Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

За колегите, които се оплакват от качеството на материалите, вложени в новите им Шкоди!

Днес се возих в БМВ с пробег 13700 километра, основно градско в София - скъпата кожа /пълен боклук/ на топката на скоростния лост, се белеше като варено яйце, пластмасите в купето скърцаха, а уж "мекото" табло, отгоре бе надрано !!!

Да им пи..я на "Премиума"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имам чек-лист, е лесно:

 

Човеко-глави - 5бр.

Хладилник минибар- 1 бр.

Палатка - 2 бр.

Надуваеми дюшеци - 5 бр.

Спални чували - 5 бр.

Възглавници - 6 бр.

Чаршафи - 6 бр.

Хладилни чанти - 2 бр.

Хамаци - 2 бр.

Тента - 1 бр.

Маса - 1 бр.

Столове - 5 бр.

Каяци - 2 бр.

Гребла 4 бр.

Спасителни жилетки - 5 бр.

Водоустойчив кейс - 3 бр.

Плувни очила - 3 бр.

Шапки - 4 бр.

Подвижни електрически лампи - 2 бр.

Фенери - 2 бр.

Челник - 1 бр.

Газова бутилка + Котлон - 1 бр.

Тенджера - 1 бр.

Чинии пластмасови - 5 бр.

Чаши пластмасови - 5 бр.

Белачка - 1 бр.

Ножове - 2 бр.

Вилици - 5 бр.

Лъжици - 5 бр.

Метличка и лопатка - 1 бр.

Легенче - 1 бр.

Щипки за простор - 1 к-т.

Въже за простор - 1 бр.

Разклонители - 2 бр.

Удължители - 2 бр.

Четки за зъби - 2 бр.

Лични документи - 5 бр.

Документи на колата - 1 к-т.

Застаховки - 5 бр.

Пълном.-декл.,акт за раждане - 1 бр.

Термометър - 1 бр.

Пликчета за лед - 1 к-т.

Помпа - 1 бр.

Купи  комплект - 1 бр.

Батерии (АА+ААА) - 20 бр.

Препарат за миене на съдове - 1 бр.

Гъба за миене на съдове - 1 бр.

Гъба за почистване на маса - 1 бр.

Кухненска хартия - 1 бр.

Тоалетна хартия - 1 бр.

Мокри кърпи големи - 1 бр.

Мокри кърпички п-т - 10 бр.

Носни кърпички п-т - 10 бр.

Препарат против летяща гад - 1 бр.

Сапун - 3 бр.

Душгел - 1 бр.

Шампоан - 1 бр.

Паста за зъби - 1 бр.

Плажно мляко - 1 бр.

Платнища - 2 бр.

Аксесоари за барбекю, турб. - 1 бр.

Дървени въглища - 5 кг.

плажни кърпи - 5 бр.

кърпи за къпане - 5 бр.

анцузи - 5 бр.

маратонки - 5 бр.

тениски - 5 бр.

къси панталонки - 5 бр.

дълги панталони - 5 бр.

чорапи - 10 бр.

джапанки - 5 бр.

бански - 10 бр.

бельо - 10 бр.

месо - 5 кг.

консерви - 5 бр.

домати - 10 кг.

краставици - 10 кг.

лук - 2 кг.

кафе - 1 кутия

чай - 2 -пакета

минерална вода - 10 л.

бира - кутийки 48 бр.

сок - 5 л.

захар - 1 п-т

сол - 1 п-т

зехтин - 1 л.

подправки

сирене - 1 кг.

масло - 0.5 кг.

бисквити/вафли

солети

ядки

маслини - 1 кг.

чушки зелени големи - 2 кг.

ябълки - 2 кг.

корнфлейкс

прясно мляко - 1 л.

леща - 1 п-т

спагети - 5 бр.

доматен сос - 5 бр.

песто - 5 бр.

