Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Преди 1 час, mRt написа:

Добре поне , че Сашко призна че няма да може с 120ката да сипва попарка , та ще живеем по-спокойно.

Ми не. Попарката я сипва "майстора" на ръчните скорости.

 

Преди 1 час, mRt написа:

Пийте повече течности и повечко сянка да има .... 🤣

При вас е поне с 5 градуса надолу. В Пловдив е страшно. Може и да ми личи. Аз в жегата започвам да говоря истини. :)

Иначе е добра идея - ще пием по една разхладителна напитка.🍻

 

svetofari-655x806.thumb.jpeg.2ffa11d62d7a48682a6faf2a709f38de.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, PRR написа:

Саше, Гената може да е дърт, ама е прав ;) И на предно, и на задно, и на 4х4 съединителя НЕ СЕ пипа в завой! И, както Фабията не можеше да се върти, така и други неща не са ти ясни. Поредния пример е въпросния 3.6 Супърб. Ако не помниш, точно такъв въртях по Калояново ... и му съсипах гумите. Трябва да си доста добър пилот, а ти не си, за да се мериш с DSG-то! Да не говорим, че с DSG левия крак се ползва за спирачка и ... спестяваш още не малко време по завоите. Но, както Гената вече ти е писал, физика! Сядаш, четеш, гледаш филмчета и разбираш, че живееш при феите :D 

Виж сега , ти освен че можеш доста , тогава беше лято , голяма жега, гумите на Супърба бяха Barum Bravuris ти излезе на писта , после седна на масата и каза - "Боре , преебах ги , предлагам ти да си ги платя!" Естествено беше освиркан от публиката. Както при господин Иванов , така и при теб , Райчев , важи предложението . ;)

 

Преди 4 часа, The Best Forman написа:

Ице , не си прав .. един Сашко , може да го бие само друг Сашко :)

Една спортна Шкода , може да я бие само Мерцедес , Ауди или БМВ.

 

Преди 3 часа, mRt написа:

 

Значи.... Не стига че е сериозна жега , не стига че се налага да четем нещата на един прегрял индивид , ами и ти така лошо напомняш за обиколки и гуми (и спирачки)😂🤣😂

Добре поне , че Сашко призна че няма да може с 120ката да сипва попарка , та ще живеем по-спокойно.

Пийте повече течности и повечко сянка да има .... 🤣

Не съм прегрял , на климатик съм и кажи речи цял ден споря с малкия по вайбър , че DSG то е много добра маркетингова стратегия , но ръчката ще го остави в позиция "чао, чао" Той даже ся ми е сърдит , щото го жегнах , където знам че не биваше за което малко ме е яд , ама така тръгна разговора ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, maxrpm написа:

.... Както при господин Иванов , така и при теб , Райчев , важи предложението . ;)

 

Една спортна Шкода , може да я бие само Мерцедес , Ауди или БМВ.

Райков, Саше, Райков ;) Нека малко завали и ще ти се обадя да се повъртимЕ. Само ще вземемЕ и един памперс :D

 

Аз пък си мислих, че разни таратайки, като Бугати, Ферари, Мазерати, Порше и т.н. също могат да бият една "спортна Шкода". Явно се бъркам 🙅‍♂️

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, PRR написа:

Аз пък си мислих, че разни таратайки, като Бугати, Ферари, Мазерати, Порше и т.н. също могат да бият една "спортна Шкода". Явно се бъркам 🙅‍♂️

А какво е "спортна Шкода"? Щото споменатия по-горе сив хипопотам, който може да бъде наречен "спортен" само от някой много дълго стоял на слънце, също може да ги ошляпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, мноо си прост мА! Задномоторката е спортна Шкода, другото е коНби :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като се замисля, ми то и полското фиатче е спортна кола значи. 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, axel написа:

Сега като се замисля, ми то и полското фиатче е спортна кола значи. 🤣

Полското Фиатче е състезателна кола. Друга такава е ЗАЗката, но там вече измеренията са други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, PRR написа:

Ице, мноо си прост мА! Задномоторката е спортна Шкода, другото е коНби :D 

Значи няма нужда от Съби. Ще го опердаша с Вишната.

А може и със Смарта да се пробвам, и той е със задно разположен двигател и задно предаване 🤣🤣🤣

Докато Сашко пили гуми на първа, ръга лоста, пили на втора, пак ръга, може и да успея да му скрия топката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Сашо най ще му приляга... Направо го виждам в ЗАЗ/Завод АвтомобильньIх Зверей/ в Запорожие. ;)

V-образен въздухар, почти половин Татра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, joro-120L написа:

На Сашо най ще му приляга... Направо го виждам в ЗАЗ/Завод АвтомобилньIх Зверей/ в Запорожие. ;)

V-образен въздухар, почти половин Татра.

Знаеш ли защо нямаше ЗаЗ в черен цвят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го чувал. Само знам, че Поршето на източния блок е Шкода. И по-точно 110 R

 

А това е Шкода 932, създадена две години преди Фолксваген Бийтъл на Фердинанд Порше. Задно разположен 4 цилиндров боксер, 1498 см3, 30 к.с. въздушно охлаждане. Прототип, не е била в серийно производство.

