Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

И ние ти се чудим за мн. неща.....

Странни разсъждения. За какво се плаща това каско?? Друг е въпроса, че има хора /и те са мнозинство/, които искат колите им да изглеждат перфектно и ги дразнят дребни неща. Има и такива, които ти оправдаваш и подкрепяш или съветваш да бъдат. Аз на тях им казвам - мърлячи или мн. по-интересното определение - палачор, който термин не се използва в пловдивско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, написал си това, което се канех и аз. Мерси, че ми спести писането!!!

Иначе аз съм по средата - дребни драскотини, които от повече от крачка разстояние не се виждат, не ги оправям (но ги завеждам най-съвестно). Обаче сега, както ми е здраво ожулена и надъвкана предната броня я вкарвам и правя всичко едновременно.

Едит: Армеец са отрязали по-голямата част от доверените сервизи. Направо си мисля ноември да се места в ЛевИнс.

Какво ще кажете за Вилнер?

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Ице. Разбира се. Щетата трябва да се заведе. Може и на края на каското, каквото се натрупа, като щети с едно влизане в сервиз да се оправят и дребните неща, които търпят отлагане през годината. НО, не и да махнеш с ръка и да кажеш - сега с тази дреболия какво да се занимавам. И да не се отстраняват...

п.п. а те дребните неща за всеки са различни. По преценка на собственика. Напр. при нещо наистина дребно и аз не бих се занимавал, но не защото пак ще ми ударят или ожулят колата, а защото от Заводското боядисване по- добро няма.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правят ми впечатление напоследък доста паркирани коли със закопчани колани на предните две седалки. Какъв е смисълът на това упражнение? :)

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите са паркирани. Няма хора вътре. И коланите на предните две седалки са закопчани. Не ми е ясно каква е идеята? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Izolini 

Аз от 2003 година ползвам Алианц. За 15 години подобриха адски много нещата и в момента завеждането на щета е само 15-20 минути. Няма писане на фермани, няма обяснения. За това време покрай другата кола се сблъсках с Булинс, Интерамерикан, Евроинс и Булстрад. Еми да ме извиняват, ама едва изчаквах да мине лизинга и отивах пак в Алианц. Да наистина премията е по-висока и за гражданска и за каско, но ... давам пример със следното. Отивам понеделник сутринта на Милко Бичев с колата на жената . Завеждам щета и понеже е над 10 години е по експертна оценка. Не нося полица, не правя нищо. Давам номер на кола и увреден детайл. Веднага им излиза в системата всичко за колата, собственик и банкова сметка. 20 минути и чао. В сряда парите бяха по сметката. А да, и за всичко получаваш есемес. Есемес, че си завел щета, есемес , че са ти превели парите по сметката, есемес, че ти изтича гражданската, есемес, че ти изтича каско. Есемес с номер на възлагателното писмо ако си във доверен или фирмен сервиз (не дават хартиен носител, отиваш с номера от есемеса и сервиза си го разпечатва). После ти се обаждат по телефона от клиентска удоволетвореност да питат дали си бил доволен от обслужването. 

 

П.П. Не работя в Алианц, нито някой роднина до девето коляно :)

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички са един дол дренки - като вземат парите ти свалят звезди , като трябва да дават влачат от девет кладенеца вода и алинейки от дребния шрифт ... да ми звъннат на мен ще ги държа половин час докато им свършат безплатните минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как става тоя номер в резервоара има поне 3 литра, обемът му е 45 литра и днес в 12 часа в жегата зареждат 45 литра?

Това става в ОМВ на България до Джъмбо.

А 100 пъти съм обяснявал на жена ми да седи при тях докато не приключат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заредили са до капачката, предполагам...?!

Мен винаги ме питат, но винаги отказвам.

Нямаш предвид Суперба, предполагам не е с 45л резервоар?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно на OMV два пъти са ми зареждали повече, от колкото е резервоара. Когато им кажеш "докато изключи пистолета" все кимат и си правят каквото си знаят. От както "сипаха" 58 литра във Фабията там не стъпвам. Пък и по другите бензиностанции ги гоня и си зареждам сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13л. в повече, пък и все трябва да си имал някой литър, звучи ми абсурдно.

Скоро някой беше пуснал клип за раздути пластмасови резервоари на Дачия, та може и това да е причина...

 

Не ми се пипа пистолета за зареждане, един път се оклепах с нафта и нямаше измирисване. Само стоя, гледам и си завивам капачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заредили са до капачката, предполагам...?!

Мен винаги ме питат, но винаги отказвам.

Нямаш предвид Суперба, предполагам не е с 45л резервоар?

За Фабията става въпрос, Съпърба е 70 литра.

Понеже сам си зареждам колите /в джобовете на шофьорските врати имам ръкавици : D / Фабията не може да събере толкова. Другото, е че компютъра на колата мери точно +\- 0,3/100 л и сега даде 2 литра разлика.

Както и да е бях решил да им дам шанс на ОМВ, защото преди не им харесвах дизела, но пак влизат в черният списък, но този път forever.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 15000км сипвам само Авиодизел, скоро нямаше как и сипах на Ромпетрол. Много мои приятели хвалят. По евтина е, пестят се няколко лева на един резервоар. Ами не е същото, на Фабията се усеща разлика в мощността поне 10-20% надолу, за разход не мога да кажа нищо за един резервоар на 60-70%, за шум също, колата си ми гори средно от 3.8 до 4,8 макс. смесено каране.

