Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Ами дано да си прав. Току що оставих колата в сервиз, който има машина за чистене на охладителната система. Ако това помогне, даже ще прежаля и чисто новия антрифриз, които налях преди два дни. Няма и да ми пука за него, само да се реши проблема. Цената за манипулацията е 80 лв. + новия антифриз.

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да се размине само с промовка, иначе антифриз на 2 дена аз бих си го прецедил и налял обратно. А обезвъздушаването дано да ти го направят още в сервиза. Като стандартна процедура знам, че просто се оставя колата на място и се настройва климатроника на макс. температура, за да отвори малкия кръг докрая и се оставя колата да работи докато направи 2 включвания на перките на радиатора. Идеята е, че това време е достатъчно налягането в системата да избута всякакъв възхух в разш. казанче. След това се проверява нивото, и като изстине също и се долива.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обадиха ми се от сервиза. Колата е яко промита, човека каза, че е изтекло нещо неописуемо.

Колата е извадила 69 градуса на парно, което май си е супер. Целата разправия - 140 кинта с антифриза.

 

п.с. - Разминах се на тоя етап...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде честито. Сега внимавайте да не претоплите бебето с това яко парно  :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че след известно време ситуацията вероятно ще се повтори и ще трябва да го смениш. Важното е, че засега си решил проблема.

По-горе съм имал предвид или Порше юг или Порше изток.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стенли, бебето ще изпържи мен преди аз него :(

niki - защо мислиш, че ще се повтори? Нали уж за това е чистенето, да се разкарат гадостите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой се оплакъл, явно много шум се вдига и ето :

 

Незаконни и опасни състезания край София при всеки сантиметър сняг


На мене ми се ходеше, но нямах време миналата вечер, и като гледам май скоро няма да ходя, ако тръгнат хайки. На предишния сняг ходих, беше си доста спокойно, вярно имаше много хора, но повечето бяха с джипове.

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе хора , аз като човек дето близо 10 години кара задно имам 2 елементарни въпроса .

- Като видиш че идва BTV защо се правиш на герой (мерцедеса , ладичката и джипа)

- Защо всички се хвалят как там полиция не ходи?!? 

... Добре че не видях шкоди на кадрите , да се излагат... Като видиш телевизии и камери, всички стават по - ниски от тревата. Какво правите тука момчета ? Абе , чайче , кафенце природа ...

 

@ setfan - организирайте се на следващата Шкода среща, аз знам къде да отидем , ама няма да го пиша, че народа много примерен е станал, ще цъфне някой от радио Хоризонт горе...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всяко изречение от тази "новина" има по една простотия.

Първо, полиция има редовно. Много често още в началото на пътя при Бояна. Второ, хората не се събират на "състезания". Трето, по този път "скиори тръгнали на нощно каране" няма. Не за друго, ами няма ски писти. В общи линии, стила е типичен за БТВ - ШОК, УЖАС, МОЩНИ БМВта ДРИФТЯТ С 3845738457КМЧ. НА ВИТОША, ЕКСКЛУЗИВНИ КАДРИ!

 

Дали го одобрявам? По-скоро не. Дали е грандиозен проблем? Със сигурност не. Не съм чул да се е случил инцидент със случайни автомобили, които просто си минават от там. Естествено това не го прави безопасно. Но когато цялата къща гори, не е нормално да се вайкаш, че пердетата падат.

Да застанат за 1 час на произволно кръстовище на бул. България, да видят какви бездарни изпълнения се случват пред очите на КАТ и да се занимаят с някакъв реален проблем.

Чакам всеки момент включване на оня ДЕБИЛ Бойко Рановски от Витоша, където свалят номера на коли и се правят на страшни и респектиращи шофьорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тоя път съм ходил много по тъмно и светло със Шкодата. Почти всяка вечер съм ходил към 22ч, да покарам. Кеф си правех, но никога не съм дрифтил. Полиция съм виждал само в самото начало около светофара и то супер рядко. Скиори и аз не съм виждал никога никъде там. Ако карат по пътя - може.

