Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
Преди 4 часа, Vladi_a написа:

Много са здрави субару-тата - с едни накладки три мотора изкарват….

Ти ако знаеш колко не спира със заводските дискове и апарати… направо си е опасна за каране, около 280мм бяха предните дискове, Сменяш ги с такива от ВРХ или СТИ и пак не спира… иначе грешиш, дискове и накладки се сменят на половин пробег на маслото, ако караш малко по-силно! 2рите с маслото и ремонта на мотора ;)

Публикувано
Преди 10 часа, maxrpm написа:

....Хора не знам каква кола да си купя... :(

 

Първо си отговори на въпроса - какво ти харесва , после всичко останало .. и престани да мислиш какво ще се счупи ;)

Публикувано
Преди 11 часа, maxrpm написа:

 Хора не знам каква кола да си купя... :(

 

Де да знам, пробвай със Шкода. Чувал съм, че са здрави.

Публикувано
Преди 8 часа, b3lq7a написа:

Ти ако знаеш колко не спира със заводските дискове и апарати… направо си е опасна за каране, ..

Ами ... не знам. Аз карах една 2.0 115-ина коня на JRS:

jrs-gallery-1.jpg

 

jrs-teambuilding-2.jpg

 

jrs-driving-skills-snow.jpg

 

jrs-drift-1.jpg

 

Изобщо не беше тунингована и си тръгваше и спираше повече от прилично. Да, на магистралата ще те направят смешен със 115 коня, но по завоите е въпрос на гуми и умения. Този автомобил може много повече от мен. Ама мноооооооого повече. 

 

Та хич не съм убеден, че Субару са лоши коли. Да, от доста места чувам, че не държат на тунинг, но сток версиите им са доста ОК. 

И, като стана дума за тунинг, бивш колега си търкаля една WRX с 400+ кончета. Вече може би 10+ години и, като изключим дребни проблемчета (примерно протекъл радиатор, както се вижда долу) си се кефи на макс:
image.thumb.png.a12af26d59510a2881b6de5fae7e3d44.png

  • Благодаря 1
Публикувано

На Субару моторът 1.5, 106 (май) коня е наистина здрав, но не е за спортно каране и думичката "тунинг" е забранена. Иначе на наш семеен приятел Импреза-та с този мотор направи почти 400 хиляди безпроблемно. Другият читав мотор, за който съм чувал, е 3.6 - слагат го в Трибека, ама каква страшна ламя е, а и колко струва обслужването му е друга бира.

Публикувано

Всяко обслужване на боксер е ... скъпо. На не малко модели, доколкото съм запознат, дори смяната на свещите си е приключение. Ама - кефа да ти гука боксер се плаща :D 

Публикувано

Талантливия ще строши и Мерцедес W123 2.4 D

Публикувано
Преди 12 часа, maxrpm написа:

Сега те разбрах , след това видео. След като накрая каза "и хвърли мотора ... " Хора не знам каква кола да си купя... :(

 

image.png.ac000f1a41e904754bb5f005aba68717.png

  • Одобрявам 6
Публикувано
Преди 1 час, PRR написа:

Ами ... не знам. Аз карах една 2.0 115-ина коня на JRS:

jrs-gallery-1.jpg

 

jrs-teambuilding-2.jpg

 

jrs-driving-skills-snow.jpg

 

jrs-drift-1.jpg

 

Изобщо не беше тунингована и си тръгваше и спираше повече от прилично. Да, на магистралата ще те направят смешен със 115 коня, но по завоите е въпрос на гуми и умения. Този автомобил може много повече от мен. Ама мноооооооого повече. 

 

Та хич не съм убеден, че Субару са лоши коли. Да, от доста места чувам, че не държат на тунинг, но сток версиите им са доста ОК. 

И, като стана дума за тунинг, бивш колега си търкаля една WRX с 400+ кончета. Вече може би 10+ години и, като изключим дребни проблемчета (примерно протекъл радиатор, както се вижда долу) си се кефи на макс:
image.thumb.png.a12af26d59510a2881b6de5fae7e3d44.png

Вероятно не са били сток спирачките. А и аналоговиятя не уместна, турбо сток срещу незнайно за теб какви на импреза! 
на снимката е колектор от СТИ, доколкото разпознавам мотора това е 2.0… 

 

Публикувано

Тази на Жеков е атмосферка, 2.0. Абсолютен сток.

Тази от последната снимка има много не стокови неща, но спирачките не са от тях :)

И, да, прав си, STI е :) 

Публикувано

Тежък мазохизъм си е да поддържаш и караш самовару😀  Има тук-там някой сектант, който обяснява колко хубави коли са, но повечето собственици на такива коли споделят опита на @b3lq7a

За поддръжката хвърчат едни неприятни суми, щото освен скъпите части, ремонта също е тегав. А ако човек почне да тунингова….. става абонат в сервиза, особено при по-мъжко каране, за писта да не говорим. Иначе като платформа са много добре замислени. Но както казват футболните коментатори: “ добро като замисъл, но лошо като изпълнение” 😀

  • Одобрявам 1
Публикувано
Преди 16 часа, maxrpm написа:

Сега те разбрах , след това видео. След като накрая каза "и хвърли мотора ... " Хора не знам каква кола да си купя... :(

 

 

Ето ти една 300 коня. И е за тънки пари.

