Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Преди 1 час, Mishelle написа:

..... Относно запушването на оригиналния карбуратор - га бях младеж и годините бяха далеч по-бедни и нямах винаги пари за бензин, жената (е, бяхме гаджета тогава) ми подари BRC газова, чисто нова, да ми е по-евтино горивото. Проблеми с карбуратора не съм имал, ако поне веднъж на ден-два покарам малко на бензин. Но ако цяла седмица джиткам само на газ, при последващо минаване на бензин ниските изчезваха, заедно с тях и общата динамика. Съответно следваше отваряне и почистване - на дъното винаги имаше някакъв супер фин "прах", така и не разбрах от къде идва. Иначе само на бензин - никога не съм имал проблеми. Може би заради монтирането на филтъра, за който спомена Жорката по-горе.

Юли, същата работа е и при мен. С газова съм от 2000та година. BRC, вакуумен изпарител. Обслужването му за това време е било, един път смяна на мембрани. Миналата година го смених с турски. Както и да е. Ясно е, че газ не ми трябва, но що пък да нямам двойно осигуряване. При вече монтирана такава уредба. Реших да си я оставя.

За карбуратора. Не е разглобяван. Един път се запуши празния ход и го отпуших за 1 мин, без разглобяване.

След това си сложих филтърче и до там. Колата е работила на бензин, колкото да я запаля през зимния период. Когато се е налагало да я карам на бензин, не е имало проблеми с карбуратора. Чак се учудвам. :) Като се има предвид, че сега е и в застой с месеци и предполага спичане на някои чаркове.

Този фин прах е от бензина. Същия го има и в резервоара. Поплавъковата камера е един вид утайник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Mishelle написа:

И аз съм пробвал навремето карбуратор от Лада на 120-ката. Колата вървеше прилично, по спомен така и не успях да го настроя перфектно, свалих го и го продадох. Относно запушването на оригиналния карбуратор - га бях младеж и годините бяха далеч по-бедни и нямах винаги пари за бензин, жената (е, бяхме гаджета тогава) ми подари BRC газова, чисто нова, да ми е по-евтино горивото. Проблеми с карбуратора не съм имал, ако поне веднъж на ден-два покарам малко на бензин. Но ако цяла седмица джиткам само на газ, при последващо минаване на бензин ниските изчезваха, заедно с тях и общата динамика. Съответно следваше отваряне и почистване - на дъното винаги имаше някакъв супер фин "прах", така и не разбрах от къде идва. Иначе само на бензин - никога не съм имал проблеми. Може би заради монтирането на филтъра, за който спомена Жорката по-горе.

Много ги глезите тез 120 -кои .. га Формана беше млад , палеше на бензин за последно на 01.03. и после виждаше течно чак за коледа .. че голяма мъка да му изпразниш карбуратора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, The Best Forman написа:

Много ги глезите тез 120 -кои .. га Формана беше млад , палеше на бензин за последно на 01.03. и после виждаше течно чак за коледа .. че голяма мъка да му изпразниш карбуратора :)

Toя па вашия , беше може би най - сложния карб на Голф 3 , едни кенистърчета , едни маркучи , обратни бензини ,вакууми, автоматични смукачи , касови бележки. Това ,като го видех, само се молех да не се прецака , добре че оная кола беше на 60 000 реални. Ракетна установка сигурно има по - малко части.. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говориш така, защото не си виждал карбуратор на японска кола от 90-те😃

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Vladi_a написа:

Говориш така, защото не си виждал карбуратор на японска кола от 90-те😃

Хахахаха :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, като дойдеш в Пловдив ще ме повозиш малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, joro-120L написа:

Саше, като дойдеш в Пловдив ще ме повозиш малко.

Нямаш ядове никакви , ама като се повозиш малко ,ще заобичаш 120 ката си в пъти повече . :) Възможно е да не издържиш и да кажеш - виж ся , намерил съм ей тая кола в мобиле , дай да ходим да я гледаме , направо да я бартеросаме за тая теснолинейка ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, maxrpm написа:

Нямаш ядове никакви , ама като се повозиш малко ,ще заобичаш 120 ката си в пъти повече . :)

Може. Ако възприемаш какво ти се говори. В мое присъствие ще караш, като пенсионер, иначе врата ще ти е червен.;)

Искам да видя какви ги вършиш и евентуално да има някаква полза за теб, не за мен.

п.п. и ако не си разбрал, ще пътуваме с твоята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала ще е до ламарината , но ефекта ще е нулев. Говоренето ще го слушам възприемам и изпълнявам. С моята кола , може ама няма климатик че няккъв датчик за високо налягане, не работи, виж с 120 ката щеше да е мнооого по - забавно - кола за хора , а с предно е кола за .... хора който си мислят че имат кола и карат .... пффф . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, maxrpm написа:

Педала ще е до ламарината , но ефекта ще е нулев.

