Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Ице, а дали тези биха станали на габаритите отзад. По спомен май са същите крушки по три или четири във стоп ако не бъркам. Пробвал ли си ги отзад и дали биха дали грешка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По грешка взех два комплекта, вместо две крушки и имам още. Ще ги пробвам на задните габарити (крушките са същите) и ще кажа. Въпроса е дали ще се съберат на дължина, защото са доста по-дълги. В предния фар влизат до като опрат отпред.

Но на все всичко друго вчера пропаднах в една дупка с предно дясно колело, което дръпна цялата кола и се халосах в една ограда, направо си смлях предната броня.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По грешка взех два комплекта, вместо две крушки и имам още. Ще ги пробвам на задните габарити (крушките са същите) и ще кажа. Въпроса е дали ще се съберат на дължина, защото са доста по-дълги. В предния фар влизат до като опрат отпред.

Но на все всичко друго вчера пропаднах в една дупка с предно дясно колело, което дръпна цялата кола и се халосах в една ограда, направо си смлях предната броня.

И аз поръчах, харесаха ми, да видим как ще стане, а като се замисля може и аз да съм поръчал два комплекта от бързане, поръчка през телефона и тн. Кофти за колата. Дано я оправиш бързо.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее, мъчна работа... Следващия път да държиш волана здраво бре! Добре, че е нямало човек вместо оградата... Сега може да боядисаш новата решетка в бронята като тази на капака - много е готино черното :)

А за габаритите - трябваше да кажеш. Аз си взех от студентски град в Омега лайт. Мисля, че по 3-4 лева бяха и са си чудни, светят много доволно. Дават ми грешка тези, които взех за плафоните на задния номер, но ще взема други

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана си го държах, освен това карах сигурно с 3 км/ч. Просто гумата се плъзна от ръба и падна вътре (не беше просто дупка, канавка беше) и колата падна вътре.

За задния номер си поръчах това:

http://s.aliexpress.com/NrEFjyyy

Няма грешка и светят супер ярко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, Ице... танк си трябва за Булгаристан - вървиш и си правиш пътя. Мечта :banana_evil:

 

Още не мога да повярвам какво ми казаха момчетата в Интерпан - че са изправяли джанта на Toyota Land Cruiser... една от моите 18-ки беше крива също, а имат по-голям балон от 15-ка за лека кола... "Кажи честно"... :) Чудя се само, дали веригите на танка ще са достатъчно здрави?

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, Ице... танк си трябва за Булгаристан - вървиш и си правиш пътя. Мечта :banana_evil:

 

Още не мога да повярвам какво ми казаха момчетата в Интерпан - че са изправяли джанта на Toyota Land Cruiser... една от моите 18-ки беше крива също, а имат по-голям балон от 15-ка за лека кола... "Кажи честно"... :) Чудя се само, дали веригите на танка ще са достатъчно здрави?

Ми не, веригите на танка не са предвидени да се карат по асфалт и траковете се износват страшно бързо  :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстере, евала! Значи има надежда все още. Снимай как е през нощта, интересно ми е много :P

Не ми се излиза през нощта :P Ето една от МОЛ-а:

post-235-0-68256100-1498895175_thumb.jpg

Ето и задните, но те дават грешка:

post-235-0-72920700-1498898684_thumb.jpg

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес закачах Октавията на VCDS-a и забележих, че зарежда 13.8 V - 13.95 V на празен ход без консуматори. С всички консуматори пада на 13.45 V. (фарове + мъгла, радио, подгрев задно стъкло, вентилатор и т.н.)

С обичайните консуматори - фарове, вентилатор и радио, държи 13.7-13.8.

 

Проверявал съм я много пъти и преди държеше около 14.1 V - 14.2 V на празен ход без консуматори и не падаше под 13.8 V пак на празен ход с всякакъв товар.

Не съм имал проблеми с алтернатор досега на никоя кола. Не знам как се държи проблемен алтернатор. Постепенно ли спира да зарежда или от веднъж.

 

Какво ще ме посъветвате - да взимам мерки веднага или да я наблюдавам засега?

 

Акумулаторът ми е нов и не искам да го уморя, а и с удоволствие бих избегнал евентуален проблем на пътя.

 

Мерси.

