Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Ха-ха! А' не бе! :D Ако кола с един кръг в емблемата е една черна дупка за пари, това при аЛди са ЦЕЛИ 4 дупки за пари :D

Истината е, че комфорта, качеството и престижа си имат цена. Друг въпрос е, че понякога цената, не кореспондира на качеството и полезния ефект от предложеният продукт. Демек продукта е overprised - за показност и комплексари. Моля никой да не се засяга- това са си макетингови похвати за различни категории клиенти. И аз разбира се бих искал да карам Ауди, някой ден :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че комфорта, качеството и престижа си имат цена. Друг въпрос е, че понякога цената, не кореспондира на качеството и полезния ефект от предложеният продукт. Демек продукта е overprised - за показност и комплексари. Моля никой да не се засяга- това са си макетингови похвати за различни категории клиенти. И аз разбира се бих искал да карам Ауди, някой ден :)

 

Да, това е така - напълно съм съгласен :) Аз, пък, тръгнах по обратния ред - исках да карам Ауди, не карах, но вече и не искам :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко опира до това, кой какъв бюджет има и кой какъв бюджет е склонен да отдели за автомобил. Това е на първо място. Познавам хора, които спокойно могат да си позволят автомобили 150К +, но карат някакви шибани Киа за по 20-30К. Не за друго, просто въобще не им пука за автомобила. Имам комшийка в офиса. Има Мерцедес, купи си го нов за 90-100К някъде. Ами върти под 5000км. на година с него. За какво ли й е въобще? Тя си знае...

На второ място е - за какво ще се ползва автомобила? Ерген ли си, ще возиш ли чавета, багаж трябва ли да събираш. Как какраш - градско или извън. Ръчкаш ли си или не и прочие.

 

Много е комплексно всичко. За това и ВАГ имат напрактика една и съща кола, ама от 4-5 различни марки. Всяка дава по-нещо, но взима от друго :)

Аз като цяло, колкото и банално да звучи...ами тотално съм отчаян от "новите коли". Под новите, разбирайте всичко от 2010 нататък. Винаги съм бил ръчкаш и вероятно ще продължавам да бъда. Раздавам газ на Аудито, върви, шуми, а-у...ама направо. Ходи го напъвай в завоя с тая шибана ел. хидравлика и се чуди пързаляли се, не се ли. Въобще, всичко вече се прави или да е топ икономия или снобария. Щото и колите по 400-500 коня НЕ стават за каране, освен на право, което не е каране...Може би мога да си реша проблема с GT RS нещо си, ама кой ли има да дава 500К за кола, която е само за кеф...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте акъл с какъв инструмент да откача скобите на ербега на волана? Нямам такава шантава отвертка, каквато ползват по всички клипове, а ръгах с всякакви възможни други отвертки и не ще. Другия (по-вероятен) вариант е, че съм си гъзоpък, както благоволява да ме определи жената.

В случай, че прибегна до помощта на някой известен Сръчко, примерно Чичо Гена, и скокна до Вагона да го махне, то компа ще се напълни ли с трудни за изчистване грешки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице просто дълга и права отвертка. Най-вероятно без бег ще записва и ще свети лампа. Поздрави!

Редактирано от BlackSpot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте акъл с какъв инструмент да откача скобите на ербега на волана? Нямам такава шантава отвертка, каквато ползват по всички клипове, а ръгах с всякакви възможни други отвертки и не ще. Другия (по-вероятен) вариант е, че съм си гъзоpък, както благоволява да ме определи жената.

В случай, че прибегна до помощта на някой известен Сръчко, примерно Чичо Гена, и скокна до Вагона да го махне, то компа ще се напълни ли с трудни за изчистване грешки?

Ела ще ти дам
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще пробвам с още един комплект отвертки. Ако не стане и с тях, тогава ще ти звънна, Андро.

