Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Аз живея на близо, обаче съм останал с впечетлението, че там левия (почи обратен) завой е забранен. Явно не е, и наистина особенно вечер се кара здраво там. Но пък е толкова стръмно, че ако се засилваш отдолу нагоре, се спира много бързо (човека с хондата?)...то няма какво вече да ме изненада, нали преди няколко месеца, пак там в същата пресечка успоредна на булеварда, бе нападната жена от някакъв навлязъл в насрещното и бе бит мъж притекъл се на помощ...

Каквато и да е ситуацията е важно да има едекватна реакция от органите на реда, защото когато няма кой да въдвори ред, настава анархия :/

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ПТП,къде точно е станало,защото ако е излизайки от локалното на Черни връх,имаш право на ляв завой.

Първият път и аз се чудих,но маркировката показва,че може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля точно там! И аз знам, че е позволено. Но как да предвиди човека тия с колко са летяли и кога да излезе от пряката? Като е тръгнал те са били на по 200м поне от него. Отнема му около 5-7сек да пресече и да влезе в лявата лента за надолу към Хемус. И става белята. Ако БМВто и Хондата са били с 50кмч първо са можели да спрат, а и да оставят време шкодата да се включи в движението? Той би ли ги засякъл, ако те не са карали с превишена скорост? Това не е удар на 2коли с по 50кмч, моя преценка от щетите на колите! Замислям се колко точно е виновен тоя със шкодата и колко останалите 2ма? Как да пресече и да тръгне надолу, може би да чака "прозорец" в 2те посоки от по 500м без коли? Още по-нелепо е 2ма да бият 1!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там е. Ей тук има доста информация за инцидента. Да не се случва на никой такова нещо.

Сгрешил е колегата, но е спрял и е поел отговорност и отишъл да се извини. Никой не е застрахован от това.

След ответната реакция, при друг такъв случай, като нищо да върне 1 предавка на Superb-a, както е бил не засегнат и да ги остави да се "оправят".
http://news.bnt.bg/bg/a/otnovo-agresiya-na-ptya-poboy-zaradi-katastrofa-v-sofiya

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди като имаше релси горе на отбивката за Кемпински редовно седеше патрулка, сега съм виждал само няколко пъти, а минавам често.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това също е така. От както се захванаха да борят корупцията в КАТ, патрулите ги няма никакви и е още по-голяма анархия по пътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подземен свят, престъпници, мутри и мафиоти или обикновени хора, вживяващи се в ролята на биячи, винаги ще има. В крайна сметка всеки сам избира как да си изкарва парите. Независимо от това, обаче, ни трябва полиция и полицейска държава. Като в Щатите, Германия и т.н. Виждаш полицай и замръзваш. Или бягаш ... ако можеш. В момента у нас, първо, няма респект към органите на реда. Второ, не по-малко важно - няма или по-скоро не се заделят достатъчно средства от бюджета за полицията, вкл. и за спец отрядите. Материалната им база е амортизирана и стара, заплатите са критично ниски. Оправят ли се тези две пера в национален мащаб, нещата ще си дойдат на място. Наскоро посред нощ, прибирайки се към нас, ми се наложи да викна дежурен патрул и линейка за нещо, което не ме касаеше пряко. Патрула дойде с ... личен автомобил, зареден с лично гориво. Линейката си тръгна, останах да си поговоря с патрула. Момчетата преди няколко години са постъпили надъхани на служба, с огромното желание и вяра, че ще могат да си вършат работата. А са стигнали до там да дават лични пари, за да ходят на дежурство. Служебните коли били за сервиз, но никой не ги оправял, нямало пари и седяли паркирани. А лимита им за гориво е обществена тайна... Същите тези момчета трябва да решават спорове и да защитават гражданите, често с голяма доза риск. Е, за какво да го правят? Къде е смисъла, къде е стимула и не на последно място - къде е държавата? Същото важи и за КАТ. На всеки му се е случвало да се размине с наказание по ясен и общоприет начин. На мен също. А не трябва да е така... Онзи ден по работа при мен пристигат трима униформени. Обяснявам им това, което им предлагам и от което се интересуваха. Едното момче ме гледа и каза "приятелю, обясни ми го на по-прост език, аз съм милиционер"... Мислех да го попитам къде му е достойнството, къде е респекта от униформата му, но беше безсмислено. Отговора го знаем всички - отне им го държавата. Отнехме им го и ние, гражданите, които криво разбрахме демокрацията, смятайки, че всичко ни е позволено, че правата ни са безкрайни... Същите ние, които искаме те да си вършат работата. Е, това няма как да стане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написал си го отлично. Мога да добавя само, че КАТ отдавна трябваше да се закрие. Тази институция извършва САМО И ЕДИНСТВЕНО две дейности, въпреки огромния си щат:

1. Контрол на скоростта ( и това не правят като хората, защото от над 50 % от камерите актовете падат )

2. Регистрация на автомобили ( когато са си провели ОП като хората и има табели )

 

Нито обикалят по пътищата за да дават предписания на общините, нито гледат за различни от скорост нарушения. Отвратителни тъпаци са по-голямата част, не познават закона и не знаят как да се държат като нормални хора. КАТ специално до там са се докарали, че и колегите им от другите дирекции ги мразят.

ГОДИНИ наред отказват да покажат статистика за какво, как и къде се пишат актове. Също отказват да покажат статистика колко от актовете издържат в съда или пък глобите са събрани. Защо ли?

Ако някой бастун си беше свършил работата, вместо да кеси в някое кафе...беше минал през това кръстовище и беше издал предписание на общината X, че там левия завой трябва да се забрани, щяхме ли да го коментираме това въобще?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, не знам колко трябва да се чака (там разрешеният ляв завой е абсурден, но хората от квартала иначе трябва да се качват чак до Дж. Баучер за да обърнат движението - аз когато излизам от там през деня правя точно това), но на мен са ми отнемали предимство, и въпреки че карах с под 50 го ударих. После го чух да казва "а бе аз си мислех, че ще мина". Та темата е дълга. Далеч съм от идеята да оправдавам побойниците, но не ми казвай, че ти в този участък на Черни връх минаваш всеки път с 50 за да коментираш те с колко са карали.

Я да ви избия малко от тая тема.

В понеделник смених предни накладки. Дисковете нямат почти никакъв ръб. Изминати 43 000 км, от тях 8 500 магистрали, 11 000 извънградско и 23 500 градско.

Намерих една тема на kalata, където беше снимал неговите накладки на 60 000 и имаха още много хляб в тях. И неговата кола беше DSG.

Вярно, че по принцип карам доста остро, извън града намалявам чак на влизане в завоя и после настъпвам здраво газта до следващия завой - mRt и други колеги знаят как карам. Така че е донякъде оправдано смяната са е още на тези километри (накладките имаха още ресурс, но не ми се ходеше пак след 2-3 месеца), но това, че дисковете почти не са се износили, а и фактът, че джантите ми почти веднага след миене се покриваха здраво с феродов прах ме навежда на мисълта, че може и накладките да са били с по-меко феродо?

Онази тема е стара, има ли по-нови наблюдения върху пробега с един комплект?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на износването на  накладките,стила на шофиране е показателен.

Предните са на 80000км,и има още хляб в тях.

Но шофирам предимно извънградско,със скорости между 80 и 120км/ч.

Ускорявам плавно,спирам плавно.В града светофарите ги предвиждам.

Дисковете почти нямат ръб,но аз предпочитам по-меки накладки с цел да запазя дисковете за по-дълго време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки ден правя този ляв завой!

