Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Кутията е от масовите бих казал, от Голф 4, с код DRW.

И аз благодаря.

Стана ми интересно, защото по правило по-мощните мотори са с по-дълги кутии или диференциали.

Разгледах моторите на Голф 4, за да им видя мощността. /с такъв код не намерих/ https://ru.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_IV

Най-големия е 1.9 150 к.с. код ARL и 320 Нм. Пак отстъпва по показатели на Супърба . Сигурно е така, заради по-лекото купе на Голфа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, joro-120L написа:

И аз благодаря.

Стана ми интересно, защото по правило по-мощните мотори са с по-дълги кутии или диференциали.

Разгледах моторите на Голф 4, за да им видя мощността. /с такъв код не намерих/ https://ru.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_IV

Най-големия е 1.9 150 к.с. код ARL и 320 Нм. Пак отстъпва по показатели на Супърба . Сигурно е така, заради по-лекото купе на Голфа.

Това е кода на кутията. На мотора беше AJM, 116 к.с, помпа-дюза.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, ghost_rider написа:

116 к.с,

?? 116 с по-дълга кутия от 170 к.с. За да ми се изяснят нещата, трябва да търся предавателни числа, което сигурно няма да стане, щото не ме бива в търсенето. :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е, най-интересното е, че 116 коня е с по-дълги скорости от 131 и 150 коня на същото купе. 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, niki написа:

Точно така е

Донякъде съм в грешка, сравнявайки различни по тегло автомобили. Едно е да натовариш Супърб на макс, друго е Голф.

 

Преди 2 часа, niki написа:

най-интересното е, че 116 коня е с по-дълги скорости от 131 и 150 коня на същото купе. 

Да, странно е при еднакви автомобили, но не мисля че е предимство за 116 к.с. Другите ще се държат по-добре откъм динамика и мощност на 6та и по-рядко ще се искат 5та, спрямо товара и наклона. Сега отива на 100 к.с. при Асен. Не съм против решението да разтовари мотора и да е по-комфортно пътуването. Като се наложи, има предавки надолу. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, joro-120L написа:

Донякъде съм в грешка, сравнявайки различни по тегло автомобили. Едно е да натовариш Супърб на макс, друго е Голф.

 

Да, странно е при еднакви автомобили, но не мисля че е предимство за 116 к.с. Другите ще се държат по-добре откъм динамика и мощност на 6та и по-рядко ще се искат 5та, спрямо товара и наклона. Сега отива на 100 к.с. при Асен. Не съм против решението да разтовари мотора и да е по-комфортно пътуването. Като се наложи, има предавки надолу. :)

По отношение на мощността, @Pepino има лека намеса, НО и без нея, смятам че двигателя си е достатъчно мощен. Колата рядко се кара ненатоварена особено извън града и много рядко свалям предавка за да ускоря, освен ако скоростта ми не е паднала прекалено много. Прикачвам табличката (не е активна, защото не се поддържа xls формат, та ако искаш мога да ти я изпратя да си я разцъкаш) с предавателните отношения и скоростите. В лучая е при 2500rpm. Първата колонка е кутията с която съм в момента (вече 50к км.), втората е фабричната 5-тепенна, а след тях са други 6-степенни кутии вграждани в Голфовете и тем подобни от същото поколение, при които има малки разлики.

Gearboxes.thumb.JPG.0345e8cba87793da1db95ccf953d3db7.JPG

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Асене. Това, което си показал е достатъчно информативно. Ако можеш да намериш и за Супърб 2. DQ250 е кутията.

Разликата в 6та от другите кутии наистина е малка. Може и да не се усети на практика, но е факт че тази кутия е най-дълга. Предавателното число на диференциала им е еднакво. DRW и EFF са с еднакви скорости. Имат незначителна разлика в диференциала. EFF е малко по-къс.

Дадени са по два вида диференциали на кутия, като опция за монтаж, с чувствителна разлика между тях. А това вече е от по-голямо значение с кой тип диф. е кутията. DRW може да стане и по-къса от останалите. :)

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.