 

Skoda_932_01_(1).jpg.4b835c960e6a11ec07209e1a40ca16aa.jpg

 

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Izolini написа:

Значи няма нужда от Съби. Ще го опердаша с Вишната.

А може и със Смарта да се пробвам, и той е със задно разположен двигател и задно предаване 🤣🤣🤣

Докато Сашко пили гуми на първа, ръга лоста, пили на втора, пак ръга, може и да успея да му скрия топката.

Едните Шкоди, другото почти Мерцедес (Смарта де)....виж го опухай с някоя от служебните неуДачии - ша прокапе отзад от мъка Сайшето. Ма болката минава, срама остава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове , аз в момента бърза кола нямам. 120ката е в гаража, частите за спирачките са и в коридора, мотора и е в хола, колата е ок , но не е за каране. Та в момента с фабията , която карам ... Сигурно човека вестник трябва да чете .. :) ТDI то го продадох , а зазки и сделани коли не карам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, maxrpm написа:

зазки и сделани коли не карам...

Що имам смътен спомен, че съветваше да слагаме карбуратор от Лада на 120ките?

 

преди 28 минути, maxrpm написа:

мотора и е в хола

Виж му картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, joro-120L написа:

Що имам смътен спомен, че съветваше да слагаме карбуратор от Лада на 120ките?

 

Виж му картера.

Щото, бяхме още малки и ни писна да се запушва Иковия, където не съм бил, там не са се запушили малките обороти, с оригиналния на моята и още два други, само с керосин не ги мих , какви ли не химии, не можа да запали 2 дни, боклуци най - страшни . Като малък намерих от Фиат един в едни вторини , бих го дори и с тесла, няма сваляне, иначе щеше да е по - добър. С ДААЗ а се сдобих , един ден след училище . :) После го продадох на Odin , той го продаде на Кранки и той ми го продаде обратно на мен . :) Карбуратор с история от ден 1 :D Aз и сега съм с него с механична втора от Вартбург. 

 

 

За съжаление на всички фаворити са железни. Може да се сложи плитък картер от 120 ка след 1984та , следата е същата, но частите за 120 ка са трудни за намиране и ми е по - лесно просто да си карам с железния.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, maxrpm написа:

Щото, бяхме още малки и ни писна да се запушва Иковия, където не съм бил, там не са се запушили малките обороти, с оригиналния на моята и още два други не можа да запали 2 дни, боклуци най - страшни .

Ееее, старуха! :) Слагаш един филтър за фино пречистване, на маркуча преди карба и няма да имаш проблеми. Празния ход го отпушвам без да свалям карбуратора. Само възд. филтър.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, joro-120L написа:

Ееее, старуха! :) Слагаш един филтър за фино пречистване, на маркуча преди карба и няма да имаш проблеми. Празния ход го отпушвам без да свалям карбуратора. Само възд. филтър.

Имах по едно време и преди и след . И аз го отпушвах без да свалям филтър. София - Лесново за без време , на Орлов мост тъкмо си викаш ееее, браво! Свивам си към нас , натискам съединител, да взема завоя и тя гасне ... :D :D :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, maxrpm написа:

натискам съединител, да взема завоя и тя гасне ... :D :D :D

Гасне, щото натискаш съединителя в завой. Аз откога ти казвам да не го правиш. :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, joro-120L написа:

Гасне, щото натискаш съединителя в завой. Аз откога ти казвам да не го правиш. :)

 

 

:D :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

:D :D :D

Ама не се смей, сериозен съм. Като натиснеш съединителя, освобождаваш трансмисията и мотора започва да работи на празен ход. Освен, ако не го поддържаш с газта. Ако си ги вземаше завоите "на скорост", нямаше да гасне. Поне в този момент.

Ето още една причина да не натискаш съединителя в завой. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко искаш един 120 ков мотор да върви не ползваш Ikov никога, ако искаш една 120 ка да върви , и слагаш моно инжекция и се оттърваваш от тая мръсна дума карбуратор. Моята харчи в момента около 20/100 , защото така си я исках - с мотора за основен , да набира все едно си е ок, тогава само ме питаха "Сигурен ли си?" Аз казах "Да" и така се настройха смесите на карба , сега вече съм възрастен човек , нямам време , нито мястото да си сложа SPI то, но седи в гардероба с инсталацията и казвам че имам мечти... :)  Чертежите ,схемите ги имам всичките, сигурно файловете скоро ще им празнуваме кръгла годишнина.. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм пробвал навремето карбуратор от Лада на 120-ката. Колата вървеше прилично, по спомен така и не успях да го настроя перфектно, свалих го и го продадох. Относно запушването на оригиналния карбуратор - га бях младеж и годините бяха далеч по-бедни и нямах винаги пари за бензин, жената (е, бяхме гаджета тогава) ми подари BRC газова, чисто нова, да ми е по-евтино горивото. Проблеми с карбуратора не съм имал, ако поне веднъж на ден-два покарам малко на бензин. Но ако цяла седмица джиткам само на газ, при последващо минаване на бензин ниските изчезваха, заедно с тях и общата динамика. Съответно следваше отваряне и почистване - на дъното винаги имаше някакъв супер фин "прах", така и не разбрах от къде идва. Иначе само на бензин - никога не съм имал проблеми. Може би заради монтирането на филтъра, за който спомена Жорката по-горе.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.