Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Ма ти една кола я взимаш за да теглиш с нея , или да пътуваш и да ти върши работа.. аз лично колите не си ги избирам по това, дали мога да издърпам някое бмв, като валне малко сняг за 1 седмица ... аз си избирам колата , по няколко характеристики .. 

1. като тръгна да изпреварвам да не почна да се кръстя, дали ще ми стигне времето и да чупя седалката от напъни да отлепи от асфалта.

2. да не ми чупи гърба на дълго пътуване , да се чувствам удобно , комфортно и да има някоя друга глезотия, която да ми доставя някакво удоволствие 

3. да знам,че,като тръгна на дълъг път,няма да и треперя , дали ще се откачи нещо , или ще се запали примерно.

4. да нямам усещането,че съм седнал в китайска играчка, дето,ако мина някой гърбав полицай  ще и падне жабката

5. Ако искам кола с която да дърпам другите коли и да минавам през преспи и дълбок сняг, взимам джип.. както съм и направил.

Нито 120ката, нито фелисията отговарят на тези характеристики.

 

Колега, щом си написал горното да разбирам ли, че Октавия-та която седи в профила ти отговаря на всички тези критерии и ако да за какво са тези 2 страници с постове изписани по-горе? Не го приемай като заяждане просто ми стана интересно - веднъж казваш, че Шкода е компромис, втори път казваш, че колите си ги избираш по горните критерии (друг въпрос е ако Шкода-та е служебна и я караш по принуда, а не си я избрал лично). Иначе марки и модели всякакви - въпрос на личен избор и възможности. :banana_beer:

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом си написал горното да разбирам ли, че Октавия-та която седи в профила ти отговаря на всички тези критерии и ако да за какво са тези 2 страници с постове изписани по-горе? Не го приемай като заяждане просто ми стана интересно - веднъж казваш, че Шкода е компромис, втори път казваш, че колите си ги избираш по горните критерии (друг въпрос е ако Шкода-та е служебна и я караш по принуда, а не си я избрал лично). Иначе марки и модели всякакви - въпрос на личен избор и възможности. :banana_beer: 

 

Да, можеш да разбираш,че отговаря на нуждите ми, не е служебна и не я карам по принуда. Някои хора си губят времето с писане на безсмислени изречения , което намирам за ненужно.
Всичките ми постове, имат за цел да поясня,че шкодата е прекрасен автомобил за парите си, но определено е далеч от най-добрия ,а не че е кофа и не става.
Текстът който си цитирал има за цел да поясни на един от феновете на марката,че фелисията, която кара и с която щял да ме дърпа по преспите и още повече думите му ,че "шкодата винаги ще бъде по-добър избор" е грешен и накрая на цитирания от теб текст съм написал,че фелисията и 120-ката не отговарят на нито един от критериите ми за автомобил и не виждам нито една причина тези коли да са добри , камо ли пък най-добрите.
Аз от колата съм напълно доволен.. двигателя ми допада адски много, но предишния ми автомобил (мицубиши лансер) давам го за пример за да схванете идеята ми, макар и по-бавен, беше по-добре сглобен, с по-качествени материали и като му затварях вратите, докато прозорците са отворени не се чуваше дрънчене все едно съм в лада 2107. А защо е така ? Лесен отговор. Шкодата е бюджетен автомобил , който предлага доста неща за парите си , но до там..
Октавията ми доставя удоволствие от шофирането, но като се кача на "Цар Борис 3", колата е едва на 17000км. и вече се чуват леки потропвания по пластмасите и удоволствието ми замира..
Та за да се приключи с търсенето "под вола теле" , като заключение ще повторя,потретя,че колата е прекрасна, НО,НО,НО е много далеч от премиум автомобилите.
Единственото нещо, което бих признал за премиум кола е новия суперб L&K, ама и паричките са му други вече. Това е положението и се знае от всеки. Вече дали ще ми бъде на сърце след 20 години, или не е друг въпрос, но дори да е така, знам,че винаги има и по-добър избор.
Поздрави, Борислав! :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се, когато седнах за първи път в БМВ Х5. 2005 взех Фабията, 2007 братът на един приятел си взе чисто нова Х5 с цена Фабията*5. Бях се наслушал как Х5 е най-, най-, най-..., съответно един ден и аз ще се возя на нея. Демек изгря слънцето :D . Очаквах, какво очаквах всъщност, да се нося из облаците и няколко холивудски актриси да ми правят компания :rolleyes:  . Първо разочарование седалките не те карат да се чувстваш в облаците. Колата си друсаше, като всяка друга, не можеше да те залепи за седалката, като пилот на изтребител и т.н. Прекалено големи, даже нереални очаквания имах. Общо взето, за мен, парите са отишли за едната емблема.

