Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Факт. Днес тъщата спря колата си (старо ауди 80 с ОВ номер) в паркинга на ДъМОЛ, за да и сменя батерията на дистанционното. Първоначално я гледаха свирепо защо е отбила така (не пречеше на никой, просто ми трябваше под ръка, за да тествам сработва ли дистанционното, което бях разглобил в моя багажник. Като прекарах А8- цата до нея, макар че аз вече пречех доволно, никой не свиреше, махаше, а подминаваха с овче равнодушие. Български манталитет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е. Аз докато карах КН астрата... нямаше такива втори нерви. Сега, със шкодата, все едно не карам на същия път.

Точно, ”виновен” си на някого, че си се родил на друго място, където няма добра прехрана.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, извинявам се, че ви занимавам с това нещо - но просто не знам вече какво да правя, и затова се обръщам към вас.

Не мога да си намеря работа вече повече от 6 месеца - търся, и няма никаква подходяща, като за мен. 

Някои хора дето казваха - явно взима добри пари, и затова виси във форума..... А истината е, че през последните 2-3 години почти нямаше работа там, където работех - и накрая ни съкратиха 6-7 човека, тоест цял отдел, анблок.

Иначе все още съм на борсата..... Но това време ще свърши.

Затова искам да ви кажа следното - много добър компютърджия съм, разбирам от мрежи, сървъри, от Уиндоус, от Линукс, от ремонт на хардуера, на принтери, на копири, и така нататък.

Разбирам също и от електроника - всякаква, и промишлена, и битова. И съм много добър ремонтник.

С автосервизна дейност - също съм се занимавал навремето, но не мога пак да работя това, защото съм алергичен към маслата и антифриза.

Английски и немски - чета много добре документация, иначе ги говоря посредствено.

Иначе се явявах и на конкурси в държавните предприятия - ала там всичко е за вътрешни хора, тоест постовете се заемат от хора, които се преназначават от други отдели, и накрая ги вземат тях, а тия, които кандидатстват на общо основание - остават с пръст в уста.....

Та, ако знаете някъде да търсят специалисти - пишете ми на лични.

И предварително благодаря - ако някой се обади.

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

... Новият мотор с електрическа турбина ще се поставя на по-високо позиционираните модели на марката...

А дано, ама надали... Поне не скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос ме мъчи от известно време. Имат ли право полицията да спират така в аварийната лента? В конкретния случай са в участък, който не е магистрала, но имат навика да спират така и по магистралата. Според мен правят поне 2 нарушения: 1. Спират в аварийната лента без да е наложително (авария) и без да са с пуснати сирени. 2. При тръгване или трябва да кара в насрещното или да направи обратен завой на магистрала.  :wacko_1:  

2014_09_03_17_27_31.jpg

Редактирано от valezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък, те си карат насрещно в аварийната лента и на идване и на тръгване и не само те, аварийната помощ и те го правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще видим тази комбинация в Шкода 2,0 TDI-272 коня и DSG с 10 предавки?  :eusa_think:

 

На Луната ли ще се качваме с него?

Няма да му насмогвам на гориво, а и поддръжката - вероятно също ще е скъпа, та знае ли се.

Иначе това ще е звяр - няма какво да си говорим. Ако се появи такъв, разбира се.

Но то нали клиентът все иска нещо такова - ръмжащо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се втрещих ... моита голямата племенничка ще се явява на шофьорски изпит (първо е вътрешния , после пред КАТ) , та тя ми сподели , че карала на извънградско до Бояна , после малко по Околовръстното и айде в центъра по Цариградско шосе. Инструктора я учил , че ръчната спирачка не трябва да я ползва , а когато е по наклон било по-здравословно да държи на полусъединител (колко е здравословно за Ауди А6 не знам) и за финал ме пита между втора и трета на какви обороти сменям  :wacko_1: Как се кара като си постоянно втренчен в оборотомера , държиш на полусъединител по светофарите , а за маневри като престрояване и изпреварване и дума не става. Едно време помня имаше поне 30 ч. лекторски само за правилника , полигон с потегляне от ръчна и напред и назад , маневри , паркиране , скоростна отсечка , а сега половин час по Околовръстното и айде на изпит.

