Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Колеги само за инфо .Вчера посетих Еуратек в търсене на нови предни чистачки за колата , Октавия 1 . Предложиха ми комплект с кат.номер 1J0998003 .Оказа се че в момента са в акция и от редовна цена 44.2 лв. са на 35.35 лв. Брандирани са за VAG , а вътре ... Valeo .

Може пък някой друг също да търси ...

Поздрави !

post-17026-0-49023400-1522390531_thumb.jpg

post-17026-0-64519300-1522390670_thumb.jpg

post-17026-0-68280500-1522390876_thumb.jpg

Редактирано от ohboli19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях страшно доволен от чистачките от завода и съответно като дойде време за смяна си взех от ЕТ, бяла кутия, лого на Шкода, отстрани надписи Валео... За по-малко от година знака за износване на едната се появи, а след 2,5 бяха за смяна. Ф1 с обикновени чистачки, не аеро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак си в грешка и продължаваш да пишеш неверни работи. Това, че вала и нанизан върху полуоската, не означава че се върти от нея. При DSG-то пак са 2 вала по този начин и пак са независими.

 

И да, може да се прехвърлят 90% въртящ момент към задните колела, НО при условие, че предните се намират върху повърхност без никакво сцепление, тогава за да се въртят те на теория се изисква почти нулев въртящ момент и в този случай всичкия въртящ момент отива към задните колела.

Също ако на един двигателен мост, 2-те колела се въртят с еднаква скорост, но едното колело е без сцепление, а другото е със сцепление, на теория нужното усилие за въртенето на 2-те колела е различно, съответно при това колело със сцепление се прилага повече въртящ момент. От тази теоретична гледна точка се споменават тези преразпределения на въртящ момент от всички производители.

 

9296488U.jpg

Тук се вижда перфектно кое от какво се задвижва.

А, ако имаш повечко мощност дали с газ не превъртат предните и оттам да пусне повече на задния мост? Поне аз това усещам, виждайки мигащата жълта лампа на таблото, на 4то поколение Халдекс с 210 к.с. под капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като превъртят предните, регулиращия клапан в халдекса затваря и затяга съединителите, иначе до самия халдекс винаги се предава въртящ момент.

 

Това на снимката е раздатката/ъгловата предавка или както и да се нарича, откъм страната, която се свързва със скоростната кутия. Тънкия и стърчащ вал влиза вътре в диференциала и предава мощност от диференциала към предно дясно колело. По-късия стърчащ вал, който е назъбен от вътре, се задвижва от кожуха на диференциала и посредством ъгловата предавка вътре предава въртящ момент към кардана и халдекса. Напълно е възможно валът към полуоската да не се върти(на пример ако колата се е окопала и предно ляво буксува, а предно дясно е в покой), докато валът към кардана и халдекса винаги се върти, щом колата е на скорост.

Редактирано от DGSTN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся си аз днес решение на проблема с маншона на фабия 1 , и видиш ли попаднах на едно ръководство за Ок2... Крайния резултат много ми допада! :)https://www.drive2.com/l/9698430/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Патрон като патрон. Ако търсиш сигурност почни със смяна на бравата/вратата щом е с такъв патрон  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не , просто се налага смяна на патрона , поради дефект и се чудех доколко е ок този . Хареса ми че е като ключа на 120 ката .... Иначе у нас откъм сигурност е лесно, просто няма какво да се вземе , най - ценното са ключовете от шкодата, ама като ме няма , ги няма и тях. :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако те устройва цената взимай. Въпреки, че има и патрони на значително по-ниски цени (цък).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз сега съм с един временен , ама е много дълъг. Ако ще го купувам искам поне да пише FAB иначе щом мислиш че е ок , след празниците го вземам! Мерси! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Саше, Шкодите имаха най-секретните ключове от автомобилите на соц. лагера. Така, че вземай. Не само щото пише FAB.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , Жорка , още помня как в книжката пише че ключалакта FAB e най - сигурната клчючалка и всеки път , когато си забравя ключовете на таблото и я отключвам от задната врата, където ключалка няма , си спомням за това изречение от книгата :)

 

Аз даже една приятелка като и разбиха апартамента беше се наплашила и и викам вземи си тези с кученцето (взе от високия клас 70лв /бр патрон) , магазинерката и предложи  по - скъпи и оная вика не , тези нямат кученце, искам от другите ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях страшно доволен от чистачките от завода и съответно като дойде време за смяна си взех от ЕТ, бяла кутия, лого на Шкода, отстрани надписи Валео... За по-малко от година знака за износване на едната се появи, а след 2,5 бяха за смяна. Ф1 с обикновени чистачки, не аеро.

