Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

За пореден път ми влезе камъче между диска и сипачния апарат и при десен завой свиря като трамвай  :angry_jumping: Адски е неприятно, последния път беше декември миналата година в Македония - гледаха като изънземно, когато влизах на Лукойла на магистралата и от колата ми се носеше ужасяващо скърцане. За щастие тогава си падна само преди да стигна Скопие, иначе от там до София щях да превъртя.

 

Няма ли някакъв постоянен лек за този проблем? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. Ще пиша другата седмица каква е диагнозата...

Погледни си маншоните. На VAG каретата са много корави и ако не се скъса маншон, трудно ще го счупиш.

 

Аз така отнесох и двете. При влизане в сервиз, някак си бяха успели да ми скъсат маншоните, ама със съвсем малки дупчици. Толкова малки, че се чудя, дали някой не ми го е направил нарочно, ама не ми се влиза в черни размисли. Та изтекла си греста, маншона здрав... и аре 300 и кусур пари за карета.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късат се маншоните, но каретата са корави и не чукат ли, значи нищо им няма- като купих колата и двете ми карета изглеждаха омазнени леко,т.е. имаше дупчици. След седмица оставих колата за обслужване и двата маншона бяха напълно откъснати, каретата бяха пълни с прахоляк, кал, почти без грес. Смених ги за мое спокойствие, въпреки, че според мен щях да мина само с почистване и нови маншони и грес поради липсата на каквито и да било шумове, тракания или прещраквания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишния автомобил бях влязъл във филм с карета.

Оригиналното изтропа,смяна с Мейле,изкара точно 400км,рекламация,смяна,400км.

Айде в една морга за две карета втора ръка,измих с бензин,нова грес,маншони вече си имах достатъчно.Така и я продадох.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марка БОШ ли е?

 

Моя грешка, не знам защо съм си наумил, че е Бош. Пиербург е. Днес дори в магазина казах Бош, купих го и като се прибрах да го слагам - о, чудо.... буксата ми е по малка от тази на дебитомера, всички са с такива, само Пиербург ставаше, а е доста по - скъп..... пазарна цена 336 лв. срещу 190(133 с отстъпката) за Бош, отказах се и от магазина ми направиха солидна отстъпка с минимална печалба за тях, дори си стиснахме ръцете :D поръчах го и утре ще го взема.

 

П.С. Интересен е българския манталитет. Като видях, че буксите са различни първото, което ми мина през акъла е как да се преправи, че да стане... :D :D

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте препоръка къде да закарам колата на пастиране/полиране? Не знам каква е разликата между двете и въобще дали има разлика. Единственото което откривам в нета, са някакви полу-магически услуги, които се предлагат за по 1000 лв. :)

Търся качество и не-мърлячи. За цената не ми пука толкова, стига да е в рамките на разумното :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни си маншоните. На VAG каретата са много корави и ако не се скъса маншон, трудно ще го счупиш.

 

Аз така отнесох и двете. При влизане в сервиз, някак си бяха успели да ми скъсат маншоните, ама със съвсем малки дупчици. Толкова малки, че се чудя, дали някой не ми го е направил нарочно, ама не ми се влиза в черни размисли. Та изтекла си греста, маншона здрав... и аре 300 и кусур пари за карета.

Мерси за инфото. В сряда имам час в Трансексперт, ще ги помоля да ги прегледат. Днес и утре е оставена да почива, в сряда направо я карам в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте препоръка къде да закарам колата на пастиране/полиране? Не знам каква е разликата между двете и въобще дали има разлика. Единственото което откривам в нета, са някакви полу-магически услуги, които се предлагат за по 1000 лв. :)

Търся качество и не-мърлячи. За цената не ми пука толкова, стига да е в рамките на разумното :)

Полиране - прави се с абразив при което се сваля част от боята/лака. При тази операция се премахват част от по-малките надирания. Не е желателно да се практикува често защото дбелината на лака е ограничена.

Пастиране - полага се слой от вакса ("паста") която придава блясък на боята, прикрива дребни дефекти, предпазва боята от слънчевата (ултравиолетова) светлина и отблъсква водата.

 

Та първо прецени какво точно искаш и тогава търси кой да го направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте препоръка къде да закарам колата на пастиране/полиране? Не знам каква е разликата между двете и въобще дали има разлика. Единственото което откривам в нета, са някакви полу-магически услуги, които се предлагат за по 1000 лв. :)

Търся качество и не-мърлячи. За цената не ми пука толкова, стига да е в рамките на разумното :)

В представителството на Sonax в Дружба ми предлагаха подобна услуга за около 180 лева по спомен. Може да им звъннеш да ги разпиташ за подробности. +359 899 99 88 03

