Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Skoda Octavia 1 1.9 tdi 90 к.с. 2002 г  :fiu:

Колата е била такси в Гърция .... 

037178333.jpg?r=0

 

п.с. а тази снимка е правена преди повече от 2 години , сега е малко над 1 150 000 ....  :banger_1:

037178332.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти джелезния мотор е това! Знаеш ли кога съвременните лъскачки ще докарат до тия километри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си е такси и има още години и стотици хиляди да кра, и много майстори да вижда, но докато не оправя километража, ще ми е доста трудно със редовната поддръжка, не може само по състояние, пък и не знам дали не дава грешка на компютъра и някъде да ми изпише стига вече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си е такси и има още години и стотици хиляди да кра, и много майстори да вижда, но докато не оправя километража, ще ми е доста трудно със редовната поддръжка, не може само по състояние, пък и не знам дали не дава грешка на компютъра и някъде да ми изпише стига вече :)

Ти си за Гинес колега!3 цилиндров двигател на ВАГ да изкара милион ,че и нагоре ,направо тея от Млада Болеслав трябва да я приберат в музея твоята и да ти дадат чисто нова!!!

П.П:Ся ако ми кажеш ,че и на газ я караш и не си отварял двигател никога ,ще ме забиеш в земята направо!

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9тди на Октавия1 не е 3 цилиндров, това е грешката на VW - най - здравия железен мотор на шкода, заради който спаднаха продажбите на фолксвагени. Тези милион километри са невъзможни попринцип, недейте да се точите. Чувал съм за такъв пробег само от оранжевите мерцедеси на градския транспорт, просто в Гърция тази октавия не е била гасена и мотора не се е амортизирал от изстиване и затопляне на метала, което е най - големия проблем за една кола - работата на студено, умора на материала, при тази кола това го е нямало, тя е била на две смени, вечно топла.

 

Вярно е че е за музея, но пък и аз бих си ходил на работа с нея с кеф. Тук в bg няма никой да оцени че имаш кола на над милион километра, а и с този електронен километраж, те са недоказуеми, програмират се за 20минути ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, чети !!!

Колеги извинявам се,но не знаех къде да попитам. Моята фабия днес направи милион, и километража след 999999 просто изписа ------. Някой знае ли начин как да го накарам да си брои километрите отново, благодаря предварително :) Ето и клипче от случката
https://youtu.be/GP-fK0E3DP4

 

След това провери какво пише в гараж на колегата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно зеления стикер с 1.9 TDI, гледам всички обяви в mobile.de имат зелен стикер с "4" на предното стъкло.

Или става въпрос за друг стикер.

Редактирано от mRt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасна разходка.

Относно зеления стикер с 1.9 TDI, гледам всички обяви в mobile.de имат зелен стикер с "4" на предното стъкло.

Или става въпрос за друг стикер.

Този стикер показва кое евро е, да. Моята беше 2010та, нямаше филтър и пишеше в талона 4... докато всички казваха, че са 3. Сега джипарата ми е 4 по документи, от 2007/2008-ма, обаче някой е откраднал катализатор и всичко останало при предния собственик и е евро 1 реално... ако мина на технически в нормална държава - ще ме заключат заедно с колата...

 

Колкото до тези в мобилето - лесно се сдобиват с такъв стикер... джамбазче-джамбазче си се знаят /може и в печатницата да си ги правят - не е проблем - тук няма кой да ги провери (като тези които уж тръгнали на проверки сега от КЗП - дядо и баба тръгнали с ХИМИКАЛКА и ЛИСТ, обикалят, преписват от стъклата каквото е написано и после ние им плащаме заплати за разходката/...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този стикер показва кое евро е, да. Моята беше 2010та, нямаше филтър и пишеше в талона 4... докато всички казваха, че са 3. Сега джипарата ми е 4 по документи, от 2007/2008-ма, обаче някой е откраднал катализатор и всичко останало при предния собственик и е евро 1 реално... ако мина на технически в нормална държава - ще ме заключат заедно с колата...

 

Колкото до тези в мобилето - лесно се сдобиват с такъв стикер... джамбазче-джамбазче си се знаят /може и в печатницата да си ги правят - не е проблем - тук няма кой да ги провери (като тези които уж тръгнали на проверки сега от КЗП - дядо и баба тръгнали с ХИМИКАЛКА и ЛИСТ, обикалят, преписват от стъклата каквото е написано и после ние им плащаме заплати за разходката/...

