Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Честито Японска машина, колега @axel, надявам се да останеш много доволен.

Имахме в семейството от 2015 до 2020 една 2007 Тойота Корола Версо 7 местна, 2.2 дизел 150 к.с. 6М, изключително здрава, просторна и удобна кола, никога не ни е създавала проблеми.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мене, Влади. Със здраве и безаварийно да й се радваш. И да не ни забравиш, включително и на срещите. Всякакви марки са добре дошли, важни са хората зад волана. Питай @Logrus :) колко му е готино (надявам се), когато дойде на клубна среща.

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, Mishelle написа:

... @Logrus :) колко му е готино (надявам се), когато дойде на клубна среща.

Една Шкода, преди милиони години, и 7-8  пъти Рено след това. Ама от Рено форум познавам трима души, а Шкодаджии стотин - дали е случайно 😉

А ако не ми е хубаво нямаше да идвам 🙂

 

@axel Влади и от мен честито - весело и безаварийно 👍 Според мен направи правилен избор 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, skodafen написа:

На мен 1.2 ми е малолитражка  струват ми се малко 116 кс 185 Nm то на ваг 1.0 tsi 115кс e 200Nm 

п.п много зависи каква кола сменяш с нея,ако е някоя атмосферка 70-80 кс може да ти е добре мощността,но моите наблюдения че тези коли са много тромави след 100 км/ч 

Ти остави тая работа с 200 N/m. Случи ми се на сериозен баир едва да издрапа на първа от място. Почти замириса на съединител. VW T-cross 1.0 105 кс. Много е относително това с въртящия момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, C2H5OH написа:

Ти остави тая работа с 200 N/m. Случи ми се на сериозен баир едва да издрапа на първа от място. Почти замириса на съединител. VW T-cross 1.0 105 кс. Много е относително това с въртящия момент.

Я виж горе какво написа Maxrpm, че телефона ми е стар и забива . :) А иначе аз съм виждал на обява джипче с големината на най - старата Витара, с лебедка и мотор 0.8...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, axel написа:

Тойотата

Честито колега и със здраве да се возите. Млад фен съм на марката, но смених няколко - стара Корола, стар Ярис и 3 чисто нови C-HR с различно ниво на оборудване - Icon, Design и GR Sport. C-HR не е предпочитана от всеки (PRR дори ме благослови няколко пъти), но на мен си ми харесваше. Каквато и Тойота да съм карал, никога не ме е оставяла. 1.2 Корола 2020 съм тествал за 2 дни и останах с много добро впечатление. Да, не е пъргава колкото Голф 8 1.5, но пък се държи доста по-приятно от T-cross 1.0 105кс.

Желая ти безаварийно, ама то това за Тойота си е по дифолт.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви, колеги! И за помощта, и за пожеланията! 🍻

  • Объркан съм 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се возих в 190 коня DSG Осъзнах че съм живял в заблуждение. Няма как да бия на Боре супърба с 120ката, но ако имам 3.6 V6 ръчка, ще му сипя попарка много здраво ... Хвалете ми колкото искате DSG , ама .... аз мога по - добре. :)

  • Несъгласие 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, maxrpm написа:

Осъзнах че съм живял в заблуждение. Няма как да бия на Боре супърба с 120ката, но ако имам 3.6 V6 ръчка, ще му сипя попарка много здраво ...

Още едно заблуждение. Или едно от многото ти заблуждения. Ама не слушаш какво ти се говори и трябва сам да стигнеш до заблужденията си.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи ми , Жорка в какво съм се заблудил , че май ти не караше ли и ти автоматик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, maxrpm написа:

Хвалете ми колкото искате DSG , ама .... аз мога по - добре. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, joro-120L написа:

 

Вие това DSG ми го хвалите все едно е нещо уау , а то реално не е нищо .. Върви там , превключва нещо неадекватно , няма педал и кеф голям , дясната ръка ми е свободна и съм голям човек .. :)

преди 2 минути, axel написа:

Защо си мисля, че 3.6 ръчка няма. 

Няма ръчка , Влади просто се ебавам , ако имаше щеше да е яко . ;)

  • Несъгласие 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, maxrpm написа:

Вие това DSG ми го хвалите все едно е нещо уау , а то реално не е нищо .. Върви там , превключва нещо неадекватно , няма педал и кеф голям , дясната ръка ми е свободна и съм голям човек .. :)

Съмнявам се в техниката ти на управление на автомобила. Преди време спомена, че вземаш завоите с натиснат съединител. Ти си за автомат. Не знаеш какво да правиш с педалите и скоростния лост. Убеден съм в това, дори и без да си ме возил.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, joro-120L написа:

Съмнявам се в техниката ти на управление на автомобила. Преди време спомена, че вземаш завоите с натиснат съединител. Ти си за автомат. Не знаеш какво да правиш с педалите и скоростния лост. Убеден съм в това, дори и без да си ме возил.