 

Обаче съм виждал няколко пъти дебили, каращи БЕЗ фарове в тъмното и като го видиш в последния момент си е насиращо, наркоманчета горе на кулата и какво ли още не. Дрифтаджии също не съм срещал никога - явно сега е станало доста популярно. Виждал съм преграда/блокада от полиция, когато е имало повече сняг.

 

Некадърниците, които се качват там, като оня келеш, който прегазил хората с “на тате“ мерцедеса и избягал - явно са почнали да се качват там. Полицията няма работа в гората горе. Там има деренца - това е полицията там. :)

 

Много обичам да се качвам там, да гледам отвисоко София. Гледката от беседката е супер успокояваща за мен.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стенли, бебето ще изпържи мен преди аз него :(

niki - защо мислиш, че ще се повтори? Нали уж за това е чистенето, да се разкарат гадостите...

От опит на хора, които са чистили...

Признавам, не съм правил процедурата никога. Така че може да се каже, че е ЕЖК, но все пак вероятно е вярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами оказваш се прав и то даже още преди да се е получило. Говорих си с човека, който ми поддържа личните коли. Целия филм е в това, че ако колата е карана един път с вода (или с много повече вода от колкото антифриз като съотношение), блока започва леко да корозира. Това за самият блок е никакъв проблем, но постоянно се получава отлагане и отделяне на мизерия в охладителната система.

Имало някаква добавка на Вюрт, която "запечатвала" ръждата и е предвидена точно за това. Ще я потърся и ще пиша скоро :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз обичам да си карам вечерно време когато вали сняг, защото е спокойно - действа ми релаксиращо. Само през деня ми се е случвало да ми излезе кола с/у мен в завоя, но винаги са реагирали и сме се разминавали. Предполагам никой няма намерение да се удря в други коли. Напоследък съм ходил след 00:00 ч. и когато  има фарове в завоя никой не тръгва  на страни...има респект. Даже имам клип от последното ходена, ама не бих го качил...

Аз предполагам, че хората които живеят до пътя са се оплакали което е нормално. Не е ОК вечерно време и през ноща 100 коли да ти минат под прозореца когато се опитваш да спиш.

Репортажа е изфабрикуван, и рано или късно ще хванат някой за назидание, сугурно ще пострадат и хората които "запотяват скъклата" по отбивките  :sorry:

 

 

П.П аз лично чакам да отворят Лалето и ще ходя да се забавлявам там

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Шкодата. Почти всяка вечер съм ходил към 22ч, да покарам. Кеф си правех, но никога не съм дрифтил.

 

Тя твойта Шкода е удобна за всичко друго, но не и за дрифт...

 

Иначе ако бяхме държава от белия списък, тоя път щеше да е затворен. Нагоре само пеш, с колилото, с лифтчето или с градски транспорт (който трябва да е електро или метан). Тая планина е прекалено малка за целия пишман туристически шоплък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвал съм се на пресен сняг  към Алеко - 9-10 сутринта с децата.

Беше пълно с подобни индивиди - София се беше изнесла и имаше някаква много гадна мъгла , а горе беше перфектно време.

Предполагам, че идеята е - "кой ще се качи в това време там".

Даже прословутата дрифтьорка тренираше с отцепка от цели двама души  .

Е засякохме се - на завой.

Добре, че беше минал снегорина  - та се заби леко отсрани.

Аз бях спрял вече - тя се мъчеше да спира - това предполагам, че ме предпазила заради малоумното ми желание да отида на Витоша с децата я прави много добра?

Ще кажете как разбра,че е тя - беше си пуснала клипче после.

 

Едно само не мога да разбера - решил си да го правиш - ясно не мислиш за другите - гледаш собствения си кеф.

Не ти пука за нищо, но поне вземи елементарни мерки - 2017 година сме.

С две три радиостанции и 4-5 човека и добра организация може да си направят карането доста спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един тъп въпрос към посещаващите МОЛ -ве , та има ли по тез подземините паркинги мивка на самообслъжване ?

