Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Изпада ми на оферта А6 C5 2002. 2.7 biturbo. Колата е читава, сервизирана е последно от мой роднина. Имам няколко въпроса:

- Някой има ли представа за реален разход на този мотор в градски условия (София) - Поне 16+. До колко ще стигне зависи от теб. Аз съм виждал и 22 зимата.

- Не съм карал автоматична кутия от тези години на ВАГ. Мудна ли е? - Да, Типтроник на 15 години е все пак.

- Колко носи на ремап тоя мотор? От 250 к.с. до колко мога да го докарам, при положение, че гоня спокойствие и здравина, а не пърформанс? Тоест, не държа да я "пиля" на всяка цена, по-скоро ме интересува информативно. 

 

Поздрави!

П.П да знаеш, че няма място отверка да изтървеш в коша. И газифицирането не е от най-приятните неща. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много!

Газ едва ли ще й забивам и до 20 разход мога да преживея (в града рядко си карам личната кола). Извън града предполагам, че ще бъде 11-12 с моето каране. Което на фона на Октавията (която често прави 9) е поносимо. Все пак си е 250к.с. тая тарга...То не може голям х*й да те е*е и да не те боли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм го този мотор на с4 2001ва беше заводско 265кс. Градско спокойно ги минава 15/100, с много галене беше около 12. Върви много, и тия с-ки са с много добро управление, супер яка кола беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм го този мотор на с4 2001ва беше заводско 265кс. Градско спокойно ги минава 15/100, с много галене беше около 12. Върви много, и тия с-ки са с много добро управление, супер яка кола беше.

 

При мен има още един проблем. До сравнително скоро карах S4 B осмица. Чуден автомобил, няма какво да го коментирам. Разкарах го защото реших, че е абсолютна кретения да се дават пари за такъв автомобил, особено за пътищата в България. Ако бях в Германия и имаше къде да си го лющя - да, но тук отиваха маса пари на Шаро у г*за само за каско и данък и не можех да му се изкефя. Да не говорим, че двата пъти в които съм минавал с него по Борис III са ми скъсили живота с поне 15 години  :wacko_2:

Сега съм в търсене на нещо, което да му пръскам гъз* без много да ме боли. Тая 6ца ми се вижда удачен вариант, още повече, че ми я дават на почти половина от нормалната цена (по това което виждам в Мобиле).

Но също болката да се разделя с Октавията (не ми трябват две коли, ако трябват да бъдем честни хич не ми трябва кола, но това е друг въпрос) ще е голяма. Толкова бой видя 3 години и един път гък не каза. Да не говорим, че всичко й е по 5 лв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е като обикновенната а6ца тая, която умуваш. Поддръжката и разходите за гориво са х3 на октавията ти. Но пък кефа... Кола за около 6сек до 100кмч е това. И с 2 охлюва, хубав торсен със шпер отзад. Все благинки. Не знам дори дали е разумно да се говори за газова. Имаш доста да мислиш, колега.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Ц5 S6 аз бих гледал 4.2- в пъти по-безпроблемен от 2.7, доста по- масов и много по- приятен за каране.

Автомата е архаичен и кекав на тази възраст (разбирай реагиращ мудно и доста ръчкан, особено в еС-ка). За проблемните сензори се спомена по- горе. Скъпи са и има два :)

Ако ти се наливат пари в Ауди, вземи си А8 Д3 4.2 не-FSI версията- по- модерен автомат, мотор, понасящ газ, сравнително евтини части, съвсем друга кола.

Аз все още обмислям да си купя пак А8- ца, и то точно Д3, но да насадя ръчна кутия от А6 4Ф 3.2. Разума и мрънкането на жената ме спират :tongue_1:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с разума и жената го има и при мен. Инак отдавна да съм сторил нещо много, ама много глупаво  :banger_2:

То не е, че съм се засилил към Ауди колега. Прости изпада сигурна кола, която това състояние и оборудване в Мобилето върви 9000-9500. На мен ми я дават за 5500. За това са ми дерзанията :)

Също така както казва колегата b3lq7a, колата е около 6 сек. до 100, та това ми слага малко психо напрежение  :dog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата убива кефа от карането на такава кола (поне при мен).

Щом е толквоа евтина- вземи я и карай, ако се строши ще я продадеш без драми за покупната цена.

П.С. окачването, ако не е въздушно, е същото нато на екс-А8- цата ми и се сменя за под 800лв с части на сравнително сериозни фирми като SWAG и Moog.

