Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Пепи, това е майсторлъка. Поддържаш сравнително постоянна скорост, която е комфортна за автомобила и за возещите се в него.

Всеки, който кара бързо си мисли, че вече е голям майстор, но това съвсем не е така. И все по-малко хора могат да си разчовъркат мозъците и да го разберат, че не е достатъчно за критерия "Добър шофьор"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

България е толкова малка , че както и да караш , времето на пристигане е едно и също ... то и магистралите ни са едни ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нееее. Говоря за случая на PRR. То на магистрала всеки може да кара. Изключвам галфоните, които не могат да преценят скоростта на идващия отзад автомобил и го сечат в лява лента. Или пък не преценят, че бързо настигат предното МПС и в последния момент решават да се престроят в изпреварващата лента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джудже, добре че е отминал, че кадрите нямаше да са подходящи за лица под 16 години.

Иначе, един такъв, размахващ среден пръст, като го стигнах на светофара, с равен гласец го попитах: Това пръстче ще го ползваш ли, или да го чупя ?!?

Даже не видях, къде и как се телепортира...

И какво от това, той си остава дебил с късмет, а аз със строшени нерви!

Майната им на всички идиоти, важното е да се приберем живи и здрави, то в Тази Държава, друго не ни остава да си пожелаем!

П.С. А, ако ще се гледаме по новините, ще е заради Власите, мам....та им, по 4-6 заедно изпреварват днес, на завой, с ограничение 60 и никаква видимост !!!

Мамалигари скапани, там са като наакани, тук като отвързани.

Тази година ще сефтосам някой, да видим кога и кой...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се прибирам след празници и почивни дни правя нещо елементарно - пътувам в късните часове. Така избягвам всякакви идиоти, колони от автомобили и тегаво влизане в града ;)

Така посъветвах и една позната,тя каза че ще пътува през нощта, така ще направя и аз. Не че не ми се караше днес, но не ми се седи в 10 километрово задръстване, както показаха онзи ден по нова. Утре като бял човек ще си хвана магистралата, след 40мин съм там. Нито жена ме чака на легло, нито наденички на скара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джудже, добре че е отминал, че кадрите нямаше да са подходящи за лица под 16 години.

Иначе, един такъв, размахващ среден пръст, като го стигнах на светофара, с равен гласец го попитах: Това пръстче ще го ползваш ли, или да го чупя ?!?

Даже не видях, къде и как се телепортира...

И какво от това, той си остава дебил с късмет, а аз със строшени нерви!

Майната им на всички идиоти, важното е да се приберем живи и здрави, то в Тази Държава, друго не ни остава да си пожелаем!

П.С. А, ако ще се гледаме по новините, ще е заради Власите, мам....та им, по 4-6 заедно изпреварват днес, на завой, с ограничение 60 и никаква видимост !!!

Мамалигари скапани, там са като наакани, тук като отвързани.

Тази година ще сефтосам някой, да видим кога и кой...

Кадрите за 21+ по-скоро...лудна ли /мноого трудно/, но не свършва добре.

Абсолютно съм съгласен с всичко... Иначе не е трудно с тоя моя камион да ми избяга субарутУ.

 

Винаги са ме възпитавали в уважение към по-големите, но аз съм се научил, че мразя да се пробват да ме мачкат.

 

Акъл за две стотинки нямат някои. Ако ме беше чукнал отзад, нямаше да си пишем сега...на него нищо няма да му има, хем няма да стигне и той, но как би ме изхвърлило това лайно с тази скорост, отдолу под колата отзад, като се набие... Изобщо го нямаше в огледалото и в следващия момент свети, свири, лепи ми се, глупости прави...

 

Единствено се печели висок разход, минимално количество / минутки време и до там.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като загорихте за идиотщини се сетих за един специалист с ЕН -ка регистрация ... на двупосочен прав път на изкачването преди гр. Ябланица (стария път) давам ляв мигач да се отбия на едно кафе , което не работи от години , но това са ми навиците и въпросния спец при подаден сигнал от мен за ляв завой взе та ме изпревари ... не съм го благославял , само му изръкоплясках и се отбих на следващата отбивка :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, това е майсторлъка. Поддържаш сравнително постоянна скорост, която е комфортна за автомобила и за возещите се в него.