 

Поздрави

Този стикер не е кое евро е, а някаква друга класификация. Евро 5 и 6 също имат зелен стикер с 4-ка, както и евро 3. Необходим е за влизане в зона, на входа на която има подобен знак. Има жълт стикер с 3-ка и червен с 2-ка. Сега ще въвеждат и син с 6-ца. Издават се на база на евро сертификата и на данните за емисиите на модела, като колата няма нужда да е с немска регистрация. Големият талон е достатъчен.

Редактирано от mirizlivpor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа, наистина съм се подвел... и подвеждам и другите, които не знаят.

 

Проверих го задълбочено и намерих следното:

Green Means Go
Currently there are three different colored emission stickers.

- A green one certifies that a vehicle meets the highest environmental standards.

- A yellow sticker is for less compliant vehicles (usually diesel or older gasoline-powered).

- A red one is for the lowest level.

 

The yellow and red stickers are only temporary and will eventually be phased out. After that, all vehicles will have to have a green sticker in order to enter a city’s Umweltzone. Various cities have different deadlines for when only a green sticker will allow a vehicle to enter an environmental zone. Several German cities began requiring a green sticker for zone entry beginning in 2011. Others began a green sticker requirement in 2012.

 

Значи, щом е със зелен стикер, значи е екологична колата :) А те си имат класификация според която си ги знаят коя е екологична и коя не е... Ясно :)

 

 

Благодаря за забележката - много на място!!!

 

Поздрави

 

ПП: Още информация, тук: http://www.german-way.com/travel-and-tourism/driving-in-europe/driving/driving-in-germany-green-zones/

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, мен ме домързя чак толкова подробно да го опиша :) Аз си купих стикер от немския ибей за 4-5 евро, но има много алтернативи. Докато нямах стикер и бях паркирал в зелена зона, получих само предупреждение на стъклото и се разминах с глоба.

 

ПП: Между другото въвеждането на син стикер ще забрани достъпа на почти всички дизели до новообразуваните "сини зони", което може да подтикне хората да минат на бензин, съответно да паднат цените на дизелите втора употреба ... Извинявам се, че се отклоних от темата на колегата.

Редактирано от mirizlivpor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода Чехия ми отговориха първо че ще се нулира, и след като ги овиках на английски ми писаха следното Hello Radoslav,

thank you for the information and sorry we were wrong. Hope you will find the right aftermarket solution.

 

Best regards

ŠKODA

 

А Шкода България след два дена писаха:

Здравейте и благодарим Ви за търпението!

 

Сервизните специалисти на завода казват, че е необходимо да се смени таблото с приборите с ново такова. Би могла да се ползва и отстъпка от цената на новото табло.

Ако имате желание за подобно нещо, ще се радваме да ви съдействаме

Екипът на Шкода България

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съответно карайки кола на един милион и след основен ремонт на 500 000 няколко отваряния на главата, карана на метан и на газ, и друг двигател на 870 000 не ми се дават пари за оригинален нов панел, малко е безсмислено :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като ми разказваш, си спомням за една комби, такси, 1.9сди пак на около 800х км и смениха мотора и сега си се кара. Подвизава се в зона б19, да не си случайно ти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се навивай бе, това са пълни глупости! Всеки, който прави чЕп-тЮнинг може да ти напише 0км и да почнеш да си караш чисто нова кола, стига бе, това е някакъв супер смях - големи фирми се излагат като кифладжии на кьошета... не :( Това със смяната е пълна порнография! Баси!

 

Иво, човека е от Плевен, поне така е написал - знам, че не се вижда от мобилното... и е с 1.2 HTP ТРИ цилиндъра на 1 милион км... :)

 

ПП: В spritmonitor-a има само една единствена Фабия на над 500 000км, по-точно е на 1млн и 127х км. http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/104416.htmlТози, мисля, че го даваха и по телевизията преди време...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Венци, не му виждам аватара от телефона. Присетих се за съкварталската и явно има много милионници. Преди няколко седмици като пуснах тема за резервна гума, момчето от което я взехме чрез форума се оказа съсед, съученик на сестра ми до 8ми клас, женен за моя съученичка от прогимназията... реших че пак може да има съвпадение

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно срешнах един познат джамбазин и от - - - - - - както стана след милион https://youtu.be/GP-fK0E3DP4