Ще видим докъде ще е педала. Или се стараеш да ме откажеш.

 

преди 18 минути, maxrpm написа:

Говоренето ще го слушам възприемам и изпълнявам.

Добре. Може и да се окажеш перфектен и да нямаш нужда от съвети. :)

 

преди 18 минути, maxrpm написа:

С моята кола , може ама няма климатик че някъв датчик не работи, виж с 120 ката щеше да е мнооого по - забавно ... :)

Няма проблем Саше. 30 години съм карал без климатик. А и возенето няма да е дълго.

Ще бъда със Супърба. Той е автомат и не става за целта.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да беше и сглобила , отивам и се женя . Сега разбирам защо не се продават части за автомати ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, joro-120L написа:

Може и да се окажеш перфектен и да нямаш нужда от съвети.

image.png.12289d0df4e2d2ba1bf86eab9e4594b1.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, Izolini написа:

image.png.12289d0df4e2d2ba1bf86eab9e4594b1.png

Моля , хората , който нямат възможност да натиснат съединител, да не се обаждат . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, maxrpm написа:

Моля , хората , който нямат възможност да натиснат съединител, да не се обаждат . :)

Саше, имам си достатъчно служебни коли със съединител и си ги карам редовно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз обичам служебни коли , докараи една и ми покажи как се кара , тея автомати неадекватни (включително и DSG) където нямаш никакъв контрол над колата , ги карат бабите на село ... :)

 

Ице , абе на тея въпросни коли , служебни , работи ли им ръчната? По работа питам . :) Най - бързата кола в света , нали знаеш че е вивакомска дачия докер дизел...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Izolini написа:

.....

Сашо изяви желание, готовност да научи нещо, доверие. Нямаше как да не получи поощрение.

Ще видим на разбора. :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбора е ясен , 120ка с 105 глава , бие фабията с калник и половина ... публиката ликува от видяното :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, упражнението, което ще проведем не е колко бързо можеш да караш. Или колко стартов е един автомобил. Не знам що навсякъде се избива в това. Да си шофер не означава как се представяш на дръпки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, joro-120L написа:

Саше, упражнението не е колко бързо можеш да караш. Или колко стартов е един автомобил. Не знам що навсякъде се избива в това. Да си шофер не означава как се представяш на дръпки.

Защото най - важното е да изпревариш бързо и да се прибереш , или когато на междуградски път някои бие спирачки ей така , просто защото е решил че се движи много бързо по инерция (както баща ми правеше навремето) , да го подминеш. Отне ми години да му обяснявам че никога не се кара на неутрална , не той така пестял газ... В градски условия най - мразя - идва трамвай , аз завивам пред него, втора , цялата газ и точно тогава комбито решава че ще тръгне все едно компания от приятели го бутат отзад ... :) Това ако беше 120ката , ти и казваш "тръгваме" , тя изпушва отзад като локомотив, защото е за освен и защото и се е отворило второто гърло и казва "добре" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, maxrpm написа:

Защото най - важното е да изпревариш бързо и да се прибереш , или когато на междуградски път някои бие спирачки ей така , просто защото е решил че се движи много бързо по инерция , да го подминеш. В градски условия най - мразя - идва трамвай , аз завивам пред него, втора , цялата газ и точно тогава комбито решава че ще тръгне все едно компания от приятели го бутат отзад ...

Саше, не ми обяснявай. Щом това ти е критерия за управление на автомобил, направо сядаме на масата със студена кола.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, joro-120L написа:

Саше, не ми обяснявай. Щом това ти е критерия за управление на автомобил, направо сядаме на масата със студена кола.

Ще се сетиш.

Преди 3 часа, maxrpm написа:

Ице , абе на тея въпросни коли , служебни , работи ли им ръчната? По работа питам .

Въртиш колата с ръчна, щото иначе не можеш. Служебното Ивеко е на задно предаване и като е празно може да прави красиви работи 😛

Ама аз имам повече от две гънки и никога не бих ти дал кола в ръчичките.

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Izolini написа:

Ще се сетиш.

Въртиш колата с ръчна, щото иначе не можеш. Служебното Ивеко е на задно предаване и като е празно може да прави красиви работи 😛

Ама аз имам повече от две гънки и никога не бих ти дал кола в ръчичките.

В моя защита , като ходих за изследвания , ми снимаха мозъка и смея да твърдя , че имам доста гънки , макар че не съм от Люлин.. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.