Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Преди 4 часа, shaft написа:

Като човек с втора корейка за последните 10г не го разбирам това :) Първата беше на 8г, когато я купих, карах я до 15г и я продадох, втората беше на 6г, а сега е на 11г и планирам да си я покарам и нея. Корейката ти дава мноого повече за цената си от всяка друга марка. Технологиите в корейките са консервативни, от Япония и Германия, почти нищо нямат измислено в Корея, Китай, Русия, или където и да било. Цените са разумни, пространство вътре има колкото си искаш. Говорим за относително съвременни автомобили на до 15г, нали. Това е единственото, което може да бие Шкода по "simply clever" неща - удобно и здраво. Разбира се, всяко нещо може да се счупи, важното е да не ти струва безбожно да си го оправиш :) Да не говорим, че голямата част от разпространените корейки се сглобяват в Европа: Словакия, Чехия и т.н. :) 

Определено, когато седнах в Голф 5 щях да повърна от качеството на материалите и изработката - това е единственото по-гадно нещо от Опел Астра от 90те години... 

Венци, Санта Фе им беше фаворит. Отговаряше на всичките им изисквания. Най-вече, като вътрешно пространство и удобства. Зет ми пък харесва такива ръбести форми. Щерката не го взема толкова присърце. Споделяха с мен какво са харесали и искаха идеи и мнение, което не съм налагал. За този автомобил само им казах, че дизайна не ми харесва. Не,че разбирам и нещо друго от СУВ. Само на снимки съм ги виждал.:) Предложих им да видят Волво ХС 90 и Тойота, без да конкретизирам модел. Волвото отпадна по техни си съображения. Даже и не отидоха да го видят. Харесаха Ленд Круизър. Но, там моторите са големи, скъпа поддръжка и излишни разходи ... не е за тях. Това лутане продължи около месец, като правиха и тест драйв на тези автомобили. И така стигнаха до ВАГ. Харесаха си там една жипка и добра оферта са им направили.

За протокола - Одобрявам им избора. Нямам нищо против. Конфигурацията не ме касае. Това си е тяхна работа.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, niki написа:

Според мен, няма битка въобще. Мултиплата поне е функционален автомобил - два реда по 3 седалки. Даже е толкова грозновато, че ми е симпатично. Докато тоя Родиус... 

 

......е дори по-грозен от най-грозния автомобил - Понтиак Ацтек. В сравнение с това новото Санта Гр изглежда като Ролс Ройс. Когато го видях за пръв път преди години се замислих. КъФ е тоя ван на 15ки жанси 🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, The Best Forman написа:

Този израз го използваме отдавна .. първо бяха италианките , после чехкините , сега са корейките , а може би скоро и за китайките ще се говори така ;)

Гарантирам ти го това нещо, да :) Моожеш да видиш как почнаха да превземат яко пазара :) DongFeng, Geely и т.н. от малко по-хубавите китайски марки. Аз си купих китайско ATV и съм супер доволен от него. На фона на Кан-ам, който е 40к лева и е гол като пушка, китаеца ми дава същото + всички екстри, и за сега си е доста здраво :) РуШняците доста здраво ги бият и няма драма. Не бих си хвърлил парите за нещо, което смятам да сменя след 2-3 години с друго, пак ново. За 40к ще сменя 2-4 други за няколко години. Лека-полека китайчето ще превземе, защото вече почваме да свикваме, че всичко е кенеф и се троши на 20 000км и това е :) Почнаха да ни учат на това, именно европейските марки.

 

Преди 5 часа, Logrus написа:

Я дай повече инфо, моля.

 

Иначе се е разминало турбото - ЕГР-а е плътно задръстен, от свръхналягането има пръснати турбопътища и май това е всичко. Явно не е виждала регенерация - карана е само градско. Ще се премахва ЕГР-а, че новият бил някаква страшна сума.

Иначе в Киа са я проверили колата - на реални километри си е (98000) и с един единствен собственик. 