Епа ,че аз още си ги вземам завойте на съединител , не ща да блъсна някой пешеходец на 3та , много ясно. Автомат аз в живота ще карам , само ако ми се обадиш по телефона, кажеш ми че умираш и трябва да те закарам с твоята кола до Пирогов . С педалите и скоростния лост има доста какво да се прави ако си с задно с заден мотор. Предното предаване, и да не си ,те прави пенсионер , колите с предно предаване и мотор отпред , са гадни каручки , можем само да съжаляваме, че ги има. Не съм те возил , щот си ми далече , не е като да си от Люлин , па аз от Стрелбище.. :)

  • Объркан съм 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , има една точна наука , казват и Физика .. прочети я и ще разбереш , защо влизането в завой с натиснат съединител е грешка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, maxrpm написа:

Епа ,че аз още си ги вземам завойте на съединител , не ща да блъсна някой пешеходец на 3та , много ясно. Автомат аз в живота ще карам , само ако ми се обадиш по телефона, кажеш ми че умираш и трябва да те закарам с твоята кола до Пирогов . С педалите и скоростния лост има доста какво да се прави ако си с задно с заден мотор. Предното предаване, и да не си ,те прави пенсионер , колите с предно предаване и мотор отпред , са гадни каручки , можем само да съжаляваме, че ги има. Не съм те возил , щот си ми далече , не е като да си от Люлин , па аз от Стрелбище.. :)

Не ми обяснявай глупости. Излизаш от контекста на въпроса. Явно нямаш способността да го осъзнаеш.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, joro-120L написа:

Не ми обяснявай глупости. Излизаш от контекста на въпроса. Явно нямаш способността да го осъзнаеш.

Явно така е бро! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, The Best Forman написа:

Саше , има една точна наука , казват и Физика .. прочети я и ще разбереш , защо влизането в завой с натиснат съединител е грешка ;)

Каня те във всеки удобен за теб ден и час , с моя или твоя кола по избор , да ми бъдеш учител за 45минути и да ми покажеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, joro-120L написа:

Съмнявам се в техниката ти на управление на автомобила. Преди време спомена, че вземаш завоите с натиснат съединител. Ти си за автомат. Не знаеш какво да правиш с педалите и скоростния лост. Убеден съм в това, дори и без да си ме возил.

Аз пък изобщо нямам съмнения 🤣

Той и сменя бавно. Не DSG (него никой човек не може да го бие по бързина на превключване), ами и друга кола с ръчни скорости ще го остави в точка.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, Izolini написа:

Аз пък изобщо нямам съмнения 🤣

Посочих един факт, който ми е известен. Достатъчно сериозен е, за да се предположи, че върши и други простотии.

Мога да кажа, че DSG е по-умна от него. Не е до бързина на смяна. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, maxrpm написа:

Каня те във всеки удобен за теб ден и час , с моя или твоя кола по избор , да ми бъдеш учител за 45минути и да ми покажеш.

Саше, Гената може да е дърт, ама е прав ;) И на предно, и на задно, и на 4х4 съединителя НЕ СЕ пипа в завой! И, както Фабията не можеше да се върти, така и други неща не са ти ясни. Поредния пример е въпросния 3.6 Супърб. Ако не помниш, точно такъв въртях по Калояново ... и му съсипах гумите. Трябва да си доста добър пилот, а ти не си, за да се мериш с DSG-то! Да не говорим, че с DSG левия крак се ползва за спирачка и ... спестяваш още не малко време по завоите. Но, както Гената вече ти е писал, физика! Сядаш, четеш, гледаш филмчета и разбираш, че живееш при феите :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Аз пък изобщо нямам съмнения 🤣

Той и сменя бавно. Не DSG (него никой човек не може да го бие по бързина на превключване), ами и друга кола с ръчни скорости ще го остави в точка.

Ице , не си прав .. един Сашко , може да го бие само друг Сашко :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, PRR написа:

.....Поредния пример е въпросния 3.6 Супърб. Ако не помниш, точно такъв въртях по Калояново ... и му съсипах гумите.....

 

Значи.... Не стига че е сериозна жега , не стига че се налага да четем нещата на един прегрял индивид , ами и ти така лошо напомняш за обиколки и гуми (и спирачки)😂🤣😂

Добре поне , че Сашко призна че няма да може с 120ката да сипва попарка , та ще живеем по-спокойно.

Пийте повече течности и повечко сянка да има .... 🤣

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.