Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Колега, благодаря, но нямам нито време, нито инструменти, нито познания за такова начинание :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съществува и вариант да се монтират допълнително лупи към твоите фарове. Мисля че на Младен първите фарове бяха така. След това ксенон и си ти. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съществува и вариант да се монтират допълнително лупи към твоите фарове. Мисля че на Младен първите фарове бяха така. След това ксенон и си ти. Поздрави!

Като допълвам, че ако си правиш всичко сам, дори може да не надхвърляш споменатия от теб бюджет ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди фейслифта фара е с оребрено стъкло, а не "кристален", като на горните снимки. Там номера с ксено и лупите е доста по-сложен, понеже оребреното стъкло има доста по-голямо разсейване и предпоставки за заслепяване, ако се сложи ксенон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа на L&K преди фейса са "кристални", т.е. единия вариант е да се търсят такива. Другия е да се "припили" оребрението в зоната, която ще се пада пред лупата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа на L&K преди фейса са "кристални", т.е. единия вариант е да се търсят такива.

Лъжеш се.

 

 Другия е да се "припили" оребрението в зоната, която ще се пада пред лупата.

И тука става голяма игра.

Автора споменава,че няма време.

Слагането на въпросните релета отнема не повече от час и 40-50лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лъжеш се.

 

И тука става голяма игра.

Автора споменава,че няма време.

Слагането на въпросните релета отнема не повече от час и 40-50лв.

Не се :) . ЛиК преди ФЛ са кристални с гладко стъкло, без оребрения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колееееги! Спрете се бре :) Аз исках да забия един ксенон и да заспи, вие още малко ще стигнете до заключението, че най добре S8ца 2016 да си взема : )))))

 

Ще сложа някакви вълшебни крушки на OSRAM да видим колко ще се подобрят нещата и ще пиша :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колееееги! Спрете се бре :) Аз исках да забия един ксенон и да заспи, вие още малко ще стигнете до заключението, че най добре S8ца 2016 да си взема : )))))

 

Ще сложа някакви вълшебни крушки на OSRAM да видим колко ще се подобрят нещата и ще пиша :)

 

Тия вълшебните круЖки изобщо не ги бива, лично според мен :) Преди караха по 6-10 месеца, а в най-добрият случай и малко повече, ако не ги караш да светят много, разбира се... Отделно разбрах, че са правили опити в Трансексперт или някъде другаде, не запомних - мерили са нормална крушка от "5" лева и такава с "+%" светлина - почти еднакви резултати са дали, доколкото разбрах, а не двойно-тройно по-добре :)

 

Аз на Октавията бях сложил Osram NightBreaker +90% иии караха по 6-10 месеца максимум /бях малко по-доволен от обикновените - светеха по-добре, определено по-силни бяха/ - накрая ми писна да им плащам солената цена и сложих ксенона - забравих за светлините... Само тези на дългите все още си карат, доколкото знам :) Те са на поне 4 години.

 

В момента на джипарата - дългите са Osram от най-обикновените, които може да има, а на късите съм с ксенонче (но аз имам лупи) - общо взето, дългите ги ползвам за дневни намалени на 25% да светят - след месец ще стане една година откакто ги карам така и не са изгорели, а през нощта са си доста добре... Това е първата кола от която свалих оригинална крушка на над 8 години, която се беше запекла в цокъла (от стоповете крушките ги свалих, защото едната беше изгоряла най-сетне - иначе и от мигачите не са пипани над 8 години и за задния ход си е оригиналната - отзад всички с две думи са оригиналните още - само тези на стоповете съм ги сменил аз). Най-интересното ми беше, че на всичките крушки пише KOREA AUTO и т.н. - не бяха осрам или филипс или друго... дългите и късите са H7 и те бяха на Осрам от най-обикновените - нощем не виждах нищо на къси...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колееееги! Спрете се бре :) Аз исках да забия един ксенон и да заспи, вие още малко ще стигнете до заключението, че най добре S8ца 2016 да си взема : )))))

 

Ще сложа някакви вълшебни крушки на OSRAM да видим колко ще се подобрят нещата и ще пиша :)

 

И аз минах през твоите терзания с фаровете, сега на Фабията имам една стандартна крушка /сложена в завода/ и една Филипс екстремвижън +130%. Единствената разлика е че Филипса е малко по бял като светлина, подобрението във видимостта е 0. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли споделили как ще се отрази на фабричен фар с лупа афтърмаркет ксенон?

Достатъчно насочена ли е светлината и заслепява ли насрещмо движещите се?

 

Какво се прави в такъв случас с карането през деня с цел пазене на ксенона? ДРЛ на дългите?

 

А какво се получава през зимата, тъй като ксенона не грее като обикновенна крушка и фаровете се заледяват. Нямам измиване на фаровете.

 

И въобще някакво работещо решение за Суперб 1. В раздела за Суперб 1 има вече едно предложение, но не е минало достатъчно време за да сподели колегата какви са му впечатленията за дълго нощно каране и какво става зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. По възможност, изчисти лупите, тогава ефектът ще е "уау", иначе "мяу" ;)

2. Светлинният сноп е насочен чудесно - не заслепява и свети чудно.

3. За дневните и двата варианта стават.

4. При тежки зимни условия, и с измиване на фаровете и без, ледът си е лед.

Бабини деветини са приказките, че "HID" светлините разсейват повече - да, но на обикноФен рефлектор, а ти си с лупи.