Аз пък четох, че е препоръчително да се сменят веднъж годишно. Реално при мен чистачките бяха чистили 2г и бяха под всякаква критика. Онзи ден съвсем случайно видях чистачки на Вюрт които изглеждат много добре, взех си два броя за 20лв и сега съм супер доволен. Друг е въпроса колко ще изкарат и най вероятно ги има и на по ниска, но може би в магазин на Вюрт.

Сега се чудя дали предни и задни накладки да си взема от ЕТ или някакви други от магазин за авточасти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има представа защо в България не се предлага Супърб Спорт с 2.0 TSI мотора? Или аз нещо съм индианец на конфигуратора...

 

п.с. - Плюс допълнителен въпрос. Някой навит ли е срещу бира да ме повози на Супърб тройка и да ми разкаже туй онуй? По възможност седан, ама да не изнаглявам :D

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то това е заради цена. Няма смисъл да се прави нов капак за Шкода и Сеат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят двигател 2005 код BBZ се предлагаше и да Поло и за Ибиза. Но под капачката с логото на Шкода фигурират номерата за поръчка  и на трите марки емблеми. После явно всичко е станало една отливка и вече само с двойнолепящо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има представа защо в България не се предлага Супърб Спорт с 2.0 TSI мотора? Или аз нещо съм индианец на конфигуратора...

 

п.с. - Плюс допълнителен въпрос. Някой навит ли е срещу бира да ме повози на Супърб тройка и да ми разкаже туй онуй? По възможност седан, ама да не изнаглявам :D

Защо ти е да се возиш... Запиши си час при дилър на ЕТ с конкретното предпочитание за модел и мотор и ще я покараш, пробваш и тн. Мисля, че има точно такъв седан за тестдрайв в София, ако не ще ти докарат от където има. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ти е да се возиш... Запиши си час при дилър на ЕТ с конкретното предпочитание за модел и мотор и ще я покараш, пробваш и тн. Мисля, че има точно такъв седан за тестдрайв в София, ако не ще ти докарат от където има. Поздрави!

 

Искам първо да ми я покаже човек, който няма интерес от продажбата. И да ми разкаже туй-онуй. Говоря за неща тип "не ти правят впечатление, докато не ги пробваш сам". След това ако ме грабне, отивам на тест драйв и т.н. И след това, ако все още чувствам сърбеж, жената ще има още един повод да ме "експулсира"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Щатите вече глобяват безпилотни коли

Движението на безпилотни автомобили по пътищата на САЩ започна да създава проблеми на полицията и първата глоба за такова превозно средство вече е факт. Инцидентът се е случил с Chevy Bolt EV по време на изпитанията на система за автономно придвижване. Според версията на полицията в Сан Франциско, автомобилът не е пропуснал пресичащ на пешеходна пътека човек, като по този начин е била създадена потенциално опасна ситуация на пътя. Производителят – в случая General Motors, обаче не приема тази позиция.

От компанията Cruise, която се занимава с безпилотни коли в GM, твърдят, че бордовите системи на автомобила са „видели” пешеходеца и са оценили, че разстоянието до него е 3 метра. По този начин компютърът е пресметнал, че автомобилът ще успее да се вмъкне пред пешеходеца и затова не е намалил скоростта, а е продължил да се движи.

Патрулиращият полицай обаче е на различно мнение. Затова той е спрял автомобила е и написал глоба за недаване на предимство на пешеходец. Тя ще трябва да се плати от инженера в колата, въпреки че машината се е движила на безпилотен режим. В момента вниманието към безпилотните автомобили е доста сериозно в САЩ заради последните два инцидента. При единият движеща се на автопилот кола на Uber блъсна и уби пресичаща пътя жена. Само дни след това електромобил на Tesla на автономен режим катастрофира тежко на магистрала, при което загина возещият се в него инженер-изпитател.

https://www.actualno.com/cars/v-shtatite-veche-globjavat-bezpilotni-koli-news_668472.html
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Malkiq че реагира толкова бързо и адекватно , евала!

 

Ето ви една оригинална полуоска на фабия 1, аз още не мога да повярвам че това може да се скъса!!! Това си е , болшое дебело желязо!

P_20180411_202949.jpg

 А и си имам ключове FAB с кученце, като на 120 ката от ключаря на Ботев 85, адски ме кефят..Патрона е FAB , дубликатите са по 5лв, доста е , ама сърцето говори на чешки ;)

P_20180411_171428.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.