Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Ми като не могат да я оправят за активния сезон , да я пускат поне за национални празници ... за мен тез малоумници не са седели в задръстване в тунел , а добрите хора с фуражките се крият по шубраците , а не ходят да оправят бакиите на ремонтаджиите.

Незнам кога го извършват този ремонт - и в делник и в празник да мина все тъмно и няма никакво движение ... вече се съмбявам , че въобще нещо се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи все пак правилно съм ги оценил - драпат едни муде , па и искат пари за това (винетки) ... що не вземат да разширят стария път , па тая бездънна кофа да я оставят да си се разпадне и без друго доказаха , че магистрали , еле па тунели не могат да правят ... айде тия са на по 30 години и не стават , ама на ония дето са на по три к'во им е та преди две седмици ги бяха изпозатворили (тез към Перник)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ама за сметка на това се драпа с всички сили тая "магистрала" да продължи до Варна. За чии? Златна Панега - Плевен - Русе може да мине за натоварен (може, ама трудно), но там не се планира магистрала. По трасето към Търново и нататък няма кой да те напсува. Ама кой го брига - има да се усвоят едни

Магистрала Черно море има много повече смисъл, ама там парите са по-малко и няма да има такава лапаница.

Тфуй, че се ядосах!

Това изобщо не е вярно.

Или какво казваш:Имаме си "Тракия",брига ни за другите...

Пътя Златна Панега-Плевен-Бяла-Русе,или продължението до Варна си е достатъчно натоварен.

А за твърдението,че от Ябланица,през В.Търново към Варна няма кой да те напсува,изобщо няма да го коментирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По Тракия пътувам поне 4 пъти по-малко, от колкото по Хемус. Толкова по въпроса дали "си имам Тракия". Факт е обаче, че потока от МПС по трасетата Ябланица - Търново - Варна и Ябланица - Плевен - Русе не е достатъчен за да оправдае строителството на магистрала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не търси само прекия икономически ефект.

Тези магистрали трябва служат на хората, а не единствено на камионите и чуждия трафик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го знам Ицето кога пътува, ама аз като тръгна, от София до Варна изпреварвам непрекъснато колони от камиони. Това ако не е трафик, незнам какво е. И то при все, че маса народ търкаля през Тракия и после проходите на Север, за да си спести чакането по Витиня. Да не говорим за транзграничните коридори към Румъния, как без магистрала?

 

Истината е, че е скъпо. Това не споря. Но, че било ненужно е смешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не търси само прекия икономически ефект.

Тези магистрали трябва служат на хората, а не единствено на камионите и чуждия трафик.

Без инфраструктура няма икономика.

Я вижте на изток от Пловдив какво се случва.

Обаче,излизаш от Пловдив надясно за два часа порт Бургас,наляво за час и половина София,при институциите.

 

Не го знам Ицето кога пътува, ама аз като тръгна, от София до Варна изпреварвам непрекъснато колони от камиони. Това ако не е трафик, незнам какво е. И то при все, че маса народ търкаля през Тракия и после проходите на Север, за да си спести чакането по Витиня. Да не говорим за транзграничните коридори към Румъния, как без магистрала?

 

Истината е, че е скъпо. Това не споря. Но, че било ненужно е смешно.

Подкрепям на 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако гледаме само трафика - през лятото ни трябват магистрали, а през зимата не ни трябват магистрали ....

Ама пусто, трябва да се живее и през зимата, че да дойде лятото ....

:tongue_1:  :tongue_1:  :tongue_1:

 

п.п. Извинявам се на скиорите, но то така и така по трасето на Хемус няма много ски-писти ...

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хемус е нужна (от до) не само заради редовият трафик.

За пример - Има външни инвеститори, които са доста, ама доста големи. За да направят инвестиция в даден регион, вадят един чек лист и на прима виста северна България отпада, тъй като няма магистрала в близост до производството им и прочие.

Плюса за нас редовите шофьори е ясен, но има и много други фактори. Световно известен факт е, че където има инфраструктура, има и икономика.

А това, че магистрала Черно море е нужна, даже няма какво да се коментира. Имаме къща в региона на Старо Оряхово и често пътувам отсечката Старо Оряхово-Варна. В активния сезон си е малко на късмет дали ще стигнеш или не. И това е по-културната част на пътя Варна-Бургас. Ако мръднеш към Бургас, шансовете ти намаляват още повече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам позната , която е завършила и работила подобно нещо, но в момента се занимава с маркетинг, съответно няма откъде да се сдобия с подобен материал. Сети се за нещо по - user friendly...

Отиваш в рандом лаборатория и казваш че искаш стъкло за анален отпечатък. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Абсолютно неподготвено изказване. Редовно пътувам по пътя Русе - Бяла (около 50км - посока Плевен и Търново - точно на 50тия км е Т-образно кръстовищв с посоки Плевен - Търново - Русе.

