Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Всъщност Seagate не е собственост на WD, а притежава Maxtor и Samsung. А WD притежава Hitachi и SanDisk. Става въпрос за подделенията за устройства за съхранение на данни.

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)

In February 2016, Seagate was hit with class action lawsuit over the defective hard drives they sell.

 

In August 2016, Seagate demonstrated the 60 TB SSD, claimed to be "the largest SSD ever demonstrated", at the Flash Memory Summit in Santa Clara.

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност Seagate не е собственост на WD, а притежава Maxtor и Samsung. А WD притежава Hitachi и SanDisk. Става въпрос за подделенията за устройства за съхранение на данни.

Хммм... Някъде го бях чел това, но явно нещо съм се объркал. Странно. Наистина. Не знаех че са си купили СанДиск - това значи, че много ще дръпнат, определено... Брей... Евала!

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно. Спре ли да се върти - умира. Точно така ми казват всички. Рестарт и край. :)

 

Нищо reliable няма вече... Радвам се, че за replacement ми намериха модел 2014, защото знам, че от тогава са здрави все още!

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три WD ми умряха едновременно на три компютъра. При най обикновен рестарт.

На мен ми умря WD Green серията 2 ТБ след 2 годишно ползване. Като цяло всичко вече е боклук. Нямаш ли райд вкъщи, загиваш с инфото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми бяха 2012, умряха 2014. Не знам с какво ги замениха, тъкмо им беше минала гаранцията, но самите машини още си работят. Е вече рестартът е забранен.

Иначе и на мен ми е чудно какво се скапва вътре, дори и при включен компютър, хдд пак спира чат пат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зелената серия е боклук , и то си се знае. Купува се черната серия , червената е компромис, води се уж за дата сървъри червената, но все пак , аз и нямам доверие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Кагатоо си нямам работа една такава мисъл за сенници ме мъчи и ми е интересно и мнението на други хора ;) . Понеже 99.9% от времето колите на семейството стоят на открито, а сенника за предното стъкло пази таблото от една страна и помага да си хванеш волана лятото :P за това ползвам въпросните. Предпочитам такива като синия по-долу , а не "Сребърни" (отразяващи светлината). Но тази години попадам само на такива сребристи и се чудя :
 До колкото този сребристия "връща слънчевата светлина" и може ли това да е проблем за предното стъклото, като по-бързо състаряване или прекалено нагряване или....нещо друго което не се сещам. Може и да е съвсем безумно и безсмислено твърдение , но мен ме човърка и ми е интересно , пък и за това го поствам в "Ежедневни приказки"  

Благодаря предварително за изразилите мнение  :cheers:

post-2088-0-26855700-1503933786_thumb.jpg

post-2088-0-72905300-1503933791_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лъскавия заслепява насрещните. Стъклото е стъкло, дори и в химията единственото нещо , което държи повечето химикали. Няма какво да му стане.Виждал съм едно с разлепени пластове, на Рено Лагуна, но не мисля че има общо със слънцето, за мен си беше заводски дефект въздух между пластовете.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като инфо, дочуто в сервиз за стъкла - отразяването на светлината/топлината с тези лъскавите, понякога е причина да се спука стъклото в слънчеви/горещи дни. Аз лично не мога да го потвърдя, но хората така казаха. И заради т'ва, не ползвам от тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само е наметнат на таблото, като на снимката, отразената светлина може да размекне лепилото на тавана и плата на тавана да провисне. Май само така може и да пукне стъклото, защото нагрява едни области, а други не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като инфо, дочуто в сервиз за стъкла - отразяването на светлината/топлината с тези лъскавите, понякога е причина да се спука стъклото в слънчеви/горещи дни. Аз лично не мога да го потвърдя, но хората така казаха. И заради т'ва, не ползвам от тях

