Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

На Октавията е - лягаш с гръб надолу към пода в краката на пътника - и гледаш там където е филтъра за купето, под жабката. Точно до него вдясно е моторчето. Отвива се с половин оборот и пада в ръцете. Тоест, за по малко от минута можеш да го свалиш.

 

Първия път ще е трудно - като с всичко.

 

Поздрави

 

ПП:

Ето схема:

octavia-mk2-7409.png

 

Не съм снимал в колата, за да го покажа... Не намирам и по нета.

Редактирано от shaft
  • Отговори 75
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    20

  • The Best Forman

    7

  • Izolini

    7

  • paradox

    4

Най-много писали в темата

Публикувано (Редактирано)

За Октавия ми трябваше. Благодаря много... супер сте!

 

... то аз и филтъра на купето не знам къде.. общо взето нищо не знам къде е..  :blush:  още я изучавам.. но малката жабка до волана е много ефектна... 

Редактирано от paradox
Публикувано (Редактирано)

За Октавия ми трябваше. Благодаря много... супер сте!

 

... то аз и филтъра на купето не знам къде.. общо взето нищо не знам къде е..  :blush:  още я изучавам.. но малката жабка до волана е много ефектна... 

 

Днеска ти е ден :D

 

 

Научи две нови неща за Октавийката.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Публикувано

Super :) Мерси пак, а защо е вътре това нещо... по въздуховод ли смуче от вън?

Публикувано

Да, на предната страница имам снимки - можеш да го видиш - горе завършва на метална решетка. Предполагам, че се намира под кората на чистачките, точно пред пътника.

 

Поздрави

Публикувано

Колеги, за Фабия 2 по същия начин ли се сваля вентилаторът? Четох различни мнения, дори за сваляне на цялото табло, което хич не ми допада. Та, свалял ли е някой от вас на фабия? :)

Публикувано

Зя съжаление при Фабия 2 се сваля цялото табло, проверено е на практика.

Публикувано

Благодаря за отговора, макар да не ми се искаше да е такъв :)))

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Колеги, аз претърпях лек крах с развиването на вентилатора. Моя е като залепен. Има ли някаква тънкост при развиването? Коя е посоката на въртене? Според мен е обратно на часовниковата стрелка, но все пак?  Благодарности! =)

Публикувано

Обратно, да. Мисля, че има едно ухо, което трябва да се бутне - огледай го хубаво, че не си спомням добре.

 

Поздрави

  • 1 година по-късно...
Публикувано

Колеги за Фабия 2 има ли някъде упътване как се сваля таблото, че и моето вентилаторче стърже ужасно и трябва да го достъпя за смяна или ремонт?

Публикувано

И мен ме чака същото, но на Суперб 1-като при Октавия 2 ли е?

Публикувано

..Много добра тема , благодарности на Венци. Като гледам кога е публикувана явно все по това влажно и студено време се проявява най-ясно проблема ;).  

Публикувано (Редактирано)

Ахам, а най-важното е, че от тогава до сега не е имало бръм-тръм и т.н. :) Сега на служебната фабия бучи, на кола на 12 000км и 2 години... бръмчи и дразни много. Като ги гледам по нета на фабиите къде са вентилаторите и като видя колко ръждиво и сухо, несмазано е... мъка.

Редактирано от shaft
  • 10 месеци по-късно...
Публикувано

При мен започна да бръмка след 2-ра степен. Звукът е нещо средно между машинка за подстригване и кафемелачка. Благодаря на Венци, че даде яснота макар и преди толкова години. Темата си остава актуална :)

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Понеже и на мен ми предстои тази интервенция по празниците намерих видео как се демонтира въпросния вентилатор на Джета от 2005-2013. Същата е като Октавия 2005-2012.

 

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

На 28 декември демонтирах вентилатора и го смазах старателно. Чак днес разходих колата повече от 10 км и съм сигурен, че "щурчето" го няма. Само "ффффффффффффффф" както е написал Венци. Сега обаче хванах един гаден "скръц" от ключалката на отделението за очила. Гърр!

Публикувано

Винаги така става - обезшумяваш нещо, което е заглушавало друго... и другото почва да се чува :D 

Публикувано

И при мен нещо свири парното но само като е на позиция "1" и не като спирам, а като подавам газ. Мислите ли, че е от това моторче или е някаква друга щуротия

 

Поздрави, 

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

И при мен има стържене от вентилатора при намаляне и спиране на автомобила, но отделно от това на моменти има едно цъкане, щракане от към жабката.

Някаква идея от какво може да е?

Чува се дори на неработещ двигател.

Публикувано

Някое реле. :)

Публикувано (Редактирано)

В тази зона около вентилатора, жабката има ли релета?

Като щракането е многократно, а не само веднъж

Редактирано от deas
Публикувано (Редактирано)

Сигурен ли си, че е от там, защото аз като седя на шофьорското място и чувам всички звуци отдясно-долу при жабката, а пък единият се оказа, че е от кутията за очилата горе на тавана... Изринах цялата кола и продължаваше да се чува, докато не установих, че е от кутията на тавана...

 

Иначе, релета около жабката не мисля, че има. Друго щракане в този участък не се сещам от какво може да е, освен да чуваш клапата за рециркулация на въздуха... Работи ли?

 

Опитай да запишеш видео, да добием представа?

Редактирано от shaft
Публикувано

Е, Венци, клапата не щрака, а вика "клоп-клоп-клоп"

Публикувано (Редактирано)

Мне, “лъжеш“, моята казваше тр-тр-тр... Може да се каже, че е “щрак“ направо. Хахаха! :D

 

Ми...друго там няма какво да щрака...

Редактирано от shaft

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.