По принцип тоя двигател е здрав, но в България едва ли е използван по предназначение и ето ти го написа...че е карано само градско на късо и е задръстено всичко - дано поне да са сменяли маслото, както трябва. Ама едва ли... :) Иначе, дюзи, верига, турбо, дпф-а 100% ще направи някой проблем, EGR-а е гарантиран проблем и най-вече съединител (двумасов маховик) и т.н. На 98к км би трябвало все още да е добра, но кой знае. Тия неща са все "от скъпото" у тия коли.

 

Преди 3 часа, joro-120L написа:

Венци, Санта Фе им беше фаворит. Отговаряше на всичките им изисквания. Най-вече, като вътрешно пространство и удобства. Зет ми пък харесва такива ръбести форми. Щерката не го взема толкова присърце. Споделяха с мен какво са харесали и искаха идеи и мнение, което не съм налагал. За този автомобил само им казах, че дизайна не ми харесва. Не,че разбирам и нещо друго от СУВ. Само на снимки съм ги виждал.:) Предложих им да видят Волво ХС 90 и Тойота, без да конкретизирам модел. Волвото отпадна по техни си съображения. Даже и не отидоха да го видят. Харесаха Ленд Круизър. Но, там моторите са големи, скъпа поддръжка и излишни разходи ... не е за тях. Това лутане продължи около месец, като правиха и тест драйв на тези автомобили. И така стигнаха до ВАГ. Харесаха си там една жипка и добра оферта са им направили.

За протокола - Одобрявам им избора. Нямам нищо против. Конфигурацията не ме касае. Това си е тяхна работа.:)

Тойота и Волво си е проблем отвсякъде. Ако е чисто ново в гаранция - да, иначе по-добре не... Ако ще разчитат само на тая кола - най-добре си е Санта фе-то, ръбест куб, ама все тая, функционално е мноооооого добре. От гледна точка на дизайн - на мен лично хич не ми харесва от никоя страна. Напомня ми на Нисан, RangeRover и т.н., които не ми харесват на дизайн. Но ще го оправят малко с фейслифта :) Отзад гадното е, че са свалили стоповете в бронята, което е голяма тенденция в дизайна, защото досега не са го правили много-много... гони се различното, което на мен не ми харесва - все пак съм "консерва".

 

Преди 3 часа, joro-120L написа:

...

За протокола - Одобрявам им избора. Нямам нищо против. Конфигурацията не ме касае. Това си е тяхна работа.:)

Абсолютно! Всеки да си кара каквото го кефи и каквото му е на сърце, разбира се :) Живи и здрави и да се кара безаварийно ;) 

 

Мен лично тия малолитражни гадости ме отблъскват от всички нови модели и не искам да си сменям машината... 2.2 не е голям двигател, ама поне е двигател, а това 1.3 150 коня, 1.6 235 коня, 1.6 хибрид 280 коня и не знам си какво си, за мен си е пълна повърня.... 

 

В Италия карах около 900км една Форд Куга 2024г, 2.5 бензин хибрид с eCVT кутия -> 720км на бензин и 180км на ток по магистралата със 130км/ч - абсолютна простотия! :) Да мъкна едни батерии и ел. двигател за 180км, абсолютна пародия е с тия хибриди по магистралите. Среден разход ми даде около 7-7.5л/100км.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, shaft написа:

Тойота и Волво си е проблем отвсякъде. Ако е чисто ново в гаранция - да, иначе по-добре не... Ако ще разчитат само на тая кола - най-добре си е Санта фе-то, ръбест куб, ама все тая, функционално е мноооооого добре.

Чисто нова ще е колата и ще разчитат на нея. В смисъл, няма втора кола. ВАГ също ги удовлетворява, иначе не беше проблем да вземат Санта фе. Не съм ги питал кое е надделяло при избора на ВАГ.

 

Преди 1 час, shaft написа:

Мен лично тия малолитражни гадости ме отблъскват от всички нови модели и не искам да си сменям машината... 2.2 не е голям двигател, ама поне е двигател, а това 1.3 150 коня, 1.6 235 коня, 1.6 хибрид 280 коня и не знам си какво си, за мен си е пълна повърня.... 

