Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Подкарах подгрева на огледалата. Сега имам уникалната комбинация- ръчно регулируеми огледала с подгрев. Наложи се да лъжем Централ електрик и бутона за подгрев на задното стъкло (пускат се автоматично като пусна подгрева на задното стъкло), понеже е импулсен, а не от типа on/off. Много съм хепи от резултата- край на досадното бърсане на стъкла на огледалата.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах маааму.....октомври месец ма апат комари.  :cow:  

София,при вас как е положението с тез твари? При нас в северозападнала България е ужасТ.

На Вонеща да ти нося ли от тигровите?

С косерите как сте?Серът ли на поразия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкарах подгрева на огледалата - край на досадното бърсане на стъкла на огледалата.

Колега, може ли да кажеш сервиза, където са го направили това?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подземния паркинг на Дъ МОЛ и аз бяхме основния сервиз :))

Тока го върза един пич от красно село, който единствен има нерви да реализира афтърмаркет идейте ми. Трябват ти малко проводници (10лв), евентуално няколко резервни щипки (5лв), ако се счупи някоя на корите на вратите, кабелни обувки (2лв), стъкла за огледалта (26лв), реле с цокъл (6лв) и половин ден свободно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не- импулса не става за импулсно реле :( Иначе бях купил и отделен бутон за подгрев за целта, но остана за резерва.

Хванахме от масата за задното стъкло, излизаща от Сентрал електрик (бял, 2.5мм2- в прага на водача най-лесно се намира), тя се пуска след !!!запален мотор!!!, не на контакт, и импулс от бутона за подгрев.

Останалото е от клема 30 (след контакт). Естествено и отделен бушон (принципно е на място 39, но за да използвам съществуващо резрвно окабеляване, ползвах гнездото за пръскалки на фаровете :blush: ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белия е +, не е маса, на практика в центръл електрик има реле което сработва по вътрешна логика от импулс от ключа и флаг за работещ двигател и това реле захранва нагревателя на задното стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа, много съм отвеян, + исках да напиша, ама все маси са ми в главата :D

Няма такъв кеф :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) важното е какво има на масите ;)

 

Мисля си, че по-лесно е белия + за захранване на задния нагревател да захранва и бобината на едно реле, а то да храни с НО контакта си огледалата. Недостатък е, че подгрева на огледалата ще работи заедно със стъклото, но нейсе.

:doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишните ми аудитата беше така, сега на А8- цата се пускат автоматично под 15 градуса и леко ме дразни да нямам контрол. Варианта с фабрично копче и изцяло електрически огледала се оказа огромен филм, а така хем ползвам таймера на задното стъкло, хем запазвам механичното огледало. Отделно си направих експеримент, че на практика полвам подгрев на стъкло и огледала в 90% от случаите едновременно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво , понеже си изледовател , а аз имам Фобия с отделно включване на подгрева на огледалата ако ти се занимава може да ти я докарам да разконспирираш как работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам как работи :D , проблема е, че ми трябва друг комфорт и Сентрал електрик, понеже моя не може да се прекодира за електрически огледала- просто е бюджетна окомплектовката на класик модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динков, къде ти е волана?

ПП На база твоите съвети си боядисах волана и стана покъртително добре, Благодаря за което!

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динков, къде ти е волана?

ПП На база твоите съвети си боядисах волана и стана покъртително добре, Благодаря за което!

С каква боя боядисвате ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам за боята, страшна е и се работи много лесно с нея, просто няма как да не се справиш добре ;)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще си боядисвате воланите бе?Луди ли сте.

Това е опасно първо и супер нехигиенично.

Ужас.Гнусотия.Що не си ги претапицирате????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки волан го пера преди боя. След боята нито е по- хлъзгав, нито се бели. Защо е опасно според теб?

Досега не съм видял претапициран с качеството на фабричното, дори от професиналисти като Вилнер.
Този преди:

1011540_10151585323023616_699135007_n.jp

и след:
1150995_10151594290913616_1123452585_n.j1005221_10151585323078616_672070181_n.jp


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки волан го пера преди боя. След боята нито е по- хлъзгав, нито се бели. Защо е опасно според теб?

............

 

Под "не се бели" имаш предвид и че не пуска боя по ръцете ли? Щото според мен Сами това има предвид под "гнусно" и "нехигиенично".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно. Ако не знаеш, че е боядисан, трудно ще познаеш, че му е правена такава интервенция. На допир кожата е същата като тази на скоростния лост и ръчната, а те при мен са на 15 000км. За падане на люспи и цапане пък дума не може да става. Лично мен ме радва в пъти повече боядисан с олдскуул шева отколкото претапициран с 'модерен' шев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.