Всеки харесва нещо различно, но това не означава, че това което харесват другите е лошо или пък че те нямат вкус. Не мисля, че Шкода отстъпва на другите марки. Цената и е много сходна с тази на VW при положение, че новостите налични при Пасат, ще ги видим чак в следващата генерация на Суперб например. Разликата Суперб Пасат е едни 10к, които едва ли са фактор при покупката. Дали се харесва или не е въпрос на личен избор. Всеки модел е бил адекватен за времето си. И задномоторните и предномоторните. Нека не забравяме, че двигателите от ерата на задномотрките, намираха място под предния капак до първото поколение на Фабия! Всеки нов модел е надграждане на предишните. Не съм съгласен с мнението, че Шкода започнали да правят коли с Октавия 1. 95 си купихме Фелиция от ЕТ и тогава колата ми изглеждаше, като космически кораб в сравнение със соц колите. В сравнение с Октавия 1 и Фабия 1, беше като каруца. Може да продъдължаваме да сравняваме всеки следващ модел с предишния и резултатът ще е един и същ. Прогрес!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво викаш,октавия 2 скри шапката на х5 ......

Има един цитат на любим за мен филм:

"Знаеш ли,защо компаса има огледало?"

Отговор:"За да се види кой се е изгубил"

Хахаха

Приключвам с коментарите по тази абсурдна тема!

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво викаш,октавия 2 скри шапката на х5 ......

Има един цитат на любим за мен филм:

"Знаеш ли,защо компаса има огледало?"

Отговор:"За да се види кой се е изгубил"

Хахаха

Приключвам с коментарите по тази абсурдна тема!

 

Къде точно го прочете това, човек? Понеже, аз Ивчо го разбрах по друг начин, май точно по този, по който трябва - че за кола за "100-200 бона" човек си представя, че трябва да се носи във въздуха, да си в гипсово корито, за да не ти се строши вратлето при ускорението й... кръста и там други части на тялото да останат здрави от тягата... ама то си друсало пак така, тръгва си малко по-рязко от другите, защото физиката пак си работи и при нея, троши се, майката си е'ава, същото лайно с 4 по-широки гуми, като всяко друго... и 4-5 седалки от по-хубава кожа има вътре, която не се протърква веднага, а след малко повече време, пластмасите са от най-добрите китайски от конвейра, защото повече пари даваш за нея... :) Единственото, което виждам като плюс при такава кола е, че хората ги е страх от "тия (с)/(в) големите коли" и както по-горе казах, глупавият народ ти се радва малко повече.

 

От А до Б със 120ка можеш да стигнеш пак, то и с колело можеш, да не говорим, че и пеш можеш да стигнеш... с автобус без спирачки тип Чавдар също можеш... всичките тези изброени са съпоставими, защото правят едно и също - возят те (дори и краката) :) От тая гледна точка, ако искаш и от слонова кост и абанос да е направена вътре, а вънка с 3 пласта платина, като на арабите - след 3-4 години ползване у нас ще е като всяка друга скапана каруца, омекнала, защото истината е, че всичко старее...

 

Никъде не прочетох Ивчо да казва, че шкодата е по-добрата кола от двете сравнени по-горе, а просто че очакванията са високи и това е съвсем наистина така ;)

 

За България точно, каквото и да си купиш (по-добре SUV /личен опит, а и ти знаеш как е с тераното/), все си се пре'е'бал и след 4-5-6 години си в същото положение, но с едни 100-200 бона назад... Кумеца ми е с пасат - на 70 000км /кара го от нов/, тогава хвърли 40-50 бона... преди време ме повози за първи път в него (мразя да се возя, обичам да карам аз)... тропаше по същия начин както всяка друга каруца на 6 години... защото се движи по земята, не по облаците...

 

Това е идеята.

