Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Абе като прочета "стратегия за ......." и въобще не чета натам. Някой взима заплата да пише подобни глупости явно.

 

Те проектантите като са мислили пътищата нарочно са правили повече завои. Ако е било възможно (включително икономически) щяха да ги направят прави. И сега някаква умна глава, ще ги изправя :) :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, "когато" ги изправят ще се почнат заспиванията зад волана, превишението на скоростта и челните катастрофи в тези участъци. Освен ако не наредят камери през 500 метра ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова голяма глупост отдавна не бях чел. Но пък ми допадна един от коментарите под текста: "...оставете завоите криви ,бе. Държавата изправете..." :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре мисля да си хвана такси до работата! За 5мин дали ще стигне :fiu:

 https://www.skyvision.bg/%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%8A%D0%BA/%D0%B4%D1%80%D0%B8%D1%84%D1%82-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8/

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре мисля да си хвана такси до работата! За 5мин дали ще стигне :fiu:

 https://www.skyvision.bg/%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%8A%D0%BA/%D0%B4%D1%80%D0%B8%D1%84%D1%82-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8/

 

369 лв. за 5 минути .... тези хора парите ги нямат за нищо ... :crazy:

Редактирано от v13
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW взе Йозеф Кабан, досегашният шеф-дизайнер на Skoda

 

В края на миналия месец писахме, че Карим Хабиб, ръководещ дизайна на BMW, е напуснал поста си. Официалното потвърждение дойде вчера, след като стана ясно, че Йозеф Кабан, досегашният шеф-дизайнер на Skoda, поема поста на Хабиб.

Последните творения на Йозеф Кабан трябва да видим под формата на новите Citigo, Rapide и Yeti, които очакваме през тази година. Задължително трябва да се каже, че Кабан е човекът, който е работил по екстериорния дизайн на Bugatti Veyron.

Другата рокада на върха е назначаването на Дамагой Дукеч, който ще отговаря за подмарките „М” и „i” на BMW. И Кабан, и Дукеч ще отговарят директно на шеф дизайнера на баварците, на който пост се подвизава Адриан ван Хойдонк.

Припомняме, че през миналата година BMW Group напуснаха двама главни дизайнери. Андерс Верминг, оглавяващ MINI, премина в Borgward, докато Бенуа Якоб, шеф дизайнер на подразделението „i”, започна работа във Future Mobility.

Под ръководството на Карим Хабиб бе създадено новото лице на BMW. Последният модел, създаден от Хабиб, е BMW X7, чийто тестове се провеждат в момента. Най-големият SUV на малката окачваме през 2018 г.

 

https://vesti.bg/tehnologii/avtomobili/shef-dizajneryt-na-skoda-poema-bmw-6065231

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, приятели ми казват че КАТ са започнали някакви масови проверки за дизелови двигатели без катализатори и съответно налагали глоби. Защо това ми звучи мега объркано? Аз щом съм минал технически преглед значи газовете, които излизат от автомобила са в норми, от къде на къде ще ме спрат, ще видят че съм с тръба и ще ми напишат глоба? Ако се случи такова нещо и се заяждат униформените, как трябва да се реагира?

Редактирано от BlackSpot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, приятели ми казват че КАТ са започнали някакви масови проверки за дизелови двигатели без катализатори и съответно налагали глоби. Защо това ми звучи мега объркано? Аз щом съм минал технически преглед значи газовете, които излизат от автомобила са в норми, от къде на къде ще ме спрат, ще видят че съм с тръба и ще ми напишат глоба? Ако се случи такова нещо и се заяждат униформените, как трябва да се реагира?

В нормалните държави отдавна е така! Има мобилни станции, които слагат сонда на края на генерецията и отчитат стойностти. Ако надвишават допустимите, глобите са жестоки. Същото важи и за шума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Ако се случи такова нещо и се заяждат униформените, как трябва да се реагира?

Предвид, че си в нарушение, най-добре да си платиш глобата. Ако се заяждаш имат правото да те спрат от движение съгласно чл. 171, ал 2, точка а от ЗДП:

 

 

