Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

И тия неща са важни, но...Най-важното е жената да не разбере!

 

Е това е задължително, как... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тия неща са важни, но...Най-важното е жената да не разбере!

В случая, обаче, ако стигна някой ден до тази писта, ще трябва да споря с жената кой първи да се пусне :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.facebook.com/groups/186045924772468/permalink/1227321377311579/ на този линк може да видите как като се смееш на 2 шкоди(които не са имали никакви претенции за офроуд машини, а защо са ги качили там и на какво се смеят не стана ясно) и си хвалиш "силното" 4х4, ставаш за смях пред истинско 4х4(големите профита, със смешните за истински офроуд субара, на по 2 ракии слагаха 1000лв срещу семейното Патролче :D и после се покриха като мишлета... Тая марка май доста женчовци и клавиатурни бабаити я карат последно време 1f609.png;) ). Какво да направя, че имам възможността да се смея на всяко субару за измисленото му 2но предаване! А тоя смешко, който ми е качил снимката в оная група - много поздрави и да си бута ръждивото субару по чукарите, аз за там си имам нещо с 3 блокажа, лифт и АТ гумета!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.facebook.com/groups/186045924772468/permalink/1227321377311579/ на този линк може да видите как като се смееш на 2 шкоди(които не са имали никакви претенции за офроуд машини, а защо са ги качили там и на какво се смеят не стана ясно) и си хвалиш "силното" 4х4, ставаш за смях пред истинско 4х4(големите профита, със смешните за истински офроуд субара, на по 2 ракии слагаха 1000лв срещу семейното Патролче :D и после се покриха като мишлета... Тая марка май доста женчовци и клавиатурни бабаити я карат последно време 1f609.png ;) ). Какво да направя, че имам възможността да се смея на всяко субару за измисленото му 2но предаване! А тоя смешко, който ми е качил снимката в оная група - много поздрави и да си бута ръждивото субару по чукарите, аз за там си имам нещо с 3 блокажа, лифт и АТ гумета!

Настъпал си ги здраво тея ,Ивак :eusa_clap: Всеки си хвали неговото и не обръща внимание на другите,обаче пропуска факта ,че те също съществуват и не само-справят се по-добре в някой случай :) Често ми се смеят и на мен ,че карам Скаут,при положение ,че не съм го взел за да катеря Еверест всеки ден.За какво и  аз не знам  :eusa_think:

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качих 2 снимки, моя и на Боре на суперба в нашата ФБ група. И некво лаладжийче, направило скрииншот и я качил при много профи офроудаджиите. След ден случайно я виждам там... Зачетох се в коментарите - то пикливи Шкодите, карета фърчали, боклуци били, биелите излизали през капака и тн. Пиша, че нямам претенции за офроуд с нея, и питам на какво точно се смеят? И там некви 2-3ма сульовци - на Йетито, Субаруто било великата офроуд машина и тн. Аз слизам от турбо Фори и знам какво може едно Субару на пресечен терен - точно нищо или малко по-малко нищо от Йетито, ако с него ще закъсам на 500-метра в гората или през полето, то едно Форестер-че да мине още 50м макс. И двете не са за офроуд, а за леко кални/заснежени терени, нямат клиренс и механични блокажи! Питах ги искат ли да ме пробват с нещо с 3 блокажа, че Йетито не ми е за трошене и дали са готови да сложат по една 1000рка, като искат да докажат колко велика офроуд машина е прехваленото Субару. Уговорихме се да се обадят и тн, ама те женчовци и се покриха :) . Имам много приятели със Субара, истински фенове, ама не и на офроуд с тях. Карат си ги на 1.2бара налягане по улиците и са първи приятели с майсторите. Аз затова си взех пак Шкода, оттогава не знам какво е да ходя по сервизи. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... то едно Форестер-че да мине още 50м макс. ...

 

А, ето... за това ти говорят хората! 50 метра си е победа! :D Ахахахха!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, какво да ти кажа... Освен за това, че не е и сигурно, понеже Йетито има XDS, което е еЛСД на предния диф има и ел заключващ междуосов(казано по-просто теоритично постоянно върти минимум 3 от 4ри колела, това е разликата му с останалите халдекси на Шкода). И там където съм го карал него съм минавал и с ФОРИТО, ама моето беше с ЛСД отзад(и то на теория върти 3 от 4ри колела, обаче много зависи от състояние на шпер и дава до 30% на не свободното колело - пак на теория никой не го е мерил, и дали си го прегрял, че тогава става като отворен, докато изстине). Само турбо субарата са с ЛСД, останалите са с 3 отворени дифа и на лостов тест са кръгла 0ла! Много ми е скъпо да го троша по чукари Йетито, за да се доказвам на полуидиоти, фанатизирани субараджии с коли за по 2-3х лв отдавна на изживяване, очукани отвсякъде и пред разпад от ръжда! Най-доброто 4х4 е прежаленото ;) За това имам тоя Патрол, прежален и найстина проходим. Предложих им да се пробват, съгласиха се, даже лаяха, че 1000лв били малко и имали много пари. Не можаха да ме обидят, просто станаха смешни с "двете си сърца" и бля бля бля рибараджииски лафове!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти е когато някой не се е уверил във надеждността на една машина и да сипе коментари и откровенно да обижда останалите марки(не говоря за Шкода или Субару пък и останалите).Честно казано според мен Субару беше много здрава машина в някой от предишните си издания.С една дума тея момчета ,както казах по-горе си хвалят марката и толкова :) Имам усещането ,че понякога дори и едно Сузуки Самурай например може да стигне много по-далеч от едно Субару Форестър.А пък да се правят заключения за нещо на базата на клипове си е твърде несериозно,с което някой от тези пичове доказват ,че са лайци на темата.