 

Аз не харесвам изобщо бьем'вье, вече и прехваленото аЛди, защото не виждам ползата от такава кола /има доста хора около мен с аЛдита, които са 3ки дизели и харчат по 21 литра за 90км пробег градско/, и както всеки си има някаква непоносимост към нещо - моята е бьем'вье. Никой с бьем'вье не може да ме впечатли с нищо :) Отделно, че такива коли се карат от хора, които са или въздухари, рАцери, или си мислят, че плашат другите хора, че за неуязвими, или трето... и само да изляза на балкона да го щракна и мога да пусна още една снимка на бьем'вье паметник, който седи пред блока ни от началото на зимата (E46 320d), дори не е чистена от 2-3 месеца - човека има A8ца 2008-ма в гаража, ама зимата кара третата - '03 Jeep Grand Cherokee V8... разбира се - на газ...

 

Темата е наистина много тъпа. Тръгна от един майтап с една 7-ца, която служи само за притопляне на глобалното затопляне зимата и "с шалчето и шапката - газ към маршрутката" - къде отидохме... Между другото - скоро не съм го виждал, може да я е продал или да я е скрил в гараж :D

 

 

ПП: Аз не отричам премиум автомобилите в никакъв случай - идеята им е изкарване на много пари за определено време от една бройка, докато при по-евтините идеята е - оборот, масовост и пак много пари за кратко време. Друго от предимствата на Шкода е че не се краде много-много, защото всеки казва "че то това кола ли е"...

 

ПП2: Държа да отбележа, че не съм от защитниците на Шкода в никакъв случай. Никоя марка не ме кефи с текущите си автомобили и модели предлагани на пазара. Нова Шкода в момента НЕ бих си купил за нищо на света за толкова много пари, ако се налагаше да купувам нова кола... за мен е най-миризливото нещо откъм дизайн (външен и вътрешен), което ги карат да бълват от фау-ве... Ако някой ме пита "какво да си купя" - естествено отговорът ми ще бъде "виж и Шкодите", главно защото предлагат голям обем и са здрави, но дизайнът е повърня лично за мен.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата доста се изкриви и леко започна да има привкус на личностни нападки. Аз лично не видях никой да е нападнал марката, а по-скоро една час от хората си хвалят колите (или се говори за коли по-старо поколение) донякъде от носталгия, а друга мисли за колата като прагматичен избор. Всъщност аз спадам към втората категория. Това ми е първата Шкода и си признавам, че се запалих по марката заради приятел и че много ми харесваше ОК1 WRC после Фабия S2000. При мен изборът на кола беше лесен - исках Ауди А4, но ОК2 РС ми предлага същите неща, но с 5К по-евтино и компромис с качеството. Компромис, който мисля на този етап ме удовлетворява. Разбира се, че нова премиум марка е за предпочитане от гледна точка на сигурността, но там и цената е друга. 

Няма спор, че Шкода прекрасно са се позиционирали като цена/качество на пазара. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хей мами успокойте се :D хептен заприличахме на бгмама :D

 

Хахахаха!!! А там знаеш ли какви неща можеш да научиш... :D Такива, каквито никой не подозира, че съществуват! :D

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаха!!! А там знаеш ли какви неща можеш да научиш... :D Такива, каквито никой не подозира, че съществуват! :D

 

Знам, знам :D чел съм дискусия как се сменя гума и съм виждал още автомонтьорски разговори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, знам :D чел съм дискусия как се сменя гума и съм виждал още автомонтьорски разговори.

 

Ххахах, да!!! Има решения, които си мислиш, че никога няма да проработят, пък те успяват!!! :D

 

 

И пак малко по-горе да се върна... за Х5-цата. Като чуя Х5 веднага в главата ми изплува Краси Радков (нали сега кара такава) в ролята на Гацо Бацов, който се подава от нея и ти казва "Мррръъъъ'ди бе пущиняк!!! Шъ ма'ана да тъ прИ'бия!!!" :tooth:

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това,че в България свързват луксозните коли с "махни се от пътя" е личностен проблем на индивида.. в други страни не е така.. Под ръка ми е едно ауди А7 би турбо тди 313коня. Знам му историята от ново (2012) година.. Няма лоп няма троп. В града харчи колкото моята шкода 1.4 тси.
Под ръка ми е мерцедес ml 320 cdi,карам го сравнително често..знам му историята от чисто нов 2008 година.. колата в момента е на 300000км. Кожата му е,като чисто нова въпреки,че го обитават 3 деца в по-голямата част от времето,двигателя е,като чисто нов..не скърца,не лопа. Моята октавия на 17000 км.лопа повече от мерцедеса,а,аз наистина я пазя много..заобикалям по 10 км. За да избягвам лошите пътища ..колата да чукам на дърво в дупка не е падала.
В момента дадох 2 примера и мога да се обоснова,като повозя някой философ на ml примерно.
Дайте да не сравняваме и качеството на материали на различен клас марки,защото това е повече от смешно.