Чл. 171

  1. За осигуряване на безопасността на движението по пътищата могат да се прилагат следните принудителни административни мерки:
    1. 1. временно отнемане на свидетелството за управление на моторно превозно средство на водач:
      1. а) за когото видимо се установи, че не отговаря на медицинските или психологическите изисквания - до отпадане на основанието за това;
      2. б) който управлява моторно превозно средство с концентрация на алкохол в кръвта над 0,5 на хиляда или е под въздействието на друго упойващо вещество - до решаване на въпроса за отговорността му, но за не повече от 6 месеца;
      3. в) който поради незнание е извършил немаловажно нарушение на правилата за движение - до успешно полагане на проверочен изпит;
    2. 2. временно спиране от движение на моторно превозно средство:
      1. а) до отстраняване на неизправността, когато моторното превозно средство е технически неизправно, включително и когато съдържанието на вредни вещества в изгорелите газове или шумът са над установените норми или конструкцията му е изменена без съответното разрешение;
      2. б) до отстраняване на несъответствието, когато моторното превозно средство превозва опасен товар, но не отговаря на изискванията за класа и вида на превозвания товар;
      3. в) на собственик, който няма задължителна застраховка „Гражданска отговорност" - до сключването й.
    3. 3. задържане на отговорно пазене до установяване на собствеността на регистрирано или подлежащо на регистриране пътно превозно средство, на което идентификационният номер на рамата (шасито), поставен от производителя, липсва поради заличаване или отстраняване, или е променен;
    4. 4. изземване на свидетелството за управление на лице, което не е изпълнило задължението си по Член 157, ал. 4;
    5. 5. преместване на паркирано пътно превозно средство без знанието на неговия собственик или на упълномощения от него водач, когато превозното средство е:
      1. а) паркирано правилно, но обстоятелствата налагат неговото преместване; за новото местоположение на превозното средство се уведомява районното полицейско управление, а разходите, направени във връзка с преместването на превозното средство, са за сметка на лицето или организацията, поискала преместването;
      2. б) паркирано в нарушение на правилата за движение и създава опасност или прави невъзможно преминаването на другите участници в движението; в този случай лицата по Чл.168 уведомяват районното полицейско управление, от територията на което е преместен автомобилът, за новото местоположение на превозното средство; разходите, направени във връзка с преместването на превозното средство, са за сметка на собственика на превозното средство, което може да бъде задържано до заплащане на тези разходи, като в този случай на нарушителя се съставя акт, а таксата за отговорното пазене на преместения автомобил се начислява от момента на уведомяването на районното полицейско управление;
      3. в) без табели с регистрационен номер, поставени на определените за това места.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре съгласен съм с всичко, но защо тогава минаваме на техническия преглед и хората дума не обелват за емисиите и т.н след измервания и оглед на автомобила от долу? Щом си минал преглед автомобила ти е годен за движение една година, ако не се уважава това, все едно само си плащаме там 30-40 (даже и повече) на вятъра...

За катализаторите примерно да спрат изкупуването им, за да се спрат кражбите. На мен ми го свиха и даже самата ЗК, ми заяви че за нов няма да дадат нищо(водил се консуматив за 120к км), пращат ме за резонатор или тръба. Някак си цялата схема ми се струва объркана и накрая нас ни таковат таковата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре съгласен съм с всичко, но защо тогава минаваме на техническия преглед и хората дума не обелват за емисиите и т.н след измервания и оглед на автомобила от долу? Щом си минал преглед автомобила ти е годен за движение една година, ако не се уважава това, все едно само си плащаме там 30-40 (даже и повече) на вятъра...

 

За катализаторите примерно да спрат изкупуването им, за да се спрат кражбите. На мен ми го свиха и даже самата ЗК, ми заяви че за нов няма да дадат нищо(водил се консуматив за 120к км), пращат ме за резонатор или тръба. Някак си цялата схема ми се струва объркана и накрая нас ни таковат таковата...

 

Това което ми казаха хората от СБА, е че колкото по-стара става колата, толкова повече се занижават изискванията за отработените газовете. Според тях почти е невъзможно да спреш от движение стара кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек, скоро да очакваме да разрешат автомобилите да се движат само с 1 метър тръба "цол и половина" излизаща от двигателя, колкото да не хвърля огИн навсякъде, както стана с ударните акции за тъмните прозорци - разлепвай, пък след месец - вече може. ;) Поръчката си е поръчка - няма как, цялата държава трябва да се впрегне, за да се изкарат едни бързи пари от болните теми. ;)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представи си какво ще стане, като ме спрат с 120 ката, да се издушим. Как да му обясня на човека че това е направено да върви като животно и да пие бензина като вода ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

техническите прегледи почти навсякъде са та**к работа. преди време бях в един, който мереше изгорели газове на изключен двигател :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

техническите прегледи почти навсякъде са та**к работа. преди време бях в един, който мереше изгорели газове на изключен двигател :)

Така я мерят и моята ;) почваме така “ако искаш изгаси двигателя, или го остави да работи“ и сондата се подпира на ауспуха. Иначе на няколко места в София мерят изгорелите газове със сонда на задния мост, а не в ауспуха.

 

Затова, ако някой ми каже, че нещо ще се промени - за мен това ще е само времето вънка (днес ще вали, утре слънце).

 

Вкараха камери, а още е възможно само по документи да мине колата, защото дедо Гочо от село Среднище не го гледа никой, а издава всичко...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, за да е ефективна тръбата, тя трябва да е от 2.5" нагоре. В противен случай се получава обратен ефект. Така че ако тръгнеш да слагаш, да знаеш какво да търсиш!

