Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Преди 1 час, joro-120L написа:

Снимано е от ВАЗ 2107 :)

В интерес на истината, аз това първо загледах по-детайлно. Намачканото бенве няма какво да се коментира, нито приматите около него.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, zloQQ написа:

В интерес на истината, аз това първо загледах по-детайлно. Намачканото бенве няма какво да се коментира, нито приматите около него.

Само завиждаш, че не можеш да паркираш така 😛 

Иначе Лада, ама със знаменце ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей ся си гледам сериала по нова , няккъв предлага на приятелката си , докато кара, блъска ги тир , аз си отпивам от биричката , докато гледам как колата се обръща в дерето и си викам - "Ей го, беемвисти , брат! " :)

Иначе нашата 120 ка 1997ма си имаше вентилаторче. Знаменцето дойде после , слагаха го нарочно. Колата беше червена (Бордо) и тате и сложи знаменце отгоре , вика някой да не реши, че съм комунист , ще я изпочупи цялата, после не мога да я събера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ви е писнало , да не можете да си ползвате зарядни в запалката , както на мен, това е нормална запалка за VW 22mm , стоковите на някой Шкоди са 21мм (fabia1 preface, fabia2) , особено , ако се водят 12v outlet даже нямат пластинки на плюса, съответно половината зарядни не влизат :( Смених предната , влезе с малко убеждаване и сила, остана ми да сменя и задната и сме щастливи. :)

4B0 919 305 A 

01C 8Z0 919 309

https://www.aliexpress.com/item/1005006042190865.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим музиката, другото е топа. :) Ей така се кара кола с задно, а не като тея нашите измишльотини с предно. Жалко , че няма как да се завари дифа на 120 ка :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.08.2024 г. at 9:31, axel написа:

Вчера спуках гума и се наложи да използвам ремонтния комплект, защото нямах резервна. Помогна и нямаше никакъв проблем (това се случва в Нова Загора), освен това, че баланса отиде на кино и тресеше зверски между 90 и 110км/ч. Чувам обаче, че след използването на това нещо, което се впръсква в гумата, тя не става вече. Вярно ли е?

Да разкажа за развитието по този въпрос. Минах през една гумаджийница в квартала и ги попитах как стоят нещата. Човека явно беше снощен и хич не му се занимаваше, но в крайна сметка каза, че може да я свали, да я изчисти, да я балансира и пак да я сложи. Направи го и каза да си я карам без да се притеснявам. Това беше преди десетина дни и засега няма никакъв проблем с гумата, както и с баланса. 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери ли и залепи ли дупката? Това лепило, колкото и да е силно, с времето ще замине и ще почне да изпуска.

И смени ли вентила?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не намери дупка. И винтила не смени, но и аз забравих да спомена за него, честно казано.

Така или иначе смятам все пак да потърся и второ мнение, но ако продължава всичко да е наред, може би ще е на смяната със зимните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, axel написа:

Не, не намери дупка.

Как ше я намери, като не издиша. :) Карай си колата и не я мисли. Този рем. к-т не е случаен, щом можеш отново да си ползваш гумата.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, не си прав. Когато се вулканизира гума не случайно се слага лепенка, а не се лепи само дупката. Да, със сигурност ще изкара известно време, но рано или късно ще почне да изпуска. Да не говорим, че за да изпуска значи е имало пирон. Ако той не е изваден в момента пак дълбае. Последното е малко вероятно, защото колегата пише, че гумата е почистена, т.е. следва пирона да е видян. Но пък тогава въпроса е защо не е залепена, както е редно?

Та, лично мнение, тази гума е редно да се третира с повишено внимание и, най-добре, само като задна. Както и редовно да и се следи налягането.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, какъвто и да е гумаджията, щеше да види пирон. Иначе да, задна е гумата и ще внимавам.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не винаги, което пука гумата остава в нея. И като е залепена, ходи го търси.

Естествено, че гумаджията щеше да го види, ако е там. И ръката щеше да си одере.

 

Преди 1 час, PRR написа:

Жоре, не си прав. Когато се вулканизира гума не случайно се слага лепенка, а не се лепи само дупката. Да, със сигурност ще изкара известно време, но рано или късно ще почне да изпуска.

Щом чак се е дебалансирала гумата, значи сериозно лепи. Не само дупката, а и около нея. А може и филм да прави по цялата вътрешна страна. Може и налягането, като се помпи да го бута в отвора и да го запълни, нещо като фитил. Като не съм го видял, какво да кажа.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.