ориз - 1 п-т

сос за спагети

 

Със сигурност пропускам нещо :D

:running:  :fool:  :crazy: При такава жена аз бих избягал от нея (в кръга на дебелашката шега).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не и аз жена, ма с толкоз багаж никъде не съм ходила. Чавдарик тир ти трябва душко, че да можеш и гардероба да вземеш  :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегите, които се оплакват от качеството на материалите, вложени в новите им Шкоди!

Днес се возих в БМВ с пробег 13700 километра, основно градско в София - скъпата кожа /пълен боклук/ на топката на скоростния лост, се белеше като варено яйце, пластмасите в купето скърцаха, а уж "мекото" табло, отгоре бе надрано !!!

Да им пи..я на "Премиума"...

Made my day! За последното - и аз и аз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е само при BMW. Видях го в премиума и на Volvo, Range Rover, Mercedes и т.н. Като цяло материалите и сглобката са по-некачествени от тези в 20 годишната ми Шкода. Проблема е, че конкуренцията в автомобилостроенето е жестока, започнаха да рабоятят през много ниски маржове и то избива на някъде. И то се усеща преди да си влязал в колата, още с дърпането на дръжката на вратата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре и аз съм фен на палатките в Гърция, ама ти направо ме удари в земята. Мойта кола също е толкова натъпкана, ама багажа дето успявам да събера вътре е точно наполовина. А аз си мислех, че умея да подреждам....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е само при BMW. Видях го в премиума и на Volvo, Range Rover, Mercedes и т.н. Като цяло материалите и сглобката са по-некачествени от тези в 20 годишната ми Шкода. Проблема е, че конкуренцията в автомобилостроенето е жестока, започнаха да работят през много ниски маржове и то избива на някъде. И то се усеща преди да си влязал в колата, още с дърпането на дръжката на вратата...

/не е точно реплика към поста, но в този смисъл/

 

Мисля, че слагат некачествени материали, щото са по-евтини. Т.е. вложенията за да произведеш нещо са по-ниски, съответно Печалбата е по-висока. И то не е само при колите, а навсякъде. Аз с моята проста тиква нямам друго обяснение.

Със сигурност може стоките да се правят както трябва и да са качествени. До това ни доведе "техническия" прогрес. Да се произвеждат боклуци, шир потреба, да няма индивидуалност при марките както едно време. Щом и такива марки, които бяха еталон за качество вече правят компромиси, няма спасение. Те губят своята идентичност. С няколко думи - "Всичко е пари приятелю, всичко е пари" Трябва гушата да се пълни яко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е някъде по средата. Жорката е прав за бързите темпове, с които се развиват технологиите. Това е основната причина, според мен, да намалява качеството, което от своя страна пък води до по-големи печалби. Потребителите искат все новото и по-модерно да купуват, бързо се насищат на техника, коли и т.н. и все бързат към магазина да вземат новия модел. При това положение няма луд производител, който да заложи на качество, издържащо години употреба. При положение, че купувача ще изхвърли или замени настоящата покупка с нова след 2-3 максимум 5 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли, друго исках да кажа.

Затова ще сменяте по 10чифта спирачни дискове, волани, ръкохватки на скоростния лост и квото друго се сетите през седмица, затова ще ядем боклуци на трапезата, които тровят директно нас, а не са резервни части или смяна на телефон или кола през година. И преди се сменяха коли през 5г. Кой когато може. При нас се чакаше в Мототехника, но на запад не е било така. Подменяли са си Здравите коли, когато решат.

Затова био продуктите струват майка си и баща си, а преди, всичко беше био и не беше нужно да се упоменава и си струваха като цени колкото сегашните техни заместители - боклуци. Проблема е много по-сериозен и всеобхватен. А, че техниката напредва е така /и затова го написах/ и при добро желание може да се произвеждат 10 пъти по-здрави неща от преди, но някой няма интерес. Бизнеса преди всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е само при BMW. Видях го в премиума и на Volvo, Range Rover, Mercedes и т.н. Като цяло материалите и сглобката са по-некачествени от тези в 20 годишната ми Шкода. Проблема е, че конкуренцията в автомобилостроенето е жестока, започнаха да рабоятят през много ниски маржове и то избива на някъде. И то се усеща преди да си влязал в колата, още с дърпането на дръжката на вратата...

