Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Голям съм ***, дето си сложих летните гуми!!!

 

 

За това си обуй зимни обувки и сложи ръкавици и шапка (да не ти е студено дорде буташ) :)

 

 Няма нужда чак толкова ... В метрото не е студено :crazy:  :crazy: :crazy:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакво бутане не помага с тези гуми. А за спиране изобщо и дума не може да става.

Зарязах я на една пряка близо до нас и ще взема на един колега колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от онзи ден щях да съм с летни гуми. Трябва да купувам нови и само това, че още не съм избрал марка/модел ме спря от преобуването. Ако се бях преобул, колата със сигурност щеше да остане в гаража, а жената да ме вози с нейната. Иначе смели вчера имаше, един бус едвам отлепваше в едно задръстване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм с чисто нови зимни гуми, 4х4 и ..... колата седи затрупана със сняг :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм с чисто нови зимни гуми и колата ми пореше преспи безпроблемно. Много съм доволен от пакет лоши пътища - колата е осезаемо по-висока, което допълнително допринася за преспите. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, не гледате ли прогнозите за времето? Има и читави източници/сайтове, които доста точно прогнозират дори за по-дълги периоди. Аз лично вчера слизах да бутам точно 7 броя коли. С кой акъл бяха тръгнали в т’ва време тези хора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, не гледате ли прогнозите за времето? Има и читави източници/сайтове, които доста точно прогнозират дори за по-дълги периоди. Аз лично вчера слизах да бутам точно 7 броя коли. С кой акъл бяха тръгнали в т’ва време тези хора...

 

Защо ги буташ?

Към такива съм силно не толерантен, след като не можеш да караш или колата ти не е подготвена за сезона има други начини на придвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ 1. И аз не помагам на никой, който сам си е причинил нещо.

Ако примеркс имаха летните ми гуми, щях да съм ги сложил преди 10 дни и сега просто щях да съм с друга кола. Никой не ми е длъжен да ми чака напъните по преките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами слизах, защото всички останали свиркаха и псуваха от колите и трафика не мърдаше и си седяхме на място. А аз исках да се придвижа все пак, та за т’ва реших, че вместо да надувам бибитката и да ги кълна тези нескопосаници е по-добре да сляза и да помогна, въпреки че не считам за правилно и аз да се ползва кола с летни гуми в такова време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, не гледате ли прогнозите за времето? Има и читави източници/сайтове, които доста точно прогнозират дори за по-дълги периоди. Аз лично вчера слизах да бутам точно 7 броя коли. С кой акъл бяха тръгнали в т’ва време тези хора...

Същото се чудя и аз. Преди години на прогноза не вярвах, но в момента почти всяка е точна и конкретна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях ей тоя , на улицата, ама ме засече и му свалих номерата :) Мисля че съм напълно готов за събора! Тате днес откъде ги извади , аз не можах да повярвам че ги виждам. Беше ми като коледа и нова година в едно! А колата е нарязана 2002...

post-396-0-43102100-1521820436_thumb.jpg

post-396-0-87230000-1521820539_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми беше странно, но нямах почти никакъв проблем с тръгването. Обаче спиране НЕ!

Но от вчера съм с една Дачия Дъстър и разбрах каква е силата на 4х4. До сега бях карал 4х4 само на сухо или на дъжд, никога на сняг. И вече реших, че следващата кола трябва да има!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В големия сняг онзи ден бях със зимните и минавах отвсякъде. Вчера бях с летни, че нямам зимни още, но с 4х4 и пак си се минаваше отвсякъде. И задкормилното устройство влияе, иначе и гуми с шипове нвма да ти помогнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо, не си карал достъчно, щом не си разбрал колко помага 2ното - винаги можеш да си с по-висока скорост, отколкото с каляска на преден или заден мост. Не случайно 99% от мощните коли са 4х4 и не ги бъркат килата отгоре, ама хич. Ако си се изкефил в дъстера на сняг, ВАГ системите са в пъти по-добри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И е така и не е така. За да ти помага 4х4 в завоя трябва да е перманентно зацепено. Халдекса е правен да те вади от сняг и кал, не да караш на ръба по завоите. Включва си когато той си реши и като сложиш и "случайния" момент с ЕСП, нещата стават малко стряскащи ако се опиташ да караш на ръба на сцеплението.

Опитах го тази зима да се заиграя... Странно е поведението, на мен лично ми е доста трудно да предскажа кога ще сработи, а когато сработи рязко хваща "правилната" посока, която обаче не е непременно тази която аз очаквам. Резултата беше спраскана гума.

 

Нищо общо няма като поведение с класическо куатро. Последното можеш да му хванеш манталитета и да го контролираш през цялото време.

 

Въобще ако разчиташ на халдекса при висока скорост, по - скоро ще сбъркаш. Това си е система против закъсване. В комплект с ЕСП може и да те извади от неволно предизвикана ситуация. Обаче провокираш ли го, резултата е по-скоро негативен.

 

Лично мнение, на пишман дрифтаджия :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано аз нямам чак такива драми с халдекса, но ESP-то ме съсипва. Включва се адски неадекватно и в повечето случаи ме изненадва ... неприятно. При изключено ESP има прилични възможности за дрифт. Но е далеч от междинния диференциал  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не съм се правил на състезател с Дъстъра. Просто по непочистените улици на Княжево вървеше без запъване, докато с Шкодата с предното и DSG пада здраво въртене на гуми в снега и леда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, на C3 може ли да се изключи ESP? На моя се оказва, че само ASR може да се спре, ESP винаги е включено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от версията на Халдекс. 4та и 5та са постоянно зацепени, на 4% отзад, и им стига 1/4оборот с превъртане на предно колело, да навиеш леко волана или да има наклон на ляво, дясно или нагоре, за да прехвърлят до 80% от целия въртящ момент на 1 от задните колела. Нещо не ти е в ред системата или нямаш мощност да я усетиш със скорост в завой как работи. На мокро и сняг, ако я пробваш, ЕСПто доста те ограничава, с ниска скорост и съвсем без сцепление играят и килата на предния мост...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да стане, защото вала за отзад е зацепен на 100% на полуоската на предно дясно. Реално дори при блокирало предно ляво повече от 50% към предно дясно и 50% към заден мост не можеш да прехвърлиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да стане, защото вала за отзад е зацепен на 100% на полуоската на предно дясно. Реално дори при блокирало предно ляво повече от 50% към предно дясно и 50% към заден мост не можеш да прехвърлиш.

Гледал си първите версии, погледни 4 и 5...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, на C3 може ли да се изключи ESP? На моя се оказва, че само ASR може да се спре, ESP винаги е включено.

При еднократно натискане изключва само ASR-а, но при продължително натискане ESP-то го слага в спортен режим и нещата изглеждат доста по-добре :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.