П.П:Дето "sauber" казва ,че е изчезнало ,като марка преди 10 години си е самата истина,за голямо съжаление на феновете й!

А Ивак тея не споменаха ли нещо за дизеловия им боксер ,дето късаше масово колянови валове?Че мой приятел го продаде(Форестър 2010) на 27к км. и доплати за нов бензинов фейслифт със автоматични скорости,само и само да се отърве преди да се е разхвърчало нещо.Че и там не прощават със цените на частите.Поправете ме ама аз  случай на Шкода със разхвърчани биели не съм чувал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, да не са решили, че си с Микра, не с Патрол? Щото за да залагаш на офроуд срещу Патрол трябва да си с нещо много специално. На него проблем са му само тесните места, понеже е чукаси и голямата машина, както и острите промени във височината заради много дългото междуосие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо им се палиш ? остави ги да пътуват с великите им автомобили, сипи си една биричка и пробвай древното японско учение презкуро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарко, Самурая е в пъти по-проходим от всяко субару, проверено и от мен. Аз съм сигурен, че имам повече опит и на офроуд и със субарута от тия повечето ламери там. В момента още имаме и едно джъсти 4х2 с превключване на 4х4... Което е доста проходимо и ще бие Йетито, заради 13ките си и 800те си кила!

 

Ицо, нашия е къса база и качвам нагоре ски пистата на Паничище на сняг с него. Отдавна няма номера и е дотолкова прежален, че скачаме по 10м на височина в преспите. С тоя твърд преден мост и амове с пружини по 120лв няма кой да го спре :) Хижа Ловна е на Чичо ми, а Патрола като остаря преди 5год баща ми го закара там и му махна номерата. Сега се ползва за "еко" разходки на мързеливи туристи по Рила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая усмивка минавам на всякъде, горския е познат и идва с лебедката и Круизера като се овъртя...

post-7686-0-72747400-1476901676_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даааааааааааааааааааааааа............ звяр е!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дифенфер, Круизер, Г класа, Уаз, Джими и Патрол(къси бази). Дори и Хамитата не влизат в тая група, че са много тежки и дълги. Имал съм възможността да карам повечето, а в останалите да се возя. Само това са истински 4х4 за офроуд. Няма други. Твърди мостове и 3 блокажа. Всички други 4х4 се борят за приза, кой е по-малко зле или кой по-късно ще се предаде. Поздрави и наздраве!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая усмивка минавам на всякъде, горския е познат и идва с лебедката и Круизера като се овъртя...

Ей преди години колко търсих такъв 4,2 бензин, страшна машина е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал 2-3 бензинови, все са дизел. И нашия е дизеляк, ама отскоро и с "големо" турбо. За мен е една от най-добрите 4х4 машини правени някога. Следващия модел вече е с носачи отпред и не става много много, оттях повече бензинови съм виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше, но бяха голяма рядкост. Бях спазарил един лай*яно кафяв в Русе и когато отидох да го купувам на продавача се бяха обадили още хора и качи цената с 50%. Теглих му една майна и се прибрах, на другия ден колега от форума се похвали, че го е купул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така са продавачите. Нашия го търсихме 2год и 2001ва изпадна в Швейцария. Беше на 8год и около 7х франка, на точно 200х км и с работещ климатик. На някаква планинска спасителна служба, затова е бял. Изкара си 10год в София, ама много харчи и почна да гние. Взехме Паджеро малко след това, ама от него не става 4х4. Най-вечното си остава Гегата. За тоя Патрол чаркалак не можеш да намефиш вече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая усмивка минавам на всякъде, горския е познат и идва с лебедката и Круизера като се овъртя...

 

"Колкото ти е по-проходим джипа, толкова по-голям трактор трябва да търсиш да те вади" ;)

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Колкото повече ти е проходим джипа, толкова по-голям трактор трябва да търсиш да те вади" ;)

 

Да... и по друг начин го знам аз... Колкото е по-проходим един джип, толкова по-далеч ходиш за трактора... В идеалната ситуация, там където отиваш с такава машина може да няма обхват на телефона, за да се обадиш и трябва пеша да се връщаш после... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да... и по друг начин го знам аз... Колкото е по-проходим един джип, толкова по-далеч ходиш за трактора... В идеалната ситуация, там където отиваш с такава машина може да няма обхват на телефона, за да се обадиш и трябва пеша да се връщаш после... :D

 

Говори ми, говори ми и това като ти се случи на -15 бързо ти минават офроуд мераците :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.