П.С. като екс-собственик на няколко аудита, мога да те уверя в едно- мине ли 10 години, всяко едно Ауди е бездънна яма, в която могат да потънат неограничено количество средства :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобна дилема преди време. Дали да си взема Ауди S4 2005-та или Октавията. Ами разумът надделя. Ако мога да си го позволя да имам кола за уикенда и да си правя кефа - може би пак бих се замислил. Не знам какъв е твоя случай, но все пак гледаш 15 годишна кола със много скъпи агрегати (консумативи). А факта, че е на 15 години предразполага към последващи ремонти. Все пак кефа цена няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

П.С. като екс-собственик на няколко аудита, мога да те уверя в едно- мине ли 10 години, всяко едно Ауди е бездънна яма, в която могат да потънат неограничено количество средства :crazy:

Мисля. че това изчерпва темата :)

С Динков само не мога да се съглася, че 4.2 по-беезпроблемен мотор. Да, няма турбо, но всичко останало е цифра. Не коментирам разхода :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко може, с малко възелин, както обича да казва един колега. :)

Странни колеги имаш....

 

П.С. като екс-собственик на няколко аудита, мога да те уверя в едно- мине ли 10 години, всяко едно Ауди е бездънна яма, в която могат да потънат неограничено количество средства :crazy:

Предполагам визираш автомобилите след В4 и С4?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз дори в С4- ката си налях петцифрена сума :blush:

P.S. беше хубава кола

1077417_10152936672238616_12503969513734

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, не си пробвал с японец с турбо ;) не знаеш там какво е. Аудито е здрава машина, на фона на това което аз преживях. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък като ви чета как се разправяте кой ква кола видял да ви кажа аз какво видях.
Случката отпреди няколко месеца.Работим на обект който е на оживена улица в Добрич.И другарчето ми ме тупва по рамото и сочи въодушевено улицата.
Гледам и не вярвам направо.
Бяла Тесла мина натоварена със строителни греди 10/10 :sorry:. Гредите три метрови(мисля) защото стърчаха отзад и задната врата беше дигната и вързана за гредите.Караше бавно и внимателно ама...

Паднах направо.Да караш строителни греди с такава кола?!? Яд ме е че не направих снимка.Никой няма да повярва.Колегите ми казаха че го знаели кой е предишния сезон бил много успешен и можели да си позволят да осакатят кола за близо 200 бона по такъв начин...

 

П.П

Теслата е ...супер.. очарован съм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П

Теслата е ...супер.. очарован съм

 

Викаш добре носи гредите, а :D :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се учудвам изобщо. Събота 01.10.2016 в София пред сградата на Крит на бул. "Гоце Делчев" беше спряна бяла Tesla Model X с бял салон и със широко отворена шофьорска врата. Работници разтоварваха от багажника кашони с плочки и торби с теракол. Почувствах се някак странно ... :crazy:  ама жена ми не ми даде да снимам. Може да е била същата Tesla.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще е същата.Нашта беше 90D

Ама теракот и лепило го приемам.Даже нормално.Така ги слагат че и багажника не се цапа.Стига да не "клекне" колата.

Но да караш дървени греди при отворена задна врата и като минеш през дупките да се ломбурка?!? Ами кожения салон вътре? Една тресчица да се забие и.Ами гредите опират задния борд на багажника.

Един курс на бордови камион е 20 кинта в чертите на града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се учудвам изобщо. Събота 01.10.2016 в София пред сградата на Крит на бул. "Гоце Делчев" беше спряна бяла Tesla Model X с бял салон и със широко отворена шофьорска врата. Работници разтоварваха от багажника кашони с плочки и торби с теракол. Почувствах се някак странно ... :crazy:  ама жена ми не ми даде да снимам. Може да е била същата Tesla.

Тази Тесла редвно я виждам там, но още не съм я видял с отворени задни врати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шашкате се, щото не сте виждали като мен през далечната 1998 година актуалната тогава S-класа (тъй нареченото прасе) с багажник пълен до горе с насипни картофе от село.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 кинта, ама 20.... а така с тока му е излезнало 15 стотинки! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нещо невиждано и нечувано. И аз товарих спортен автомобил с плочки и теракол, просто така се наложи, нямаше как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не сте ходили в Швейцария отидете. Особено в някое по-малко населено място. Спокойно можете да видите как X5ца 2016г. тегли малко ремъркенце пълно със сено, а от нея слиза човек във фермерски дрехи, да си купи биричка от магазина :) Не е единичен случай и пример :)

Ако имаш много пари за кола, ползваш я като инструмент и нищо повече. На вас пука ли ви, ако се одраска дръжката на отвертката? Е, и на тия хора не им пука за колата, макар и за 100 000 + лв. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.