Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Такова не бех правил до сега , ама и това ми се случи - да търся автомивка по нощите , ама да е жив и здрав Марто , че ми показа убава и денонощна мивка :banana_beer: Защо се наложи - заради тъпите гарги , които решиха днес да обядват на тавана ми (Господ да ги убие тия шибани мършояди) ... не стига , че целия таван беше омазан и покрит с кокакли , ми отгоре на всичко и оцвъкан ... половин пакет мокри кърпи не ми стигна да им изчистя кочината :censored:

От днес обявявам война на гаргите - ще пробвам първо с онуй устройство за мишки и котки , ако не свърши работа ще си купя пушка :banana_gun:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Люлин, веднага след тунела, до Домко има на самобслужване денонощна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че съм разбирач, ама "5 минути" в дружба ще ти е далеч, аз там карам моите октавии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОМВ - тата отдавна са ЖЗ и ГВ (жив зян и гола вода) за автомивка , а и с предишния обяд на тъпите пернати на покрива (тогава само със сланина) имам опит с мазните петна ... този път нищо не остана :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей затова не си давам зор да се впечетлявам от външния вид на колата - ако не са гаргите, ще са гълъбите, врабчетата или котките. В крайна сметка вероятно ще трябва да полудея.

 

Гена, я не се впрягай за глупости. Вземи си намери една булка, да си имаш занимания нощем, не да обикаляш мивките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова не бех правил до сега , ама и това ми се случи - да търся автомивка по нощите , ама да е жив и здрав Марто , че ми показа убава и денонощна мивка :banana_beer: Защо се наложи - заради тъпите гарги , които решиха днес да обядват на тавана ми (Господ да ги убие тия шибани мършояди) ... не стига , че целия таван беше омазан и покрит с кокакли , ми отгоре на всичко и оцвъкан ... половин пакет мокри кърпи не ми стигна да им изчистя кочината :censored:

От днес обявявам война на гаргите - ще пробвам първо с онуй устройство за мишки и котки , ако не свърши работа ще си купя пушка :banana_gun:

Гена, замисли се за една твърда вакса ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ваксиран, но паркинга ми е до павирания участък на Иван Иванов и за ден колите ми потъват в прахоляк. И да, има гадни гари, които обожават да кълват кокали по таваните на колите- при мен се бяха търкулнали кокали във фугата на задния капак на аудито- отварям и гледма една шепа. Първо реших, че е мишка, но като видях как сладко си кълве кокал на колата пред мен, загрях от къде са.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой нахака ли се днес към 8:15 в задръстването на Околовръстното между Бояна и Драгалевци? Опашката беше чак до ШЕЛ Бояна, дали не са се треснали в тунелчето под кръговото на Драгалевци?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес спрях да помогна на едно закъсало БМВ, викам си аз съм с нов съединител и аз съм закъсвал, знам какво е, ей сега ще дръпна човека. Той излязал от работа да закара жената и детето, закарал ги и закъсал (алтернатор). Оказа се че човека няма въже, аз пък имам 2 въжета без куки. Дадохме си ток и запали. Беше първия който не ме пита защо да не завърти на стартер, докато шкодата е запалена, чак се учудих!

 

Ако четат от BMW клуба, да пише дали е успял да си стигне до вкъщи. ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше първия който не ме пита защо да не завърти на стартер, докато шкодата е запалена, чак се учудих!

 

Аз да взема да питам - какъв е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натоварва се алтернатора и горят диодите. Хапнах го това дърво с нивата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включваш кабелите и изчакваш 3-5 минути. Целта е през кабелите да се позареди падналия акумулатор. Гасиш колата даваща ток и палиш проблемната. Ако запали разкачаш. Ако не, палиш пак безпроблемната, оставяш да работи 5мин, по възможност с държене на малко по-високи обороти (примерно 2000), пак гасиш и правиш опит да запалиш. 

 

Имайте предвид, че в повечето случаи, особени при дизелите, кабелите не могат да "прекарат" нужния стартов ток, т.е. задължително трябва да се позареди "падналия" акумулатор и да подпомогне процеса на паленето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно аз до сега само при запален двигател съм давал ток и алернатор не съм убивал , ама явно защото оствям колата да зарежда поне 10 мин. и то през кабели hand made (25 квадрата мед и карбовани и запоени щипки)  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, след като си давал 10мин ток, падналия акумулатор се е позаредил и просто си минимизирал риска. И не е казано, че задължително ще изгори нещо. Въпрос на късмет. 

 

PS: Запоените щипки означават, че там си имал най-голямото съпротивление по веригата, т.е. не си успял да натовариш добре генератора, защото си имал съпротивление по веригата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да такъв ефект вероятно може да се наблюдава, ако се опиташ да запалиш зимата дизел с донор бензинова кола. Но в интерес на истината аз съм го правил многократно със старото бензиново Ауди и не съм имал ядове. Ама все пак онова беше Ауди от времето когато всичко се проектираше преоразмерено.... На някоя съвременна бензинова чекия, дето са пестили от всеки грам цветен метал... Нищо чудно и да опука алтернатора. Полезно е да се знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат ми праща тоя линк, щото му бях казал, че си търся нещо по-така....

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11458732508826973&slink=dwoioj

 

Някой ако има да ми даде 200 000 лв. на заем? И без това с тая кола ще се очистя на третия ден вероятно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това написах карбовани и след това поени ... при наличие на съпротивление жицата грее , а тези специално никога не са загрявали .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тоя народ тотално е изтрещял, някой ми е откраднал металната кука за сваляне на ролетка  :BangHead:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си я вре някъде, защо веднага да е за желязо... има всякакви хора :)

 

Иначе максимата е: не е въпроса какво е - важното е да го вземеш!

 

На жената на служебната кола, счупи си стопа в един клон преди половин година /точно преди зимата/, който беше отрязан гадно и стърчеше, но тя не го е видяла и си счупи стопа при връщане назад в него... сложих там крушка, колкото да има, защото нейната беше смачкана, а и това е спирачката - да свети там... Едвам я сложих тая крушка - толкова беше стегната, защото беше изкривена фасунгата (тоест не е паднала) - на следващата сутрин я нямаше - съвсем случайно го видях това нещо. Та, крушка от 50 стинки я гепиха за една нощ, та "джелезна" пръчка за в гъза ли няма да гепят? Всъщност и крушката ще им влиза добре - като супозиторийка.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой с преки наблюдения върху бензиновия 3.0 V6 220hp, които се слага на А4 и А6? Поддръжка, издръжливост, типични проблеми, които прави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам че блока е с никасилово покритие,което в някой случай е заминало и колата е масларка не подлежи на ремонт както колите с чугонв блок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.