 

Наистина е безумен, но просто няма от къде другаде да се мине. Безумен е защото там се кара със скорост над ограничението. Ако си пъплят с 50 видимостта е достатъчна да се изнесеш. Естествено никой не кара с 50. Аз самия съм попадал в такива ситуации - вечер късно, коли няма. Поглеждам надолу по баира няма никой - тръгвам да се изнасям и отдолу долита нещо наполовина по-ниско от Шкодата и 5 пъти по - мощно с барем 100 нагоре по баира. Просто е много стръмно нагоре, колата се затруднява, шофьора си вика абе тая пущина що не върви, газ до ламарината... завой... опа какъв е тоя напреки на платното??? Особенно като са двама, които се изпреварват в двете ленти и всеки е решил да се докаже...За капак на всичко на уширението редовно паркират коли напреки и видимостта отдолу тотално изчезва. Трябва да нагазиш половината платно за да погледнеш в ляво. Кретения пълна. Оня ден беше спрял непрозрачен огромен бус! Реално за да погледна наляво трябваше да излезна цялото първо платно. Като нищо можеше и аз да съм бития...

 

В конкретния случай хондата е правила точно това - в лявото платно задминава друга кола. И вероятно другата кола до голяма степен е криела Шкодата до последния момент. Като прибавим и суматохата заради ремонта на Софийска вода, който естествено е обозначен 5 метра преди изкопните работи... От там тоя с хондата бие ляво, ама толкова ляво, че е отнесъл БМВ-то в неговото дясно платно :) Демек едно насрещно не му е стигнало. Вероятно е залюлял колата...

 

Оня с бемвето реално е най-малко виновен, щото си личеше че се е прибрал плътно до бордюра, ама и там го е намерила хондата.

 

Днес се появи информация, че бития е класифициран от прокуратурата с лека телесна повреда, а жената която се е возила в бемвето е със средна телесна повреда (май натрошена ръка)... Та май ще се окаже, че мутрата си е имал повод да е афектиран... в неговата кола има пострадал, а той си кара направо... Малко повече тестостерон от фитнеса и ей го де е пердаха...

 

Та линейката май ще да е била за жената... Абе като в случая във Враца, първоначалните изводи може и да не са истината...

 

Днес цял ден имаше полицаи там. Сега вероятно ще вземат да забранят левия завой. Може и да е за добре. Просто наистина е много кретенско кръстовище, а народа явно няма как да кара по правилник.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, не знам колко трябва да се чака (там разрешеният ляв завой е абсурден, но хората от квартала иначе трябва да се качват чак до Дж. Баучер за да обърнат движението - аз когато излизам от там през деня правя точно това), но на мен са ми отнемали предимство, и въпреки че карах с под 50 го ударих. После го чух да казва "а бе аз си мислех, че ще мина". Та темата е дълга. Далеч съм от идеята да оправдавам побойниците, но не ми казвай, че ти в този участък на Черни връх минаваш всеки път с 50 за да коментираш те с колко са карали.

Я да ви избия малко от тая тема.

В понеделник смених предни накладки. Дисковете нямат почти никакъв ръб. Изминати 43 000 км, от тях 8 500 магистрали, 11 000 извънградско и 23 500 градско.

Намерих една тема на kalata, където беше снимал неговите накладки на 60 000 и имаха още много хляб в тях. И неговата кола беше DSG.

Вярно, че по принцип карам доста остро, извън града намалявам чак на влизане в завоя и после настъпвам здраво газта до следващия завой - mRt и други колеги знаят как карам. Така че е донякъде оправдано смяната са е още на тези километри (накладките имаха още ресурс, но не ми се ходеше пак след 2-3 месеца), но това, че дисковете почти не са се износили, а и фактът, че джантите ми почти веднага след миене се покриваха здраво с феродов прах ме навежда на мисълта, че може и накладките да са били с по-меко феродо?

Онази тема е стара, има ли по-нови наблюдения върху пробега с един комплект?

 

 

Ицо,аз на Супърба смених накладки на около 50хил., а дискове и пак накладки на 90хил.,така че прави си сметката./говоря за предни/Като гледам,вече наближава и задни дискове да сменям.Колата е на 101хил.,към момента. 

