Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Радвай се, че са ти оставили номера, имам познат на който му гепиха табелата в Симеоново, най - вероятно с цел кражба на бензин - месец без кола + пътна помощ до кат за 2 нови номера и няколко стотин лева назад. За едната лайсна боли те к**а, пари се изкарват , ще си купиш друга, въобще не се вталясвай и не прави глупости, ще те види някоя овца как му трошиш колата, ще те снима и ще те заключат.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sauber, вчера да са ти правили проверка от КАТ? По ON AIR tv показаха такава Шкода без лайсна и с номер на предното стъкло пред шофьора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sauber, вчера да са ти правили проверка от КАТ? По ON AIR tv показаха такава Шкода без лайсна и с номер на предното стъкло пред шофьора?

 

Хахааа! Да колега, правиха ми по "холандския метод". Естествено ме забраха като видяха, че нямам номер отпред. Седях близо 30 минути там, но то няма общо с липсата на номер на бронята. Нося оръжие в себе си и на холандските полицай, които бяха там им стана толкова интересно, че го вадих, пък го снимаха, пък въпроси ми задават. Въобще 30 минути разтягане на ластици :) Видях само на БТВ и Нова бус, БГ он еър съм ги пропуснал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, стига. Нито си адвокат на Младен, нито му правиш добра услуга. На всички ни е ясно, че колата на Младен не е правена като за писта, но това не означава, че не може да се представи добре и на нея. Има си техники за каране и е въпрос на умение да ги приложиш. В крайна сметка 300+ коня са си 300+ коня, както и да ги погледнеш! 

 

А, като стана дума за коли за писта, да питам какво стана с твоята? Боксове, генерации, окачване и ... не я видяхме на пистата! А, поне според това което чета, твоята е точно като за писта, не за драг. Или се лъжа ;)

 

PS: Щеше да ми е доста интересно да сравня Мицьо с твоя манекен на пистата. На италиански, да не го начукат камъчетата ;)

Смешно им беше на някои хора,че си давам парите за безсмислени работи като разни кутийки,спортни катализатори и т.н.,а не си я ремапна като хората за 500лв. и да махна катализатора направо.Нямало смисъл да купувам на HJS катализатор за над 2 бона. Нищо не съм правил по този начин-колата нямало да тръгне така.

Е,ето че тръгна.По-бърза е и от на Младен и при това категорично.Нагоре не ме настига!!!! Да паднеш от неговата кола,от най-радикално дабрия проект на Шкода с който съм запознат е ЧЕСТ. А Бялата стрела дори го победи с безсмислените си джунджурийки.

Бъди сигурен че и на пистата на италианското ще съм бърз. Знаеш къде може да ме видиш!

 

А тепърва има възможност за развитие за напред.

Не съм адвокат на Младен,ПРИЯТЕЛ СЪМ МУ.

Той много ми е помагал и за това сега колата ми да е това което е.

 

Щаинбауера си е един електронен буст контролер,който може да се усилва и намалява.На клипчето е на средно положение и малко.Увеличава налягането следваики заводските настройки с 500млб. в това положение.

Мислех че е много за турбимата,но след щателна проверка се оказа че същата няма грижи.

https://www.youtube.com/watch?v=U0drxOZ8a94

https://www.youtube.com/watch?v=FqZqSZYh0Ac

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, вече има едно комби в София, с което ще е доста интересно да се съревноваваш. Но е доста по-мощно от на Маджо машината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала на хората, не е много лесно да го изстискаш толкова, вкарана е мисъл. Не ми се мисли какво им е на буталата :D На някоя софийска среща трябва да го разгледам по - основно и да ги пуснем със Съби на софийска почва, а като докарам 120 ката зимата, ще го скъсам с нея, това не е проблем :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, в случая по-малкия двигател е по-добър - Съби ще остане на старта 100%. По-бързо се развърта по-малкото, различни килограми са, едната е автоматик и е по-бавна, другата е с ръчни предавки и е по-бърза :) и т.н.

 

Въобще, ето да си гледаш порно малко за успокоение:

https://www.youtube.com/watch?v=x-P984NTX0c

 

Нисанчето е 700 коня - Бугатито е с доста по-голям мотор и докато се развърти - " 'ма той умрял, ма? ". Да не говорим, че Галардото е 2005 коня и Джвъчката си го следва без проблем /имам предвид, че не остана на старта, като е почти 3 пъти по-слабо/...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, има и друг фактор - задвижването...

 

 

Някой познава ли се?

http://www.dnes.bg/sofia/2016/07/01/shofior-ot-klasa-izumi-s-parkirane-v-nasreshtnoto.307648

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една Фелиция ми се пънеше на магистралата- държеше се до 160-180. Евала :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам нужда от малко бърза помощ. Този термостат за хладилник ли е или за фризер? http://nikelectric.com/product_info.php?products_id=6398

Kак да тълкувам това, човека от магазина твърди че е за хладилник, аз мисля че е за фризер.

Min +5/-32,5°C
Max +4,8/-12,3°C
оказва се, че осезателя на моя е над 2метра, а оригинала от Италия ми идва на 53лв....

 

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една Фелиция ми се пънеше на магистралата- държеше се до 160-180. Евала :banger_2:

Догодина бая шкоди ще изпъне,:1,6 VW  AEA напънат матор 120 - 130 магарета! :banger_2:

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е онази с голфовия мотор, тя е жълта. Това си е просто много вървежно 1.6 или 1.3 /781 136, за съжаление не го познавам човека, някой да даде жокер.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надписа отзад не е клубен- прилича, но пише друго.

Не пушеше и  си ме подмина няколко пъти, като го догонвах си личеше, че настъпва, чак като подминех 160-170 почваше да изостава.

Жена ми се размрънка накрая :sorry:  и върнах газта, а пича отпраши напред- беше готино да видиш как Фелицията се държи рамо до рамо с А8-цата :banger_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жена ми се размрънка накрая :sorry: 

Случвало ми се е, отпускаш педала, малко да се успокои жената и после слагаш кутията с цигари под километража или нещо друго , което да отразява слънцето, за да не се вижда стрелката, и си перкаш с колкото може :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха, аз я успокоявах, че с тази кола няма какво да ни се случи- толкова е масивна, неразрушима и надеждна.

И след 10-тина км ми гръмна долната помпа на съединителя и ми изтече половината спирачна течност :smoking_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,6 Mpi трябва да е била , главното предаване и предавките позволяват при много барнат стоков мотор от воле 180 , племенника ми ги направи , та щях

да се наакам със стоковите спирачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро!

Някой знае ли дали смолата от дърветата ебава боята/лака? Не ми се е случвало да оставям колата със смола повече от ден, но ми втръсна да я мия вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро!

Някой знае ли дали смолата от дърветата ебава боята/лака? Не ми се е случвало да оставям колата със смола повече от ден, но ми втръсна да я мия вече...

О, да... После няма миене това... Имаше някъде писано по въпроса...не си спомням къде, обаче...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрая ще си купя колело. На тия коли само им търча по гъза...

Благодаря за отговора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрая ще си купя колело. На тия коли само им търча по гъза...

Благодаря за отговора!

Аз за да се успокоявам, все си повтарям, че колата е създадена да служи на човека, а не обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де. Чисти се смолата. Просто и трябва повече киснене и търкане с гъбата/парцала. За разлика от пилешките "екстри" не разяжда боята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.