Всеки, който кара бързо си мисли, че вече е голям майстор, но това съвсем не е така. И все по-малко хора могат да си разчовъркат мозъците и да го разберат, че не е достатъчно за критерия "Добър шофьор"

Жоре, каквото и да си говорим няма да превъзпитаме състезателите на правата. Никога в това не ми е била силата, напротив, винаги ми е било болката. Мица си получи PowerBox-а точно заради такива спецове, които на правата дупеха до 120, но в завоя влизаха с 50. С 90 коня нямах никакъв шанс да ги изпреваря на правата и се налагаше да понастъпвам в средата на завоя за да излезна с 20, дори 30km/h по-висока скорст от тях и така да успея да изпреваря. Само и само да не ги изпревари някоя Шкода. И, веднъж като ги задминех, след 3 завоя повече не ги виждах. 

 

Което ме подцети за друго вчерашно изпълнение. Пъпчив пубер в Астра купе. Изпреварва от дясно, от ляво, резки смени на ленти, газ до дупка, след това спирачки и ... на светофара до мен. Свалих прозореца и го попитах "Довечера п...ката ще стане ли?". Погледа който видях си заслужаваше  :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магистрални приключения,а? А някой опита ли днес да кара в София - просто не е за коментар какви кретени бяха по улиците. Всички съботно-неделни "шофьори" се влачеха из уж празния град. Наградата за кретения, по моя кретенометър, взе едно пишлеме с няква гнила Хонда СО****** - Цариградско, лява лента, 50-60км/ч, път не прави, а когато го изпреварих отдясно се опита да се прави на страшен - настигна ме (героизъм - карах с цели 80) залепи ми се отзад, светка, свирка и най-накрая се опита и той отдясно да ми минава...е да де, ама аз реших точно тогава да завия към Младост, пък забравих :rolleyes:  мигача....малко го притесних мърльото 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се случва много често, да не кажа почти всеки път някой да ми се лепи отзад, да светка и т.н. Вярно, че карам спокойно, но не се влача, поддържам си постоянна скорост спрямо пътя и условията. Е, не, и на градско и извънградско какви ли не циркове. Не знам къде им е акъла. Много често - например на подбалканския - минава се през населени места и то доста. Намалявам си там до 50-60. Редовно някой ми се лепи и ме изпреварва на непрекъсната в селото и после го настигам, карайки с 95-100 на извънградските отсечки. И друго ми прави много силно впечатление - масово не използват моторна спирачка. При първия завой извън града започва едно натискане на спирачки, като само е нвобходимо да си махнеш крака от газта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От марката е...за съжаление. Мой приятел го беше формулирал много точно преди: "С О2 ме натискат, въпреки че още има душа, с Пасата пак натискат, но много по-малко, а с Х5 и с 50 да карам по магистралата всички са нареди отзад и никой не ме натиска".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана дума за настигане - настигне ли ме някой, при първа възможност десен мигач и да заминава. Нито аз ще спечеля да го бавя, нито той ще е доволен, а и знае ли човек какво има на втория етаж. Затова - бърза - да заминава. Аз си карам с моето темпо. За съжаление са много редки случаите в които ми се случва аз да настигна някой и той да ме пусне. Въпреки, че вчера, по подбалканския, се наредихме три коли зад един камион и ... той на първото разширение ни пусна и тримата! Пуснах му аварийки за благодарност, човека отвърна със светлинен клаксон и продължихме всички с кеф. Та има надежда де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От марката е...за съжаление....

Иво ... не от марката от егото е ... за съжаление. Или както гласи друг цитат " ... на село не мой ма върна"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От марката е...за съжаление. Мой приятел го беше формулирал много точно преди: "С О2 ме натискат, въпреки че още има душа, с Пасата пак натискат, но много по-малко, а с Х5 и с 50 да карам по магистралата всички са нареди отзад и никой не ме натиска".

Отдавна не съм изкарвал 120 ката. Твоя приятел , затова е останал с грешно впечатление, объркал се е човека. Не случайно съм си запазил задните емблеми, за да се види какво изпреварва, пък като настъпя, тичай , настигни ме :D Особено пък оранжевото какъвто е звяр на асфалта...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък "засякох" едно БМВ 7-ца на излизане от тунела Витиня, посока Ботевград. Беше преди седмица, сутринта в делничен ден. Нямаше много трафик, целия тунел го вземам с 80км/ч и на края на тунела настъпвам. Зад мен имаше коли които караха нормално, погледнах си лявото огледало и след 5 сек. се изнасям за да изпревяря камион и ми се случва точно това

 

Изобщо го нямаше в огледалото и в следващия момент свети, свири...