И забележете в края на курса още и бута волана и и натиска педалите ... е на какво я е научил ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня вече комплексите на полигона , но помня , че полицаите имаха любими улици , които на половината се появяваше знак "Забранено влизането в едната посока" и трябваше да хванеш в ляво или в дясно по посоката на движение и ако попиташ "а сега на къде" , гориш ... какъв елементарен тест за съобразителност .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся, Гена не че съм кой знае какво, ама този инструктор я учи на изключително вредни навици!

Простотията и ниското ниво се шири на всякъде в милата наша Родина. И това ме вбесява вече!!! А грешките на пътя се плащат с човешки животи. Те няма и кога да станат шофьори! Колко дена е курса? Тоя ТЪП инструктор няма работа там!  Не, че и от всеки курсист става шофьор, де. Ама не може след 20 дена и да те пускат на пътя. Ти не можеш да си оправиш ръцете и краката, камо ли да преценяш пътна обстановка. Важното е да ти гушнат мангизите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На малкия син аверчетата и аверките една част си имат "нормални" книжки, друга част си карат с книжки за АТВ, а съвсем не малка част си карат без китап - отнет, изгубен, откраднат и т.н. 

Синеца за последните 2-3 години натрупа доста "практика", особено последните няколко месеца - редовно ходихме до паркинга на Панчарево (близо до трибуните) и едни междуселски пътчета около яз. Искър. Напоследък майка му му дава да кара из софийските задръствания - на техен риск. По тоя начин обаче, "детето" си изработва инстинкт за безконфликтно шофиране - от една страна има много мерак да кара(бащичко), от друга го е много шубе да не го Фанат. На телефона беше качил една много добра програмка за учене на знаците в реални пътни ситуации. Няма търпение да почне курсовете през март...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся, Гена не че съм кой знае какво, ама този инструктор я учи на изключително вредни навици!

Простотията и ниското ниво се шири на всякъде в милата наша Родина. И това ме вбесява вече!!! А грешките на пътя се плащат с човешки животи. Те няма и кога да станат шофьори! Колко дена е курса? Тоя ТЪП инструктор няма работа там!  Не, че и от всеки курсист става шофьор, де. Ама не може след 20 дена и да те пускат на пътя. Ти не можеш да си оправиш ръцете и краката, камо ли да преценяш пътна обстановка. Важното е да ти гушнат мангизите!

 

 

 

Тея куРсове по начало са пълен т@шак.Пълен т@шак е и самият изпит! 

Важното е  в случая   кинтите взети от кандидат водача да се разпределят по веригата.

В заключение искам да кажа,че всички авто-инструктори са братя.Разбирай,корумпирани и нагли кОпилета до костите. Европейска ценност...к'о да се праи .  ;)

Редактирано от biser.or
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за това трябва да се избира инструктора с препоръка, а не по интернет (най-ниска цена или най-яка кола). Аз бях изключително доволен от моя инструктор. От тогава имам навик като свалям предавка, да давам междинна газ, дори към края на курса, ме учеше как да превключвам без съединител. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за това трябва да се избира инструктора с препоръка, а не по интернет (най-ниска цена или най-яка кола). Аз бях изключително доволен от моя инструктор. От тогава имам навик като свалям предавка, да давам междинна газ, дори към края на курса, ме учеше как да превключвам без съединител. 

 

Чудесно! Научил те е да си изградиш някакъв усет към автомобила.

Карай си го нормално, като съвременен автомобил със синхронизатори в скоростите. Няма нужда от двойно. Излишни движения, губене на време, а и всяко задействане на съединителя води до неговата амортизация. Наистина е излишно.