С най-големия и най-мощния бензинов мотор е. Не е хибрид.:)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, joro-120L написа:

С най-големия и най-мощния бензинов мотор е. Не е хибрид.:)

Не бях конкретен, щото забравих конските сили. Сега се чух с моите хора, та ми ги припомниха.

Моторът е 2.0TSI 256 к.с. Монтира се и на Кодиак RS. Тези дни са им казали, че април колата влиза в производство.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, shaft написа:

 

 

Тойота и Волво си е проблем отвсякъде. Ако е чисто ново в гаранция - да, иначе по-добре не...

 

Гаранцията те спасява само финансово. Но специално при ТМ Ауто и Мото пфое, които са си сами за марките в България... Лизинг и застраховки си вървят, колата си седи 1 месец на плаца при тях. Връщат ти я, пак мяу, пак по обратната процедура...
Иначе казано, аз лично няма никакъв шанс да си купя чисто нова кола. Просто не виждам къде е смисъла в това. Освен ако не се превърна в мега претенциозен, който иска да е ТОЧНО тоя с цвят, с ТОЧНО тоя салон... И пак ще ми е много терсене, че изхвърлям 20% от колата в кофата още през първите месец-два и трябва да се съобразявам с безобразията на официалните представителства, графика на утрепани "доверени" сервизи и прочие...

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, sauber написа:

Иначе казано, аз лично няма никакъв шанс да си купя чисто нова кола.

Абсолютно същото мнение имам и аз... Видях какво е чувството да имаш чисто нова кола - видях и как безвреме си се разделих с колата поради ред причини (нито една техническа и нито един проблем по колата) и мисля, че не ми е необходимо да изпитвам пак това чувство :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, sauber написа:

....

Просто не виждам къде е смисъла в това.....

Смисъла е да вземеш нещо , което друг не го е ползвал и се предполага , че ще го ползваш дълго време и дали ще е безпроблемно зависи само от теб и грижите , които полагаш.

При всяка покупка на автомобил втора ръка , винаги има проблеми за отстраняване и тъкмо решиш , че всичко е отстанено и хоп излезе друго и така до безкрай или докато не ти писне и не го продадеш возилото и вземеш следващото.

Казваш хвърляш 20% в кофата , а колко ще хвърлиш докато вкараш в някакви твои норми една кола втора ръка не го смяташ.

Преди две-три години ходех и оглеждах от любимите ми Фабия 1 2.0 бензин .. ами всички бяха за пълна смяна на пластмасите по интериора (все едно котка ги беше драла кори , табло) .. ами колкото и да ми харесва механиката им , този вид ме кара да 🤮.

В общи линии ако нямаш намерение да сменяш колата на 5 години , новата кола е добра алтернатива на Горубшяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То новото си е ново, няма спор, който може да си го позволи. Но също така, понякога, новото също е проблем. Дадеш куп пари - познат купува чистак новичка, след 5 м. в бокса, оправена. След 2 м. пак в бокса, на третият път, оп - за смяна на двигател. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Vladi_a написа:

Не ги правят като едно време, деба :D

Ауди 80 и Голф 2 няма да има , верно е .. обаче се връща и модата на китайските касетофони от Илиенци , но при автомобилите 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, The Best Forman написа:

Смисъла е да вземеш нещо , което друг не го е ползвал и се предполага , че ще го ползваш дълго време и дали ще е безпроблемно зависи само от теб и грижите , които полагаш.

При всяка покупка на автомобил втора ръка , винаги има проблеми за отстраняване и тъкмо решиш , че всичко е отстанено и хоп излезе друго и така до безкрай или докато не ти писне и не го продадеш возилото и вземеш следващото.

Казваш хвърляш 20% в кофата , а колко ще хвърлиш докато вкараш в някакви твои норми една кола втора ръка не го смяташ.

