Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Поради интересът към моята оферта, проявен от Модератор във Форума, на този етап, считайте същата за временно "стопирана"... Благодаря за разбирането !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айдее, гоуфо отиде. Ако стане и РК, да си се върне в родината... Е' това е.

 

И като казах РК, си спомних една случка с един съученик, който трябваше да отиде до Перник и казваше “...аз не знам къде е Перник и как да стигна до там...“ и друг му каза - “Владая знаеш ли къде е? Караш до там и след това следваш паметниците на гоУф по пътя и стигаш точно, където трябва.“.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортът "Бъзикане с Перник на тема VW Golf 2 и шофиране" вече не е актуален. Като човек работещ почти в Княжево, където колите от Перник са около половината, а и ходещ средно 1 път седмично до там, с ръка на сърцето заявявам, че Голфовете са рядкост и шофьорите са станали напълно нормални и кадърни. На територията на София карат много по-нормално от шофьорите с:

ВН - малко са, но тотално не знаят къде се намират;

М - виж ВН, само дето са повече;

ВР - виж М;

СМ - виж ВН;

В - тотално нагли измекяри, каращи предимно Лексус, Инфинити и БМВ Х5. Бутат се като мутрите от преди 15-20 години, слизат да се карат с думите "ти нье виждяш ли, чье минявъм?" без да се замислят, че в чуждо село и керемидите бият. Може да има автомобили с В и от други марки, но те не правят впечатление;

Б - същите като В, но не слизат да се бият, а гледат в точка, все едно току-що са се телепортирали;

Р, ВТ - също като хората от тези градове изключително възпитани и благи на пътя;

ЕВ - има модератор с такъв номер, затова или хубаво, или нищо. Значи нищо;

Е, КН - една дума - Македонци

СТ - преди бяха еталон за възпитани шофьори като ВТ и Р, сега са като М;

К - може да са малко, но пък изобщо не са в движението;

РВ - изобщо не се отличават;

РА - а бе стават;

СО - мамоу!

СС, РР Х, ХН, Т, Н, У, ОВ - бялата лястовица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък чух, че след като разпродали гоуфовете, перничани са инвестирали в криптовалути. Даже са пуснали собствена криптовалута - preBITCOIN

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БоянчУУУ , тйез два пИдала , не са кЪт онйез два пИдала ... седи си на г#зо у фотьойла с купе на Голф след експлозия и не мисли за екология ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, в понеделник оставих Шкодата в ЕТ за боя на два детайла (предна броня и врата). Обаждах се по телефона никой нищо не знае. Казаха ми да се обадя в тенекеджийното, за да ми кажат кога ще е готова. Спуках му телефона от звънене (някой си Виктор Свиленов)- никой не вдига.

Та ЕТ имат ли практика да дават заместващ автомобил без заплащане?

Миналият път на четвъртия ден ми я върнаха, а и тъпото е че нямат никаква яснота, кога ще е готова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Без заплащане" и "Еуратек" нямат място в едно изречение.

ЕТ на практика нямат тенекеджийно. Пращат колите при подизпълнители. Всичко зависи от това при кой си попаднал, но би трябвало да си я вземеш преди 22ри.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз така си мислех. Ти ми каза, че нямат тенекеджийно. Заведох щетите и настоявах ремонта да се извърши в избран от мен сервиз, но застрахователя ми каза, че щом колата е лизингова не може аз да избирам, въпреки че му казах, че колата ще се прави в техен доверен сервиз.

Чак ми каза, че и гаранцията щяла да падне ако ида в друг сервиз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз им показах колко качествен е бил предишния път ремонта на предната броня. Като дръпнах фолиото боята така хубаво падна и на места се виждаше, как оригиналната боя даже не е била изтъркана на водно.

Един друг ми разправя, че и оригиналната боя пак щяла да падне. Поканих го да види на вратата драскотината и как там няма паднала оригинална боя, ама не пожела да дойде да види

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз им показах колко качествен е бил предишния път ремонта на предната броня. Като дръпнах фолиото боята така хубаво падна и на места се виждаше, как оригиналната боя даже не е била изтъркана на водно.

Един друг ми разправя, че и оригиналната боя пак щяла да падне. Поканих го да види на вратата драскотината и как там няма паднала оригинална боя, ама не пожела да дойде да види

Здравей.

Гената е прав - има ли каквато и да е намеса по детайл,  гаранцията за боя/лак по същия отпада на момента.

Ако си мислиш, че някой друг освен теб го е еня за качеството на ремонта и подръжката на автомобила който караш - ами бъркаш много.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, дааа... Даже майтапите им са на ниво - “Можем да дадем гаранция, че предната и задната брони няма да ръждясат!“. Това са ми го казвали в ЕТ.

 

Между другото! До 6 месеца, ако нещо не е ок по ремонтиран от подизпълнителите им детайл, може да се предяви рекламация. След това нищо.