Вие с по мощните мотори може би не усещате разлика в мощността, но на Фабията се усеща.

Дизел ОМВ не съм зареждал, но ако слагам мисля да е от Максмоушън.

Пресметнал съм, че при мен за 50-60л на месец ще спестя 10-15лв и не си заслужава, просто си има разлика между скъпите и евтините горива!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се качат премятат само горната част от колана.

Така :) А как се качват изобщо, колана малко или много пречи, особено долната му част. Както и да е. Мерси за разяснението.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш , това не е нищо , аз съм се качвал в такси в което шофьора ми дава обяснение как да го преметна , после като го разкопчая и си го сложа като хората , ми се сърди, а като му кажа че това е за безопасност и може да се блъсне и след 20 метра, човека ме гледа като бебе лампа. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази информация попаднах днес.

=========================
Министерството на външните работи уведомява, че от 01 септември 2017 г. на територията на Република Сърбия започна прилагането на електронен контрол на средната скорост на МПС, движещи се по автомагистралите в страната. За целта, устройствата, отбелязващи часа на преминаване през пунктовете за заплащане на магистралните такси, са синхронизирани. Ако при преминаването между два пункта средната скорост на МПС е надвишила максимално допустимите 120 км/ч, служители на пътна полиция налагат глоби на място.

Глобите имат следните парични измерения:

- 121 – 140 км/ч – 3000 динара;

- 141 – 160 км/ч – 5000 динара;

- 161 – 181 км/ч – 6000 – 20 000 динара;

- 181 – 200 км/ч – 15 000 – 30 000 динара;

- 201+ - 100 000 – 120 000 динара, включително и лишаване от свобода за срок от 15 дни.

Освен парични глоби се налагат и наказания лишаване от право на управление на МПС за различен период от време. При превишаване на средната скорост, същата ще се изписва на касовата бележка, която се получава при заплащане на магистралните такси.

=================================

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От АПИ наслагаха толкова много преброителни камери по пътищата, с които без проблем може да се въведе проверка за електронна винетка по номер, засичане на средна скорост и т.н., а вместо това си мечтаят за катаджия зад всяко храстче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познат споделя, че след въвеждането на следенето на средната скорост в Англия е станало масово да се лети и последния километър да се влачат с 40-50... Не знам дали това не е дори по-опасно от обикновеното превишаване на скороста ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, написал си това, което се канех и аз. Мерси, че ми спести писането!!!

Иначе аз съм по средата - дребни драскотини, които от повече от крачка разстояние не се виждат, не ги оправям (но ги завеждам най-съвестно). Обаче сега, както ми е здраво ожулена и надъвкана предната броня я вкарвам и правя всичко едновременно.

Едит: Армеец са отрязали по-голямата част от доверените сервизи. Направо си мисля ноември да се места в ЛевИнс.

Какво ще кажете за Вилнер?

Вилнер е машина в интериора на колите. Световно признат. Но за боя нямам отзиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От АПИ наслагаха толкова много преброителни камери по пътищата, с които без проблем може да се въведе проверка за електронна винетка по номер, засичане на средна скорост и т.н., а вместо това си мечтаят за катаджия зад всяко храстче.

Има някаква борба кой да въведе Тол системата, сиреч кой да облажи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки път когато се заговори на тази тема, не мога да си замълча. Колеги, стига с тая скорост. Дори официалната статистика на транспортната комисия към парламента, която статистика е СИЛНО изкривена (поради факта, че на почти всяко ПТП се пише "несъобразена скорост") сочи, че за тежки ПТП (загинали, пострадали, повече автомобили) скоростта е причина в няма и 40 % от случайте. Кога ще се работи по останалите 60%? И пак повтарям, да не говорим, че реално са много повече от 60% останалите...

Едно време висяха с радари - присветкахме си/знаехме ги къде са/като те хванеха черпиш. Някой напаво пък ги подминаваха като пътен знак и последствия нямаше.
После влезна "видео наблюдението" и започнаха да се слагат банкноти по палки, документи и прочие.
След това решиха, че с камери най-добре. Ама пари за тях много няма, та има тук таме. Не се местят, стационарките са ясни на всички, които не са неделни шофьори.
Сега махнаха знака пред мобилните, ама новите патрулки нещо хлъц и не снимат. И като заснимат, познайте колко време ще е без знак отпред (конституция, европейска практика, прочие и т.н.).
Жена ми е юрист. Събаря 6ти поред акт от стационарна камера. Не защото е Господ Бог, дори не е нейната материя това. ВИНАГИ има проблем по монтаж, описание, устройство, тех. спецификация на устройство или лумпена, който я е монтирал. (същото горе долу важи и за мобилните).
Разберете, че проблема НЕ Е в скоростта, а в КАТ. Това е най-паразитната структура в МВР (което я прави най-паразитната едва ли не в цялата държава), която освен че троши много пари, пречи на движението и не изпълнява никаква дейност, само скача и съска на обикновения шофьор и помпа мускули пред хората, които "не са разбрали" или "не ми се занимава".

 

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sauber, едно от нещата които ми споделиха хора имали допир с работеща пътна полиция (Германия) е, че ПТП много рядко настъпва само от едно нарушение. Най-често са две и повече. И да, в много случаи скоростта не е единствената причина, но се пише само тя. По-удобно е  :nea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.