Преди две-три години ходех и оглеждах от любимите ми Фабия 1 2.0 бензин .. ами всички бяха за пълна смяна на пластмасите по интериора (все едно котка ги беше драла кори , табло) .. ами колкото и да ми харесва механиката им , този вид ме кара да 🤮.

В общи линии ако нямаш намерение да сменяш колата на 5 години , новата кола е добра алтернатива на Горубшяне.

 

Веднага ти го казвам. Взех 5 годишен Пасат, натупан с всичко, което може да му трябва на човек, та и повече. Купих го на 40% от цената му като нов. Срещу 2800 лв.:
- Обслужване на преден и заден халдекс

- Обслужване на DSG

- Обслужване на мотор

- свещи

- спирачна

- антифриз

- водна помпа

- ангренажен комплект

- пистов комплект

От всичко, което може да се смени, не сменям само спирачки в момента, които биха били 600 лв. (4 диска с накладките).

 

Аз си избирам чарколяка, аз избирам кой, как и къде да ми ги смени. Аз си избрах застрахователя. Тотално свободен съм да правя каквото искам по колата. От всичко написано горе, единственото, което може да стане е:

- Да хвърли турбина - 2000 лв.

- Да хвърли DSG - 5000 лв.

 

Демек в най най най-лошият случай, ще имам изцяло обслужена кола и ако страшните неща се счупят, тя ще е на не повече от 50% от цената й като нова след като ги оправя.

 

п.с. - Да, губя, че не съм първият седнал в нея, но също така печеля, че всичко фабрично осрано вече би следвало да е отстранено в гаранционния период.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, sando2 написа:

То новото си е ново, няма спор, който може да си го позволи. Но също така, понякога, новото също е проблем. Дадеш куп пари - познат купува чистак новичка, след 5 м. в бокса, оправена. След 2 м. пак в бокса, на третият път, оп - за смяна на двигател. 

 

Кръстника на дъщеря ми си взе Супърб малко преди чумата 2020г. Колата през първите 18м. ходи в Еура Тек заради някакъв ел. проблем на платформа 4 пъти. Оставаше без ток. Всеки път му казваха "Тоя път е оправена". Щото е в гаранция нали, да не плащаш. Това, че те оставят 10 дена без колата, която плащаш/си платил няма значение. И загубил едни два-три дни в разправии, да се чудиш как да стигнеш по задачи, закараш и прибереш детето...мерси за гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, sauber написа:

 

Кръстника на дъщеря ми си взе Супърб малко преди чумата 2020г. Колата през първите 18м. ходи в Еура Тек заради някакъв ел. проблем на платформа 4 пъти. Оставаше без ток. Всеки път му казваха "Тоя път е оправена". Щото е в гаранция нали, да не плащаш. Това, че те оставят 10 дена без колата, която плащаш/си платил няма значение. И загубил едни два-три дни в разправии, да се чудиш как да стигнеш по задачи, закараш и прибереш детето...мерси за гаранцията.

Гаранцията от производителя не се покрива само от търговеца (ЕТ). Доколкото знам, сервизи като Трансексперт, Автолукс - Благоевград и тн също покриват гаранционни ремонти! И да не е в гаранция колата, пак чакаш части и време за подмяната им… Сашо на едно мнение сме за нещата, по-добре на няколко години и не много км, но на под половина или 1/3 от цената на нова кола. Пък, ако и каквото се развали да си правя в доверен сервиз и за моя сметка! Пасатът ти е с DQ500 кутия, доста по-читава от тия 250 или 381/2 на суперб, изобщо не я слагай в сметките за вероятни ремонти😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, sauber написа:

 

Веднага ти го казвам. Взех 5 годишен Пасат, натупан с всичко, което може да му трябва на човек, та и повече.....