Го направихме на 449 колкото горе долу съм минал след милиона за 3 дена :) със един кабел, лаптоп, програмка на Делфи, го препрограмира за 2 минутки, и само трябваше да махна клемите за 1 минутка след това и беше готово. Срещу едно дълго кафе и благодаря километража беше направен отначало и проблема решен, явно това е афтърмаркет решението за което ми писаха от Шкода-Чехия, и е по удобно от смяната на целия оригинален инструментен клъстър :))

Благодаря на заинтересованите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно срешнах един познат джамбазин и от - - - - - - както стана след милион

Го направихме на 449 колкото горе долу съм минал след милиона за 3 дена :) със един кабел, лаптоп, програмка на Делфи, го препрограмира за 2 минутки, и само трябваше да махна клемите за 1 минутка след това и беше готово. Срещу едно дълго кафе и благодаря километража беше направен отначало и проблема решен, явно това е афтърмаркет решението за което ми писаха от Шкода-Чехия, и е по удобно от смяната на целия оригинален инструментен клъстър :))

Благодаря на заинтересованите.

Абсолютно!!! За това ти говорехме. Зарежи я тая глупост със смяната на части...глупост и половина!!! Давай сега, само напред! Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се навивай бе, това са пълни глупости! Всеки, който прави чЕп-тЮнинг може да ти напише 0км и да почнеш да си караш чисто нова кола, стига бе, това е някакъв супер смях - големи фирми се излагат като кифладжии на кьошета... не :( Това със смяната е пълна порнография! Баси!

 

Не баш. По-скоро трябва да иде в някоя автокъща. Кабела е по-особен, vag-tacho му викат, хакерийка е. Затова и оторизирания сервиз не могат нищо да направят. По каналния ред не може наистина, тунерите също не се занимават с подобни неща.

 

Едит: А той колегата вече е посетил джамбазите :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не баш. По-скоро трябва да иде в някоя автокъща. Кабела е по-особен, vag-tacho му викат, хакерийка е. Затова и оторизирания сервиз не могат нищо да направят. По каналния ред не може наистина, тунерите също не се занимават с подобни неща.

 

Едит: А той колегата вече е посетил джамбазите :)

 

Точно... става :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за последната или предпоследната сметка на ЧЕЗ:

 

 

Уважаеми клиенти,

ЧЕЗ Електро БългарияАД непрестанно се стреми да разширява възможностите за своите клиенти, като

предлага нови продукти и услуги за посрещане на Вашите нужди и подобряване на начина Ви на живот.

В тази връзка ние работим с доказани лидери в сферата на застрахователните, финансовите и други

специализирани услуги.

На основание чл. 34а от Закона за защита на личните данни, бихме искали да Ви информираме, чеЧЕЗ

Електро БългарияАД, е възможно да използва или разкрива на трети лица, свои партньори или да

използва от тяхно име Ваши лични данни, които обработва като администратор на лични данни, за целите

на директния маркетинг на предлагани отЧЕЗ Електро БългарияАД продукти и услуги и/или на продукти

и услуги на трети лица (например, но не само, сключване на застраховки, кредити, реализации на рекламни,

пазарни кампании и др.), свързани с дейността наЧЕЗ Електро БългарияАД.

При нежелание от Ваша страна, личните Ви данни да бъдат обработвани за целите на директния

маркетинг, можете да ни информирате по всяко време като заявите несъгласие в избран от Вас център за

обслужване на клиенти, телефон 0700 10 010 или на електронна поща zaklienta@cez.bg.

За да декларирате своето несъгласие чрез имейл zaklienta@cez.bg, следва да посочите и трите си имена,

клиентски номер и оторизационен код от фактурата.

Ако в срок от 30 (тридесет) дни, считано от деня, следващ деня на получаване на настоящoто уведомление,

не получим възражение от Вас, „ЧЕЗ Електро БългарияАД ще счита, че не възразявате срещу

обработването на личните Ви данни за целите на директния маркетинг.

Повече информация можете да получите на денонощен телефон 0700 10 010, електронна поща

zaklienta@cez.bg или в избран от Вас център за обслужване на клиенти.

Екипът наЧЕЗ Електро БългарияАД

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продадох си А8- цата днес. Хем се радвам ,че бързо се продаде, хем ми е гадно- страхотна кола беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продадох си А8- цата днес. Хем се радвам ,че бързо се продаде, хем ми е гадно- страхотна кола беше.

Какво следва? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.