Като техника е добре, че си го усвоил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно! Научил те е да си изградиш някакъв усет към автомобила.

Карай си го нормално, като съвременен автомобил със синхронизатори в скоростите. Няма нужда от двойно. Излишни движения, губене на време, а и всяко задействане на съединителя води до неговата амортизация. Наистина е излишно.

Като техника е добре, че си го усвоил.

Колега, май се бъркаш с двоен амбреаж...? Междинната газ, щади съединителя. 

Редактирано от valezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Аз изобщо не се бъркам.

Напиши малко по подробно, че ми е интересно. Защо е нужно подаване на междинна газ и какво знаеш за двойното амбриране - както му казваш - двоен съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах, видял си оригиналния пост явно. Та за двойния амбреаж само съм чувал, че се ползва при скоростни кутии без синхронизатор. А това, което правя аз е да подавам междинна газ, когато свалям предавка, за да изравня оборотите на двигателя и скоростната кутия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах, видял си оригиналния пост явно. Та за двойния амбреаж само съм чувал, че се ползва при скоростни кутии без синхронизатор. А това, което правя аз е да подавам междинна газ, когато свалям предавка, за да изравня оборотите на двигателя и скоростната кутия. 

 

Инструктора ли така ти го обясни или не го запомни добре. С междинната газ не изравняваш обороти на двигател и скорости, а чрез двигателя изравняваш оборотите на първичния и вторичния вал на скоростите. И това е в комбинация с двойно амбриране. Използва се при кутии без синхронизатори.

Подаването на междинна газ без двойно амбриране е с нулев ефект, защото трябва да завъртиш първичния вал на скоростите, а с натиснат съединител това няма как да стане.

Правилното в случая, който си написал е, че междинна газ се подава само при сваляне на предавки. При качване е само с двойно, без междинна газ, защото тогава е безпредметна, даже вреди, защото ти трябва падане на оборотите на първичния вал на скоростите.

Та, междинната газ няма нищо общо с щаденето на съединителя, както писа по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И затова ли си играх да обяснявам? Да ми метнеш един клип. Аз много добре знам за какво ми говориш и съм ти го обяснил.

Разбра ли нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инструктора ли така ти го обясни или не го запомни добре. С междинната газ не изравняваш обороти на двигател и скорости, а чрез двигателя изравняваш оборотите на първичния и вторичния вал на скоростите. И това е в комбинация с двойно амбриране. Използва се при кутии без синхронизатори.

Подаването на междинна газ без двойно амбриране е с нулев ефект, защото трябва да завъртиш първичния вал на скоростите, а с натиснат съединител това няма как да стане.

Правилното в случая, който си написал е, че междинна газ се подава само при сваляне на предавки. При качване е само с двойно, без междинна газ, защото тогава е безпредметна, даже вреди, защото ти трябва падане на оборотите на първичния вал на скоростите.

Та, междинната газ няма нищо общо с щаденето на съединителя, както писа по-горе.

Не мога да се съглася с това. Когато свалям предавка и подам междинна газ, смяната е плавна, почти не се усеща, а когато сваля предавка, без междинна газ, се усеща изравняването на оборотите, което се извършва от съединителя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта гледах 15 мин. интервю с някакъв милиционер на тема "Войната по пътищата" и през цялото време говореха само за контрол , някакви пешеходни пътеки и липса на пари и кадри. Връзката със зрителите все се разпадаше , а тез които успяха да се свържат задаваха някакви дребнави въпроси "що тоз знак е сложен тук и там" и никой не попита от къде се появи тази практика с авто школите. Спомням си '90 -те мой приятел учи 4 години в "Хенри Форд" (Вилхелм Пик) за да вземе диплома за инструктор , а сега С категория е достатъчна. Ми да ми дадат диплома за неврохирург , па като почна да оперирам ще се науча , к'во толкова няколко мозъка по-малко :sorry:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.