Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Ясно. Сиреч имам над 90 % шанс да уцеля мотор, който гори повече масло от бензин =) Особено като се има предвид, че тия мотори са по на 15 години. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери си кола с километри до 250 х км, но истински и съм сигурен, че няма да имжа проблем. Блокът е алуминиев и двигателят е по-лек от другите шестаци от това поколение, което се отразява положително на поведението на колата. Има едни вариатори на газоразпределението, които дават проблеми над 400 х км. Харчи добре, т.е. не е икономичен за вървежа си особено с автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече откачих...Не съм вярвал колко мотори има ВАГ групата ?! Аз си търся нещо в диапазона 200-250 коня, да му пръсна чесъна лятото и ако оцелее може да си го оставя. Тъпото е, че ако вземе да издържи след лятото, предпочитам да е по-ново =)

Благодаря ви за мненията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам че блока е с никасилово покритие,което в някой случай е заминало и колата е масларка не подлежи на ремонт както колите с чугонв блок

Нищо страшно- 4.2, 3.7 също са с такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да ви се получи и да дойда на събора с 120ката. Утре до обяд ще го мисля и ще реша! Но нещо ме сърби много, замислям се сериозно. Най - вероятно накрая няма да ми останат пари за спрей за комари, след масла винетки и бензини ,ама важното е че ще ви накажа всички на пистата и то сериозно. :) Жал ми е че няма да имате шанс, ама това е положението ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, ако имаш нужда от спрей за комари, ще ти го осигуря ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помоощ :blush:

 

Кой от двата апарата е за мен- искам да минавам на дискове отзад:

 

DSC_36221460983663.JPG

 

или

 

DSC_29531461048953.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да ви се получи и да дойда на събора с 120ката. Утре до обяд ще го мисля и ще реша! Но нещо ме сърби много, замислям се сериозно. Най - вероятно накрая няма да ми останат пари за спрей за комари, след масла винетки и бензини ,ама важното е че ще ви накажа всички на пистата и то сериозно. :) Жал ми е че няма да имате шанс, ама това е положението ;)

 

Сашееее , започваш да мислиш в правилната посока  :tongue_1:  :doubleup: . Моето мнение съм ти го казвал на НИМ , ако можем с нещо да съдействаме - казвай. 

п.с. А за комарите - не го мисли , ша има и рИкия и бира  :heat:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с цял мост от поло и мисля че съм с този от втората снимка, довечера ще го погледна за да кажа на 100%. Поздрави!
 

Помоощ :blush:

 

Кой от двата апарата е за мен- искам да минавам на дискове отзад:

 

DSC_36221460983663.JPG

 

или

 

DSC_29531461048953.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мисля, че трябва да е, понеже на горните отворите за спирачните маркучи са на друго място, а гледайки по ЕТКА, точно там трябва да са :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой има ли идея какво количество фреон побира климатичната система на фиат темпра 1.6/93г. Вчера ми ремонтираха климатроника в който не е имало газ в системата 3-4 години(отстраниха теча).Следваше надуване ,вакумиране,наливане на масло с оцветител и зареждане със 730 грама фреон. Майсторът преди да пристъпи към зареждането се загледа в един каталог за антични автомобили,но там никъде не се споменаваше- tempra.Имаше само няколко модификаций на tipo.Реши,че това е правилното количество.Зяпа разни манометри..каза че е наред.Да съм..покарал известно време на климатик (около 500км.) и  отново да го посетя.

Ся.. чета из разни "дебели тефтери",че може да е 900 грама. Принципно познанията ми в тази област са нулеви.Питам защото не ми харесва точно как изстудява още след самото зареждане. Перката за охлаждане се включва (според мен) нормално.При работещ климатик, завърта бавната скорост за около 5 сек.След това се включва-бързата за около 10сек.Следва интервал ...някъде от към 15 сек . и цикълът оново се повтаря. Поленовият филтър е чисто нов!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах крома 93та год производство и климатика не беше със същият фреон като този, който сега се ползва. Затова когато аз я карах, вече нямаше климатик, понеже не намерих къде да го напълнят преди 10год...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Получих убеждението от специалиста,че преминаването от единият вид  фреон на другият,става чрез промивка на системата.Това беше сторено и според него не би трябвало да има никакви последици за системата от новият фреон и масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, тогава(преди 10год) ми казаха на няколко места, че не става така! Преди няколко години приятел(лошото е че не помня и кой беше, да те насоча) намери в Пежо в Люлин, или до Пежо в Люлин(не помня точно), че пълнят тия старите системи. Не съм специалист, споделям опит само! Ще е интересно да кажеш станало ли е с новия фреон, на старата система. Пак по спомен - има конструктивна разлика в двете системи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То аз и сега се ладя бе.,ама съм капризна личност щото карам и форд   :tongue_1:

Следващата неделя имам запазен час  да видим за течове на фреон с ултавиолетовата ламба .(дано да няма) ще го подсетя да допълни,въпреки че не е убаво да давам акъл на Майстора. Ся му принтнах от линка точно за моят модел компресор к'во количество фреон и масло  требе,пък той да решава..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

от близо месец вече съм горд татко :beach_2: ! Тъй като идват летни жеги се чудя какво да правя със задните прозорци на комбито - да ги затъмнявам ли, да слагам някакви сенници?!? Далеч съм от мисълта, че ще откривам топлата вода - затова моля за съвет, от хората, които са минали вече по този път - кое е най - подходящо за младия мъж на задната седалка? Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Мица затъмних прозорците и определено ефекта имаше. Важно е фолиото да е добро и да е топлоизолационно, че иначе пак си става жега. За щорите - засега нямам достатъчно наблюдения, но, засега, наблюденията ми са, че се нагряват от слънцето и дефакто топлят вътре. Но ми трябва още време за да мога да изкажа категорично мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

от близо месец вече съм горд татко :beach_2: ! Тъй като идват летни жеги се чудя какво да правя със задните прозорци на комбито - да ги затъмнявам ли, да слагам някакви сенници?!? Далеч съм от мисълта, че ще откривам топлата вода - затова моля за съвет, от хората, които са минали вече по този път - кое е най - подходящо за младия мъж на задната седалка? Благодаря

 

Честито!

Което ти харесва повече, на Съпърба съм със сенници от супершкода, другите коли са с фабрично фолио на задните стъкла. Детето навсякъде се чувства комфортно и не му пече. 

Бих ти препоръчал и страничните стъкла в багажника да затъмниш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.