегашното крайно на мястото на бившия катализатор, защото има повече място, а накрая да сложа едно обърнато от Шкода 120, като двуцевката излиза от двата края на бронята? Никаде по форуми не намерих вариант с 2 крайни гърнета на една тръба, мислите ли че ще стане добре?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя маркучите.От както имам колата - 6 години и близо 100 000 км. Турбото си свири, но си вървеше добре. От 3-4 месеца е спъната, необичайно свистене не чувам.

Като смениш дебитомера - пак направи лог.

Вземи дебитомер със същия партномер /оригинален/, не с друг подобен.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намеря някой, който ще се навие да си го смъкне - ще пробвам.Два варианта имам с бора 1.9 тди пд 116 к.с. дебитомерите същите ли са? Ако отпаднат вариантите ще си купя нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намеря някой, който ще се навие да си го смъкне - ще пробвам.Два варианта имам с бора 1.9 тди пд 116 к.с. дебитомерите същите ли са? Ако отпаднат вариантите ще си купя нов.

Защо не посетиш колегата?

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/40282-сервиз-красиfavorit-в-русе/page-2#entry376619

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пробата - добре е да е от кола със същия мотор.

Дебитомер-втора употреба е риск - не знаеш той в какво състояние е.

Дори не знаеш дали твоя не е бил сменян някога преди ти да имаш колата!?

С почистване на твоя няма да има дълготраен ефект дори и да има известно подобрение. След известно време пак ще стане същото.

Защо не пробваш в сервиза при Краси /Favorit/- познаваш го. Той е наясно с тези неща.

 

П.п. Милен е бил по-бърз от мен.  :)

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е оригиналния от 98 година :) много работа имат в този сервиз и за това избягвам да ходя там - чака се, а искам всичко веднага да става :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес при по-рязък ляв или десен завой в момента когато воланът вече се развърта наобратно се чува едно пукане някъде отпред през равни интервали от време. При изправяне на волана спира. Рядко се случва, днес за 100 км два пъти се случи. Каре ли е това или какво и да се притеснявам ли или може да изчака 2 седмици до смяната на масло? Октавия 2 1.9 TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е каре определено и да, може да изчака 2 седмици , чувал съм от приятели че докато не започне да чука и на прав път , може да се кара. Разбира се карай внимателно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз само така си приказвам, като се знам още идната седмица ще го сменя заедно с маслото. Дано имат свободен час за четвъртък в Трансексперт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шанса, да ти "заминат" двете карета, едновременно, е минимален към нулев.

Карето "щрака" всеки път, при навит волан, а при изправяне -спира.

Проблемното /примерно -ляво/, се чува при навит напълно, ляв волан /ако е много зле, щеше отдавна да си чул/, а при изправяне на волана - спира.

Проблема по-скоро е по окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това си помислих защо и при ляв и при десен завой пука/щрака.
Но днес отчетливо се чу - първо на ляв завой и след около 2 км на десен.

Ще се чуя в понеделник с Евгени и при първа възможност от тяхна страна им я откарвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.