 

;)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е баш така. Напука ми се боята на калника където беше драскотината 2години след ремонта и съответно от Алинц казаха Ет да се оправят, от Ет искаха възлагателно писмо от Алианц.... Накрая от Ет я взеха и преибоядисаха детайла без писмо. Но е факт, че пръскат без дори водно шкурене понякога и боята пада на люспи, но си оправят бакиите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица ходих в " Ветек " и останах с впечатление че са станали сервиз подизпълнител на ЕТ , стискам палци на колегата автомобила му да е там , защото ремонта ще бъде на ниво .

п.с. може да провери като звънне на сервиза дали колата му не я ремонтират там !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, интересна ситуация с "новата" ми кола. На място, при напълно загрят мотор климатроника не духа топло. Ако се държат някакви обороти, духа, но определено не така както трябва.

Колата беше не обслужване, включае водна помпа и антифриз, но си мисля, че я обезвъздушихме като хората (от маркучетата на радиаторчето за купето). По принцип ВАГаджийките не се ли обезвъздушават сами? Какво да предприема според вас?

Колата си държи нормална работна температура, стига я за нормално време. Малко е тегаво предвид сезона и периодичното наличие на двумесечно в колата. Да не кажа, че направо се изнервям зловещо и ми е спешно да се реши този проблем.

Гледах из търсачката, всички теми са за обезвъздушаване на спирачки и резервоари. Което още повече ме навежда на мисълта, че колата трябва сама да се обезвъздушава, ама...?!

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем, след смяна на ангренажа и водната помпа. Идвам от дълъг път и първия светофор с парно на 4 започва да духа хладно. Подавам газ и топлото се връща. Не е термостат, стрелката не мърда. Вариант 1 - прецакана капачка на разширителния съд. Вариант 2 - водната помпа е с по-малки лопатки и с малки обороти дебитът е мижав. Скоро ще се пробвам с новата капачка, ако не стане - повече без ангренажни комплекти на ххххххх (за името, първи да видим 1 вариант, има ли ефект).

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се разтърсих из нета и не ми харесва какво чета.

Днес ми се запоти предното стъкло бясно. Да, имаше 3ма човека в колата, но като слагах климатроника на предно стъкло, едва разкарваше запотяването. Второто нещо, което ме притеснява, е че още при първия оглед като правих на колата, имаше една лека миризма на изгоряло от климатроника. Тези два симптома + липсата на парно май е равно на спукано радиаторче, което сълзи антифриз. Направо супер...

Утре ще правя някакви експерименти за обезвъздушаване и ще видя дали стъклото е мазно. Ако нищо не сработи, то е ясно - посока Елбатрон...

ID A, имаш ли идея от къде мога да си купя капачка за разширителния да пробвам и аз това? Имам доста познати с части, но не ми се чака по куриер и прочие. Искам да влезна да си я взема и платя и да си замина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра идея, даже ми е и удобно!

Благодаря!

 

п.с. - Предполагам си имал предвид Порше Изток :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, интересна ситуация с "новата" ми кола. На място, при напълно загрят мотор климатроника не духа топло. Ако се държат някакви обороти, духа, но определено не така както трябва.

Колата беше не обслужване, включае водна помпа и антифриз, но си мисля, че я обезвъздушихме като хората (от маркучетата на радиаторчето за купето). По принцип ВАГаджийките не се ли обезвъздушават сами? Какво да предприема според вас?

Колата си държи нормална работна температура, стига я за нормално време. Малко е тегаво предвид сезона и периодичното наличие на двумесечно в колата. Да не кажа, че направо се изнервям зловещо и ми е спешно да се реши този проблем.

Гледах из търсачката, всички теми са за обезвъздушаване на спирачки и резервоари. Което още повече ме навежда на мисълта, че колата трябва сама да се обезвъздушава, ама...?!

Не е обезвъздушено радиаторчето на парното и прави въздушна възглавница.

Спри я на наклон с предницата нагоре и ще се обезвъздуши за няколко минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, звучеше много добре това, което предлагаш. Естествено пробвах го. Отвих и казанчето, стисках маркучи, колата работи 25 мин на байрЯ (на бул. Пушкин, доволен наклон), но резултат няма...

Според мен радиаторчето е запушено. Входа му е парещ, изхода му е топъл. За да има топло само на оборот или да има топло за кратко, след като е било изключено парното ми говори, че просто не му стига топлообмена.

Проблема ми обаче е, че Елбатрон днес не работят. Утре и да ги чуя, ако ми кажат след празниците или нещо от сорта, трябва да се гръмна. Иска ми се те да ми правят колата, но също така няма как да ги чакам. Дайте идея за друг сервиз, който да ми свърши работа, ама ако може и днес. Не ми е проблем да си платя за "спешност" и прочие, само искам да ми се реши проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sauber,това което описваш е точно задръстено радиаторче на парното.

Смятам,че 200лв и ден ще те оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.