Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Някой може ли да ми каже с какво е добре да се почисти повърхност върху която ще се закрепят елементи с двойнозалепваща лента?Става въпрос за прагове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесното и достъпно е с препарата за миене на чинии, намиращ се в твоята кухня. С малко водичка на гъбата разтъркваш хубаво, да се разпени и изплакваш добре. След това забърсваш със сух парцал/памучен/ да се подсуши. Целта е обезмасляване на повърхността. Може и спирт да се използва, но мисля, че е прекалено. И ако нямаш, трябва да купуваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я ремапнеш ще й мине ;)

Може и да не мине, защото DSG-то ми ограничава въртящия момент.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали да не направя отделна тема, но ще попитам тук:

При ускорение след 140 при изкачване и включен климатик колата започва да вибрира. Това е само ако ускорявам леко и скоростната кутия остава на 7ма предавка, ако слезе на 6та няма проблем. Ако климатика не е включен Вибраций (римски пълководец) го няма в колата.

Уточнение: вибрацията не е като чукане на аванс от недостиг на обороти.

 

На дизела постоянно му чука аванса :)

Ице, изпада в някакъв резонанс тогава. Обороти на двигател и трансмисия+климатик. Някакви тампони са. На скорости, радиатор на климатика, вентилатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, това е неоткриваемо, значи няма смисъл да ходя до ЕТ.

И 1,6 си хълца здраво, ако е под 1500 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, това е неоткриваемо, значи няма смисъл да ходя до ЕТ.

 

Ако може с оглед да се открие нещо, това е.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, мери с мултицет. При мен се оказа, че прекъсва масата от двигателя към купето. Нов допълнителен кабел от акумулатора до двигателя и от 13,5 вече зарежда на 14,2/14,3. Впрочем ми казаха, че масово имат такива проблеми, с изчезване на + или - и не са от прекъснати кабели.

Явката вчера ми донесе мултицет, разликата с показанията на VCDS-а е 0,01. Ще го видя това с жицата, мерси. :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано се получи нещо, а да не са само изразходени напразно средства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за мен е безмислено. На фелицията, километража е превъртан от мен, а на 120 ката е сложен чисто нов и е на 1400 км. Излиза че трябва да стане незаконно, което е глупаво. При едно дефектиране на километража, какво правим? Трябва да го въртя напред ръчно, а и всеки който закачи една кола за копм, веднага си казва дали е сменено таблото или не...

 

Другото - аз за 1 година може да съм превъртял километража, ако е механичен.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, механичните километражи ги забрави. На 120ката го превъртах за загрявка  :blush:  Що се отнася до новите - на хондата ми смениха километража гаранционно и в сервиза си записаха смяната и километрите на които е направена. Та винаги има начин ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем. На Шкода среща на Бонсови , ще им услужа с гедорето , да си свалят седлката, да си седнем, да си поговорим и да пушим по един фас.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко е проЗт българския шофьор ?

Въпроса естествено е риторичен , но възможностите и простотията са безгранични.

Излизам преди малко от Пушкин на кръговото на Бояна и от Витоша се задава Фиат Улиз с пуснат ляв мигач и най-естествената реакция е да мина пред него , но на 50 м. след това виждам тоя кашон на колела да се качва в багажника ми , светлини и други жестове с ръце (левия мигач още работи) , после включи десен да ме минава от дясно , но аз натиснах леко газта и го оставих да ръкомаха :) а само трябваше тъпака да си изключва мигача (до отбивката за Околовръстното го гледах да сее из лентите с десен мигач).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма ти к'во изобщо пишеш тука бе и то за некъв дразнител с IQ колкото на листна въшка?!? Аз си мислех, че не се нервираш...особено като се видяхме вчера в локалното на Борис||| и после видях през какво задръстване си минал! Т'ва с нерви като корабни въжета трябва да си вече :)

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко е проЗт българския шофьор ?

... се задава Фиат Улиз ...

 

Мисля, че този "екстракт" обяснява всичко и няма какво да говорим повече по темата...  :fool:

Редактирано от iavkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че този "екстракт" обяснява всичко и няма какво да говорим повече по темата... :fool:

Мда, чуеш ли за фиатаджия - ясно става...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редовно се натъквам на идиоти с Шкоди. Като се замисля, са повече от тия с фиатите (поради масовостта на двете марки).

 

И какво? Като чуя Шкодаджия, ясно ли трябва да ми е?

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редовно се натъквам на идиоти с Шкоди. И какво?

А аз на такива с и без Шкоди. И какво? :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как няма! Ние нали сме Шкода клуб :) Ако тук няма идиоти - къде? То...и на мен ми свиркат чат-пат, но се опитвам да спазвам правилника де

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене не свиркат, вероятно защото не съм иди-от. Нито с шкодата, нито с джипа, но с джипа е по-добре отвсякъде...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Простотията е не , че ми се качи в багажника , че ме освятка и ръкомаха , а това , че в нито един момент не се замисли какво е (в случая какво не) направи за да се излетя пред него ... както в общия случай винаги търсим причината в другите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, вчера на Тракия застигам един чичко с Шаран, някъде към 60тина годишен, докато кротко си круизвам със 130-135. Чичкото натисна докато го изпреварвам, но зад мен един мерджан вече се беше разсветкал отдалече и съответно трябваше да си наруша рахатлъка и да натисна и аз газта. Изпреварвам го и се прибирам, темпомата връща скоростта до заданието, а чичето зад мен се засвятка, засвирка, изпреварва ме веднага и ми размахваше средни пръсти. След няколко км, пак същия го застигам, тръгвам да го изпреварвам, натиска, прибрах се зад него и като почна да връща скоростта аз го насвятках, изпреварих го без повече проблеми, но като се изравних с него го питам с жестове КАКВО??? Прозорците затворени, плувнал в пот :heat:, абе народа слънчасал и няма идея какво прави  .

 

Добре, че в Трансексперт ми смениха шайбата за климатика и в колата ми вчера беше, като фризер. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.