 

А познайте ТИРовете от южна България - от Търново по кой път минават за Румъния  ! Познайте и тези от западната част (от София и Плевен) - пак по кой път минават за Румъния ! И за да не съм голословен - всеки ден минавам кръговото на Дунав Мост - ако има 1-2 дена в месеца в които да няма опашки от ТИРове - си е чисто чудо. Пътя е ужасно натоварен, да не говорим и за румънците които като видят 2-3 почивни дена (дори и нормалните уикенди) - плъзват като невидели...Само който не е пътувал по този маршрут - може да се изкаже толкова неподготвен. Пътя е в окаяно състояние - от ТИРовете - които се движат денонощно. Целия е в спускания и изкачвания - и винаги има опашки от коли каращи зад някой ТИР. 

 

Какво ви дреме на вас - нали си имате Тангенти...имате си дъги - имати си нови околовръстни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

........................

 

Какво ви дреме на вас - нали си имате Тангенти...имате си дъги - имати си нови околовръстни. 

 

 

ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ, чак пък такива обобщения ......

Ние да не летим на половин метър над повърхността ............???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами такива са обобщенията....истина си е. Преди години на парламентарните избори - ГЕРБ казаха, че това ще е приоритет - да се оправи пътя Русе - Търново. Втори път обещаха....пак нищо не направиха. Дойде миналата година г-жа Павлова в Русе и каза - пари няма - знаем че това е един от най-натоварените пътни участъци - но няма пари. Сега - тази година (преди седмици) - пак поредната изцепка - пак е приоритет номер 1 за новия мандат. Вижте колко жертви има на този път на годишна база - именно защото пътя е адски натоварен - пълен с дупки и с интензивно движение на ТИРове. Повече от 2/3 от катастрофите са с товарни автомобили. Пътя Русе - Търново - и пътя София - Кулата са еднакво натоварени (по данни от 2016 год.). Ми минете по единия път - и след това по другия и ми кажете че обобщенията ми не са правилни.

 

И за да не говоря празни приказки : 

 

http://www.bta.bg/bg/c/BO/id/1350916

Редактирано от simichoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами такива са обобщенията....истина си е. Преди години на парламентарните избори - ГЕРБ казаха, че това ще е приоритет - да се оправи пътя Русе - Търново. Втори път обещаха....пак нищо не направиха. Дойде миналата година г-жа Павлова в Русе и каза - пари няма - знаем че това е един от най-натоварените пътни участъци - но няма пари. Сега - тази година (преди седмици) - пак поредната изцепка - пак е приоритет номер 1 за новия мандат. Вижте колко жертви има на този път на годишна база - именно защото пътя е адски натоварен - пълен с дупки и с интензивно движение на ТИРове. Повече от 2/3 от катастрофите са с товарни автомобили. Пътя Русе - Търново - и пътя София - Кулата са еднакво натоварени (по данни от 2016 год.). Ми минете по единия път - и след това по другия и ми кажете че обобщенията ми не са правилни.

 

И за да не говоря празни приказки : 

 

http://www.bta.bg/bg/c/BO/id/1350916

 

Колегата имаше предвид обобщенията за "тангентите" и прочие. За което не си прав. Знам пътя за който говориш, то е ясно, че е мяу. В София не е по-добре, защото за трафика, който имаме и броя на автомобилите (който постояно расте), имаме точно 3 нормални булеврда (Южна дъга, Цариградско, Малинов), но докато стигнеш до тях е "майка плаче". Отделно, тия дето ползваме Тангентите, пътуваме и из България. Аз лично имам 7-8 пътувания на година до Варна. Понякога и повече. Бих искал и аз да карам само по магистрала, но няма да го бъде в близко бъдеще.

Пътища хубави трябват и до най-малкото село, но проблема е, че в България никой не е готов да плаща. В една пръднала Хърватска, за определено не най-добрата магистрала, на която съм бил, плащам 30 лева за 300 км. еднократно. Тук вдигнаха годишната винетката с 30 лв. и бяхме на прага на гражданска война...

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата имаше предвид обобщенията за "тангентите" и прочие. За което не си прав. Знам пътя за който говориш, то е ясно, че е мяу. В София не е по-добре, защото за трафика, който имаме и броя на автомобилите (който постояно расте), имаме точно 3 нормални булеврда (Южна дъга, Цариградско, Малинов), но докато стигнеш до тях е "майка плаче". Отделно, тия дето ползваме Тангентите, пътуваме и из България. Аз лично имам 7-8 пътувания на година до Варна. Понякога и повече. Бих искал и аз да карам само по магистрала, но няма да го бъде в близко бъдеще.

Пътища хубави трябват и до най-малкото село, но проблема е, че в България никой не е готов да плаща. В една пръднала Хърватска, за определено не най-добрата магистрала, на която съм бил, плащам 30 лева за 300 км. еднократно. Тук вдигнаха годишната винетката с 30 лв. и бяхме на прага на гражданска война...

 

Напълно е прав колегата, северна България отчаяно има нужда от инфраструктура, която не получава. За София проблема се решава лесно - вдигаш данъците и правиш целият град платена зона, ама никой няма топките за тази работа, но ще се бием в гърдите, че ще ставаме зелена столица.

 

ПП: За плащането, всички много подскачаха, че Гърците ще сложат тол кабинки веднага след Кулата, но като гледам малко минават през Гоце Делев и масово си плащат.