 

Този вариант го имах години наред, на Пасат Б 5.5 и не е имало ядове - нито за мен, нито за насрещно движещите се, нито с полЮцията.

Поздрави

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дъвкахме преди време доста има ли или няма проблем фар с лупи и афтърмаркет ксенон... Да, има! Фактът, че в България сме се нагледали на какви ли не дивотии и преправи/направи си сам експерименти с колите( а и не само), не е достатъчно основание да се смята, че няма проблеми. Не случайно фабричния ксенон е с автоматичен реглаж, но ще ми е интересно какво ще отговорят производителите на фарове на факта, че това което е 10пъти по-евтино е същото и няма проблеми. А те будалите слагат миячни системи и водни/живачни стълбове за реглаж ;) . В нормалните държави глобата е солена!  

 

пс. Даже си сложи 55w система, да свети и по-силно и после се чуди защо срещу теб карат на дълги!

 

 

Лично аз като се разминавам вечер често познавам кой е фабричен и кой не... Не пропускам да пусна дълги и фарове за мъгла, не за друго, ами да го поздравя за "добрата" работа!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз точно на С1 имам няколко години с афтермаркет ксенон и лупа. 

1. наистина си поизмии лупите, за да бъде ефекта УАУ. Освен това виж самия фар с каква пластмаса (стъкло е) и ако има нужда го полирай.

2. ако си центроваш фара и си го регулираш всеки път при повече товар, няма да имаш проблем с насрещното движение. Карал съм така многократно и в чужбина, където ако го видят може да отнесеш сериозна глоба, факт :) макар че засега единствените случаи на глоби за които съм чувал са ксенон+рефлектор.

3. зимата не съм имал проблеми със заледявания

 

като цяло фаровете на Супърб1 дори с ксенон са слаби, Ок2 има по-добри дори с рефлектор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

като цяло не изгарям от желание да слагам ксенон, но понякога правя дълги нощни преходи и слабите фарове ме изморяват доста.

 

Ще почистя лупите и ще видя какво е положението.

 

Съгласен съм с Белята, че няма нищо по-дразнещо от кола с нерегулирани светлини. Не само дразни и пречи, ами в определени ситуации е и опасно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

като цяло не изгарям от желание да слагам ксенон, но понякога правя дълги нощни преходи и слабите фарове ме изморяват доста.

 

Ще почистя лупите и ще видя какво е положението.

 

Съгласен съм с Белята, че няма нищо по-дразнещо от кола с нерегулирани светлини. Не само дразни и пречи, ами в определени ситуации е и опасно.

Съсед имаше същият суперб, но с ксенон фабричен, оплакваше се, че не светят силно фаровете. Опита сам да ги чисти и не се справи. Намери в провинцията фирма, която възстановява лупи и огледалното покритие на дългите, както и полиране на пластмасовото покритие отпред на фара. Взеха му по-спомен 100лв за двата фара. Каза, че след това са ОК. Продаде я колата след няколко години и сега не знам как са.

 

Иначе и на 2те коли съм с дневни и филипс с +70 процента. Има разлика със стандартните, светят по-бяло и може жи по-плътно в краищата. Аз съм доволен оттях. Не знам какви тестове са правили колеги, но при мен се наложи да въртя крушките на о2ката, имат разлики и може би е на късмет(тази първоначално, която сложих на десния фар светеше по-силно, разсейката на рефлекторния фар беше доста по-напред и навън от тази на левия - като си срещу колата говоря и ги обърнах, след което заспаха и сега светят много добре).

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам суперб до мен на кръстовището, после се загледах в шофьора - възрастен човек с дете, а къде ли ги кара тия гуми? Сефте дизелов суперб със сликове. Сигурно е на сина му колата... Красиво и стояха, ама си караше кротко!

post-7686-0-16181900-1475265531_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.dropbox.com/s/mvh2awuy2c99pfb/IMG_20160930_174756.jpg?dl=0

 

Ето тука се виждат по-добре(май на предната снимка не се, или поне на телефона ми не ги виждам). Бая карани по-предназначение са, ако съдя по-вида им. Фен е човека, вероятно кара яко, за да сложи такива гумета. Защо не е в клуба? Имаме нужда от такива фенове, не само от гаражни лъскачи. Беше пипано и по спирачната система на суперба, не можах да я загледам и да разбера какво точно, нямаше време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О1 тийм :banger_2: - моя скрапер в Англия днес ще ми прати един сет волан, топка за скорости с маншон и рамка + лост за ръчна + самата ръчна в отлично състояние- някой има ли интерес или като дойдат да ги пускам за продажба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези са от пощата ми и са натюр с мизерията по тях, тук ще минат основно почистване и подхранване с препарати на Сонакс.

14589624_10153933637238616_5778742504149

14589843_10153933637243616_5816866667872

14500600_10153933637253616_8990134662810

14468286_10153933637258616_4023414353763

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, драстЕ! Честит понеделник!

Имам бърз въпрос. Изпада ми на оферта А6 C5 2002. 2.7 biturbo. Колата е читава, сервизирана е последно от мой роднина. Имам няколко въпроса:

- Някой има ли представа за реален разход на този мотор в градски условия (София)

- Не съм карал автоматична кутия от тези години на ВАГ. Мудна ли е?

- Колко носи на ремап тоя мотор? От 250 к.с. до колко мога да го докарам, при положение, че гоня спокойствие и здравина, а не пърформанс? Тоест, не държа да я "пиля" на всяка цена, по-скоро ме интересува информативно.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.