Извода какъв е.. от това което съм видял, ако искаш по-високо качество взимаш по -скъпа кола.

Шкодата си е супер колица за парите си.

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а,аз наистина я пазя много..заобикалям по 10 км. За да избягвам лошите пътища ..колата да чукам на дърво в дупка не е падала....

 

Ахахахаха, навяваш ми страшно болезнено-познати спомени!!! Същото правех и аз, когато бях със Шкодата, докато в момента изобщо не ми дреме... :D

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сменим темата... 

 

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29485-vw-prekysva-proizvodstvoto-na-passat-zaradi-spad-v-tyrseneto/

 

За Шкода не казват да имат спад в търсенето, явно все повече хора избират Суперб пред Пасат?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пресметни.. живея в кв.Стрелбище.. през семинарията стигам до Дианабад за 5 минути, ако няма, голямо движение, само за да избегна павираната улица и трамвайните повдигнати линии , заобикалям през България, после Околовръстно шосе и Симеоново, ако там има трафик, през Климент Охридски.. 

Сега имам друг маршрут през хладилника(новия път), Вапцаров , семинарията (вече долу на разклона на симеоновско и Вапцаров) и Дианабад, Защото бул, България е пълен с кратери, аз такова чудо не бях виждал.. Особено онзи ден след светофара на Каблешков, посока Бояна в лявата лента, колите набиваха , спирачки и създаваха условия за ПТП, имаше дупка метър на метър дълбока 50 см. Минеш ли през нея с 40-50км., ако си с лека кола джантата остава там.

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пресметни.. живея в кв.Стрелбище.. през семинарията стигам до Дианабад за 5 минути, ако няма, голямо движение, само за да избегна павираната улица и трамвайните повдигнати линии , заобикалям през България, после Околовръстно шосе и Симеоново, ако там има трафик, през Климент Охридски.. 

Сега имам друг маршрут през хладилника(новия път), Вапцаров , семинарията (вече долу на разклона на симеоновско и Вапцаров) и Дианабад, Защото бул, България е пълен с кратери, аз такова чудо не бях виждал.. Особено онзи ден след светофара на Каблешков, посока Бояна в лявата лента, колите набиваха , спирачки и създаваха условия за ПТП, имаше дупка метър на метър дълбока 50 см. Минеш ли през нея с 40-50км., ако си с лека кола джантата остава там.

През пробива Дуков е най-бързо към Дианабад, аз ако се връщам от този район вечер минавам през околовръсното и на билбодра на Топливо /малко преди България/ влизам в една уличка, която излиза на Лидъл ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eи ся уж ме боли сърцето че дойде време да плащам на колите данъците и се жалвам долу на продавачката, нали си е мой човек, викам как плащаш на БМВ то данъка ,бре Гергано. 480лв за 199коня? Вика за 3 години нищо не съм платила и нищо няма и да плащам. Каза че не е минала да го запише в общината, пък аз рева за 80-90 лв за 2те Шкоди ... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През пробива Дуков е най-бързо към Дианабад, аз ако се връщам от този район вечер минавам през околовръсното и на билбодра на Топливо /малко преди България/ влизам в една уличка, която излиза на Лидъл ;)

Аз тази дупка я знам от 5-6 години , даже я позакърпиха, имаш 2 възможности да завиеш в ляво.. на втората наслагаха гърбави полицаи и е кофти. После пресичаш реката , а от ляво пътя така се е свлякъл,че всеки момент, някой може да падне долу. Обаче няколко пъти подред попадам на тапа, тъй,като като излезеш долу преди лидъла на Луи Айер, понякога правят някакви ремонти на сградата отляво и ако тръгне да се качва нагоре автобус, не може да се размине с колите и става мазало. 2 пъти ми се случи  да чакам по 20 минути .Иначе го използвам редовно това шано пътче, понякога стигаш за секунди и избягваш задръстването на България. 