Сравнявай материалите и сглобката на 20 годишна Шкода с тези на 20 годишно БМВ. Сегашните сглобки на Шкода не са по - добри от тези на БМВ и са много по лоши от на 20 годишната ти Шкода. Всички съвременни марки страдат от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази тема се повтаря веднъж на определено време. истината е някъде посредата, но аз лично продължавам да подкрепям мнението на Джеймс Мей, че най-добрите автомобили са сегашните

Редактирано от Thunderbolt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, старите шкоди са по - меки. If you crash it, they will kill you e вярно, от там нататък не виждам нито едно друго вярно, за старите коли. А, да, и нямат климатик... :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъм безопасност няма спор. Стандартите се вдигат. Това е ясно. Като мощност и динамика също.

 

Аз говоря за качество на изпълнението, материали, сглобки. Незнам - за мен не е нормално на 5тата година да се разпада волана или седалката да се е протрила. Тапицерията да има дупка на лакътя или таблото да скърца. Да избива ръжда от всяко камъче. Ламарината и стъклата да стават все по тънки (и по евтини). И прочие.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги, привет,

Трябва да взема някаква тарга за жената. Евтина, малка и автомат. Ще се кара 2 пъти в месеца по 5 км. сигурно. Някой има ли наблюдения/впечатления от А класата? Гледам автомати, които са 1.6 бензин. Вървят по 3000 лв.

По принцип колата нито ще се кара на дълъг път, нито нищо, но също така не искам да се троши през 3 дена и да трябва да се разправям с майстори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, споделям 10 годишните впечатления на моя чичо.

Бензиновите са отврат.

Дизела е приличен, на вървеж и на разход.

Автоматика е слабоумен и неадекватен.

Цялото возило, а абсолютно НЕ-ремонто пригодно, поради което, трудът дори за най-простия ремонт, се калкулира х 3 от автомеханиците!

Частите струват като за голям и истински Мерцедес.

А, да - почти целия е пластмасов...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mислих го днес цял ден и накрая го реших и го поръчах! Какво мислите ?

New_Bitmap_Image.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, споделям 10 годишните впечатления на моя чичо.

Бензиновите са отврат.

Дизела е приличен, на вървеж и на разход.

Автоматика е слабоумен и неадекватен.

Цялото возило, а абсолютно НЕ-ремонто пригодно, поради което, трудът дори за най-простия ремонт, се калкулира х 3 от автомеханиците!

Частите струват като за голям и истински Мерцедес.

А, да - почти целия е пластмасов...

 

Отказа ме...Дизел няма да взема. Не съм фен на турбинирани автомобили, под никаква форма.

Другото за което мислех е Микра. По принцип съм на принципа, че ако е метално и има движещи се части - трябва да е немско. Ама в крайна сметка не търся кола за кой знае какво.

Та някой нещо за Микра да каже? Гледам, че ги търкалят и съм чувал, че са здрави, ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам познат с Микра автомат и до момента единствено суперлативи съм чул от него за тази кола.

Като се замисля, от никой нищо лошо не съм чувал за тия черупки.

 

Друго предложение, въпреки че не съм фен на 'талянките, Пунто втора генерация с 1.2 автомат. До колкото знам кутията е японска и безпроблемна.

Останалото е типично за 'талянките кекаво, но пък частите им са стотинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това ми е основната грижа. Да не измяука кутията, да не почне да гори повече масло от бензин и да е атмосферна. За другото грам не ми пука. Нито колко коня е, нито колко гори, нито дали по принцип става за нещо. То е ясно, че не стават :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търси класически автомат с хидротрансформатор,а не от тези който са изи нещо си те са много трошливи,иначе микрата е много добра единствено ръждата е сериозен проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ситроен Ц3 интересува ли те? 2003-та, 1.4хди 92кс всичките екстри(наистина има като за малка кола) от България и обслужван в Автомотор.

Редактирано от Impress_me
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.