трЪбъ от пътен знак ще пасне перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така я мерят и моята ;) почваме така “ако искаш изгаси двигателя, или го остави да работи“ и сондата се подпира на ауспуха. Иначе на няколко места в София мерят изгорелите газове със сонда на задния мост, а не в ауспуха.

 

Затова, ако някой ми каже, че нещо ще се промени - за мен това ще е само времето вънка (днес ще вали, утре слънце).

 

Вкараха камери, а още е възможно само по документи да мине колата, защото дедо Гочо от село Среднище не го гледа никой, а издава всичко...

 

В СБА хората си вършат адекватно работата, така че не всички са такива. Поради тази причина си карам там колите, да си знам, че са наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В СБА, да :) Вършат работа, мерят, гледат и пак накрая независимо от резултатите - тоест, дори да трябва нещо да се оправя и да НЕ трябва да минеш прегледа, да си опасен за другите и т.н. - казват ти да го оправиш и те пускат без повече ала-бала. Когато стане като в Англия, където пишат и забележките и можеш да ги видиш САМО по номер от цял свят и от тая работа ти зависи застраховката, каското и т.н. - тогава ще стане истинско и хубаво.

 

Така, че - не ми дреме кой-къде си върши работата, честно казано гледам къде е по-малко пари, защото това са грешни пари хвърлени на вятъра - всеки гледа да си вземе стотинката/капката, която ще направи вирчето накрая на месеца - това е истината - няма друга истина.

 

Затова спрях да ходя по местата, където си "вършат работата" - аз съм достатъчно грамотен и съм достатъчно педантично !лайно!, за да знам, че моята кола има проблем някъде и да го оправя, а да не чакам на техническия да ми кажат това нещо (я го видят, я не, а аз търся канал, гледам, струвам, ако трябва - действам, ама това съм аз, разбира се - не мога да чакам цяла година до другия преглед да ми кажат "ей, тука вероятно имаш проблем" - на всяко излизане с колата е възможно да се строши нещо).

 

Това, че човекът ми е казал "не ти работи добре катализатора", когато си личи, че е изкормен, заварката личеше като белег на лицето на Жан Клод Ван Дам от някой филм тип "умирай трудно" - и, к'вооо??? Взе си ми 45лв и си ми даде стикерите без повече нищо...

 

Това е грешното в цялата работа и народа е доволен от тая история, защото минава метърчето и си действа нататъка по другите мъки - има много по-лоши и болни теми от тая... От една страна съм доволен, че съм минал метъра - виновен съм си, 100% е така. От друга страна съм недоволен, че тия неща минават винаги и дори на "любимата" ми марка - 25-30 годишни кочини с нейните шофьори на възраст половината от възрастта на кочината, си минават по същия начин, плащат данък 7 лева и са с чисто права тръба без нито едно гърне, защото когато минат по закрит паркинг с 1.6-цата си на газ - трябва да се пуснат всичките аларми, а аз плащам 267лв, защото моята е по-нова и има две гърнета отзад... Това е шибаната истина в тая страна - умишлено не казвам държава, защото такова нещо не съществува тук.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко да ви каже как се минава ГТП в САЩ. Мерят ти само газовете. Може колата да е пред разпад - проблема си е твой, карай.

 

Във Франция е горе долу същото като при нас - светлини, газове и спирачки. С тая разлика, че малко повече се заглеждат по газовете, но пак не е особенно строго, в смисъл мерят някакви много гранични стойности, дето и коли с Евро 1 ще ги минат.

 

За Германия разправят било по-строго...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко да ви каже как се минава ГТП в САЩ. Мерят ти само газовете. Може колата да е пред разпад - проблема си е твой, карай.

 

Във Франция е горе долу същото като при нас - светлини, газове и спирачки. С тая разлика, че малко повече се заглеждат по газовете, но пак не е особенно строго, в смисъл мерят някакви много гранични стойности, дето и коли с Евро 1 ще ги минат.

 

За Германия разправят било по-строго...

В Канада в някои провинций изобщо няма прегледи,но отговорността за автомобила и застраховката са друга тема.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, ще в Щатите нямат ГТП. Единствено отиваш и форсираш колата докато сондата е в ауспуха ти, а чиляка си е закачил компа за колата и гледа разни данни. И ако нещо не е в границите - не минаваш. Дават ти някакво време да си оправиш проблема и да отидеш повторно, за да докажеш, че всичко е ОК. Ако не се оправят нещата - има едни глоби дето налагат...мъкаааа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В САЩ има разлика в кой щат си - на места има само измерване на газове на всеки 2 години (според това дали колата е произведена в четна или нечетна година и в кой месец си роден), на други има и  ГТП. Ако не си в норми няма глоби - просто не получаваш нов стикер и на практика оставаш без валидна регистрация. Глоби има ако те хванат без валиден стикер. Животът там като цяло е по-лесен в почти всяко отношение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.