Редактирано от coverdale
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах - бележката ми е от Шел и на нея пише "Арт. No 17084, Год. винетка 2016". Няма номера, няма друго.

те от скоро питат...даже ако не им кажеш...не си прават труда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо,аз на Супърба смених накладки на около 50хил., а дискове и пак накладки на 90хил.,така че прави си сметката./говоря за предни/Като гледам,вече наближава и задни дискове да сменям.Колата е на 101хил.,към момента. 

Значи горе-долу същата работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи горе-долу същата работа

 

Ице, аз на шкодата оригиналните ги смених на 55 765 км на около 2мм дебелина всяка - цитирам го по записките ми. Вторите бяха на около 23 000км - АТЕ - и с тях изкривих дисковете - не се бяха изяли повече от 1мм накладките... Много твърди се оказаха.

 

Когато миех колата - с оригиналните излизаше доста черно, да - бързо се цапаха джантите с тях и т.н. - с АТЕ-то никога не излезна повече от 5% от черното, което излизаше от оригиналните накладки... Сложих TEXTAR на тяхно място, заедно с нови дискове на 78 545км - след мивка - за 500 метра джантите са мръсни вече. С тях продадох колата на 96 650км - не знам колко са дебели сега... Алексей може да каже, като сменя гумите :)

 

С АТЕ-то на шкодата си спомням, че натисках маалко по-силно спирачката, за да спре, но спираше идеално и не свиреха - докато текстара, който сложих после - свири, но не трябваше да натискам по-силно...

 

На джипа сега съм с TRW - много са приятни на усещане и доста черно излиза при мивка, същото като оригиналните на шкодата. Доволен съм от TRW-тата.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам само с АТЕ и нямам никакви оплаквания. Много е вероятно да си попаднал на менте :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко RS-a забелязвам, че оригиналните накладки са TRW. Но това което ползват производителите е различно от това което се продава по магазините. Не знам дали накладките за първоначално влагане не се произвеждат по специални изисквания/спецификации  на производителя на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е много ясно с какви излизат. На лентата пише трв, на накладката джурид, какви са точно само те си знаят.post-1102-0-72446300-1458206781_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя случай има нещо странно, поне според това, което пишат по сайтовете. Виновният едвам склонил да даде показания. Притеснявал се да не го съди пострадалата, което е нормално да стане, ранена е, а той ако има ГО какво се спича ... т.е. или няма ГО или е пил. Иначе излезе информация, че прокуратурата ще приведе под отговорност двамата биячи. Тоя с БМВто даже е задържан, което също е нормално, афект афект ама на него не му е за първи път да раздава шамари. Тук май всички са виновни, а тия дето са налетели на бой са още по.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя с БМВто даже е задържан, което също е нормално, афект афект ама на него не му е за първи път да раздава шамари. Тук май всички са виновни, а тия дето са налетели на бой са още по.

Сега възниква въпроса, кой кога е почнал да е виновен. Този който излиза от пряката и става виновен след ПТПто, или тези/този който е карал с висока скорост по булеварда. Хронологията е всичко в този случай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години по нашия край имаше ПТП между автомобил и мотоциклет.

Тезата беше,че автомобила не е спрял на знак "Стоп" и мотора се удря в него,водачът на мотоциклета загива.

После се доказа,че мотора е летял с над 200км/ч.

Тоест,автомобила спира на "Стоп"-а,но мотор няма.Тръгва и оня долита от нищото.

Няколко пъти съм правил ляв завой през деня на това място на Черни връх,и винаги със страх.Тия,които тръгват от светофара на Хемус раздават всичката газ на света.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някои да има идея от къде мога да си намеря в София такава фасунга за габарит, нормална си е, води си се w5w или T10. Знам че се слага на Фабия 2, Румстър, най-вероятно и на други модели.
Не ми се занимава с морги, ибей, алиексрепси и т.н.

Поздрави!

$_57.JPG

Редактирано от BlackSpot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.