Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

А нас като ни дискриминират кретените спиращи пред гаража или в задния двор на блока, да не подхващам тема за абсурдно паркиране пред третоарите?

Хайде стига с тези глупости, като искаш кола си плащаш за удоволствието да я имаш.

Относно гаражите и паркоместата има си нормативна уредба и хората /архитекти и инвеститори/ я спазват. Друг е въпросът, че никой не иска да си купува гаражи/паркоместа всеки ден се срещам със строители и знам какъв проблем им е да ги продадат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нас като ни дискриминират кретените спиращи пред гаража или в задния двор на блока, да не подхващам тема за абсурдно паркиране пред третоарите?

Хайде стига с тези глупости, като искаш кола си плащаш за удоволствието да я имаш.

Относно гаражите и паркоместата има си нормативна уредба и хората /архитекти и инвеститори/ я спазват. Друг е въпросът, че никой не иска да си купува гаражи/паркоместа всеки ден се срещам със строители и знам какъв проблем им е да ги продадат.

Това ме наведе и на друг въпрос - ще се почустваш ли по-добре ако някой те е запушил или ти е заел мястото пред блока , защото си е платил и ще прави каквото си иска?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ме наведе и на друг въпрос - ще се почустваш ли по-добре ако някой те е запушил или ти е заел мястото пред блока , защото си е платил и ще прави каквото си иска?

 

Опитвам се да разбера въпроса ти обаче не се получава.

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Дай ми алтернатива на маршрута Кр.поляна - Манастирски ливади за 25 мин. и под 2 лв.

 

Защо алтернатива. Просто ще си караш пак с колата, но срещу 2-3 лева отгоре на ден.

 

 

Това ме наведе и на друг въпрос - ще се почустваш ли по-добре ако някой те е запушил или ти е заел мястото пред блока , защото си е платил и ще прави каквото си иска?

 

Кое те кара да мислиш, че имаш "твое" място пред блока? Нотариален акт?

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Относно гаражите и паркоместата има си нормативна уредба и хората /архитекти и инвеститори/ я спазват. Друг е въпросът, че никой не иска да си купува гаражи/паркоместа всеки ден се срещам със строители и знам какъв проблем им е да ги продадат. 

Искам да си купя, но не за 10 000 евро :) 10 000 евро не е цената на асфалтирана дупка в земята - всичко добре го знаем :) Тези, които строят до нас онзи ден ги питах и ми обявиха цена от 7-8 000 евро и то на зелено (още няма изкоп). За справка - 2дка в село Гълъбовци на 30-35км от София, УПИ, преди година струваха 18 000лв. :)

 

 

...

Кое те кара да мислиш, че имаш "твое" място пред блока? Нотариален акт?

 

По принцип при нас има 3бр. паркоместа, които са с нотариален акт, точно пред блока - стрували са по 3500 евро всяко едно. Убиха се да спират там куцо и сакато. Собствениците им слагат от тези оранжевите "спънки", обаче 100 пъти им ги счупиха, откраднаха и т.н. В момента са си написали номерата на колите и пише "не паркирай" - и пак има по някой спрял, който "не е видял" табелката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро бях на курс в хотел Силвър Хотел на симеоновско, срещу ГМ Димитров. Таксата за паркиране е часова, като над еди колко си часа е 10лв/ден, приятен бонус отстъпка за курса 3 лв./ден. Еми спрял съм, платил съм си. И това си е удобство, като си плащаш.

 

Венци, имам два надземни гаража, един до друг. Първия го купих с апартамента, втория беше за друг апартамент, ама те не искали гараж и щяха да си спират на улицата /вярно, че като почваха блокчето 1998ма в Манастирски ливади, всичко наоколо беше къщи/, места за паркиране бол. Тогава беше таман минала хиперинфлацията, нямаше кредити и строителя набързо ми продаде и втория гараж, съседен на този, който бях купил вече. Продадох апартамента, купувачът отказа да си купи единия гараж, негова си работа. Сега съседите ме наобикалят като мухи на мед, какво ще ги правиш тези гаражи, продай ни ги. И като чуят, че единия е с данъчна оценка 16 000 лв, другия 17 000 лв.и се дръпват назад, други имаме сделка. Това е цената под която не можеш да продаваш. Аз искам да кажем 25 000 и се почва едно, ма то много скъпо, то на улицата все ще има место и ала бала. Като не му изнася да спира на улицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се да разбера въпроса ти обаче не се получава.

Ами ще ти го разтълкувам тогаз - блока ти в презастроения Лозенец е в зона за платено паркиране , за което аз и още една камара бунаци са платили . И понеже е презастроен и няма паркоместа аз ти спирам пред входа , защото съм платил , ти ще си ми бесен , ама няма да има какво да ми кажеш.