А да ви светна, ако сте скиори и карате на Боровец и на прибирането ви хване задръстване с повече от 5-6 автомобила за левия завой към околовръстното, продължете направо към Горубляне, на 30 метра от светофара, има едно широко обръщало.. обръщате и се нареждате на десния завой,само,че този път вие сте с предимство , а не чакате по 10 часа и да минава по кола на светофар, игра си е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изходя и аз по темата , защото отдавна ме сърбят ръцете ... та "премиум" марките отдавна са просто марки за много пари и това ще е така , докато основни детайли се правят на екструдери и 3Д принтери от рециклирана пластмаса , вместо със стругове и фрези от желязо и алуминии и това не е валидно само за немските и чешките , а в световен мащаб е мода при всички производители - с цел снижаване на себестойноста , намаляване на боклуците на земята и кой знае още защо , но като цяло всичко , което караме и си мислим , че е премиум е просто една голяма кофа с отпадъци , събрани в лъскава опаковка и с програмиран живот ;)

Премиум останаха само ръчно сглобяваните возила , а всичко останало е конфекция ... голяма работа , че кожата била от свободни телета , отглеждани в области без комари (аз и без друго мразя кожа) , като след 100 000 натискания и 5 год. и един месец помпата на съединителя ще се разпадне (защото е от рециклирана пластмаса) или революционното покритие на алуминиевите цилиндри ще се изтрие за 150 000 км. или 5 год. и един месец има и още много революионни неща от модерното автомобилостроене , за което не ми се пише.

Отмина отдавна времето , когато работници са препикавали зреещите чугунени блокове и после моторите изкарвали милиони километри само със смяна на масло ... е за това обичам и уважам старата техника - правена е с много мисъл и с идея да издържи вечно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тази дупка я знам от 5-6 години , даже я позакърпиха, имаш 2 възможности да завиеш в ляво.. на втората наслагаха гърбави полицаи и е кофти. После пресичаш реката , а от ляво пътя така се е свлякъл,че всеки момент, някой може да падне долу. Обаче няколко пъти подред попадам на тапа, тъй,като като излезеш долу преди лидъла на Луи Айер, понякога правят някакви ремонти на сградата отляво и ако тръгне да се качва нагоре автобус, не може да се размине с колите и става мазало. 2 пъти ми се случи  да чакам по 20 минути .Иначе го използвам редовно това шано пътче, понякога стигаш за секунди и избягваш задръстването на България. 

А да ви светна, ако сте скиори и карате на Боровец и на прибирането ви хване задръстване с повече от 5-6 автомобила за левия завой към околовръстното, продължете направо към Горубляне, на 30 метра от светофара, има едно широко обръщало.. обръщате и се нареждате на десния завой,само,че този път вие сте с предимство , а не чакате по 10 часа и да минава по кола на светофар, игра си е .

 

Офф тия легнали полицаи една вечер много неприятно ме изненадаха :D и сега минавам през първата пряка. Досега никога не съм чакал при Каблешков и Луи Айер, вече в час пик не слизам по България изобщо.

А за Боровец пътя през Железница е много по-бърз и не натоварен, има малко дупки, но не са сериозни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те минали вече две страници от темата. Сега се прибирам от работа. Да отговоря с няколко думи.

 

Aз имам уважение към човешки същества, към ламарини нямам. Аз съм просто консуматор на метал, който се амортизира и обезценява. Докато ме устройва начина по който ми служи,ще се грижа за него , когато спре да ме устройва го продавам.. В този форум членувам и го следя, за да съм запознат с последните иновации, технически въпроси и съвети за автомобила който карам,и не само за него. Нищо повече. Харесва ми да идвам на сбирки и да приказвам за коли с хора които имат сходни или подобни на моята и да си даваме взаимно акъли на по биричка.

Не мисля,че трябва да издигам в култ купчина метал,който не блести от красоти..

 

 

Пак нещо не съм разбран. Виждам, че и други колеги са се включили по въпроса.

Бондо, това че уважаваш хората е чудесно! Тези навици се създават през първите 7 г. от живота на един човек.

Не налагам хоби или привързаност към стари или сантиментални неща на никого! За мен това е изключително нелепо.

Не те карам да уважаваш ламарини. Просто една марка..... И най-вече собствениците на тази марка. Те са хора, нали.

Докато отговаряше на maxrpm се долавяше едно пренебрежение към собствениците на стари Шкоди. И към автомобила.

Не ме карай да вадя цитати от мненията ти преди да се включа по въпроса.