...Точно нещо такова ме притеснява и ако има дори и малко съмнение предпочитам да си търся НЕ лъскав сенник. То точно синия е моя сенник и винаги се слага  максимално изправен, но сдава багажа и няма да издържи и догодина - явно ще се търси такъв вид :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта не "сенника" е да отрази максимално количество светлина и съответно да се намали температурата в купето. Бяло/огледално е най-ефективно за целта. Доколко това създава проблем на стъклата не знам. Не виждам логика, но пък и не съм специалист. А всякакъв цвят различен от бял/огледален ще вдига температурата, а матовото ще е също по-неефективно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта не "сенника" е да отрази максимално количество светлина и съответно да се намали температурата в купето. Бяло/огледално е най-ефективно за целта. Доколко това създава проблем на стъклата не знам. Не виждам логика, но пък и не съм специалист. А всякакъв цвят различен от бял/огледален ще вдига температурата, а матовото ще е също по-неефективно.

 

За да не вдигаш температурата в купето трябва да спреш слънцето преди да е влязло през стъклото, защото топлината си остава вътре. Гърците имат сенници, които покриват предното стъкло и с някакви връзки ги хващат вътре, но по нашити ширини не съм виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше ги в лидъла по едно време. По морето често ги ползват. Аз имам един, ама нямам нерви да разпъвам...

 

Казват и че за зимата ставали, не се обледявал предния джам.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не вдигаш температурата в купето трябва да спреш слънцето преди да е влязло през стъклото, защото топлината си остава вътре. Гърците имат сенници, които покриват предното стъкло и с някакви връзки ги хващат вътре, но по нашити ширини не съм виждал.

 

...Абсолютно подкрепям мнението на Милен, според мен веднъж "влезе" ли слънцето в колата със или без отразяване, ако изобщо има разлика в температурата ще е минимална. Една позната си взе токова покривало за предното стъкло и каза, че вече с него има разлика - но тя кара колата 1-2 пъти седмично и за това го ползва, иначе си е голяма играчка всеки път да се слага и сваля :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такова външно, колега, и го намирам за по-удобно и ефективно. Като ползвал и такова за вътрешно поставяне мога да твърдя, че времето за поставяне и на двете е едно и също. Това, което се поставя от вън има едни "крилца" които се защипват с предните врати. Цялата процедура не трае повече от 10-15 секунди. За последно гледах да се продават в Jumbo, пускат чат-пат и в Lidl.

Иначе по въпроса дали може отразяващото фолио може да повреди стъклото - не мисля. Но все пак не съм специалист...

 

Поздрави

Редактирано от kokarosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надживях ги тея Шкоди вече. Но представянето е хубваво. Сега заради видеото, някой ще ми скокне да ми обяснява как ОК1 Тour са само комбита. ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, имам си две, повече не ми трябват. Шкодата бърза и красива, но е скъпа кола, без особени предимства, (не е ремонтопригодна)  със скъпи части и 3 магазина в цяла София. Не искам да съм вечно женен за магазин Шкода , пък и не е ок една фабия 1 елеганс да ти е 4500.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод сенниците. Само аз ли не хващам разлика със без, както и от фолиото и атермичните стъкла? За мен като е топло е топло и това е. Не усещам повече или по-малко. Нито пък таблото ми се е прецакало, нито волана ми пари повече или по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика определено има. Без сенник, в края на работния ден в колата е сауна - тежък горещ въздух и всичко вътре е нагрято. Със сенник - осезаемо по-добре, пак е топло в колата, но не горещо и материалите вътре не са толкова нагряти. Ползвам лъскав сенник, плътно прилепен до стъклото, голям размер, за да хване цялата дължина. Другото важно е колата да е спряна с челното стъкло срещу слънцето, т.е. сенник на предното стъкло, а пък слънцето бие през задното - не е оферта. Казвам го защото на паркинга където спирам се натъквам на всякакви лауреати на мисълта. На повечето им е трудно да паркират успоредно и в редица, камоли да пресметнат посока, слънчево греене и т.н. 

 

Един пръст отворен прозорец допълнително намалява температурата в колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.