 

Ей тук е дребната разлика между гледните точки - теб те впечатляват и търсиш екстри , мен ме интересува елементарен комфорт и надеждност ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, b3lq7a написа:

Гаранцията от производителя не се покрива само от търговеца (ЕТ). Доколкото знам, сервизи като Трансексперт, Автолукс - Благоевград и тн също покриват гаранционни ремонти! И да не е в гаранция колата, пак чакаш части и време за подмяната им… Сашо на едно мнение сме за нещата, по-добре на няколко години и не много км, но на под половина или 1/3 от цената на нова кола. Пък, ако и каквото се развали да си правя в доверен сервиз и за моя сметка! Пасатът ти е с DQ500 кутия, доста по-читава от тия 250 или 381/2 на суперб, изобщо не я слагай в сметките за вероятни ремонти😂

 

Не знам дали е така. Знам, че могат да правят периодично обслужване, ама чак гаранционен ремонт. Може и да могат, не знам. 

Иначе съм с DQ250 :) Която би трябвало също да е здрава. Надявам се де 😁

 

Преди 4 часа, The Best Forman написа:

Ей тук е дребната разлика между гледните точки - теб те впечатляват и търсиш екстри , мен ме интересува елементарен комфорт и надеждност ;)

 

Процентното съотношение ще е кажи речи същото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже Генчо ме амбицира, днес влязох, за да видя колко би ми струвала чисто нова от магазина колата, която карам, със същите екстри (новата има и други, ама без повечето мога да мина без проблем).

Ми по груба оценка актуалния модел мога да го извадя от магазина за между 165 и 185 бимбарици. И то ако се откажа от въздушното окачване, което на мен, с моята работа, ми трябва. Само каското на тази сума е 10 камъка на година!

И за това си купих 12 годишна кола на 300 000 километра за 28 000. С обслужването, двата комплекта гуми и гръмналата дюза още не е стигнала и 35 000.

 

ПС: Уточнявам, че обслужването включва само масла на ДВГ, кутия и раздатки, без ангренаж. С вериги е и се сменят ако придрънчат. Ако искате ги добавете към цената с около 6 000.

 

ПС 2: Не бях видял, че каското за 10 камъка е в компания, в която не бих си застраховал дори тъщата. В нормална компания цените започват от 13 хилки, има и за 17 🤪

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 годишна кола на 300к км за 28 бона?!? Стига ве хора.

Убеждавам се, че кат се завръщам в България завинаги ше си вкарам десняк. Тва за 12 хил. паунда аз ше взема кола на 3 години ве!

 

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202501027663653?sort=relevance&twcs=true&searchId=566ec448-0c15-48ad-9252-c426cc91cfed&advertising-location=at_cars&make=Skoda&model=Superb&postcode=SN22PF&price-from=12000&price-to=13000&year-to=2025&fromsra

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице , имайте предвид , че преди 12 или 5 години цените на колите ви не са били такива , каквито днес калкулирате т.е. след пет години някой Артеон купен за 200 000 няма да е 30 , а 100 и , тогава ще ти скъп и той и ще се обърнеш към корейците и китайците ;)

Да не говорим за последните 3 месеца на твоя убусник , дето те прекара през деветте кръга на ада .. иначе е много убав , ама ако не беше дюза ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, C2H5OH написа:

12 годишна кола на 300к км за 28 бона?!? Стига ве хора.

Убеждавам се, че кат се завръщам в България завинаги ше си вкарам десняк. Тва за 12 хил. паунда аз ше взема кола на 3 години ве!

 

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202501027663653?sort=relevance&twcs=true&searchId=566ec448-0c15-48ad-9252-c426cc91cfed&advertising-location=at_cars&make=Skoda&model=Superb&postcode=SN22PF&price-from=12000&price-to=13000&year-to=2025&fromsra

Мишо, ми не е 12 000 паунда

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202501298511794

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Izolini написа:

Мишо, ми не е 12 000 паунда

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202501298511794

 

И пак. Туарег на 12 год пак е 10 бона по-евтин и е със 100к км по-малко. И за тия пари (които впрочем са същите - 28 хил. лв с докарване, мито и ДДС) ше бъде с доказана история и с РЕАЛНИ 100к км по-малко.

Нали, тва е в случай, че си купувам такава кола. Разбира се аз се целя в далеч по нисък сегмент.