Тук е проблема за мен. Иначе нямаше да те репликирам изобщо. Една дума нямаше да напиша.

Правете с колите си каквото искате. на никого не държа сметка, ако не сте разбрали. Не знам вече какво да напиша, за да съм максимално ясен.

Нека да си имаме взаимно уважение. Собствениците на стари Шкоди и тези с новите Шкоди. Нищо повече не искам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз никога не съм ги делял на стари и нови. Деля ги на такива за който части има и такива за който няма. Ако ги нямаше новите, нямаше да има Шкода, това си го мисля от 10 години, забавното е че новата ОК1 от тогава и тя вече е стара. Истината е че Ваг спасиха марката, макар и че след Ваг , вече няма кабриолети. Човека не преценявам по колата, ако той се държи като човек с мен, отвръщам със същото, независимо какво кара.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те минали вече две страници от темата. Сега се прибирам от работа. Да отговоря с няколко думи.

 

Пак нещо не съм разбран. Виждам, че и други колеги са се включили по въпроса.

Бондо, това че уважаваш хората е чудесно! Тези навици се създават през първите 7 г. от живота на един човек.

Не налагам хоби или привързаност към стари или сантиментални неща на никого! За мен това е изключително нелепо.

Не те карам да уважаваш ламарини. Просто една марка..... И най-вече собствениците на тази марка. Те са хора, нали.

Докато отговаряше на maxrpm се долавяше едно пренебрежение към собствениците на стари Шкоди. И към автомобила.

Не ме карай да вадя цитати от мненията ти преди да се включа по въпроса.

Тук е проблема за мен. Иначе нямаше да те репликирам изобщо. Една дума нямаше да напиша.

Правете с колите си каквото искате. на никого не държа сметка, ако не сте разбрали. Не знам вече какво да напиша, за да съм максимално ясен.

Нека да си имаме взаимно уважение. Собствениците на стари Шкоди и тези с новите Шкоди. Нищо повече не искам.

Понеже пак се налива масло в огъня,искам да копираш всичките ми коментари в които деля колите на млади и стари,или говоря с пренебрежение към някого.

Всичките пъти в които съм коментирал стар модел автомобил са били за да изкажа противно на мнението на уважаемия колега с фелисията ,а именно,че въпросния автомобил и по-горе споменатата шкода 120 са по-добри коли от което и да е бмв или премиум возило.

Оттам тръгна и спора който прерасна в роман.

Изхождайки от коментара ти който лично за мен е лишен от логика,би следвало,че се подигравам и oсмивам със себе си,защото казах лоши неща и за своя автомобил.

Редно ли е да кажа на черното бяло,или обратно?

Искам само да отбележа,че погледнах и прочетох няколко пъти мненията си по темата и никъде не съм казал,че шкода,като марка автомобил е лоша,или,че не става.

Твърдението зад което стоя и по което водя дискусията от своя страна е,че шкода е прекрасен автомобил за парите си,но има далеч по-красиви и готини коли,съответно и по-скъпи на пазара,но шкодата за ценовия си сегмент се справя отлично.

Също така,изказвам мнение,че нито шкода 120,нито фаворит,нито фелисията са надеждни,бързи,или пък комфортни коли.

Това е мое мнение и го изказвам във форум в който всеки има право да пише каквото поиска в рамките на позволеното от администраторите.

Нито налагам коментарите си,нито нищо.

И още в първия си коментар бях,написал "не искам да обидя никого"

И не смятам,че съм сгрешил,или съм "осрал пътеките си" във форума.

А продължение на темата е лишено от всякакъв смисъл.

Поздрави,Борислав! :)

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт мнението си, бъркаш само тук

 

Също така,изказвам мнение,че нито шкода 120,нито фаворит,нито фелисията са надеждни,бързи,или пък комфортни коли.

Това са едни чудесни, бързи и красиви коли, проблема е че за първата, макар и създадена за дрифт, вече няма части за нея.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........

А продължение на темата е лишено от всякакъв смисъл.

 

 

Колеги ,  горния цитат вече е съвсем на място за тази дискусия (публично)  :sorry:​ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, последно, че го бях написал преди да се вмъкнеш.

А продължение на темата е лишено от всякакъв смисъл.
Поздрави,Борислав! :)

 

И аз така мисля. Може би трябваше да приключи още вчера.

 

Поздрави  :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.