От две седмици ми се ще да си измия колата , но при мисълта за тоя кучи студ ми изчезва желанието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами оказваш се прав и то даже още преди да се е получило. Говорих си с човека, който ми поддържа личните коли. Целия филм е в това, че ако колата е карана един път с вода (или с много повече вода от колкото антифриз като съотношение), блока започва леко да корозира. Това за самият блок е никакъв проблем, но постоянно се получава отлагане и отделяне на мизерия в охладителната система.

Имало някаква добавка на Вюрт, която "запечатвала" ръждата и е предвидена точно за това. Ще я потърся и ще пиша скоро :)

Като се замисля всички антифризи трябва да се сменят , защото антикорозионните добавки престават да действат .

Защо тогава не се е наложил безводния охладител ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един тъп въпрос към посещаващите МОЛ -ве , та има ли по тез подземините паркинги мивка на самообслъжване ?

От две седмици ми се ще да си измия колата , но при мисълта за тоя кучи студ ми изчезва желанието.

 

Ц...Имал съм я тази мъка, но за съжаление няма. Но също така ако се направи такава, не виждам как ще се вредиш зимата :)

 

 

Като се замисля всички антифризи трябва да се сменят , защото антикорозионните добавки престават да действат .

Защо тогава не се е наложил безводния охладител ?

 

Не ми стигат толкова познанията...

Колкото до смяната на течностите по колата, предполагам знаеш, че това в България не се практикува. Освен масло чат пат. Ако попиташ средностатистическият шофьор кога последно е сменил спирачна, на хидравлика или антифриз, надали ще се сети ако въобще го е направил. Антифриз се сменя чат пат и то защото охладителната е измяукала, изтекъл е и прочие. Пък колите си вървят, спират и завиват. Аз все пак го правя, защото не искам да се оставям на шанса и заради най-важното - защото производителя така е казал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това , че никой не си прави труда да си записва , а и дори и удължения живот на G12/13 пак си изисква смяна на 4-5 години , но ако от завода излезе с безводен охладител - сбогом корозия , запушване на радиатори и други проблеми с наличеито на вода.

Явно бизнеса с части е по-важен от продажбата на цели коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно бизнеса с части е по-важен от продажбата на цели коли.

 

"А ние уе"...

Ако си направим експеримента да купим...какво да купим...Айде например Супърб 3 за 70 000 BGN. Ако му провериш частите по каталог, поръчаш всички до една и тръгнеш да си сглобиш такъв, цената вероятно ще отиде над 200 000 лв.

Имам пресен пример с Мазда 6. Адаптивният фар, който по принцип си е добър, вади наистина готина светлина и реагира сравнително добре (не е Матрикс или на Мерцедес, но все пак). Ами струва 3600лв. в Мазда. Това за мен значи, че всеки по веригата си е сложил 1000лв. надценка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се замисля всички антифризи трябва да се сменят , защото антикорозионните добавки престават да действат .

Защо тогава не се е наложил безводния охладител ?

 

Моим ли да ти отпЕрем аз един въпрос?

Що на мойта 120ка парното не е запушено? За 28г. един път сменян антифриз. То нямаше и G-та незнам си колко си и с колко ++++++ тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой да познава/ползва читав дограмаджия?

Имам проблем с един прозорец от PVC и според това, което чета май се налага смяна на обкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тези дни имах хубава заигравка с колата.От доста време ми хвърчат дунапренчета през духалките на парното и все отлагах свалянето на парната кутия до сега. Но на коледа след зверско запотяване на стъклата установих, че ми се е пробило радиаторчето на парното и ща не ща вчера се хванах и си газ...Работа за около два дни, всичко сам разглобявах, с епизодична помощ от колегите за по едрите неща. Радиаторче сложих на Hella Premium Line , което е произведено от Behr. И най-важното, не ми остана нито едно излишно болтче след монтажа.....

39315039392_ff8f6252d5_b.jpg

25475692878_ec24ba14ed_b.jpg

27567857919_a97b6278ca_b.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.