 

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202501137976528?sort=price-asc&searchId=221e178f-6ee9-49c0-bbd2-7ef4bb9bb846&advertising-location=at_cars&make=Volkswagen&model=Touareg&postcode=SN22PF&year-from=2013&year-to=2013&fromsra

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, The Best Forman написа:

Ице , имайте предвид , че преди 12 или 5 години цените на колите ви не са били такива , каквито днес калкулирате т.е. след пет години някой Артеон купен за 200 000 няма да е 30 , а 100 и , тогава ще ти скъп и той и ще се обърнеш към корейците и китайците ;)

Да не говорим за последните 3 месеца на твоя убусник , дето те прекара през деветте кръга на ада .. иначе е много убав , ама ако не беше дюза ...

 

Интересното е, че и по нашия край започнаха все повече корейки да се появяват. Хаха, наскоро и BYD се появи в квартала. И да ви кажа колата изглежда прекрасно. Новата стратегия на китайците - хибриди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 47 минути, C2H5OH написа:

 

Интересното е, че и по нашия край започнаха все повече корейки да се появяват. Хаха, наскоро и BYD се появи в квартала. И да ви кажа колата изглежда прекрасно. Новата стратегия на китайците - хибриди.

Тъпата стратегия на малоумни меринджеи - да надуят с 500% цените на возила , които се търсят , за да наложат нещо , в което никой не вярва , ама китайците и корейците само това чакат и добре ще им го нафърфолят.

Китайците правят и друго - фабрики за задвижващи агрегати (връщат се към зората на автомобила) .. решаваш да правиш коли , спретваш някакво купе и намушваш вътре я хибридна система , я миксер .. може и маститите фирми да се облажат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, C2H5OH написа:

 

И пак. Туарег на 12 год пак е 10 бона по-евтин и е със 100к км по-малко. И за тия пари (които впрочем са същите - 28 хил. лв с докарване, мито и ДДС) ше бъде с доказана история и с РЕАЛНИ 100к км по-малко.

Нали, тва е в случай, че си купувам такава кола. Разбира се аз се целя в далеч по нисък сегмент.

 

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202501137976528?sort=price-asc&searchId=221e178f-6ee9-49c0-bbd2-7ef4bb9bb846&advertising-location=at_cars&make=Volkswagen&model=Touareg&postcode=SN22PF&year-from=2013&year-to=2013&fromsra

Първо: Защо мислиш, че колата която аз купих не е с доказани километри? Купувана и обслужвана в България, със сервизна история. Което не значи, че не може да се счупи, разбира се. Както ми се счупи едногодишната Октавия и от ЕТ 2 месеца се упражняваха и чакаха решение свише какво да правят, после още един месец докато дойде нова скоростна кутия.

Второ: На мен ми стъпи на 23500, защото я продаваше фирма, аз я купих с фирма и си прибрах цялото ДДС.

Трето: За мен да шофираш кола с десен волан не е опция, освен ако не си в Англия. Както и не бих шофирал кола с ляв волан там. Баджанака ми кара само деснячки. От Асеновград до Чепеларе му правя 30 минути разлика, защото изпреварва трудно. Иначе един път дойде с колата на брат си, която е с нормален волан, ами с нея си кара с мен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, C2H5OH написа:

12 годишна кола на 300к км за 28 бона?!? Стига ве хора.

Убеждавам се, че кат се завръщам в България завинаги ше си вкарам десняк. Тва за 12 хил. паунда аз ше взема кола на 3 години ве!

 

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202501027663653?sort=relevance&twcs=true&searchId=566ec448-0c15-48ad-9252-c426cc91cfed&advertising-location=at_cars&make=Skoda&model=Superb&postcode=SN22PF&price-from=12000&price-to=13000&year-to=2025&fromsra

А това пък е ебати тъпотията - да караш десняк по нашите пътища. Имам няколко приятеля, които си го причиняват това. Зор да се кара по-нова кола, а това че им се ебава мамата извънградско, било се преживявало…. Пълен смЕх.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.