С две думи вие се опитвате да лекувте рак с витамини ... транспорта е в основата на модерния свят и вместо да се търси начин за решаването на проблемите с модернизация на регулаторните разпоредби , типично по нашенски лесно и бързо плясваме една таксичка и готоУ ... ми няма как да стане така ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно така е, можеш да си беснееш колкото си искаш, мястото пред блока не ти се полага по никакво право (юристите да ме поправят ако бъркам).

 

Т.е. щом и двамата сте платили за зоната и двамата имате еднакви права върху него. Плюса в случая е, че като цяло колите ще намалеят, та вероятността да се сбиете за заветното място също намалява.

 

Проблема в София са, че притежанието на кола е крайно евтино, а ресурса който тази кола ползва е крайно скъп и оскъден. Хората (включително аз) имат по 2-3 коли. И защо да ги нямат като е евтино? Като стане скъпо притежанието на автомобил, броя на мераклиите ще намалее и ситуацията ще се облекчи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще ти го разтълкувам тогаз - блока ти в презастроения Лозенец е в зона за платено паркиране , за което аз и още една камара бунаци са платили . И понеже е презастроен и няма паркоместа аз ти спирам пред входа , защото съм платил , ти ще си ми бесен , ама няма да има какво да ми кажеш.

С две думи вие се опитвате да лекувте рак с витамини ... транспорта е в основата на модерния свят и вместо да се търси начин за решаването на проблемите с модернизация на регулаторните разпоредби , типично по нашенски лесно и бързо плясваме една таксичка и готоУ ... ми няма как да стане така ;)

 

Защо да съм ти бесен? Тя улицата не е моя, какво е това схващане, че като е под прозореца ми е моя и колата ми трябва да е спряна на точно определено место?

Ако си плащам по 500 лв на месец за служебен абонамент и ти спреш на въпросното място, обаждам се на паркинги и гаражи и в рамките на 30 минути проблема ще е решен ;) 

Пак ти казвам отиди в Лозенец и виж. Ходих по тротоар, който последните над 15 винаги съм го виждал свободен само през дните в които няма никой в София, пред баба ми тротоара с прилежащата градинка също се ползваше за паркинг, а сега е празен. 

И да искам и останалите централни квартали да станат платени зони, пък мрънкачите нека си мрънкат, защото 100 лева на година са @баси парите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ти кажа друго - МОЛ в Унгария (смешен) - едноетажна постройка на Г с един атракцион вътре с 1500 парко места (безплатни) , а тук 8 до 18 етажни сгради с три подземни нива , на които я има места , я не ... е на това му се казва регулация . Това , че в момента има три празни улици в Лозенец не означава , че са се увеличили парко местата , защото такива не са предвиждани ... на запад на това му казват лошо планиране , ама как да ви го обясня , че с тези такси нито колите ще станат по-малко , нито парко местата повече ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам какво толкова спорите

така е у нас, трябва да си плащаш, за да имаш елементарни условия, само с данъци не става

регулирането на паркирането трябва да бъде постояно и навсякъде, не само където е зона, но у нас нещата не работят така, за това си плащаме такса/рекет/абонамент за зона и си траем

със зона е лошо, ама без зона е още по-лошо

искам и моя квартал да е зона, да си плащам по 100 лв на година, и да регулират паркирането

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пет ст'инки за зоните:

Днес ходих три пъти до центъра (и един път до центъра на Перник, но това не се брои), равняващи се на пет лева за зони.

Ами за първи път отивам в Лозенец, до колелото на Йорданка Николова, без да обикалям 10-15 минути преките да си търся място по тротоарите.

Дали левчето за зелена зона не ми излиза повече на сметка от нафтата и обикалянето?

Пет ст'инки за ходенето с градски транспорт на работа:

Живея в Гео Милев, работя в Княжево. С мен работи и сестра ми, тоест возя два задника. С грАДски транспорт времето е минимум 90 минути със смяна на два транспорта, включително 20 минути трамбоване пеш от нас до първия и от него до втория (в момента с ремонта на Дондуков са три транспорта с 15 минути трамбоване). Карти за градски транспорт за двама човека - 100 лева.

С кола - сутрин (оставяйки пътем дете в детската градина и жената на работа) пътувам около 30 минути, вечер 40, тоест сумарно е по-малко, от колкото с грАДския само в едната посока. Общото разстояние е 30 километра, 7/100 разход или 90 лева за гориво на месец. Тоест за 22 работни дни с колата е по-евтино, без да броя спечелените ДВА часа на ден и без да се гъчкам в трамвай No 20 и 5 и да душа парфюма FranceskoSePoti и Luk&Chesan на съседите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея зони не вършат работа никому. Пред работата ако няма места на паркинга, не мога да паркирам в зона дори и да искам , защото е само до 4 часа, а ако е пред нас , градската винетка за 2 ра кола е ужас и пак не е гаранция , че ще има места, по - скоро не. Само събират кешовица от общината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 аз ти спирам пред входа , защото съм платил 

Паркирането е забранено:

  1. пред входовете на паркове, училища, театри, кина, предприятия, както и на други места, където е възможно да влизат или да излизат пътни превозни средства;
  2. на платното за движение и на тротоара непосредствено пред входовете на жилищни сгради и гаражи, когато това затруднява достъпа до тях;
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решение ще има, когато общината направи многоетажни гаражи/паркинги и се разпореди, или в паркинга за N-лева на година, на месец, кой колкото иска, или на улицата за 3 пъти по толкова. По 3-4 паркинга в квартал, ама на някой му далече, на друг близо, на трети скъпо, това е. В Елин Пелин и Перник има място. В Щутгарт е така, в Берлин, в Рим, Мюнхен, Париж. Обиколил съм цяла Европа, ами никъде в голям град, а и в не толкова големите, няма такова чудо, като при нас. Колите са или на лично място, двор, гараж, паркинг на кооперация, хотел, или на платен паркинг. Тука и буферните паркинзи на метрото са някакъв смях, като брой места.

Редактирано от Typi_taratajki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Паркирането е забранено:

  1. пред входовете на паркове, училища, театри, кина, предприятия, както и на други места, където е възможно да влизат или да излизат пътни превозни средства;
  2. на платното за движение и на тротоара непосредствено пред входовете на жилищни сгради и гаражи, когато това затруднява достъпа до тях;

 

Това ми е най - смешното. Кранки си държеше фелата пред неговия си гараж, а пред нея паркираше негова съседка. Сега фелата отиде за скрап и мястото е свободно , ама хем никой не може да паркира там, защото е гараж , хем ако паркира ще трябва да си плати зоната и ще е в нарушение. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо начертаните за спиране места са буквално 5см преди пешеходна пътека ? по закон не са ли безопасните 5 метра ? тоест ЦЯЛО едно място общината сакън да пропусне да олбажи? не става въпрос нито за екология, нито за подреденост, нито за наличие на места, това се прави с цел единствено гушене. другото нещо което ме дразни но не съм особено сигурен, дали на булевард изобщо може да се спира в ЛЯВО, както е случая с еднопосочната част на т.нар "булевард" Христо Смирненски (от пл. журналист нагоре към св. Наум). винаги шофьора е виновен, а общината е чиста като момина сълза.

за свещи и жито дано им стигнат парите от тия зони на господата управници. и дано вечните ви места за почивка станат платени, ще си паркирам колата с кеф отгоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Паркирането е забранено:

  • пред входовете на паркове, училища, театри, кина, предприятия, както и на други места, където е възможно да влизат или да излизат пътни превозни средства;
  • на платното за движение и на тротоара непосредствено пред входовете на жилищни сгради и гаражи, когато това затруднява достъпа до тях;
Въпроса е принципен , не е задължително да си спрял пред вход за да ми пречиш , но когато и двамата сме платили , а ти си спрял там , където спирам аз , защото всички места са заети , няма какво да кажа.

Въпроса е , че с парите от зоните не се създават парко места , а само се събират едни пари (както каза и Сашко) ... минете по бул.Хр.Ботев и в околноста и си намерете място - пак няма , защото хората вече са свикнали и си плащат и паркират.

Колите в случая на Лозенец не са изчезнали , просто в момента са преместени на съседната улица / квартал , където няма зона т.е. създаден е проблем и дискомфорт на друго място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо общината трябва да създава паркоместа? И като има платен паркинг, всички се бутат пред него по улиците, защото е безплатно. Общината може да регулира, как се използва структурата и. Същото е и с новите сгради. Едно паркоместо гълта не малък ресурс, а после трудно се продава. По отношение на Лозенец, изчакайте месец, хората да си извадят стикерите за зелена зона и тогава пак ще си говорим колко честа има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общината е регулаторния орган ... когато дойде Бай Миле с план за 10 етажен МОЛ и 50 парко места трябва да го отрежат , докато не си оправи плановете .

Същото е и с жилищните сгради ... отидете в Манастирски ливади да видите как се строи - гъз до гъз буквално по линията на петното , а колите се оставят на всевъзможни места , защото вътрешните дворове и подземните гаражи са неизползваеми.

Това са полвинчати мерки , както е полвинчато закупуването на 50 електромобила за министерство на околната среда , защото ги грозяла глоба от ЕС заради мръсен въздух.

Как 50 автомобила ще изчистят въздуха на цяла държава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно моловете имат достатъчно места. Проблем е манталитета, защо да плащам, като отсреща е безплатно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 По отношение на Лозенец, изчакайте месец, хората да си извадят стикерите за зелена зона и тогава пак ще си говорим колко честа има.

Едва ли. По лични наблюдения масовката коли в Лозенец беше служебни или такива с които хората идват на работа. За да получиш заветния стикер ти трябва адресна регистрация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За централните частти, когато въвеждаха зоните рядко празните места надвишаваха 30%, тоест останалите са на хората живеещи там. Силно се съмнявам улиците в Лозенец сега да са били задръстени само от коли на приходящи. Регистрацията не е критерий. И аз се замислям за следващата да и сменя регистрацията, ако другаде се дължи по-нисък данък.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.