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под 13.8v е ниско може да караш така до есента,но за зимата ще трябва да ревизираш алтернатора

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се излиза през нощта :P Ето една от МОЛ-а:

IMG_20170701_104207_HDR.jpg

Ето и задните, но те дават грешка:

IMG_20170701_113507_HDR.jpg

Е'пъ добре изглежда, с изключение на синеещият д'ефект... Силно светят! Пооправили са се братята чайници, значи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На живо като че не синеят толкова. През фотоапарата изглеждат по-сини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под 13.8v е ниско може да караш така до есента,но за зимата ще трябва да ревизираш алтернатора

Мерси. И аз мисля, че няма драма, стига да не падне още. Притесни ме фактът, че има промяна в зареждането, т.е. по-скоро това, че не знам дали да очаквам скоро още по-голям спад.

 

Ще го наблюдавам засега, така или иначе я закачам 1-2 пъти на два месеца и тествам и зареждането. Пък преди зимата най-вероятно ще се ревизира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос за Фабия 1 1.9тди 2005та фейса - колко демпферни шайби има по мотора, само тази на алтернатора или и на кол вал също?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с N1 и средния колан е блокиран. Предполагам така е от нова, макар че по талон е 4+1. Някой да знае как се освобождава или как се разглобява? Супърб 2, но вероятно и на другите е същото.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Триточков ли е? Или дву? Щото ако е двуточков, няма как да е с пиропатрон и натягане. Май само регулаж на дължината има...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е проблем в механизма. Принципно заради хомологацията се премахват средните колани, когато това е нужно (3+1). В твоя случай колата е 4+1, което не би следвало да изисква демонтаж/премахване, или още повече блокиране на средния колан. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мисля, ако беше за хомолагицята, щяха да го демонтират, а и тя по талон е 4+1. Ама от какъв зор да скапе баш средния? Той сигурно никога не е ползван... Досега на другите ми коли никога не се е случвало, та затова реших, че е блокиран нарочно.

 

Както и да е, въпроса е как се разглабя това чудо, някой знае ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за побиране на багаж... Познайте какво НЯМА натоварено :beach_2:

038065641-big.jpg

Леле човече май ти трябва един А380 или Ан225 Мрия за превоз на този багаж? Но съм впечатлен признавам си от максималното използване на наличното пространство и компановка на багажа в Шкодата. По-миналата година на връщане от морето в едно комби връщах 4 гуми (3 в багажника и една в купето), къмпинг оборудването, което имам, сак с багаж, чувал с кучешка храна и 2 лабрадор ретривъра.... И задното стъкло не се виждаше. Съчувствам ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси. И аз мисля, че няма драма, стига да не падне още. Притесни ме фактът, че има промяна в зареждането, т.е. по-скоро това, че не знам дали да очаквам скоро още по-голям спад.

 

Ще го наблюдавам засега, така или иначе я закачам 1-2 пъти на два месеца и тествам и зареждането. Пък преди зимата най-вероятно ще се ревизира.

Сашо, мери с мултицет. При мен се оказа, че прекъсва масата от двигателя към купето. Нов допълнителен кабел от акумулатора до двигателя и от 13,5 вече зарежда на 14,2/14,3. Впрочем ми казаха, че масово имат такива проблеми, с изчезване на + или - и не са от прекъснати кабели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле човече май ти трябва един А380 или Ан225 Мрия за превоз на този багаж? Но съм впечатлен признавам си от максималното използване на наличното пространство и компановка на багажа в Шкодата. По-миналата година на връщане от морето в едно комби връщах 4 гуми (3 в багажника и една в купето), къмпинг оборудването, което имам, сак с багаж, чувал с кучешка храна и 2 лабрадор ретривъра.... И задното стъкло не се виждаше. Съчувствам ти.

Утре рано сутринта ще съм в почти същата конфигурация. Само хората ще сме 4, а не 5 :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали да не направя отделна тема, но ще попитам тук:

При ускорение след 140 при изкачване и включен климатик колата започва да вибрира. Това е само ако ускорявам леко и скоростната кутия остава на 7ма предавка, ако слезе на 6та няма проблем. Ако климатика не е включен Вибраций (римски пълководец) го няма в колата.

Уточнение: вибрацията не е като чукане на аванс от недостиг на обороти.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недостатъчен въртящ момент при по–ниски обороти за това натоварване на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали да не направя отделна тема, но ще попитам тук:

При ускорение след 140 при изкачване и включен климатик колата започва да вибрира. Това е само ако ускорявам леко и скоростната кутия остава на 7ма предавка, ако слезе на 6та няма проблем. Ако климатика не е включен Вибраций (римски пълководец) го няма в колата.

Уточнение: вибрацията не е като чукане на аванс от недостиг на обороти.

Като я ремапнеш ще й мине ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.