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно е прав колегата, северозападна България отчаяно има нужда от инфраструктура, която не получава. За София проблема се решава лесно - вдигаш данъците и правиш целият град платена зона, ама никой няма топките за тази работа, но ще се бием в гърдите, че ще ставаме зелена столица.

 

За това съм съгласен и съм го казал 1000 пъти. Не е нормално в 2017г., на кола, която е на 20 години да плащам 120 лева данък...Но както каза ти, никой няма топки да го направи. Тотално отделен е въпроса, колко ползват и колко плащат. Защото масово в София се карат коли, които не са със С, СА, СВ регистрация и съответно не плащат данъци там където ползват. Да не ме разбере някой погрешно. Аз също не съм роден в София, но тук ползвам и тук плащам всичко.

Твърдо съм на мнението, че има МНОГО собственици на автомобили, на които реално не са им нужни, ама грам. Държат ги само и единствено защото могат да си го позволят към момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, да дам и аз мойте 20 стотинки по темата: Поне 2 пъти месечно (понякога и по 3 пъти) пътувам маршрута София - Златна панега - Плевен - Бяла - Русе. Истината е някъде по средата между Izolini и Simichoil - че по пътя има движение, е факт. Това, че няма кой да те напсува, е смехотворно - да, участъкът между Плевен и Бяла не е кой знае колко натоварен, но останалата част от маршрута не е така. Но не бих го определил и като "лудница", "непрекъсната опашка зад ТИР-ове" и т.н. - да, Бяла - Русе е МНОГО, повтарям МНОГО натоварен участък и е в лошо състояние (в никакъв случай "окаяно" - окаяно е състоянието само на 3-токласната пътна мрежа, да бъдем честни, кога станахте пък толкова капризни!). Вината за това, че този път взима най-много жертви, заедно с Е79 при Кресна, е ИЗЦЯЛО И САМО ВИНА НА ШОФьОРСКИЯ МАНТАЛИТЕТ (или по-скоро на липсата на такъв), а не на самия път като такъв - пътят с нищо не е по-малко опасен/безопасен от кой да е останал път в България. Да не говорим, че на много места в участъка Бяла - Русе едната или другата посока е двулентов път в достатъчно дълъг участък, за да е възможно безконфликтното изпреварване на колоните от ТИР-ове. 

 

А че на кръговото на Дунав мост е винаги опашка от ТИР-ове - това е абсолютно безспорно, но и малко извън темата, тъй като тук пропускливостта на границата и ефективността на граничния контрол са решаващи, а не пътят. 

 

П.П. @sauber: Малинов не е нормален булевард, никога не е бил и няма и да бъде, докато е осеян на всеки 100 м с(ъс) (пешеходни) светофари.

Редактирано от iavkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко "off topic", но като прочета за "манталитет" нещо прещраква в мен. Личното ми мнение е, че няма такова понятие. Или, по-точно, не е правилния термин. Манталитет е да те спре полицая, когато си в нарушение, и след това да се оплакваш, че те е глобил ... правилно. Това което се има предвид под "манталитет" е липсата на контрол. 

Извинения за отклонението от темата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ясно, че имало кой да ме напсува по тоя път :D

Обаче съм готов да изям жабите отново, но съм твърдо на мнение, че така както се строят магистралите у нас са ненужни. И това включва и голяма част от вече построените. Пълна малоумщина е да се строи такъв габарит при натовареността на нашите пътища. Какво му е лошото на един скоростен път от две ленти в посока с мантинела по средата? При това положение може да се ползват и съществуващите трасета (естествено след пълна реконструкция и задължително заобикаляне на населените места) за едната посока и другата по ново трасе, което при това изобщо не е задължително да е залепено за другото.

Явка, не знам как е Русе-Бяла след тази зима, но съм склонен да повярвам, че е в окаяно състояние. От поне 20 години само се кърпи на парче. Тогава беше последният цялостен ремонт на този път, при който се направиха и въпросните уширения, за които пишеш, както и преправяне на някои участъци за да се увеличат радиусите на завоите, а от там и скоростта. Друг е въпроса, че след това започнаха тежките катастрофи.

Милене, за вдигането на данъците (не зависи от кмета) и за правенето на цяла София платена зона по принцип няма лошо, обаче мисля че има и по-прост начин. Въвежда се непробиваем в съда регламент за налагане на контрол/глоби за паркирането по тротоари, градинки и детски площадки и всякакъв друг вид неправилно паркиране. След втората глоба, а и понеже няма къде да се паркира, собствениците на голяма част от колите, които седят със седмици и месеци по тротоарите и зелените площи без да ги карат и с тях ходят само на море и на село, ще открият, както казва sauber, че не могат да си ги позволят. Виж това е нещо, което зависи от кмета, а сегашния определено има топки (няма по физиологични причини). Това обаче ще доведе до грандиозен рев сред негово величество - Избирателя, защото Остап Бендер е казал, че "колата не е лукс, а необходимост" (всъщност верния цитат е "Автомобилът не е разкош, а превозно средство", ама нейсе), а има-няма топки и тя не иска да загуби изборите.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.