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека ви кажа и какъв е "филма" всъщност. В Неделя вечерта използвах мивка на самообслужване (както обикновено, разбирайте ме, че имам доста сериозен опит с тези мивки). Подсуших си колата, прибрах се и на следващия ден си пипнах тавана поради някаква причина - честито! Тавана, предния капак, задния капак и част от страниците на колата, общо взето навсякъде къде препарата не се е стекал веднага, а се е задържал върху повърхността, бяха като "прегорени" и все едно лак нямаше. Тази сутрин отидох до друга автомивка, не на самообслужване за да измия външно колата. От начало реших, че просто се е събрала някаква мръстотия като от липа и не съм успял да я измия. Хората измиха колата, подсушиха я и състоянието беше същото. Тука вече малко се нервирАх...Отидох на мивката от където се появи проблема. Разтягане на ластици и локуми от мивкаджийте, собственика и прочие. Обясняват ми как мият коли по 200 000 EUR с тоя препарат, дрънкат си нещата, които и очаквах да чуя. Накрая извадиха някаква паста и с една машина минаха малка част от колата. Лака си възвърна гладкостта и се разбрахме да я оставя за да я пастират на половин цена от стандартната им. Тъпото в случая е, че няма как да съм 100 % сигурен, че е в тях проблема. Ако обаче след обед отида да си взема колата, не е така както трябва да бъде и има нещо наакано - с удоволствие ще уведомя вас и целия свят коя е мивката и защо не трябва да стъпвате там. Последното ще направя, тъй като финалното им становище беше, че най-вероятно е оставена някъде, където някой е пръскал с нещо. Дет се вика, накрая набраха скорост и заявиха, че няма как да е в тях проблема =)

 

Стискайте палци АД Е ЕН ПОЛОДИАЖАМ !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препарата за безконтактното миене е бил много агресивен, а и ти си го оставил да действа повече време. Тези препарати, независимо какви са, увреждат малко или много лаковото покритие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това бяха и мойте подозрения от самото начало. Тъпото е, че имам голям опит с тези мивки. Мия си сам колата по такива мивки от почти 10 години, пробвал съм всякакви в поне 5-6 града в България и още толкова чужбина. Никога не съм имал проблем. Чувал съм много пъти хора да се оплакват от мивки и винаги съм бил склонен да вярвам, че по-скоро те бъркат...вече не =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

днес ходих да плащам данъците и си платих и данъка на Фабията без да съм я регистрирал в общината.

По какъв начин е станала регистрацията, за да излиза в системата и трябва ли да ходя да я регистрирам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматични са вече - от КАТ пращат информация към общините и не само... Аз когато купувах джипката и продадох Шрекито - не съм ходил никъде - всичко се отрази автоматично.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам... и при покупката и при продажбата - след минаването в КАТ до няколко часа се обновиха данните :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека ви кажа и какъв е "филма" всъщност. В Неделя вечерта използвах мивка на самообслужване (както обикновено, разбирайте ме, че имам доста сериозен опит с тези мивки). Подсуших си колата, прибрах се и на следващия ден си пипнах тавана поради някаква причина - честито! Тавана, предния капак, задния капак и част от страниците на колата, общо взето навсякъде къде препарата не се е стекал веднага, а се е задържал върху повърхността, бяха като "прегорени" и все едно лак нямаше. Тази сутрин отидох до друга автомивка, не на самообслужване за да измия външно колата. От начало реших, че просто се е събрала някаква мръстотия като от липа и не съм успял да я измия. Хората измиха колата, подсушиха я и състоянието беше същото. Тука вече малко се нервирАх...Отидох на мивката от където се появи проблема. Разтягане на ластици и локуми от мивкаджийте, собственика и прочие. Обясняват ми как мият коли по 200 000 EUR с тоя препарат, дрънкат си нещата, които и очаквах да чуя. Накрая извадиха някаква паста и с една машина минаха малка част от колата. Лака си възвърна гладкостта и се разбрахме да я оставя за да я пастират на половин цена от стандартната им. Тъпото в случая е, че няма как да съм 100 % сигурен, че е в тях проблема. Ако обаче след обед отида да си взема колата, не е така както трябва да бъде и има нещо наакано - с удоволствие ще уведомя вас и целия свят коя е мивката и защо не трябва да стъпвате там. Последното ще направя, тъй като финалното им становище беше, че най-вероятно е оставена някъде, където някой е пръскал с нещо. Дет се вика, накрая набраха скорост и заявиха, че няма как да е в тях проблема =)

 

Стискайте палци АД Е ЕН ПОЛОДИАЖАМ !!!

 

По повод тая драма, току що си взех колата. Боята е в безупречно състояние (както беше и преди да я измия там). Надявам се само да са я пастирали, а не полирали. Това май няма как да го разбера, така че просто ще стискам палци...

Абе пазете се, нищо непоправимо няма, но в добрия случай коства нерви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод тая драма, току що си взех колата. Боята е в безупречно състояние (както беше и преди да я измия там). Надявам се само да са я пастирали, а не полирали. Това май няма как да го разбера, така че просто ще стискам палци...

Абе пазете се, нищо непоправимо няма, но в добрия случай коства нерви.

Редактирано от pepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това май е подписа на колегата :) Преди да го едитне, ме беше попитал къде е мивката.Мивката е под Фантастико на кръговото на Драгалевци. Искам да повторя обаче, че хората ми разрешиха проблема (пастираха ми колата на половин цена). За мен това беше разумно решение на проблема и за двете страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер много съм ядосан, цял ден търся кола за един приятел до 3000лв и всичко са пълни кочини и боклуци. Видях тази и веднага посегнах към телефона, дето се вика още утре отиваме и вземаме http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455282956369677&slink=clzbhxда де , ама е продадена. Пффф. Всичко друго след 2002, пълни кочини. Прегледах 29 страници в мобилето и карса и нищо ... После се загледах в тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11452250505917015&slink=clzbhx но нещо ми казва че колата не е наред и не е гледана, не ми харесва, ръждива е. Търсих Поло - та и там само кочини 98 -99 :( Има една фабия от стрелбище, тя горката гола голеничка за 2400 ...

 

Не мога вече, глава ме боли и очите от компютъра за първи път и те ме болят. Писна ми :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти една интересна Fabia http://www.cars.bg/c1487522

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.