Нали не трябва да откачам клемите, за да не гръмне бега? Само да не е запалена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще пробвам с още един комплект отвертки. Ако не стане и с тях, тогава ще ти звънна, Андро.

Нали не трябва да откачам клемите, за да не гръмне бега? Само да не е запалена

Най добре ключа да е изваден
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице просто дълга и права отвертка. Най-вероятно без бег ще записва и ще свети лампа. Поздрави!

След много "майката" ми стана ясно, че отвертката трябва да е къса и права. Иначе не можеш да я завъртиш между волана и таблото.

Успях да го разглобя и сглобя, като забравих да върна само един чарк - законтрящата щипка на жълтата букса, която въпреки многото "майката" не можах да откача. Значи е добре, ще мога да го направя пак (и да върна тая тъпа щипка на мястото й).

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха! А' не бе! :D Ако кола с един кръг в емблемата е една черна дупка за пари, това при аЛди са ЦЕЛИ 4 дупки за пари :D

Венци, аз нямах намерение да сменям RS-та, защото беше в много добро състояние.Но след като на жената и на децата им е некомфортно отстъпих. Аудито просто изпадна от познати и ценово беше 500 лв. разлика със Шкодата. Е вярно, обслужването е малко по-скъпо, но предпочетох да го преглътна. От друга страна съм доволен, че жената го кара също защото е автомат. Возиме 2 деца и коНбито засега ни удовлетворява като вместимост. Вече през седмицата не ползваме кола за работа, само уикенда се налага като бръмчим нагоре-надолу. Както се казва да сме живи и здрави, колите винаги може да ги сменим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След много "майката" ми стана ясно, че отвертката трябва да е къса и права. Иначе не можеш да я завъртиш между волана и таблото.

Успях да го разглобя и сглобя, като забравих да върна само един чарк - законтрящата щипка на жълтата букса, която въпреки многото "майката" не можах да откача. Значи е добре, ще мога да го направя пак (и да върна тая тъпа щипка на мястото й).

Ице може би си прав да, не трябва да е много дълга. Заблудил съм се най-вероятно. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, аз нямах намерение да сменям RS-та, защото беше в много добро състояние.Но след като на жената и на децата им е некомфортно отстъпих. Аудито просто изпадна от познати и ценово беше 500 лв. разлика със Шкодата. Е вярно, обслужването е малко по-скъпо, но предпочетох да го преглътна. От друга страна съм доволен, че жената го кара също защото е автомат. Возиме 2 деца и коНбито засега ни удовлетворява като вместимост. Вече през седмицата не ползваме кола за работа, само уикенда се налага като бръмчим нагоре-надолу. Както се казва да сме живи и здрави, колите винаги може да ги сменим.

 

Чакай, аз не визирам никого, знаеш. Просто си плямпам аз ;) Иначе... в шкодата отзад никога не е било удобно. Нито в Октавия 1, нито в 2, нито в 3. Возих се на задната седалка на А4-ка седан от 1999-та и беше ШИРОКО! Но т'ва е... Затова избрах друга кола, иначе пак щях да избера Шкода, но не предлага това, което търся - все още е така. :) Живи и здрави, разбира се, всичко друго е глупости.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не, наистина. Шофьорът й е 75 кила, 1.85м и на мен отзад ми беше супер удобно. Аз съм доста голям и ми беше супер. Например в А8 и в S8 (2008-2009) отзад е неудобно, но шофьорът беше бутнал седалките назад, уж и двете, и ми беше неудобно на мен, и то много. Във Фабия 2 също е добре, както във аудито.

 

Под добре, аз разбирам, че не ми опират коленете като тук на 7:35 на Филип:

 

Вероятно позицията/наклона на задната седалка има голямо значение.