 

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202411076041369?sort=price-asc&searchId=c98a3624-773a-4a73-b2df-03069dbca299&advertising-location=at_cars&keywords=rs&make=Ford&model=Focus&postcode=SN22PF&fromsra

Публикувано

От кога на десетте бона им викаш "тънки пари" 🤣

Публикувано

Ако всичко в обявата е вярно, то Фордо е верно за къси пари, ма докато стъпи у нас ще трябва да му туриш още около 3 бона. Отделно че май има промени за вноса от ГБ след брекзит-а, а и с  регистрацията на деснячки у нас. Да не се окаже, че докато стъпи на софиийските павета късите пари са се удължили двойно.

Публикувано
Преди 4 часа, C2H5OH написа:

Kато се абстрахираме от това, че е десняк и е натъпкан яко мотора в това купе, в нашата хубава страна , кола преди 01.09.2009 = на скрап. Ние сме по - екологични и по - умни от вас. Благодаря на всички ТЯХ , който гласуваха за най - големия П**** Васил Терзиев !!! :(

 

Оня ден се замислих - преди години карах кола за 500лв , бях си ок , беше бърза , дрифтове, никакви ядове. После карах кола за 1000лв , беше си ок. Сега карам кола за 9500++(там спрях да ги броя) и е бавна на животно, буквално стартера и е по - мощен от мотора , защо така ?

Васил Терзиев ме принуди брат, мен кола 10.2009та не ми тряя , реално! :(

Публикувано
Преди 4 часа, The Best Forman написа:

От кога на десетте бона им викаш "тънки пари" 🤣

Ти се бъзикаш , но днес дадох 20кинта за 100 пиратки... 3% инфлация , брат! 😂

Публикувано
Преди 10 часа, DrG написа:

 

Де да знам, пробвай със Шкода. Чувал съм, че са здрави.

Шкодите нямат хубави мотори около 2010 1.8 или повече , всичко е миксери и кафемелачки или коли над 20к лв. Последната читава Шкода , на разумни пари е Ок2 VRS. Скоро ще се продава Yaris 2015 1.33, но човека не ми го предложи от уважение. :D :D

 

Публикувано
Преди 8 часа, PRR написа:

Тази на Жеков е атмосферка, 2.0. Абсолютен сток.

Тази от последната снимка има много не стокови неща, но спирачките не са от тях :)

И, да, прав си, STI е :) 

Жеков с тази импреза на Субару събор на Калояново, за 10 обиколки затвори няколко клубни импрези и форестъри над 400кс с една обиколка! Не са сток спирачките (или не бяха тогава)! Има разпънки и пипнато окачване, по спомен и мотора беше пипан леко на тая кола! Но Жеков кара много, много, много! На Калояново няма някой с Шкода, без значение тунинга й, който да го бие с тая Импреза! 

Публикувано

Специално за мотора го питах докато я карах - няма тунинг. И той си го каза - тоя мотор не търпи тунинг. 

И да, кара. Все пак е първо състезател и след това и инструктор. Може доста с колата, което ние не можем. Включително това как да (не)ползваме спирачките за да (не) са ни проблем :D 

  • Одобрявам 1
Публикувано

Днес цял ден, съм в шок , след като едва намерих Fakra -> DIN адаптер за 8лв в БГ. Опитах се някак си да си го обясня. В главата ми се въртяха някви идей, че колата е била подготвена за навигация и т.н. В още по - голям шок останах когато видях чудото на чудесата, а именно 5J0035152 "Skoda Beat" single din. Започвам да си пея "Мариус Куркински - Стига Бе!" Toва нещо е с нестандартен конектор + антена с Fakra конектор?!?! Потресаващия му външен вид и функций, няма какво да коментирам! Насладете се и вие! 

https://partversal.bg/chasti-za-avtomobili/produktt/5587564

17755516_f22d0a06-f80c-423a-abb2-002bfc9

 

Публикувано
На 1.01.2025 г. at 16:30, PRR написа:

Специално за мотора го питах докато я карах - няма тунинг. И той си го каза - тоя мотор не търпи тунинг. 

И да, кара. Все пак е първо състезател и след това и инструктор. Може доста с колата, което ние не можем. Включително това как да (не)ползваме спирачките за да (не) са ни проблем :D 

Писах по-назад с тая, уж сток, ама не съвсем, какво направи на х3+ като мощност субара, с подобни на нас водачи, на Калояново Жеков! Окачване и спирачки от ВРХ сток(които реално са смях, а сток на атмосферната импреза са около 270мм и отзад е с барабанни)! Моторът също беше пипан, питал съм го лично! Дали ти си карал същата и дали е била такава не знам! 

Публикувано

Сашко , пак си играе с Grapheneos. Платих си данъците и сметките. Писах мейл на Уникредит, обади ми се един пичага и ми прочете от една тетрадка, дето са му я дали, че "УКБ не поддържа операционни системи , различни от Android\IOS". Сега, преди да съм си качил каквото и да е нещо от google, приложението ми върви, с зимен background (с нормалния андройд ми върви с есенен). Утре ще се обадя, за да ми дадат код, след което ще пробвам да си кача google services sandbox и ще видя дали ще забие, след като е активирано. Решил съм, да съм с графинята. От тук зависи кое искам повече, Waze или банкирането , написано от осмокласник , което предлага доста неща...

Публикувано
Преди 1 час, Logrus написа:

По принцип Рено Рапид има, даже имах такова служебно преди много години.

А Фото Мое са ясни, то за тях "Фокус" е изобщо колата да пали, та марката и модела нямат значение.

Публикувано

Рено Рапид/Експрес и аз имах, знам ги много добре.

Ама ....и как очакват тия тикви да ги продадат? Кой би търсил Шкода Рапид под името Рено? 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.