На всичкото отгоре, точно тогава забелях, че след този тунел са сложили знак 90.

 

Иначе ако тябва да пътувам от София до Варна и ако имахме модерни влакове, 100 пъти бих предпочел да си пия кафето с вестник във влака пред опъване на нервите и загуба на време по пътищата.

 

Ето снимчица от експресен влак в Англия. Понякога ми липсват тези влакове...

DSC03439.jpg

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то има лек за тая работа с натискането, светкането и тн, ама няма ченгета

в Сърбия знам за едно тъмно Алди TFSI, дето на вид обикновена кола, кара уж в трафика по магистралата, ама над 150 почва много да светка и да свири, има си и пос терминал, абе ово е стандарт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, стига с тия побоища и саморазправи по пътищата. То ако опира до там въпроса, няма какво да се бием. Направо взимаме по една УАЗ-ка и почваме карамбол по магистралите...

 

то има лек за тая работа с натискането, светкането и тн, ама няма ченгета

в Сърбия знам за едно тъмно Алди TFSI, дето на вид обикновена кола, кара уж в трафика по магистралата, ама над 150 почва много да светка и да свири, има си и пос терминал, абе ово е стандарт

 

Как ще няма ченгета? Има! Стоят и снимат, дращат фолиа от прозорците, ослушват се за шумни гърнета и най-вече - ходят по телевизиите да говорят глупости =)

Колкото до братята сърби, чух подобна история, само, че е било Мицубиши Лансер в случая на моя приятел. Но то така се прави. Шото с тъпите камери, специално в България...я те хванат да си платиш, я не. Обикновено е второто...

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, стига с тия побоища и саморазправи по пътищата. То ако опира до там въпроса, няма какво да се бием. Направо взимаме по една УАЗ-ка и почваме карамбол по магистралите...

 

 

......

 

Мани колега много сме откачили като народ, миналия четвъртък на Нишава пред входа на южния парк двама се сбиха, защото единия не пуснал другия. Единия возеше майка си, а другия жената си и детето, и за едните 40 секунди /толкова е цикъла на светофара/ си развалиха празниците, единият с разбит нос, а за другия чакаха полицията.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, един приятел ми зададе въпрос с повишена трудност. Как седи въпроса с пълномощно за МПС и влизане/каране на територията на братска Сърбия? Аз от там съм минавал с кола на мое име или с лизингова. Лизинговата кола е с пълномощно, което си е на чист български език. Няколко пъти са го искали, гледат го и ме пускат. Сиреч, не им пука, че не е на сръбски. Възможно ли е обаче да съм попадал само на пичове? Чистата логика ми показва, че пълномощното трябва да е езика на държавата в която ще го представяш, но знам ли...Някоя спогодба да не би да има или нещо от сорта?

Четох във форума, дискутирана е същата тема, но за Турция. В нея колегите казват, че трябва да е с превод и легализация и трябва да е доста изрядно като цяло, за да нямаш проблем с турците на границата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Формално погледнато, нито у нас, нито в Сърбия, нито в ЕС, е необходимо пълномощно, за да управляваш чуждо МПС.

Двустранен договор относно нотариално удостоверени документи от определен вид, със Сърбия нямаме. Но и да имахме, все тая, но това е друга тема.

Пълномощното, в повечето случаи е за българските гранични власти, за да си "вържат гащите", че са те пуснали да напуснеш страната с чуждо МПС.

Основно, е необходимо за застрахователните компании, които търсят всякакви поводи, да не изплащат суми по застрахователни събития, ако лицето управлявало МПС, няма изрично пълномощно.

Или с две думи - не е нужно, но е добре да го имаш, изготвено двуезично - още по-добре, а преведено и с Апостил - най-добре!

Последното отнема около 3 седмици, а като пари - около и над 100 лева /нот.такси, превод, Апостил/!

П.С. Нотариалните такси, са общо 18 лева - изготвяне, удостоверяване и ДДС на Държавата.

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хихиихи, оказа се че може да проверите онлайн дали колата Ви е вдигната ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете как става номера с временното спиране от движение на МПС?Идеята  е да не  плащам данъци на гнусната община,а след време да речем... отново да бъде пуснато МПС-то в движение.Какво е нужно да предоставя на господата от КАТ? Колата е моя.Към този момент има платен данък за 2015 и застраховка ГО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.