 

Абе, беше ми удобно, а момчето каза, че и други са му казвали, че отзад е доста широко. В шкодата, на приятел-приятелката около 55кг, но 1.75м ме ръгаше в гърба при най-малкото движение... Това адски много ме дразни. В джипа няма такива филми.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мятай се на Супърб 1, ама да те возят отзад. Забравяш за теснотия. Даже почваш да се провикваш за да те чуят другите в колата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мятай се на Супърб 1, ама да те возят отзад. Забравяш за теснотия. Даже почваш да се провикваш за да те чуят другите в колата :D

Ахахахаха!!! Много познато!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе , то и в Силвията е тесно отзад и е супер грозна , ама незнам защо слезнах с усмивка! :)

 

грозна, грозна, ама я кажи като почна да суче гъзъ по завоите нагоре колко беше грозна ;) а че е тясна - тясна е, ама на нея не и трябва да е широка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4 ката отзад е нереално тясна, тоя шофьор пред теб явно кара с волан между коленете. Тясна е колкото О1, а тя е по тясна от О2. Всичките ги имаме фамилни и са преки впечатления.

 

Но супърба наистина е нереално широк. Отзад е направо смущаващо празно, това го каза човек слязал от А6 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено :) Но при Супърба е крадено от багажника. Пред вкъщи много често спира до мен една Октавия 3. Като ги погледна отгоре, 1към1 е размера. И на дължина и на ширина. Но в нея няма толкова място отзад. За сметка на това багажника е бая по-дълбок.

Иначе А4ката е странна работа. Отвън не изглежда толкова малка, а като се качиш вътре Ауди са ти оставили послание - Да си беше купил поне А6 :D Тенденцията обаче си е колите да растат. За първи път го забелязах с Corsa D, която е почти дваж едва ли не на Corsa B. Скоро загледах и последната A6ца, която е голяма колкото старото А8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На октавия 2 комби и супърб 2 комби багажниците са 1:1. На първа версия супърб не съм отварял никога отзад, но той си е седан....

 

Това което ми допада в Шкодата е простора отпред. В Ауди 6, всичко някак те обгръща плътно. Централната конзола особенно, направо те притиска отдясно. То е ясно, че е правено за ергономия, да ти е достъпно всичко с минимум движение. Ама като си свикнал там да има въздух ... На мен ми е малко клаустрофобично. Не че няма да се прежаля ако се наложи де... :)

 

Най -странното вътрешно разпределение, което видях в последно време е Инсигния комби. Отвън колата изглежда спретната, а реално на габарит е колкото Супърб. Демек голяма кола. Един приятел взе комби и не може да навре количката на бебето. Уникално малък багажник, плитък, тесен... Викам си явно са го обема е отишъл за пътниците. Сядам отзад, абе има място за краката, ама не е като на суба. Отгоре главата ти опира... Сядам отпред... То като в отлято калъп за шофьора, отвсякъде те обгръща. Въобще как са успяли да прахосат тая дължина на колата, незнам.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди А4 е тясна като кучешка колиба.

Октавиа 1 е тесна,но при Октавиа 3 е доста по-добре.

Супърб 1,това е Пасат с по-големо разстояние между мостовете.Багажника си е същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой колега кара седанов пасат b5/5.

Имам чувството че моя багажник е доста по-голям от неговия, за сметка на мястото отзад, но все пак пасата си е лимузина, а моята октавия е хечбек. Идеята на октавията ми харесва, че две чавета си седят отзад спокойно, а в багажника се трупа яко за сметка на пасата.

Не съм гледал литражите на багажниците на двете коли в датата, но мисля че ако пътуваш с деца октавията те задоволява.

А що се отнася до Ауди... На мен лично ми е по-скъпо от доста марки, които предлагат същите гами мотори и екстри, а комфорта с какво се различава ?!

Между А4 и О1 съм си за октавията, а между пасат и супърб, бих предпочел супърб-а!

То затова хората предлагат... Всеки си избира :)

Единственото което ми е харесало в Ауди е А3 1.8Т (2001г.)- тази кола наистина вървеше много (беше на брат ми, не моя)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.